Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Eco Project  Ltd was established in December, 2004 year. The main scope of business activity is a production  of pipes for water and gas supply, pipes for optic cables, technical and other applications, which are connected with the infrastructure. The workshop of the company is situated in the Village of Vranilovtzi.  Eco Project Ltd. owns six extrusion installations for polyethylene pipes, a crusher installation for recycling of technological waste, which is obtained during the production process, and other equipment for specialized and general purposes. All equipment is situated in the workshop area of 2500 sq.m. and in the industrial area and production halls of 10 acres in village of Vranilovtzi, Gabrovo Municipality. 
Since its establishment until now Eco Project Ltd. has invested considerable resources to ensure adequate human resources to meet its needs.
For the first 11 years of its existence the company has increased its staff more than 3 times.
With this project the company plans to provide employment for 13 unemployed/inactive persons by training them for first and second degree, as well as training for part of the profession. After the project is finished  the company will provide sustainable employment for a minimum 7 newly appointed employees. Implementation of the project will improve the quality of life for 13 people – unemployed persons of all ages by promoting their successful inclusion in the labor market. The project is aimed to improve their adaptability and skills by providing access to training, promotion of lifelong learning and proactive approach to successful integration on the labor market. Improving the professional and personal characteristics of the unemployed persons by including them in training for professional qualification will significantly increase their competitiveness in the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на дейността е да се осигури заетост на 13 безработни/неактивни лица в продължение на 12 месеца. На новосъздадените и оборудвани по проекта работни места ще бъдат назначени със срочен трудов договор за 12 месеца 13 безработни/неактивни лица от всякаква възраст, които ще преминат обучения за професионална квалификация по специалността си. Изпълнението на проекта пряко ангажира целевата група и отговаря напълно на потребностите на безработните/неактивните лица. Те ще имат шанс да работят в стабилно и модерно предприятие, отговарящо на всички европейски стандарти с утвърдена политика по отношение развитието на човешките ресурси. Ще получат сигурност и доходи, които ще допринесат за преодоляване на социалната и икономическата им изолация. Субсидираната заетост е една от двете активни мерки с най-голямо нетно въздействие върху безработните. Сключването на безсрочни трудови договори с бенефициентите след приключване на дванадесетте месеца заетост гарантира високата ефективност на предложения проект и съответствие към нуждите на целевата група. Бенефициентите ще бъдат назначени на длъжност, съответстваща на професионално обучение, което ще преминат. Трудовите и осигурителните отношения между наетите безработни лица и работодателя ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Новонаетите лица ще бъдат назначени по професия и специалност както следва: "Машинен оператор, пластмасови изделия" - 8 човека, "Водопроводчик, външно водоснабдяване и канализация" - 2 човека и по 1 човек от професиите "Организатор реклама", "Специалист контролни функции, преработваща промишленост" и "Електромонтьор". В "Еко Проект" ООД трудовите възнаграждения на работниците и служителите са функция на качеството и количеството на вложения труд. Всеки от тях получава възнаграждение в зависимост от личния си принос. При така създадената организация на труда трудовите договори на новоназначените лица ще дават възможност всеки да получава възнаграждение в зависимост от ежемесечната заработка, но не по-малко от минималния осигурителен доход за съответната професия. При тази постановка всеки от новоназначените работници при показани добри трудови резултати ще получава възнаграждение в зависимост от вложения труд и ако то е повече от възнаграждението, осигурено като финансиране по договора за безвъзмездна финансова помощ, разликата ще се поеме изцяло за сметка на работодателя. Подобен подход ще стимулира новоназначените работници да се стремят да полагат качествено своя труд, за да получават по-високо трудово възнаграждение. За да повиши квалификацията на новоназначените работници, работодателят ще организира обучение на работното място. За целта ще бъде ангажиран Център за професионално обучение, който ще извърши обучението в цеховете на фирмата. За целта работодателят ще създаде всички условия за провеждане на обучението - ще пригоди помещение за теоретичното обучение и 13 нови работни места, оборудвани с ново оборудване, доставено с безвъзмездна финансова помощ от проекта. Преди да постъпят на работа, новоназначените работници ще преминат встъпителен инструктаж по безопасност на труда и ще получат работно облекло и лични предпазни средства, където е приложимо. В хода на изпълнение на дейността ръководството на фирмата и водещи нейни специалисти ще следят за адаптацията на новоназначените работници и ще съдействат за безпроблемното приобщаване на работниците към трудовия колектив. Дейността ще се изпълнява през цялото времетраене на проекта, като ще включи и времето за подбор на бъдещите бенефициенти. Дейността ще стартира в първия месец и ще продължи до края на проекта . 78 000.00 67 159.93
