Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal deals with the main and most serious problems concerning the quality of life of the population-access to populated areas,trouble-free, fast,comfortable free movement.
The project envisages the rehabilitation of 4 road sections within the scope of the municipality of Belene, namely:
1."Rehabilitation of the municipal road PVN1001/II-52,Oresh–Dekov-Tatari–Petokladentsi/PVN2122/in the section of the villages of Tatari and of Petokladentsi"section from km2+000 to km4+251,Tatari village and from km8+500 to km9+665, Petokladentsi village;
2."Rehabilitation of municipal road PVN2122/III-304, Batsova hamlet-Novachene/Sanadinovo-border municipality (Nikopol-Belene)Petokladentsi-border municipality(Belene-Levski)Stezherovo-/III-3002/in the section of Petokladentsi village"from km11+270 to km12+350,Petokladentsi village;
3."Rehabilitation of municipal road PVN1003/III-5202-Dekov-Belene/HTK-Belene in the section from the intersection of the continuation of Ferdinand Dechev Street to km5+056"section:from km4+882 to km5+ 056,town of Belene.
The project activities are as follows:
1.Organization, management and reporting of project activities;
2.Implementation of construction and assembly works;
3.Exercise of independent construction supervision;
4.Exercise of author supervision during construction.
Through the investment, the urban environment, the quality and reliability of movement will be significantly improved, road accidents will be avoided and better connectivity will be achieved between the settlements in the municipality of Belene,saving costs for repairs and maintenance of the amortized road network.The transport connectivity and accessibility of the remote villagesTatari and Petokladentsi with the municipal center and the republican road network will be improved.This will create prerequisites for the development of the economy in rural areas,a better environment for living and working and mitigating the trend of depopulation of these areas.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление и отчитане дейностите по проекта; : Дейността включва консултантски услуги, свързани с цялостно качествено управление, изпълнение и отчитане на проекта. Обхватът на услугите включва извършването на следните дейности: - Административно и техническо съдействие за изпълнение на проектното предложение; - Съставяне на заявки за плащания, протоколи, доклади, справки с приложенията към тях, както и всякаква друга документация, необходима за доказване изпълнението на дейностите по проекта пред ДФЗ/РА; - Отстраняване на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи по проекта; - Изготвяне на доклади за техническото и финансово изпълнение на проекта до възложителя; - Съставяне на свързаната с проекта кореспонденция до ДФЗ/РА, включително относно изменения на договора, съгласуване на обществени поръчки и възражения по финансови корекции; - Съблюдаване спазването на нормативните актове и указания на ДФЗ за изпълнение на проекти, финансирани от ПРСР 2014-2020 и общите нормативни документи за изпълнение на проекти, финансирани от ЕСИФ и ЕЗФРСР; - Съблюдаване на нормативните актове в областта на обществените поръчки, проверка за законообразност на съдържанието на документите по проекта, сключването и изменението на договорите; - Следене на коректното изпълнение обхвата и отчитане на отделните договори с външните изпълнители за изпълнение отделните дейности по проекта с цел осъществяване контрол при изпълнението им от Възложителя, включително спазване графици за изпълнение, срокове, приемане на свършените работи/услуги/доставки; - Проверка допустимостта на разходите, спазване на бюджетните лимити на проекта; - Идентифициране необходимостта от документи/становища/разрешителни от местни и национални органи и институции във връзка с изпълнението и приключването на проекта и съставяне на документи за тяхното получаване; - Идентифициране и докладване своевременно на Възложителя за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице измами/нередности. 55 200.00 0.00
