Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

ICON Ltd  is one of the few Bulgarian companies, provider GPS equipment and software for the management and control of the fleet of juridical and physical persons. We also offer hosting services and e-mail high capacity and reliability. We sell our services mainly to local market, but by counterparties we serve many foreign companies. Since the establishment of the company until now the number of clients is constantly increasing, which is a testimonial to the quality of services and application management and marketing management. We are flexible and adapt quickly, which is an important advantage over our competitors. Our company already has established long-term partnerships with companies - contractors who regularly increase their orders and sales to end customers. To meet the growing demand and strong competition we will purchase server equipment, which will improve the speed of service, quality of hosting and GPS services and reduce service costs and upgrade technology. We will buy three servers that will increase the capacity and speed of customer service . Besides the modern technology they possess and lower power consumption compared to the currently available. We will purchase a disk array with high capacity and maximum security of the stored data. We will buy the uninterruptible power supply to secure computer servers and two hubs / switches, providing 10 gigabit connectivity and high level of management. For managing servers we will purchase virtualization software operating systems that will significantly accelerate the transfer of information and increase the security of the storage and transfer of data. 
With the purchase of equipment and software we will increase our capacity for customer service, we will expedite the processing of information, will enhance the security of data storage and reduce cost of services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси ( Доставка и инсталация на Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Хъб/Суич -2бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и инсталирани Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Хъб/Суич -2бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.) Притежаваме пет броя сървъри, закупени през 2013г. и три от по-старо поколение, които към момента не успяват да осигурят необходимата производителност за обслужването на увеличения брой клиенти. Изискванията на потребителите непрекъснато се увеличават. Пазарът на услугите в сферата на GPS технологиите е много динамичен и през последните години търпи сериозно развитие. С навлизането в ежедневието ни на т.н. умни телефони стана възможно управлението и проследяването на транспортни средства и ценни пратки от всяка точка с GSM покритие. Тази възможност увеличи драстично броя на заявките към нашите сървъри и това налага подсигуряването на допълнителен капацитет и по-бърза обработка на заявките на клиентите. Предвидените за закупуване по проекта сървъри са последно поколение, мултипроцесорни с много високо ниво на сигурност на работа. Притежават технология за смяна на захранване или твърд диск в процес на работа. Заемат по-малко място и не изискват сериозно охлаждане в натоварен работен режим. Клиентската информация и данните от устройствата за проследяване ще се съхраняват на дисков масив, снабден с минимум 4 бр. твърди диска от последната технология SSD, които осигуряват максимална скорост на четене и запис, както и с още минимум 6 бр. диска с капацитет от 4 Gb. Освен повишаване на скоростта на обмен на данни този масив ще гарантира и 100% сигурност при съхранението на информацията благодарение на пълната поддръжка на RAID технологията. За осигуряване на максимална скорост на предаване/приемане на данни ще закупим и инсталираме 2бр. хъб/суич с минимум 24 порта с поддръжка на Gigabit скорост. Тези мрежови устройства ще притежават трето ниво / Layer3/ на управление, което ще ни даде възможност да управляваме прецизно трафика от и към клиентите. За да гарантираме максимално качество и сигурност на услугата ще закупим Независимо токозахранване /UPS/ с капацитет минимум 8KW, което ще ни позволи да поддържаме услугата при проблеми с централното електроснабдяване за достатъчно дълъг период. Ще имаме и защита на техниката от пренапрежение от ел. подаването - т.н. токови удари. Предвиденият за закупуване софтуер за виртуализация на сървърите ще ни позволи да оптимизираме работата на цялата налична техника, като ще ни осигури ред предимства - по-високо ниво на сигурност на данните, по-ниски разходи за хардуер, лесно пренасяне на архиви, съвместяване с всички операционни системи, улеснен мениджмънт и контрол и т.н. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от "Икон"ООД. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването и софтуера в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти. 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване и софтуер. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между "Икон"ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител. 191 300.00 190 880.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ( чрез закупуване на Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и инсталирани Сървъри -3бр. и Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр. Бизнесът в сферата на информационните технологии е изключително динамичен и се характеризира с бързата смяна на технологичните решения. Особено в сферата на мобилните приложения и интернет са необходими най-сериозните инвестиции в оборудване и поддръжка. Услугите, които предлагаме с GPS проследяването на превозни средства и хостването на сайтове и електронни пощи на клиенти, са изцяло интернет ориентирани. Бързият достъп и сигурността са основните характеристики, които клиентите ни очакват от нас при получаването на услугите. Поддържането на високо конкурентно ниво изисква постоянни инвестиции в сървърни решения и съхраняването на данни. Предвидените за закупуване по проекта сървъри са последно поколение, мултипроцесорни с много високо ниво на сигурност на работа. Сравнени с наличните към момента те са много по-производителни и надеждни. едновременно с това заемат по-малко място, нуждаят се от по-малко охлаждане и потребяват значително по-малко електроенергия. Заедно със софтуера за виртуализация на сървърите ще постигнем оптималното съотношение клиент/ IT разходи. Ще спестим значителни средства от създаването на "облачната" структура, поради голямо ниво на съвместимост на различен хардуер като архитектура и възможността за работа с всички операционни системи. Поради по-добрия контрол и управление на сървърите обслужването им ще изисква по-малък човешки ресурс. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от "Икон"ООД. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването и софтуера в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти. 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване и софтуер. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между "Икон"ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител. 117 900.00 0.00
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (чрез закупуване на Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и инсталирани Сървъри -3бр., Дисков масив -1бр. и Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр. Технологията лежи в основата на прогреса и съответно главната и задача е да бъде двигател на новите постижения и подобрения. Светът на цифровите технологии постоянно се движи напред, правейки информацията по-достъпна, комуникациите по-удобни, а споделянето на данни – по-сигурно. Иновативните облачни технологии позволяват на потребителите да се възползват от всичко това едновременно, но същевременно са и много повече от това. Техническата гледна точка към облака, обаче, е малко по-сложна. Както IBM дефинира облака, той комбинира нуждата от виртуализация, стандартизация и автоматизиране с разходна и енергийна ефективност. Наред с това, че осигурява ниски разходи, той има множество други предимства, като гъвкавост на услугата и бизнес оптимизация чрез групиране и стандартизиране на процесите. Не на последно място е сигурността на данните и възможността от защита на трафика от злонамерено посегателство или вирусно заразяване. Всичко това клиентите ни ще получат без да се отразява на скоростта на предоставянето на услугата, благодарение на производителността на новите сървъри, надграждането с инсталирането на дисков масив със SSD технология и оптимизацията от използването на софтуера за виртуализация на сървърите. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от "Икон"ООД. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването и софтуера в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти. 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване и софтуер. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между "Икон"ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител. 146 800.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).