Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

STUDIO EXPOSE is a start-up enterprise in the field of architectural services. The main focus of the company's activity is developing architectural projects for construction of module passive buildings.
In order to meet the challenges of access to finance, and high value-added services, the project proposal is oriented towards implementing activities related to the company’s sustainable development, jobs creation and stability, through providing and marketing of architectural services.
The implementation of the entrepreneurial idea will be carried out through:
• Hiring expert staff - to achieve the capacity needed to provide architectural services.
• Renting office space necessary for the work of the expert staff.
•  Purchase of computers, peripheral devices and specialized software to assist the work of experts.
• Purchase of material and consumables needed to carry out the company's core business of providing architectural services
•  Conducting a market research for the marketing of architectural services in area of passive buildings, allowing STUDIO EXPOSE to concentrate its limited resources on the best opportunities to increase its sales and achieve a stable competitive advantage.
• Creating a website to promote the activity of STUDIO EXPOSE and to inform potential clients about the company’s services.
The project’s visualization activity reflecting the ERDF financial contribution through OPIC will be implemented through:
• Placing a poster with project information in a well visible location;
• Placing stickers on each asset purchased under the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде извършена чрез наемане на персонал-4 бр., наем на работно помещение, закупуване на ДМА и ДНА , закупуване на материали и консумативи, изработване на пазарно проучване за реализация на архитектурни услуги в областта на пасивните модулни сгради, създаване на интернет страница): В рамките на дейността ще бъде нает квалифициран персонал - 4 бр., (водещ архитект; архитект1; интериорен проектант и архитект2) необходими за разработване и реализиране на пазара на архитектурните услуги : изготвяне на архитектурни проекти на сгради (екстериорни и интериорни), типови и индивидуални проекти за пасивни модулни сгради, включително и изработване на тримерни фотореалистични визуализации и 3D макети и модели на сгради и детайли. Ще бъде наето работно помещение до 60 м2 необходимо за осъществяване дейността на експертния персонал за период от 16 месеца. Като част от дейността ще бъде закупено необходимото оборудване и специализиран софтуер за работа на експертите: Настолна Работна станция - 2 бр. за работа на архитектите. Машина, която има много по-мощен процесор, допълнително памет и подобрени възможности за извършване на специална група задачи. Техническите параметри на оборудването са съобразени с изискванията за инсталиране на специализиран софтуер за архитектурни дейности. Преносима работна станция (лаптоп) -2 бр. за работа на водещ архитект и интериорен проектант Работата на терен (извън офиса) при клиенти на компанията предполага наличието на преносими компютри, с които служителите да могат своевременно да изпълняват задълженията си и да предоставят професионално и компетентно необходимата информация и данни по време на провежданите срещи и презентации. Монитор за окомплектоване на компютрите - 4 бр., от които 2 бр. за окомплектоване на Настолни Работни станции и 2 бр. Допълнителни монитори към лаптопите, необходими за работа в офиса, за по-добрата визуализация на специализираните софтуери за проектиране. Сървър -1 бр необходим за сътрудничеството и обменът на файлове между служителите в компанията. Сървърът ще съхраняава информация и ще предоставя за общо ползване както приложения, така и други ресурси: данни, работна документация по проекти, и др. по локална мрежа или Интернет. Многофункционално устройство (Копирна машина, принтер, скенер) – 1 бр. необходимо за принтиране на архитектурните проекти, планове и чертежи за клиентите, копиране и сканиране на входящата документация и др. Плотер– 1 бр. необходим за принтиране на всички формати архитектурни планове и чертежи, по-големи от А3 3D принтер – 1 бр. необходим за изработване на макети и презентационни прототипи на сгради и детайли, чрез които клиента да придобие пълна представа за визията на проекта в завършен вид. Специализиран софтуер за двуизмерно чертане (AutoCAD или еквивалентен) – 3 бр. лицензи, необходим за професионалната работа на експертите- за цялостно създаване и документиране на проектите; за осъществяване обмена на информация с инженерите, за съгласуване на проектите по отделните проектански части, за обмен на файлове със строители и инвеститори. С вградени инструменти за базово архитектурно проектиране. Поддържане на файлови формати предназначени за обмен на чертежи. Специализиран софтуер за триизмерно чертане и визуализиране (3D MAX или еквивалент) -1 бр.лиценз необходими за работата по изграждане на 3-мерни модели на сгради и вътрешни пространства, както и тяхното фотореалистично визуализиране. В рамките на дейността ще бъдат закупени материали и консумативи необходими за осъществяване основната дейност на компанията по предоставяне на архитектурни услуги. За периода за изпълнение на проекта за разпечатване на различни видове документи и чертежи от проектната документация изработена за клиентите са необходими следните консумативи: за Плотера – 15 бр мастилени касети (3 комплекта по 5 цвята) и по 12 бр хартиени ролки 90см и 60см за Многофункционално устройство – 12 бр тонер касети (3 комплекта по 4 цвята) за 3D принтера - 24 броя ролки ( два цвята) по 1 кг /ролка 249 260.00 238 802.77
