Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The company "Marconi Trans" Ltd. is located in the town of Smolyan with offices and facilities in RUDOZEM. The company has construction machinery and specializes in excavation work. She is an active market in Bulgaria since 1997. He is a member of the Construction Chamber since the beginning of 2000, "Marconi Trans" Ltd. is a member of the Consortium "Living Water."
Over the years, "Marconi Trans" Ltd. participated as a performer many infrastructural projects in Rudozem such as sewerage and water supply village Chepintsi, pressure tank and water supply network in the village. Plovdivtsi, strengthening of landslides and landslips common. Rudozem, water and sanitation village of Mugla, construction and repair of many forest roads to s.Breza, swish. Sanevska with. Gramade, neighborhood "Dobreva cherry" and many others, construction of retaining (stiffening) walls in the. Chepintsi; on the road "Smolyan-Pamporovo" on time "Teshel-Jagodina-Trigrad" approach to the graveyard Roudozem. The company is actively involved in winter maintenance of the road network in the municipality of Rudozem, as three years is the main contractor on all routes in the municipality.
 "Marconi Trans" Ltd. is an active participant in road construction sites of national importance as larger are "Maritza motorway - LOT 2 Dimitrovgrad, Harmanli", where he worked from discovery to completion of the facility in 2014 and then continued work LOT 1 / of the same highway /; "Reconstruction of road III - 867 Madan - Zlatograd Benkovski" reconstruction and construction of an overpass in the city of Burgas / detour to the town of Sozopol /. 
The project envisages the purchase of a number of hydraulic excavator (Measure 1) ventilation system (Measure 2) in the production facility for recovery of residual heat and monitoring systems for energy (Measure 3) Measure 1 - Hydraulic Excavator and will be full 18 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на един брой хидравличен багер (Мярка 1).: Съществуващия багер е с номинална мощност на двигателя (дизелов ДВГ) 117 kW, обемът на кофата не е голям (1,15 m³), а маневреността му не е особено висока. Вследствие на изложените недостатъци, а и предвид честите престои за ремонт, средната производителност на старата машина за 1 работен час е около 20 [m³/h]. Старата машина на Бенефициента е морално и технически остаряла. Само благодарение на опита и рутината на оператора се постига годишната часова използваемост, съответно и производителност. Чести повреди (спукани хидравлични маркучи, заварки по багерната кофа и т.н.) съпътстват работата на старата машина, което пък води до нежелателни престои и неефктивност. Настоящата Мярка-1 предвижда закупуването на нов, високоефективен хидравличен Багер (плюс съответния инвентар), който да спомогне за оптимизиране дейността на МАРКОНИ-ТРАНС ЕООД и повишаване на нейната конкурентоспособност на пазара. Предвижда се инвестиция в нов, високоефективен хидравличен Багер с единична мощност на двигателя (дизелов ДВГ) 149 kW, багерна кофа с обем 1,76 m³ и ширина 1 500 mm. Средната производителност на новия Багер за 1 час, по експертна оценка, ще бъде около 45 m³/h, a средният разход на гориво дизел, с което ще се реализира тази средночасова производителност, ще бъде около 16,5 l/h. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец) 374 960.00 374 960.00
Закупуване на един брой вентилационна инсталация в производствено помещение за оползотворяване на остатъчна топлинна енергия (Мярка 2), състоящо се от: - приточно смукателен блок с рекуператор, комплект с ел.нагревател, два броя вентилатори и филтри; - въздуховоди и вентилационни решетки. : Рекуперацията е процес, при който отработеният въздух се използва за затопляне на пресния въздух. Затопленият въздух преминава през топлообменник и затопля свежия въздух. По този начин се редуцират разходите за отопление, като се подава топлина от затопления вътрешен въздух към пресния, но студен външен въздух през зимата. Проветряването на производствените помещения чрез отваряне на прозорци води до огромни енергийни загуби. Интегрирането на управляеми рекуперативни вентилационни системи ще доведе до намаляване на тези загуби и значителни икономии на електроенергия. Мярка 2 предвижда изграждане на система за вентилация, включваща 1 брой приточно смукателен блок с рекуператор, комплект с ел.нагревател, вентилатори, вентилационни решетки, въздуховоди и управление за осигуряване на пресен въздух в производствената сграда на компанията. Инсталацията трябва да осигури средно около 220 m3/h. Приточно смукателен блок с рекуператор, комплект с ел.нагревател, два броя вентилатори и филтри е със следните характеристики: - дебит Vmin/mid/max=210/260/360 m³/h; - ел. мощност на вентилатори N=0,165 kW; - ел. нагревател с мощност N=2,4 kW. Въздуховоди и вентилационни решетки се характеризират с: - въздуховоди правоъгълни прави от поцинкована ламарина на фалц с дебелина на ламарината до 1 мм. и периметър до 750 мм; - въздуховоди правоъгълни фасонни от поцинкована ламарина на фалц с дебелина на ламарината до 1 мм. и периметър до 750 мм; - вентилационна решетка с регулираща секция - жалузийна решетка Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец) 6 049.59 6 049.59
