Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

SDG Consult Ltd. is a company with management and maintenance of computer tools and systems, which has a desire through the project to provide opportunities for better reconciliation of professional and personal life of its employees, providing corners for children in the workplace. For the full functioning of the children's corners it is envisaged within the project to provide 6 unemployed persons, from the specific categories - unemployed young people out of education or training up to 29 years of age, inclusive, who have completed secondary or higher education and unemployed or inactive persons between the ages of 30 and 54 who will be employed to care for the children of the employees of the applicant company.. The establishment of a children's playground in the company SGD Consult Ltd., in turn will help prevent absence from work, contributing to facilitating access to employment for working parents. With the implementation of the project the candidate company will become a desirable place to work ensuring better reconciliation of family and professional life of employed parents. will assist parents in caring for their children, thus contributing to their better professional life on the other hand, it will increase labor productivity in supported enterprises by reducing the number of delays and absences from work and increasing the motivation of employees. In times of economic crisis and in a period of high unemployment, the creation of preconditions for reconciling family and professional life and maintaining the quality of the labor force and labor productivity is one of the most important prerequisites for sustainable development. effect on the activity of the company after the implementation of the project activities, which will provide direct benefits to the employer, expressed in the provision of more human resources, more motivated and more productive workforce.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на социални придобивки в предприятията (кът за деца), посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за полагане на почасови грижи за деца.: Фирма Ес Ди Джи Консулт ООД предвижда да наеме помещение за срок от минимум 5 години, с квадратура от 147 кв.м. То включва 5 стаи които не се нуждаят от ремонт, като състоянието на стените и пода е добро, има естествено и изкуствено осветление. Естесвеното осяветление ивентилация е посредством 8 броя прозорци с размери 4м/3м, отваряеми и обезопазени.Изкуственото осветление е чрез 4 бр. лед осветителни тела във всяка стая, осигуряващи отлична осветяемост на помещението. За отопление и охлаждане на помещенията има инверторни климатици с голяма мощност. Фирмата кандидат е съобразила размерът на помещението от 147кв.м с броя на децата (30 деца), които ще го посещават, като така за всяко дете се осигурява площ отговаряща на изискванията на процедурата. Подовите настилки в помещението ще бъдат с антистатични килими създаващи комфорт за краката, предпазващи от удари и лесни за почистване, така, че да не се създават условия за развитие на организми, паразити и насекоми. Всички инсталации в помещенията (осветителна, отоплителна и др.) са разположени недостъпно за децата и са подходящо обезопасени. В обособения детски кът има самостоятелен санитарен възел от 9 кв.м, включващ предверие с мивка/и с течаща топла и студена вода и 2 бр. WC клетки.Към детски кът има и прилежащ обезопасен двор с ограда в височина по голяма от 1,40 m. Помещенията ще са предназначени за няколко възрастови групи съобразени с нуждите на кандидата (до 3 г. и от 3 до 12 г.), като ще се обособят отделни зони за всяка възрастова група със съответните за нея занимания и пособия за игра. По дейноста се предвижда и закупуване на следното обурудване: - Барбарони - 10 бр. - Възглавници за под – 10 бр. - Маси малки - 5 бр. - Маси големи - 5 бр. - Маса кръгла – 1 бр. - Столове малки - 20 бр. - Столове големи - 20 бр. - Антистатични килими създаващи комфорт за краката, предпазващи от удари и лесни за почистване – 6 бр. - Плюшени играчки - 30 бр. - Образователни играчки /кукли, колички, легло и др./ - 30 бр. - Комплекти за рисуване - 30 бр. - комплекти за апликиране и креативни дейности - 40 бр. - Образователни книжки - книжки за оцветяване, изрязване, апликиране и др. - 90 бр. - Обзавеждане за сюжетно ролеви игри /детска кухня, работилница, магазин и др./ - 4 бр. - Оборудване за спортни занимания /кегли, мини кош, кубчета, обръчи, топки/ - 10 бр. - Настолни игри - 10 бр. - Телевизор - 1 бр. - Хладилник – 1 бр. - Печка – 1 бр. - Музикална уредба - 1 бр. - Диван - 1 бр. - Шкаф за обувки - 1 бр. - Шкаф за връхни дрехи - 1 бр. - Рафтове за съхранение на играчки - 5 бр. - Диспенсър за обратна осмоза – 1 бр. - Прахосмукачка - 1 бр. - Пречистватели за въздух – 3 бр. - Диспенсъри за сапун и дезинфектант – 3 бр. - Държачи за тоалетна хартия – 2 бр. - Държачи за кърпи за ръце – 2 бр. - Мулти принтер - 1 бр. - Компютър/ лаптоп - 1 бр. - Канцеларски материали /класьори, папки, хартия, тонер/ - 12 бр. Обзавеждането и оборудването на помещението е съобразено с броя и възрастта на децата, като няма да има елементите на обзавеждането, които да са с остри ръбове и стърчащи части. 0.00 0.00
