Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

With the project proposal "Opening of new working places at Plejades Bulgaria Ltd." conditions for sustainable jobs for the unemployed and inactive persons in the field of consultancy and design will be created.Through the project realization will be achieved a sustainable employment, which will lead to improvement of the quality of activities in the company and will improve its competitiveness. With the implementation of the project will be provided employment for six jobs Management Consultant, Financial consultant, technician Construction and architecture, HVAC engineer, architect and engineer, designer on part "Electro". This activity provides the selection for inclusion in the project of six unemployed and inactive persons aged between 30 and 54, over 54, and the unemployed and inactive young people up to 29 years.
Interviews will be conducted after a preselection according to the requirements of the job description. For the approved persons of permissible target group will be provided employment under an employment contract for a period of 12 months, after completion of the project at least 50% of the employees will retain for a minimum of 12 months. Labor and social security relations of employees hired within the project will be settled under the conditions of the Bulgarian labor and social security legislation.This project will create conditions for effective implementation and motivation of employees by providing trainings in foreign language English.The persons will be involved in training for the key competence after a test for determination of the level.The training will be completed with the appropriate document certifying the acquired knowledge and skills.In order to provide a qualitative and professional performance oftheir duties, the new jobs for employees under the project will be equipped with suitable equipment.Activities for information and publicity about the implementation of the project and received from EU funds support are provided.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца : Тази дейност предвижда извършването на подбор за включване в проекта на 6 безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 54 г., над 54 г. и безработни и неактивни младежи до 29г. Предвижда се в проекта да бъдат включени 1 лицe до 29 години, 3 лица от 30 до 54 години и 2 лицa над 54 години. По проекта ще бъдат разкрити работни места на следните позиции: 1. Консултант управление на проекти НКПД 24216008 2. Финансов консултант НКПД 24136001 3. Инженер, отоплителни, вентилационни и охладителни системи НКПД 21446030 4. Техник, строителство и архитектура НКПД 31123009 5. Архитект НКПД 21617002 6. Инженер, проектант по част „Електро“ НКПД 21426022 Съгласно изготвени от ръководителя критерии и длъжностна характеристика за длъжността на кандидата ще се извърши подбор на лица от целевата група по проекта. След този предварителен подбор съгласно изискванията на длъжностната характеристика, ще се проведат интервюта за подбор на 6 найподходящи кандидати. На тези одобрени лица от допустимата целева група ще се осигури заетост по трудово правоотношение за период от 12 месеца. Ще бъдат сключени трудови договори и ще се регистрират в НОИ. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. След приключването на проекта, ще се запазят минимум 50% от наетите лица за минимум 12 месеца. Предвидени са разходи за възнаграждения за всяко лице, включено в заетост по проекта в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност и разходи за допълнително възнаграждение по минимални размери установени в КТ и нормативните актове за неговото прилагане, върху трудовото възнаграждение. Разходите за включване в заетост на 6 лица за 12 месеца са в общ размер на 55138.89 лв. Наемането на лицата по проекта е необходимо за обезпечаване с човешки ресурс на извършването на дейности по предоставяне на клиенти на консултантски услуги. Разкриването на новите работни места ще допринесе за развиване на дългосрочната концепция за постигане на целите на фирмата чрез увеличаване на постоянно заетите в нея. Възможността за обезпечаване на дейностите с човешки ресурс ще позволи на Плеядес България ООД да се развие като една просперираща и адекватна на пазарните условия фирма. Съгласно изискванията на българското законодателство, в рамките на тази дейност е предвидено сключване на договор за трудова медицина за новонаетите лица. Дейността ще се извършва в продължение на 15 месеца, от която са предвидени 3 месеца за подбор на лицата и 12 месеца заетост. 55 138.89 55 329.89