Предоставяне на професионално обучение на вече наетите по проекта лица.: Основна цел на дейността е да се подобрят професионалните компетенции на 13 безработни/неактивни лица чрез включването им в професионално обучение по професия както следва: 1. Професия "Химик-оператор" код 524060, специалност "Технология на органичните вещества" код 5240605 - 9 броя /8 броя "Машинен оператор пластмасови изделия" и 1 "Специалист с контролни функции, преработваща промишленост"/. 2. Професия "Монтажник на водоснабдителни и канализационни мрежи", код 582050, специалност "Външни В и К мрежи", код 5820502 - обучение по част от професия на 2 безработни лица. 3. Професия "Сътрудник в малък и среден бизнес" код 345050, специалност "Малък и среден бизнес" код 3450501 - 1 организатор на реклама, обучение за придобиване на втора квалификационна степен. 4. Професия "Електромонтьор" код 522020, специалност "Електрообзавеждане на транспортна техника" код 5220207 - обучение по част от професия на 1 лице. Повишаването на качеството на работната сила чрез професионално обучение улеснява адаптирането й към променящите се изисквания на пазара на труда и работодателите. Осигуряването на съответствие между наличните и необходимите компетенции на безработните е от съществено значение с оглед протичащите икономически процеси в страната и сектора. Обучението за придобиване на първа квалификационна степен или част от професия ще бъде с продължителност 300 учебни часа. Обучението за придобиване на втора квалификационна степен ще бъде 660 учебни часа. Програмата ще отговаря най-точно на идентифицираните потребности от професионална квалификация на служителите на „Еко Проект” ООД. Програмата на обучението ще отговаря на държавните образователни изисквания и цялата нормативна уредба в областта на професионалното обучение. Обучението обхваща: I. Обща професионална подготовка. II. Отраслова професионална подготовка. III. Специфична професионална подготовка. Целта на обучението е курсистите да усвоят основните теоретични и практически знания в рамките на предстоящите за упражняване професии. Дейността се предвижда да стартира в края на втория месец от началото на проекта и да продължи до десетия месец поради идеята обучението да се провежда без откъсване от производството. 8 400.00 5 355.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места.: "Еко Проект" ООД е предприятие с добре изградена материална база. Увеличавайки сменността и натоварвайки оборудването с максимален капацитет фирмата е в състояние да осигури създаването на част от новите работни места - предимно за машинните оператори. За създаването на останалите работни места места фирмата се нуждаяе от част от необходимото оборудване както следва: 1. Машината за тестване на пробни тела и Малък екструдер за пробни тела са машини, необходими за тестване на различните марки полиетилен под формата на готово изделие и за изпитване и замерване на основните якостни параметри на полиетиленовите тръби- напречна коравина, якост на опън, удължение при скъсване и пр. С тях се произвеждат и изпитват тръби с малки диаметри като стандартен продукт и като образци за лабораторни изпитания. С това оборудване ще се създадат работни места за един машинен оператор и един специалист с контролни функции. 2. Планираният за доставка електрогенератор е предназначен за осигуряване на електрозахранване при извършване на монтажни дейности на тръби на терен. "Еко Проект" ООД с помощта на европейско финансиране по ОП" Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013 г. притежава машини за изграждане на тръбопроводи и свързващи системи в и извън населени места, за работата на които е необходимо автономно електрозахранване. Електрогенераторът ще осигури работните места на двамата водопроводчици за външно водоснабдяване и канализация и ще бъде управлявана от планирания за назначаване електромонтьор. 3. "Еко Проект" ООД непрекъснато разширява пазарната си ниша и се стреми да излезе и на международния пазар. За тази цел ръководството на фирмата възнамерява да назначи един специалист - организатор реклама, който да се заеме с изготвянето на рекламните материали - флаери, каталози, брошури, постери. Освен това фирмата има нужда от отпечатване на етикети, опаковки и други печатни материали в различен тираж. Фирмата ще осигури за работното място на рекламния специалист обзавеждане и пълна компютърна конфигурация с лицензиран софтуер, а с безвъзмездната финансова помощ по проекта ще закупи специализиран принтер. Планираното за доставка оборудване е в пряка връзка с разкриването на посочените работни места и ще създаде необходимите условия за заетост на предвидените за назначаване безработни лица. 40 000.00 40 000.00
