Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Tangra Archeri" Ltd. is a Bulgarian company established in October 2017 with code of main economic activity 26.51 "Manufacture of measuring, testing and navigation equipment and apparatus".
The activities planned under the project cover the two eligible activities under BG16RFOP002-2.024 "Promotion of Entrepreneurship", namely: activities for realization of the entrepreneurial idea market (archery for mobile shooting using video images) and activities for visualization of the project.
The planned project activities are in line with the horizontal policies set out in Art. 7 and Art. 8 of Regulation (EC) No 1303/2013 of the European Parliament and of the Council. The project envisages that the activities for realization of the entrepreneurial idea market will be implemented through the following resources, the costs of which are included in the project budget:
1. Human resources, including: recruitment of qualified personnel - 5 persons: 1 Technical assistant-part "Architectural-engineering"; 1 Product Manager; 1 Master constructor; 1 Analyzer cost and market prices and 1 Assistant tests;
2. Material resources, incl. purchase of:
-LTA-2 pcs.: 1 Projection device with shot detection system and 1 Device for creating a shield for capturing of projects;
-LIA-1 pcs: Software for video image control and recalculation of the moment of the hit;
-materials for making a demonstration archery and producing the first series.
3. Marketing services - 1 service for developing a marketing plan for market realization of the entrepreneurship idea.
Taking into account the essence of the entrepreneurial idea realized on the project, the project focuses on the thematic area "ICT and Informatics" by ISSS, in particular, ICT approaches related to the thematic area "New Technologies in Creative and Recreational Industries", Priority "Production" of goods and equipment directly applicable in the field of extreme tourism and sports ".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал – 4 бр. (1 Продуктов разработчик; 1 Сътрудник тестове; 1 Главен конструктор и 1 Анализатор себестойност и индивидуални цени), както и чрез закупуване на материали-електронни платки и крепежни елементи): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея-продукт, притежаващ характеристиките на стока-тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения, включва следните под-дейности, представляващи етапите от цялостния й процес от разработката, вкл. тестването и проектирането й през създаването/производството й до реализацията й на таргетирания пазар: Под-дейност 1.1. Разработване на демонстрационен тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейност 1.2. Разработване на технология за производство на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейност 1.3. Разработване на финансова оценка и финансов план за реализация на продукта на база анализ на разходите, включени в себестойността на продукта, пазарните цени на суровините и материалите и пазарните цени на алтернативните продукти на таргетирания пазар Под-дейност 1.4. Разработване на маркетингов план за пазарна реализация на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейност 1.5. Производство и предлагане на продукта на таргетирания пазар и реализиране на продажби Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните под-дейности по Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва: Под-дейност 1.1. Разработване на демонстрационен тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейността включва действия по разработката на демонстрационния продукт, в т.ч. тестването на демонстрационния прототип на тренажора. За осъществяването на разработката е планирано наемането на квалифициран персонал, както следва: - 1 бр. Продуктов разработчик (за 16 месеца на 6 часов работен ден) – от 3-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 бр. Сътрудник тестове (за 6 месеца на 4 часов работен ден) – от 13-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. В допълнение, за осъществяването на под-дейност 1.1. са необходими и материали за изработка на демонстрационния прототип на тренажора, който прототип е съществена, неразделна част от процеса по разработка на крайния продукт, който ще бъде предлаган на таргетирания пазар и върху който прототип ще се изпълняват планираните тестове по него, в т.ч. тестовете за приложимост и ергономичност за лица с трайни увреждания. Закупуваните материали ще бъдат ползвани и в производството на първата серия устройства по под-дейност 1.5. Под-дейност 1.2. Разработване на технология за производство на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейността включва действия по разработката на технология за производство на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения, в т.