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Предвидено е обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”. Целта на обучението е новоназначените служители да придобият познания по чужд език, а именно английски. Целта на обучението е да се запазят и изградят знания, умения и способности, да се приспособят безработните младежи към изискванията на работодателя и нуждите на пазара. Обучението е важно за безработните неактивни лица, тъй като представлява възможност за поддържане на знанията и уменията в съответствие с растящите изисквания на работодателите. С помоща на програмата ще се инвестира в обучение, което ще повиши производителността и конкурентноспособността на безработните. Измеренията на ученето през целия живот са значими както за самата личност, която независимо от своята възраст и получено формално образование има възможност да реализира пълноценно своя потенциал, така и за работодателите, които са потребители на този ресурс. Европейските и световните тенденции за непрекъснато нарастване на изискванията към пригодността за заетост, определят необходимостта от обучение по чужд език както във всички възрастови групи на работната сила. Проектът ще окаже трайно въздействие върху професионалните и личностните характеристики на лицата от целевата група, включени в проекта. Реализацията на проекта ще повиши тяхната квалификация, адаптивност, самооценка, мотивация и социални умения. Те ще придобият увереност в собствената си ценност за обществото. Повишаване на конкурентноспособността им на пазара на труда, оттам и на доходите и благосъстоянието им. Изпълнението на проекта ще подобри съществено положението на целевите групи основно в два аспекта – финансов и социален. Проектът ще окаже изключително положително влияние върху професионалния капацитет на участниците, ще повиши адаптивността им, благосъстоянието и конкуретноспособността им. Чрез осигуреното обучение, безработните и неактивни лица ще придобият нови знания и умения по чужд език, адекватни на изискванията на пазара на труда. Избор на обучаващата организация. Обучаващата организация ще бъде побрана сред лицензирани и реномирани компании по изискванията на УО. Лицата ще бъдат включени в обучение за съответната ключова компетентност след като се извърши входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. В обучението ще се включат всички новоназначени, като хорариумът на обучението ще е 300 учебни часа по 45 мин. и ще завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения - сертификат. Обучението по английски език е изключително важно за нашите служители, защото фирмата участва по процедури за възлагане на договори и проекти извън България, където работният език е английски. Освен това комуникацията с нашата фирма майка - Плеядес Германия, изисква добри познания по немски или английски език. 4 080.00 4 080.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Основната цел на дейността е да осигури оборудване за целите на новоразкритите работни места. Закупеното оборудване ще се използва в процеса на работата от новоназначените по проекта лица. Предвидено е закупуване на Компютърни конфигурации 3бр. (лаптопи, оборудвани с лицензен офисен софтуер и аксесоари), Софтуер за проектиране и/или управление на строителни дейности, UPS (Непрекъсваемо (токо)захранване) 1бр., Монитори 2 бр. и Сървър с възможност за съхранение на данни 1 бр. Компютърните конфигурации са необходими за всички новоназначени. Тъй като фирмата държи на гъвкавото работно време и се извършват посещения при клиенти ще бъдат закупени лаптопи.Те ще бъдат оборудвани с лицензиран офисен софтуерен пакет. В допълнение новоназначените лица ще изготвят мултимедийни презентации с цел маркетинг на фирмата и представяне пред клиенти, инженерите ще трябва да имат възможност и да проектират, а консултантът по управление да използва данните от специализирания софтуер за проектиране, затова са ни необходими машини с високи качествени параметри. Лицензираният софтуер за проектиране и/или управление на строителни дейности ще се ползва от новоназначените служители. С него ще се подобри проектантския процес и процесът по управление на строителни дейности, и ще ни даде възможност за създаване на работни чертежи и строителна документация. UPS-ът ще осигури сигурността на работата на новоназначените лица, тъй като ще дава възможност за запазване на данни в случай на прекъсване на електрозахранването или токови удари. Непрекъсваемите захранвания могат да осигуряват мощност в продължение на 515 минути, докато се възстанови главният захранващ източник или докато бъдат безопасно изключени съоръженията. Мониторите също ще се използват от инженерите и архитекта, тъй като при проектирането те ще имат нужда от по-голям монитор (поради малкия размер на много от детайлите в проекта) от стандартните размери за лаптоп. Сървърът ще даде възможност за съхранение на данни, за да бъде възможна работата на новите 6 души в офиса, както и съхраняването на данните, създадени в процеса на работа. Сървърът е компютър, стартиращ сървърен софтуер и предоставящ една или повече услуги на други компютри в същата мрежа. Предвижда се и застраховане на новопридобитото оборудване. Застраховката на оборудването ще покрива материални загуби, повреди или разноски,възникнали от неочаквани, непредвидени събития, като: кражба чрез взлом или грабеж;пожар — всички видове експлозии, имплозия, мълния; наводнение; природни бедствия;технологична грешка в конструкцията, материални дефекти, производствени несъответствия,свръхнапрежение. Закупеното оборудване ще се запази за срок не пократък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. Изпълнението на тази дейност ще бъде възложена на изпълнител по реда на ПМС №160/01.07.2016 година. Тази дейност ще стартира непосредствено след сключването на договора с УО, тъй като планираме тя да е приключила към момента на назначаването на лицата, за да могат те да ползват оборудването. 24 571.87 24 361.87