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде извършена чрез наемане на персонал-4 бр., наем на работно помещение, закупуване на ДМА и ДНА , закупуване на материали и консумативи, изработване на пазарно проучване за реализация на архитектурни услуги в областта на пасивните модулни сгради, създаване на интернет страница) - Продължение: В рамките на дейността ще бъде изработено пазарно проучване, което да помогне на компанията да изгради успешна стратегия за пазарната реализация на предлаганите архитектурни услуги в областта на пасивните модулни сгради. С оглед да позиционира правилно своя продукт и да използва маркетинговите инструменти целенасочено спрямо потенциалните си клиенти, СТУДИО ЕКСПОЗЕ се нуждае от задълбочен анализ за възможностите за развитие на целевите пазари, за наличието на конкуренция, за профила на потенциалните клиенти и потребители. Данните от проучването ще помогнат да се извлекат и формулират дългосрочните тенденции на пазара на архитектурни услуги за пасивни сгради, нагласите на клиентите и нивото на конкурентите. Проучването ще включва следната информация: 1. Анализ, диагностика и прогнозиране на пазара на пасивни сгради: Определяне на релевантния пазар; Диагностика и анализ на пазарния потенциал; Прогнозиране на пазара. 2. Конкурентни проучвания:Идентифициране на конкурентите и определяне на тяхната популярност; Базова информация за конкуренцията; 3. Проучване на потребителите: Определяне на таргет групите; Отношение на клиентите; Удовлетвореност от предлагания продукт. 4. Стратегия за навлизане и развитие на пазара - Специализирани маркетингови канали, нормативни изисквания. Като част от дейността ще бъде създадена интернет страница за популяризиране дейността на СТУДИО ЕКСПОЗЕ и запознаване на потенциалните клиенти с услугите на компанията. В съвременните пазарни условия, бизнесът има нужда от уеб сайт, защото ресурсите на Интернет се използват неограничено, достигайки до всяка точка на света и до всеки потенциален клиент. Това е и една от най-динамичните форми за представяне дейността на компанията, защото фирмената уеб страница може да бъде обновявана лесно и толкова често, колкото е необходимо, така че да предоставя цялата актуална информация и възможност за лесен контакт с СТУДИО ЕКСПОЗЕ. 0.00 2 950.00
2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде извършена чрез закупуване на 15 бр стикери, 2 бр плакати): Целта на дейността е осигуряване на максимална публичност и информираност на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта. Ще бъдат предприети съответните мерки за информираност и публичност относно изпълнявания проект в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент. Осъществените инициативи, в максимална степен, бързо, навременно и обективно ще информират всички заинтересовани страни за целите, дейностите и резултатите от проекта. При изпълнението на проекта, за информиране на широката общественост относно финансовата подкрепа от ОПИК чрез Европейския Фонд за Регионално Развитие и гарантиране прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове, ще бъде осигурена необходимата визуализация съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Прилаганите мерки за информиране и публичност включват: 1) Отпечатване и поставяне на плакат (с минимален размер А3) на обществено-достъпно и видно място в помещението, където се изпълняват дейностите по проекта. Ще бъдат отпечатани 2 плаката, съдържащи следната информация: емблема на ЕС и упоменаване на Европейския съюз; общо лого за програмен период 2014-2020г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност на проекта и размер на европейското и националното съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 2) Отпечатване и поставяне на стикери върху оборудването закупено и инсталирано по проекта. Стикерите ще бъдат цветни като размерите им ще бъдат съобразени с размерите на съответното оборудване върху което ще бъдат поставени. Предвижда се отпечатването на 15 стикера. 3) Включване на подробна информация за проекта на уебстраницата на бенефициента, която ще бъде разработена в рамките на проектните дейности. Емблемата на ЕС и логото на програмата ще бъдат изобразени цветно и ще бъдат видими още при началното отваряне на страницата. В допълнение на това финансирането по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“2014-2020“ ще бъде оповестявано във всеки документ свързан с изпълнението на проекта в това число информационни бюлетини, информация до пресата, участия в събития, документация за избор на изпълнител и други. При публични изказвания или интервюта за медиите представителите на бенефициента ще подчертават ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОПИК, като ще се упоменава и размера на БФП. Във всички мерки за информация и комуникация, които ще бъдат предприети от СТУДИО ЕКСПОЗЕ по настоящата процедура, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на: • емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз; упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие; • общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. При отчитането на дейностите по визуализация на проекта на УО ще бъдат предоставен доказателствен материал за осъществените мерки като ще бъдат предоставени копия, снимки, линкове и екземпляри от произведените материали 600.00 570.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).