Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Company "PROINVEST STORY" Ltd. takes a leading position in the production and installation of playground equipment. It requires the national market as a reliable partner offering quality products. To be competitive and to maintain its leadership, the leadership of the company "PROINVEST STORY" Ltd. is continually expanding its production assortment of children's and sports facilities. This requires not only continuous modernization of the production base with new modern energy efficient equipment and expand production to close the cycle, but olso introduction of an effective management system for optimization of production and business processes in the company in order to increase the added value of our production and the trust of our customers. Therefore, the objective of the present project is to improve the management capacity of "PROINVEST STORY" Ltd. through introduction of modern information and communication technologies and services in the management model of the company, resulting in introduction of a totally new management model.
The investment under the project envisages purchase and implementation of an ERP system for business process management in "PROINVEST STORY" LTD.  During the project implementation we shall comply with all publicity and information measures foreseen in Annex XII to Regulation (EC) № 1303/2013 and in the Unified manual of the beneficiary for application of the information and communication rules for 2014-2020.
The expected results from the projet implementation include improvement of  the market presence of PROINVEST STROY , creation of export potential for export of the company, improvement of management and production processes, higher productivity, cost reduction and optimization of the production chain, increase  of the added value of our products.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги : въвеждане на ERP система в "Проинвест Строй" ЕООД: "ПРОИНВЕСТ СТРОЙ" ЕООД е утвърдена компания в сектора за производство на детски и спортни съоръжения. Предприятието е едно от малкото в страната, което предлага пълен инженеринг - цялостно решение на изграждане на детски и спортни обекти от проектирането до изпълнението и сервизното обслужване по време на гаранционния срок. Дългосрочната ни стратегия за развитие в насочена към модернизиране на производствените съоръжения, модернизиране на управлението на дружеството чрез въвеждане на ИКТ система за управление, увеличаване на пазарния ни дял на националния и на международните пазари Водени от горното, както и като имаме предвид допустимите инвестиции по настоящата процедура за БФП в рамките на тази дейност сме планирали инвестиция в модерна интегрирана информационна система - ERP система за управление на бизнес процесите, насочена към повишаване на производителността на труда на служителите ни, по- ефективно използване на времето и ресурсите на фирмата, по-добри възможности за анализ и контролинг и оттам подобряване на процесите на оперативно и стратегическо планиране в дружеството, вкл. излизането на международните пазари. Предвиждаме за закупим готов софтуер, който съществува на пазара, като за нуждите на "ПРОИНВЕСТ СТРОЙ" ЕООД той ще бъде адаптиран съобразно специфичните бизнес и производствени процеси в нашето предприятие. Функционалната характеристика на софтуера ще обхваща всички бизнес-процеси на дружеството и ще обезпечава прилагането на най-високите изисквания на стандартите по отношение на управлението на качеството, околната среда и безопасността на труда в съответствие с въведените стандарти за управление в нашето дружество. Модулите и функционалните характеристики на софтуера ще включват: 1. CRM 1.1 Контакти 1.2 Компании 1.3 Оферти 1.4 Търговски възможности 1.5 Маркетингови събития 2. Финанси 2.1 Приходи - фактури, кредитни известия, дебитни известия и инвестиции 2.2 Разходи 2.3 Баланс 2.4 Трансфери 3. Дизайнер на работни процеси. Работен процес и проектен мениджмънт 3.1 Дефиниция на процес 3.2 Задаване на отговорници и срокове за изпълнение 3.3 Задачи за изпълнение 4. Constructor 4.1 Дефиниция на модули 4.2 Добавяне и редактиране на полета в съществуващи модули 4.3 Промяна на изглед на таблици 4.4 Персонализиране на филтри 5. Business Intelligence 5.1 Наблюдение на бизнес метрики в реално време 5.2 Персонализирани доклади и графики 6. Управление на промени 7. Управление на документи 7.1 Индексиране на съдържание на документи във формат PDF, Word, Excel и ТXT 7.2 Бързо търсене по съдържание и служебни (meta) данни 7.3 Генериране на документи на база на дефинирани бланки 8. Възможност за интеграция с трети системи 8.1 Експорт в определен формат към счетоводен софтуер 8.2 Интеграция с интернет сайтове на възложителя 9. Колаборация 9.1 Клиентска електронна поща 9.2 Корпоративен чат 9.3 Анкети за задоволство от предоставените услуги 10. Склад 10.1 Дефиниции на продукти и услуги 10.2 Интеграция с разходи и фактури 11.Човешки ресурси 11.1 Организация/Фирми/Екипи 11.2 Служители 11.3 Позиции 11.4 Отдели 11.5 Оценка на служители 12. Търгове към подизпълнители 12.1 Цялостна система за управление на търгове към подизпълнители. Ще бъде осигурен лиценз за софтуера, който ще бъде ползван от всички работни места в предприятието. Доставката, внедряването и адаптирането на ERP системата ще бъде възложено на външен изпълнител. Той ще бъде отговорен за детайлно планиране на работата; специфициране на процесите в предприятието и адаптиране на ERP система за нуждите на ПРОИНВЕСТ СТРОЙ ЕООД; внедряване на системата; тест и обучение на персонала; въвеждане на системата в реална работна среда. Външният изпълнител ще осигури необходимата визуализация на доставения софтуер. Той ще осигури и гаранционна поддръжка– минимум 1 година. Изборът на външен изпълнител ще бъде проведен от 2 ти до 3 месец на проекта, а сключването и изпълнението на договора ще бъде между 4 ти и 12ти месец. 118 370.00 118 370.00
Дейности за визуализация на проекта: Дейностите за визуализация на проекта са задължителни съгласно РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета, а предвидените мерки от "ПРОИНВЕСТ СТРОЙ” ЕООД са в съответствие с „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020: 1) 1 брой плакат с информация за проекта (минимално размер АЗ), в който се споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз, на видно за обществеността място. Плакатът ще съдържа минимум следната текстова и визуална информация: -емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз"; -наименованието на ЕФРР; -общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма; -наименованието на проекта и главната му цел; -общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; -начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 2) Доставеният и внедрен софтуер - ЕРП система за управление на бизнес процесите в дружеството ще бъде визуализиран съгласно изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 . Емблемите, изписването на Европейския съюз, както и позоваването на съответния фонд/ове задължително ще да се виждат още при отварянето на продукта, във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата. 3) Интернет страница на дружество „ПРОИНВЕСТ СТРОЙ" ЕООД - след подписване на административния договор за предоставяне на безвъзмездна помощ ще включим в страницата кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа от Европейския съюз в съответствие с изискването на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 4) Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който ще бъде използван за обществеността ще бъде посочено,че финансиращата оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете на ЕСИФ. Изработването на плаката ще бъде възложено на външен изпълнител. Външният изпълнител ще бъде отговорен за изготвянето на дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване на плаката. Той ще бъде избран през втория месец на изпълнение на проекта. През целият срок на изпълнение на проекта ще визуализираме всички документи, изготвени в рамките неговото изпълнение. Визуализирането на страницата на дружеството ще стане в рамките на месец от сключването на административния договор, а управленският софтуер ще бъде визуализирана към момента на изготвяне на финалния му адаптиран за нашите нужди обхват и функционалност. 100.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).