Дейности по информиране и публичност: Основна цел на дейността е да се осигури максимална публичност на получената безвъзмездна помощ в съответствие с договора и изискванията за визуализация. Всички дейности по информиране и публичност ще са в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. „Еко Проект” ООД ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, произтичащи от Регламент /ЕС/ № 1303/2013 на Европейския парламенти на Съвета от 13.12.2013 г. за определяне на общо приложими разпоредби за Структурните фондове на ЕС и на Регламент за изпълнение /ЕС/ №821/2014 на Комисията от 28.07.2014 год. за определяне на правила за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета. При изпълнение на проекта, съфинансиран от ОП РЧР, както и на мерките по информация и публичност задължително ще се спазват изискванията, посочени в чл. 2 и 3 на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Всички действия за информация и публичност ще включват следните елементи: а) емблемата на Европейския съюз, в съответствие с техническите характеристики, установени в т.6 на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и позоваване на Европейския съюз; б) позоваване на ЕСФ: „Европейски социален фонд“; в) единно лого и послание за всички оперативни програми, подчертаващо получената добавена стоиност от интервенцията на Общността: „Една посока, много възможности”. За постигане на публичност и повишаване информираността, в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. е планираното използването на следните мерки за информация и публичност: 1. Плакат А3 В периода на изпълнение на проекта Изпълнителят ще постави 10 броя плакати на входа на фирмата и на видни места в производствените помещения. 2. Дипляна за изпълнението на проекта Планирано е изработването и разпространението на 300 броя информационни дипляни за изпълнението на проекта. Дипляната ще информира за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. 3. Публикации в регионален вестник "Еко Проект" ООД ще изготви две публикации, една в началото и една в края на проекта. Публикациите ще съдържат информация за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. 4. Стикери Закупеното по проекта оборудване за създаване на нови работни места ще бъде обозначено с 4 броя стикери, поставени на видими места. Дейността ще стартира от първия месец на проекта и ще продължи до неговото приключване. 1 637.00 1 634.50
Дейности по организация и управление на проекта.: Основна цел на дейността е да се гарантира изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на ДО и добрата управленска практика. За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта. С изпълнението на проекта ще се ангажира екип от висококвалифицирани специалисти. Екипът ще включва ръководител проект, координатор и счетоводител Основна задача на екипа ще е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Договарящия орган. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат ежемесечни съвещания за отразяване на напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. Всички предвидени дейности, произтичащи от договора с ДО, ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансово-счетоводна отчетност за изпълнение на проекта. Всички доклади и действия по проекта ще са съобразени и стриктно ще се придържат към договора. Пълната документация по проекта ще се съхранява от „Еко Проект” ООД за срока, упоменат в договора. Всички документи ще подлежат на проверка от ДО или други одиторски органи на Европейския съюз. „Еко Проект” ООД ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща счетоводна система за документация и счетоводство. Фирмата ще предоставя на Договарящия орган и/или упълномощените от него лица, цялата изисквана информация относно изпълнението на проекта. Ще се изготвят доклади, съгласно образец на Договарящия орган. Докладите ще съдържат пълна информация за всички аспекти на изпълнението за описвания период. Към всеки доклад ще се приложи опис на разходооправдателните документи, придружен с копия от същите за всички разходи, направени по проекта през периода, за който се отнася докладът. Копията на разходооправдателните документи ще бъдат заверени от „Еко Проект” ООД и към тях ще се прилагат копия на документите, доказващи извършеното плащане. Съгласно член 2 от Общите условия, договарящата институция ще получава всяка допълнително поискана информация, свързана с изпълнението на проекта. Вътрешна оценка на проекта ще се извършва периодично при осъществяването на отделните етапи на проекта. Ръководителят на проекта ще следи и контролира реализацията на всички предвидени дейности. Предвижда се провеждането на ежемесечна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите и изготвяне на финансово – счетоводен отчет. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за действие”. Степента на изпълнение на всяка от дейностите ще се оценява чрез т.нар. “обективно проверими показатели”. Ще се изготвят и лични месечни отчети от ръководителя на проекта, координатора и счетоводителя. Счетоводителят ежемесечно ще представя справка за разходването на средствата. Координаторът ще изготвя обобщен доклад за дейността и степента на изпълнение и постигане на заложените резултати. В началото на всеки месец ще се провеждат работни срещи за контрол на напредъка по проекта. Ще се изготвят протоколи от работните срещи. Дейността ще стартира от първия ден на изпълнение на проекта, когато със заповед на Управителя ще бъде назначен екип за управление на проекта, и ще приключи в последния ден от изпълнението на проекта, когато екипът ще подготви финалните технически и финансов доклад. 14 020.00 14 019.95

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).