Подбор на безработни лица, регистрирани в ДБТ, за определяне на възможностите им за включване в заетост и/или в обучение при необходимост, свързано с полагане на грижи за деца.: В рамките на проекта се предвижда да бъде направен подбор на 6 безработните лица, регистрирани в ДБТ и /или неактивни лица, които ще бъдат наети за изпълнение на дейността, свързана с полагане на грижи за деца. Екип от служители за управление, организация и контрол по проекта ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати за целевите групи, безработни младежи извън образование или обучение на възраст до 29 г. вкл., които са със завършено средно или висше образование и безработни и/или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. Получените заявки ще бъдат обработени от екипа по управление и от представителите на ръководството. Представителите на бюрата по труда ще пренасочват кандидати на база на минималните критерии за подбор от страна на Ес Ди Джи Консулт ООД. Подбора ще бъде на базата на документи-професионална автобиография и диплома за завършено образование. Предвижда се и възможност фирмата кандидат самостоятелно да намери подходящи кандидати които са безработни и/или неактивни лица, чрез обява за търсене. Преминалите първият етап ще преминат интервю в офиса на Кандидата. На база на критериите и представяне на интервюто ще бъдат определени тези, които ще бъдат селектирани. Кандидатът ще оценява мотивацията на кандидатите за развитие в сферата, като ще им бъде предоставена възможност за обучение за придобиване на умения за полагане на грижи за деца .Ще бъдат предприети конкретни действия и мерки за насърчаване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, генетични характеристики, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст или сексуална ориентация, като се имат предвид потребностите на различните целеви групи, изправени пред риск от подобна дискриминация. Тричленна комисия, включваща представители на Кандидата ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 6 лица, на които ще бъде осигурена заетост за период от 12 месеца. Интервютата ще се провеждат в офиса на Кандидата. 0.00 0.00
Предоставяне на обучение на безработни лица за придобиване на умения за полагане на грижи за деца.: Целта на дейността е представителите на целевите групи включени в проектното предложение да прибобият умения за полагане на грижи за деца. За тази цел в рамките на тази дейност кандидатът кандидата предвижда подбраните 6 лица, които ще полагат на грижи за деца на служителите във фирма Ес Ди Джи Консулт ООД да преминат обучение за придобиване на умения за полагане на грижи за деца. Обучението се предвижда да започне от трети проектен месец. Обучението следва да обхваща минимум следните теми: - придобиване на познания за развитието на детето (деца със специални нужди); - дневен режим на детето и ролята на игрите в различна възраст; - безопасност на детето и възможности за предотвратяване на критични и опасни за здравето и живота му ситуации; - придобиване на познания за реакция в случай на инцидент, остро заболяване и/или насилие; - дисциплината като средство за защита и възпитание на детето; - придобиване на познания за стандартите за етично поведение на работещите с деца в сферите на образованието, здравеопазването, социалните грижи, правосъдието, вътрешните работи и др., посочени в Етичния кодекс на работещите с деца; - придобиване на познания относно разработени процедури за достъп на външни лица в кътовете и такива за приемане и предаване на децата от и на техните родители. 0.00 0.00
Включване на безработни лица в субсидирана заетост при работодател за почасово или целодневно полагане на грижи за деца за период до 12 месеца: Целта на дейността е да бъде осигурена заетост на 6 лица от специфичните категории -безработни младежи извън образование или обучение на възраст до 29 г. вкл., които са със завършено средно или висше образование и безработни и/или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г., преминали обучение за полагане грижи за деца. Ще бъдат назначени лица на следната длъжност:Детегледачка С КОД ПО НКПД 53111001. С лицата ще бъдат сключени трудови договори при пълно работно време (8 часов работен ден) спрямо Българското Законодателство. Ако някое от новоназначените лица напусне или се наложи да бъде съкратено, поради настъпили обстоятелства на негово място ще се назначи друго лице отговарящо на целевите групи- безработни младежи извън образование или обучение на възраст до 29 г. вкл., които са със завършено средно или висше образование, безработни и/или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и работното място ще бъде запазено.. На лицата ще им бъде осигурено месечно възнаграждение в размер на 1600,00 лв. изчислено на база "средната брутна месечна заплата на наетите лица за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за 2020г. при пълно работно време и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, за период от 12 месеца. Кандидатът да предвидил и разумен и резерв, който да покрие промяната в средната брутна месечна заплата на наетите лица за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за 2020 г., предвид това, че изпълнението на проектите ще започне 2021 г., имайки в предвид, че от началото до края на 2020 средната брутна месечна заплата на наетите лица за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” е нараснала с над 50 лв. Ръководството заедно с екипа по проекта ще разработи изисквания за подбор на новите лица, които ще съответстват с изискванията посочени в Оперативното ръководство за изпълнение, както и с изискванията на Управляващия орган. Тези изисквания ще се свеждат единствено и само до съответните компетенции и личностни качества на кандидатите за определената длъжност. Ще бъдат предприети конкретни действия и мерки за насърчаване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, генетични характеристики, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст или сексуална ориентация, като се имат предвид потребностите на различните целеви групи, изправени пред риск от подобна дискриминация. 0.00 118 703.86

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).