Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 672 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal envisages the provision of support in a home environment for persons with disabilities and elderly people unable to care for themselves. Expanding the possibilities for providing social and integrated health and social services in a home environment, including in the context of pandemic situations.
The current project will build on the implemented activities and achieved results under the "Patronage care +" project.
The implementation of the set goals will be realized through the implementation of the following activities:
1. Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities;
2. Delivery of food, foodstuffs and basic necessities, as well as providing transport for the personnel providing the services from/to the homes of the individuals. It is also permissible to pay household bills, request and receive urgent administrative and household services / with user funds/;
3. Provision of target group persons with information on prevention of health and socially significant diseases, including consultations with a nutritionist and specialists if necessary;
4. Providing supervision and training to employees, providing hourly mobile integrated health and social services in a home.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома: През първия проектен месец ще бъде реализирана подготовка за изпълнение на основната дейност, включваща : Информиране на обществеността за предоставянето на УОИИ; Подбор и оценка на кандидати за персонал и потребители на услугата; Напасване потребители - социални асистенти; Изготвяне на договори и процедури по изпълнение на проекта. Предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания включва: Помощ в дома - оказване на подкрепа при поддържане на лична хигиена, поддържане хигиената в жилищните помещения, обитавани от потребителите, съдействие за дребни битови ремонти, социални контакти и др.; Медицински услуги - медицински консултации с цел установяване здравните потребности на потребителите, хигиенни грижи, здравни консултации, следене на регулярното вземане на лекарства, мерене на кръвно налягане и тестване на стойностите на кръвната захар, организиране и подпомагане посещение на личния лекар, манипулации, помощ при рехабилитационни или други интегрирани услуги, придружаване до болнични заведения; Психологическа подкрепа, насочена към възстановяване и социална интеграция, която ще създаде предпоставки за водене на самостоятелен и независим живот. Доставянето на храна и хранителни продукти от първа необходимост ще се осигурява от 58 социални асистенти по предварително заявено желание от потребителите. Във всяко населено място има магазин за храни и хранителни продукти от първа необходимост и не е необходим транспорт за снабдяване на потребителите. За доставка на лекарства и заявяване, и получаване на неотложни административни и битови услуги/ със средства н а потребителите/ при необходимост ще се осигурява транспорт на персонала, предоставящ услугите до общинския център. Предоставянето на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално-значими заболявания ще се осъществява от тримата специалисти "Здравна грижа", рехабилитатора/ кинезитерапевта и спец. "Социални дейности" . В зависимост от нуждите на потребителите, установени в оценката на потребностите ще се провеждат консултации с различни специалисти. През периода на изпълнение на проектните дейности ще се проведат три обучения /въвеждащо ,надграждащо и поддържащо/ на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Планираме да бъдат осигурени и 3 супервизии на персонала, предоставящ почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги. Предвиждаме да бъдат направени следните разходи: 1.Разходи за възнаграждения, включително осигурителни вноски за сметка на работодателя и всички доплащания съгласно националното законодателство на 58 лица наети на трудов договор, на длъжност "социален асистент'" назначени на пълно работно време съгласно Наредба за стандартите за заплащане на труда на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги. Планирани разходи на стойност 1208003.64лв. 2.Работно облекло и лични предпазни средства за служителите предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги. Планиран разход в размер на 100962.00лв. 3.Трудова медицина - в размер на 1260лв. 4.Провеждане на обучения и супервизия - в размер на 38648.48лв 5.Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране - 24210.72лв. 6.Пътни разходи по време на изпълнение на служебни задължения -в размер на 41240лв. 7. Разходи за материали и консумативи за предоставяне на услугата - 72012.70лв. 8. Разходи за възнаграждения на наети лица по граждански договор/ координатор за управление на услугата, медицински лица, рехабилитатор/кинезитерапевт, социален работник, технически сътрудници / - 109138.96лв. 1 691 205.09 1 469 923.58

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).