Системи за мониторинг на енергопотреблението (Мярка 3) на Мярка 1 – Хидравличен Багер, състоящ се от: - софтуер за енергиен мениджмънт; - уред за измерване ефективност на строителни машини - измерване разход на гориво, движение на машината и брой загребвания. : За целите на проекта, фирмата предвижда въвеждане на автоматизирана система за мониторинг и контрол на енергопотреблението (Мярка 3) по отношение на Мярка 1, която да записва потреблението на различните видове енергоносители и ресурси за основния технологичен процес (конкретно мярка 1 – консумация на дизелово гориво), като позволява осъществяването на контрол и вземането на управленски решения относно енергийното потребление, същевременно да предава и да получава данни посредством форма на електронна комуникация. Системата за мониторинг и контрол на енергопотреблението, която се предвижда да бъде въведена по отношение на Мярка 1 – Хидравличен багер (ХБ) представлява: 1. Софтуер за енергиен мениджмънт – 1 бр.: - с възможност за анализ на разходите по различни активи; - с възможност да задава нива на консумация и да известява с аларми при превишаването им; - с възможност да се конфигурират собствени клиентски екрани и ключови параметри; - с възможност да се достъпва от различни мобилни устройства. 2. Уред за измерване ефективност на строителни машини - Измерване разход на гориво, движение на машината и брой загребвания – 1 бр: - технологично, GPS устройство за проследяване, за мониторинг и контрол на ХБ; - възможност да чете и да предава данните от борд-компютъра на превозното средство; - възможност за дистанционно предаване на данни от дигитални тахографи; - вградена батерия, позволяваща на устройството да изпраща данни до 4 часа след неговото изключване от токоизточника. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец) 16 000.00 15 850.00
Енергиен одит: Дейността по изготвяне на енергийния одит в МАРКОНИ-ТРАНС ЕООД е извършена преди подаване на проектното предложение от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. Целта на обследването е изчисляване на обобщените енергийни характеристики на енергозахранване и енергопотребление, намиране на енергоемки точки в производството и разработване на енергоспестяващи мерки, както и необходимите капиталови вложения за тях. Изготвянето на доклад за енергийно обследване на фирмата ще служи за управление на рационалното използване на енергийните ресурси във фирмата. Това обуславя извършването на тази дейност като предпроектна, крайният резултат от която е: -По-ресурсно ефективни и по-екологосъобразни производствени процеси в кандидатстващото предпирятие; -Повишаване на енергийната ефективност и засилване на конкурентоспособността на предпирятието чрез постигане на по-ниски производствени разходи; -Насърчаване на предприятието към инвестиции за повишаване на енергийната ефективност, което ще доведе до намаляване на разходите за производство на единица продукция; -Цялостно подобряване в бизнес и производствените процеси, допринасяйки за подобряване на производителността. Дейността и разходите са извършени преди подаване на проекта и след датата на обявяване на настоящата процедура. 19 900.00 19 900.00
Въвеждане на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001- 1 брой: Дейността включва: - Одит и анализ за съответствието на първоначалното състояние спрямо изискванията на стандарта; - Изготвяне на разработена документация на системата за управление – - Инструктаж по изискванията на Системата за управление - ще бъде обучено поне по едно лице от звено, за да има възможност на по-късни етапи това лице да провежда вътрешни обучения на останалите служители. Документира се с протокол от обучение; - Внедряване на системата за управление - работно въвеждане (реално използване на новите правила); - Вътрешен одит – проверка на готовността за сертификация, документирано с Доклад от вътрешен одит; - Съдействие при провеждане на преглед от ръководството; Резултатите от изпълнението на дейността: - намаляване на разходите за енергийни ресурси; - ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; - измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец). 1 000.00 980.00
Сертифициране на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001-1 брой: Процеса на сертификация се осъществява в съотвествие с изискванията на международния стандарт ISO/IEC 17021:2011, като целта е да се оцени внедряването и ефикасността на Системата за управление на бенефициента, например: - информацията и доказателствата за съответствие с всички изисквания на приложимия стандарт за системата за управление или друг основен документ; - наблюдението, измерването, отчитането и прегледа на постигнатото спрямо целите за най-важните характеристики и резултатите (за съответствие с приложимия стандарт за система за управление или друг основен документ); - постигнатото по отношение на съответствието с нормативните актове; - оперативния контрол на процесите и др. Сертифицирането на Система за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включва следните задължителни етапи при извършване на процедурата по сертифициране: - провеждане на първоначален одит (одит I фаза) за документационно съответствие на системата с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - стандарт ISO 50001:2011; - провеждане на заключителна среща с ръководството на фирмата. Чрез сертифицирането на система за енергиен мениджмънт, Бенефициентът ще постигне следните резултати: • намаляване на разходите за енергийни ресурси; • ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; • измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец). 14 000.00 13 959.99
Визуализация: Във връзка с изпълнението на дейността по информация и публичност, на уеб-сайта на предприятието ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, в което се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и ОПИК, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. (ако е приложимо) Със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата, където се изпълнява проектът. На всички закупени активи ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК и ЕФРР. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от кандидатстващото предприятие задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; упоменаване на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014-2020 г. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец). 3 000.00 2 980.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).