Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 728 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Project “Care for People in Tsenovo Municipality - Patronage care for elderly and people with disabilities - Component 3” of the Applicant Tsenovo Municipality will prevent the spread of Coronavirus and protect public health and welfare of the population, while complying with the regulations of the national legislation in a pandemic situation.
The main goal: prevention of the risk of social exclusion of elderly and people with disabilities, by ensuring supportive services at home.

The specific goals of the project are:
-	Meeting the identified need for providing home services for the residents determined to be at risk in the municipality of Tsenovo – people who are over 65 years old with limited or no possibility to take care of themselves, people with disabilities and their families, as well as adults in risk, in view of preventing the spread of COVID-19.
-	protection of the health of people from the target group and limiting the risk of spread of Coronavirus, by ensuring material and human resources for providing home-based services at the municipality of Tsenovo.

32 and more people will be included in the scope of the project, representatives of the target group.

The activities will be implemented for a period of 10 months and are the following:
1.	Recruitment and hiring of staff for provision of services for overcoming the consequences from the coronavirus.
2.	Organization and implementation of services at home to vulnerable persons,incl. people over 65 with disabilities or incapacity for self-care, people with disabilities who are most at risk from COVID-19, as well as adults at risk.
3.  Providing personal protective equipment and disinfectants for the staff of the services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса: Идентифициране на нуждата на лицата от целевата група от адекватни и гъвкави услуги по време на епидемична криза, изискват Общината Кандидат да извърши подбора и назначаването на лицата, които ще предоставят услугите, във възможно най-кратък срок и при облекчена процедура. Подборът на персонала гарантира необходимите човешки ресурси за предоставяне на услугата и управление на проекта. Основната цел е осигуряване предоставянето на услугата, както и управление на проектните процеси. Предвижда се сформиране на два екипа по проекта за: • управление на проекта; • предоставяне на услуги от/до домовете. Екипът за управление ще включва 3 /трима/ човека: ръководител, координатор и счетоводител. Управленският екип отговаря за управлението, администрирането, осчетоводяване на разходите, протичане на дейностите за постигане на проектните цели. Притежават опит в организация и управление на проектни дейности. Подборът на екипът за управление на проекта ще се извърши от общинска администрация Ценово. През първите 3 /три/ месеца ще се разработи процедура и извърши подбор, след което ще бъдат сключени трудови договори с персонала за предоставяне на услуги. Екипът по предоставяне на услугата по домовете ще се състои от 7 и повече човека, както следва: 6 и повече работници изпълняващи доставки по домовете, наети на пълно/непълно работно време и 1 диспечер на 4 часов работен ден. Работници изпълняващи доставки по домовете ще бъдат назначени на пълен/непълен работен ден, като се предвижда всеки един от тях обслужва потребителя на услугата около 1 час. Те ще сключат трудови договори на позиция - доставчик – 5243 0003, работник изпълняващ доставки по домовете (съгласно Национална класификация на професиите и длъжностите (НКПД 2011). Диспечерът се предвижда да бъде нает на непълен работен ден - 4 часа. Диспечерът ще приема заявките от потребителите. Той ще изготвя график по населени места за доставките по домовете на лицата, които имат нужда от подкрепа. Основните ангажименти на екипите за директна подкрепа са свързани със снабдяване със стоки от първа необходимост и медикаменти, заплащане на битови сметки и неотложни административни услуги. Дейността включва предоставяне на услуги по осъществяване на доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), доставка на лекарства (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). Общината Кандидат се задължава да сключи трудови договори с избраните лица от подбора за срока на реализация на проектните дейности. Разходи за трудови възнаграждения ще бъдат извършвани по реда на КТ, включващи брутните възнаграждения и осигурителните вноски, начислени за сметка на работодателя върху договореното възнаграждение, както и доплащания, съгласно националното законодателство. Служителите ще предоставят услуги за задоволяване на ежедневните нужди на лицата от целевата група от битов характер като пазаруване, заплащане на сметки, административни услуги, снабдяване с лекарства и т.н., със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора, като окаже подкрепа да продължат да водят самостоятелен начин на живот и да осъществяват свои ежедневните им дейности, без да се излагат на риск здравето си и да напускат своя дом. Ще изпълняват ежедневни заявки на потребители, обработени от диспечера, като се взимат предвид приоритетно заявки/поръчки по спешност. Организацията на трудовата дейност ще бъде допълнително прецизирана в хода на проекта, в зависимост от заявените нужди на потребителите от ползване на услуги по проекта. Предвидено е обособяване на работно помещение, за целите на проекта, където ще бъде позициониран диспечерско звено. 0.00 0.00