Управление на проекта: Дейностите по управление на проекта включват организация и управление на проекта. Те имат за цел да обезпечат доброто управление и ефективното изпълнение на проекта. Предвижда се за проекта да отговаря ръководител проект. Ръководителят разполага с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Задълженията на ръководителя са да ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности. Изготвя отчетите по проекта ,води точна и редовна документация, отразяващи изпълнението на договора, изготвя финансовите отчети и необходимите финансови справки по проекта и осъществява официалната комуникация с представители на програмата. Дейностите по управление на проекта включват изготвянето на технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. Ще се следи за правилното попълване и поддържане на документацията на проекта, което е основа за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Изпълнението на проекта ще се извършва при спазване на политика за добро управление, откритост, прозрачност и отчетност. Единственият най-ефективен метод за стабилно управление на проекта е да се упражнява контрол върху дейностите във всички етапи на изпълнението. Затова ефективният контрол на проекта включва следене и сравняване на подходящо подбрани данни с предварително разработения план за управление на проекта. Проектният контрол и отчетност е интерактивен процес, предоставящ на ръководителя на проекта и ОУ навременна и значима информация за следене и контролиране на проекта. Различни нива на контрол са необходими и предвидени от нас, за да се получи потвърждение, че проектът съответства на поставените цели. Информацията, предоставяна на всяко ниво, ще се различава по отношение на детайлността, но трябва да бъде обобщение от информацията, получена и отбелязана на ниво подробен работен план, който ръководителя по проекта ще разработи във фазата на мобилизация. Осигуряване и управление на качеството. При управлението на качеството за този проект ръководителя по проекта ще използва процеси за осигуряване както на контрола, така и на гарантирането на качеството. Управлението на качеството се състои от цели и стандарти по отношение качеството на предоставяните услуги, доклади и документи, специфични методологии, използвани при тяхното разработване и процеса на приемане и одобрение. Приложимите стандарти за качество могат да включват индустриални стандарти и допълнителни изисквания като ISO 9001. Нашата фирма прилага вътрешни правила за осигуряване на качеството, които съответстват на стандарта ISO 9001. С ръководителя ще бъде сключен граждански договор съгласно българското законодателство. Разходите за ръководителя са определени и ще бъдат изплащани при спазване на Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Предвидените разходи включват както брутното възнаграждение за 18 месеца, така и осигуровките за сметка на работодателя, ако са приложими такива. Дейностите на екипа ще се изпълняват през целия период на действие на проекта - 18 месеца. 6 096.00 6 090.45
Информиране и публичност: Тази дейност се изпълнява с цел информиране на обществеността и осигуряване на прозрачност за реализирането на проекта и финансовата подкрепа от фондовете на ЕС. Чрез реализирането на дейността ще се информират и запознаят заинтересованите страни с целите и задачите на проекта, като по този начин ще се гарантира максимално участие на всички заинтересовани страни. Ще се създадат условия за отчитане на интересите на целевите групи, нивото на удовлетвореност от реализацията на дейностите по проекта. За да изпълним тази дейност, ще предоставим информация за проекта до възможно най-широка публика на национално и местно ниво, включително съответните заинтересовани страни чрез: провеждане на среща, публикации в ежедневници и интернет, поставяне на информационна табела, брошури, стикери за обозначаване на закупеното оборудване. Ще се проведе информационна среща след приключване на всички дейности по проекта за изпълнение със съответните заинтересовани страни на която ще бъдат представени резултатите от изпълнението на проекта и ефектите, които са постигнати (ще бъдат постигнати) вследствие на реализирането му. Ще бъдат направени публикации в ежедневници и интернет с пълна информация относно проекта, неговото развитие и резултати. В офиса на фирмата ще бъде поставена информационна табела, която ще информира посетителите на офиса за програмата ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. "Ново работно място 2015". След като бъдат напечатани брошурите и стикерите ще се извърши доставка на информационните материали и подписване на протокол за извършената работа. Дейностите по информиране и публичност ще се изпълняват в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тази дейност ще се изпълнява през цялото времетраене на проекта, но не постоянно. По нея ще има действия в началото на проекта (избор на фирма изпълнител), доставка и поставяне на информационна табела, доставка на стикери и брошури, а част от дейностите ще се изпълняват в хода (публикация) или края на проекта. 1 179.00 1 197.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).