ч. изготвяне на технологични схеми и чертежи, съставляващи техническата спецификация на продукта, реализиран по проекта. За осъществяването на разработката по под-дейността е планирано наемането на квалифициран персонал - 1 бр. Главен конструктор (за 6 месеца на 4 часов работен ден) – от 3-ти до 8-ми, вкл. месец от изпълнението на проекта. Под-дейност 1.3. Разработване на финансова оценка и финансов план за реализация на продукта Под-дейността включва действия по разработката на финансова оценка и финансов план за реализация на продукта, като за набавяне на необходимата информация и данни ще бъде направен анализ на разходите, включени в себестойността на продукта, анализ на пазарните цени на суровините и материалите за производството на продукта и анализ на пазарните цени на алтернативните продукти на таргетирания пазар. За осъществяването на финансовите разработки по под-дейността е планирано наемането на квалифициран персонал - 1 бр. Анализатор себестойност и индивидуални цени (за 16 месеца на 8 часов работен ден) – от 3-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. 249 800.00 47 579.54
Дейност 1.Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (наемане на квалиф. персонал-1 бр. Техн. Сътрудник-част „Архитект.-инж.“; 1 бр.услуга за разраб.на маркетингов план; закупуване на ДМА-2 бр.(1 Прожекц. у-во със с-ма за детекция на попадение при изстрел и 1 У-во за изработка на щит за улавяне на проектили); ДНА-1 бр. Софтуер за к-л на видео изображ. и преизчисл. на попадението): Под-дейност 1.4. Разработване на маркетингов план за пазарна реализация на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения Под-дейността обхваща съответните действия по разработването на маркетингов план за пазарна реализация на тренажора за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения. С оглед осигуряването й, под-дейността ще бъде осъществена чрез възлагане изпълнението на 1 външна услуга с предмет: „Разработване на маркетингов план за пазарна реализация на тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения - 1 бр.“. Съблюдаването впоследствие на изпълнението на маркетинговия план ще бъде осигурено от Продуктовия разработчик и Анализатора на себестойността и индивидуалните цени. Планирания период на изпълнение на услугата, предвидена в под-дейността е от 12-ти до 16-ти месец от периода на изпълнение на проекта. Под-дейност 1.5. Производство и предлагане на продукта на таргетирания пазар и реализиране на продажби Под-дейността обхваща действия по организирането и осъществяването на производството, предлагането и реализирането на продажби на стоката - тренажор за стрелба с лък по подвижни цели с използване на видео изображения, представляващ предприемаческата идея по проекта. Необходимите производствени и административни помещения за реализиране на посочените действия, както и режийните разходи по тях, ще бъдат осигурени със собствени средства на кандидата и съответно разходи за тях не са предвидени в бюджета на проекта. С оглед осигуряване организирането и осъществяването на производството на продукта, под-дейността ще бъде осъществена чрез закупуването на следните активи: -ДМА – 2 бр.: 1 бр. Прожекционно устройство със система за детекция на попадение при изстрел и 1 бр. Устройство за изработка на щит за улавяне на проектили; -ДНА – 1 бр.: Софтуер за контрол на видео изображението и преизчисление на момента на попадението. Посочените активи е планирано да бъдат доставени в периода между 3-ти и 7-ми месец от изпълнението на проекта, след провеждането на процедура за избор на изпълнител чрез публична покана. Под-дейността включва и действия по разработката на съответната архитектурно-инженерна техническа документация в процеса на реализация на продукта, по-конкретно подготовката, съставянето, и при нужда коригирането и обработката на техническата документация в процеса на реализация на предприемаческата идея при взаимоотношенията на кандидата с клиентите си, в т.ч. архитектурната и инженерна част в приложимата техническа документация по договорните взаимоотношения. Спецификата на тези действия се състои в нуждата от индивидуално позициониране в помещението на съответния клиент или на територията на съответния клиент, например увеселителни паркове, което от своя страна е свързано със специфично проектиране и специално изграждане на обособени зони, отговарящи на определени параметри, обособени за стрелбища за стрелба с лък по подвижни цели с използване на реализирания по проекта тренажор. За осигуряването на архитектурно-инженерната техническа документация в процеса на реализация на продукта по под-дейността е планирано наемането на квалифициран персонал - 1 бр. Технически сътрудник – част „Архитектурно-инженерна“ (за 6 месеца на 4 часов работен ден) – от 13-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. 0.00 125 407.00
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 бр. стикери и 1 бр. табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 2 броя стикери за всеки от закупуваните по проекта ДМА – по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на помещението, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта ДМА и ДНА; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработвани и предвидените стикери. 200.00 189.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).