Изпълнение на строително-монтажни работи; : По време на дейността ще се извърши строителството при стриктно спазване на одобрения инвестиционен проект, нормативните изисквания по ЗУТ и подзаконовите нормативни актове, както и условията на ДФЗ/РА. Изпълнението на строително - монтажните работи в проекта, включва рехабилитация на 4, 670 км на следните обекти: 1. "Рехабилитация на общински път PVN 1001 /II-52, Ореш – Деков /-Татари – Петокладенци - /PVN2122/ в участъка на с. Татари и с. Петокладенци.” - участък от km 2+000 до km 4+251, с. Татари и от km 8+500 до km 9+665, с. Петокладенци; Общата дължина на предвижданите за рехабилитация отсечки е 3,416 км. Стойността на предвидените средства за СМР (вкл.изграждане на подземна тр.мрежа за шир.интернет) възлизат на 1 937 343,39лв. без ДДС. 2. "Рехабилитация на общински път PVN 2122 / III-304, Бацова махала – Новачене /-Санадиново - граница общ.(Никопол - Белене) – Петокладенци - граница общ.(Белене - Левски)-Стежерово-/ III -3002/ в участъка на с. Петокладенци“ -участък: от km 11+270 до km 12+350, с. Петокладенци; Общата дължина отсечката за рехабилитация е 1,080 км. Стойността на предвидените средства за (вкл.изграждане на подземна тр.мрежа за шир.интернет) възлизат на 588 388,36 лв. без ДДС. 3. "Рехабилитация на общински път PVN 1003 /III – 5202- Деков - Белене/ ХТК - Белене в участъка от кръстовището на продължението на улица „Фердинанд Дечев до км 5+056“-участък: от km 4+882 до km 5+056, гр. Белене.Общата дължина на отсечката е 0,174 км. Стойността на предвидените средства за (вкл.изграждане на подземна тр.мрежа за шир.интернет) възлизат на 159 770,68 лв. без ДДС. Приложени са количествено-стойностни сметки за всеки обект, с разбивки по видове работи. За определяне стойността на разходите за изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет са проведени пазарни кансултации по реда на чл.44 от ЗОП. Най-ниската предложена цена е както следва по обекти: 1. "Рехабилитация на общински път PVN 1001 /II-52, Ореш – Деков /-Татари – Петокладенци - /PVN2122/ в участъка на с. Татари и с. Петокладенци.” - участък от km 2+000 до km 4+251, с. Татари и от km 8+500 до km 9+665, с. Петокладенци - 210 042,07 лв. без ДДС; 2. "Рехабилитация на общински път PVN 2122 / III-304, Бацова махала – Новачене /-Санадиново - граница общ.(Никопол - Белене) – Петокладенци - граница общ.(Белене - Левски)-Стежерово-/ III -3002/ в участъка на с. Петокладенци“ -участък: от km 11+270 до km 12+350, с. Петокладенци - 59 111,65 лв. без ДДС; 3.Рехабилитация на общински път PVN 1003 /III – 5202- Деков - Белене/ ХТК - Белене в участъка от кръстовището на продължението на улица „Фердинанд Дечев до км 5+056“-участък: от km 4+882 до km 5+056, гр. Белене.Общата дължина на отсечката е 0,174 км.- 14 130,38 лв. без ДДС Разходите са отразени в приложените КСС. 2 685 502.43 0.00
Упражняване на независим строителен надзор; : Дейността включва упражняване на независим строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ. Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, строителния надзор е неразделна част от строителния процес. Строителния надзор се упражнява от консултант за строежите от първа до четвърта категория. Тази услуга се планира с цел качествено и точно изпълнение на предвидените строително-монтажни работи и изискването на българското законодателство за съставяне и представяне на всички актове и протоколи по време на строителство. Съгласно чл. 168, ал.1 от ЗУТ лицето, упражняващо строителен надзор носи отговорност за: - законосъобразното започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнотата и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания на към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; - точно изпълнение на заложените количества строителни работи в инвестиционния проект; - недопускане на увреждания на трети лица и имоти вследствие на строителството; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; Дейността започва от подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, протоколи по време на строителството, подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, до подписването на Протокол за установяване на годността за ползване и издаване на Разрешение за ползване. 51 900.00 0.00
Упражняване на авторски надзор по време на строителството.: Дейността е необходима във връзка с правилното реализиране на проекта и извършване на строително-монтажните работи. При изпълнението на дейността, авторът на техническия инвестиционен проект редовно посещава строителната площадка, следи за точното изпълнение на проекта, извършва експертни дейности и консултации. При възникване на необходимост от несъществени промени, същият предлага съответното проектантско решение, което се записва в Заповедната книга на обекта. Проектантът съставя и подписва съвместно със строителя и консултанта, упражняващ авторски надзор, всички актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството след приключване на строителството. По този начин ще се упражни допълнителен контрол, по отношение качеството на строителството. Изпълнението на дейността е в съответствие на Закона за устройство на територията и нормативните подзаконови актове към него. 23 900.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).