Организация и изпълнение на услуги до дома на уязвими лица, вкл. хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване, хора с увреждания , които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за възрастни в риск.: Дейността включва два основни етапа - подготовка и реализиране на подкрепата. В периода на подготовка ще бъдат определени конкретните 32 и повече ползватели на услугата и локациите на тяхното местоживеене. Предоставянето на услугата ще започне веднага след назначаване на персонала по проекта. Продължителността на патронажната грижа ще бъде 10 /десет/ месеца. За набиране на целевата група ще бъдат използвани комуникационни канали - обявление на сайта на община Ценово, наличният в общината списък с неодобрени за обслужване лица по Национална програма "Предоставяне на грижа в домашна среда" и ще се изиска информация за най-нуждаещите се в населените места от местните кметове и кметски наместници. Водещ критерий при изборът ще бъде степента на уязвимост на потребителите от конкретното населено място включено в проекта и тяхното желание да получат подкрепа. След идентифицирането на потребителите ще се изготви график за посещенията, който ще се актуализира ежеседмично/ежемесечно или при необходимост. Услугите, които ще се предоставят ще са почасови. Процесът на подготовка и администриране на услугата ще се извършва от диспечера. Служителите, назначени по проекта, ще предоставят услуги за задоволяване на ежедневните нужди на лицата от целевата група от битов характер като: пазаруване, заплащане на сметки, административни услуги, снабдяване с лекарства и т.н., със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора, в рамките на общината. Ще изпълняват заявки на потребители, обработени от диспечера, като се взима предвид приоритетно заявки/поръчки по спешност. Процесът по логистичното изпълнение от момента на подаване на заявка от потребител до нейното изпълнение (доставка до дома на потребителя), ще бъде организирана от общината Кандидат, като ще се приложи най-удачния подход за изпълнение и бърза реакция спрямо заявените нужди от потребителите. Общината се ангажира да информира лицата от целевата група, че услугите са безплатни по проекта, но заявените продукти и лекарствени средства, заплащане на битови сметки, таксите за административни услуги и т.н. се извършват с личните им финанси и не са обезпечени по проекта. Ще се спазва изискването услугите, които ще се предоставят по проекта, да не се дублират от други финансови източници. Изпълнението на горе изложеното е пряко задължение на ръководителя на проекта, който одобрява ползвателите на услугата и гарантира, че всяко лице от целевата група не получава същата подкрепа от националния бюджет, Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. Дейността ще се изпълнява за продължителността на проекта при съблюдаване принципите за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите, от гледна точка на брой обслужени лица от едно наето лице. За обособяване и функциониране на диспечерското звено, се предвиждат разходи за дребно оборудване, офис консумативи и канцеларски материали. При поява на регистрирани и поставени под карантина лице/ца или член на семейството, живеещи на територията на общината, екипът ще има готовност да ги подкрепи приоритетно и да им окаже нужното съдействие. 0.00 52 320.00
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите.: Проектната дейност ще осигури лични защитни предпазни средства на работниците доставчици по домовете. Закупуването на хигиенни материали, дезинфектанти, медицински изделия и лични предпазни средства е обусловено поради нуждата от ограничаване разпространението на коронавируса. Използването на лични предпазни средства и медицински изделия от персонала по проекта е превантивна дейност срещу заразяване с нежелани вируси и инфекции, като същевременно се изпълняват мерките за защита на обществения интерес и нуждите на населението на територията на община Ценово от ограничаване на разпространението на коронавирус. Също така ще се закупи офис оборудване за диспечера: бюро, офис стол, мултифункционално устройство и преносим компютър. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).