Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Entrepreneurship in the modern worldview requires more attention to the study of the customer, responding to the increased requirements and satisfaction of future benefits, consistently building up the role of entrepreneur, even in the social sphere. This project proposal will create a social enterprise (SE) formed by a team of six newly appointed insurance brokers and experts, representatives of vulnerable groups, difficult positioning in the labor market. Originally it will organize selection and then approved representatives will be involved in training to support their future job description job in key competence 6 "Social and civic competences". The possibility of long-term employment for 6 representatives from different target groups - unemployed youths up to 29 years of age; unemployed persons over 54, long-term unemployed; unemployed - single parents and / or mothers of children up to 5 years of age; disabled- will be provided along with functional formed a team of social enterprise - manager, financier and expert support and training new hires persons in their new positions and directing them to achieve durable results in the insurance field. Adapting to market requirements, people will be encouraged by the team to the personal development and professional development. Given the establishment of a new SE as an insurance office will recruit and maintain suitable premises, which will gradually furnish to create a work environment for new faces. It will buy and insure professional computer and mobile Tools and equipment for work for each job, along with the necessary materials and supplies workflow. It will contribute to the sustainability of SE through the implementation of effective promotional activities, and formed a team organization and management will observe the progress of each stage. It will arrange sufficient publicity with appropriate visualization to accommodate the resulting contribution of the EU and ESF for implementation of the project idea.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на обучение по ключова компетентност 6 „Обществени и граждански компетентности“, съгласно Европейската квалификационна рамка за включените в заетост лица: Дейността има за цел да повиши компетенциите на новоназначените лица и да спомогне за изграждането на умения за гражданска компетентност, така че да се изучат форми на поведение, които позволяват на отделните индивиди да участват по ефективен и конструктивен начин в обществения живот. Умения, които ще позволят на лицата да са адекватни на работната среда, както и да разрешават конфликти, където това е необходимо. Трудовата заетост, в която ще се включат, изисква познания в обществения и социален аспект за справяне с взаимоотношенията със заобикалящата ги среда от клиенти, колеги, партньори и други страни на социалното предприятие. Работните позиции изискват познания за управление на взаимоотношенията с клиентите, тяхното разбиране за степен на удовлетвореност, като част от етапа планиране ня всяко предприятие. Ключовите познания ще спомогнат за стабилното изграждане на екипа в социалното предприятие и позиционирането му на пзара като финансово-консултантско звено с традиции и ориентация към клиента. Назначените служители ще преминат през обучение по КК6 „Обществени и граждански компетентности“, което ще гарантира на лицата по-пълноценно участие в обществения живот на базата на усвоените познания относно основните социални и политически структури, толерантност и общочовешки принципи. Ще се способства за изграждане на гражданска и социална култура в дейността на застрахователния офис, ще се допринесе за успешното водене на преговори и успешен консултантски разговор с различни типове клиенти, ще се спомогне за управление на възникнали конфликти в оперативната дейност и обслужването. Обучението ще бъде полезно и с отношението си към познанията за европейската интеграция и структурите на ЕС, особено в частта добри и успешни европейски практики в застраховането и допълнителното осигуряване. Назначените общо 6 застрахователни специалисти и агенти ще преминат през КК6 в рамките на 30 учебни часа, разпределени тематично във времето с целенасочено поставени теми, изискващи поетапното навлизане в изискванията на работното място. В края на обучението по ключови компетентности назначеният обучител ще издаде документ – сертификат за успешно премината компетентност. 0.00 778.68
Оборудване на новосъздадените работни места в социалното предприятие: С дейността се цели обезпечаване на създадените нови работни места в социалното предприятие с достатъчен набор от пособия, материали и консумативи, компютърна техника и инвентар за подпомагане стартирането на дейността и трудовия процес на новоназначените лица. Създаването на екип от финансово-застрахователни консултанти изисква боравенето с качествена и надеждна техника, необходима за оформяне на конкретни предложения, презентации, работни материали в обслужването на клиента, договори и други. За да се обособи отделно работно място за всяко лице от целевата група, ще се закупи офис обзавеждане за три основни работни места, където ще се доставят 3 броя преносими/ настолни компютри с периферия от клавиатури и мишки. Ще се осигурят операционни системи и офис пакети за всеки от тях, отчитайки адаптацията за работа с тях и свободното им ползване за целите на отделната длъжност. За поддържане на мобилни комуникации с клиенти, потребители на услугите, партньори и доставчици ще се закупи мобилен телефон, а за мобилното представяне на осигурителни програми и застрахователни продукти на място при клиента ще се осигурят 2 броя таблети с добра резолюция и достатъчна издлъжливост на захранването. Доставеното оборудване, обзавеждане и пособия за работния процес ще осигурят надеждност в изграждане на комуникация с партньори и клиенти, ще улеснят поддържането на качество на работния процес, а и удовлетвореност за новосформирания екип от ползването им. Допълнително, за обезпечаване на дейността на социалното предприятие и предлаганите застрахователни услуги ще се осигурят материали и консумативи за отпечатване на хартиени копия и материали. За всеки нов финансов консултант ще се закупи работна папка, съдържаща пълен набор от пособия за качественото предлагане на застрахователни продукти, информационни брошури, тарифни книжки, пад за отразяване на бележки и записки, спомагателни материали за изчисления и визуализация на дейността. Оборудването, материалите и консумативите ще бъдат доставени в наето и поддържано за целта помещение с достатъчно място за обособяване на отделни работни места. Ще се достави подходящо обзавеждане – офис столове, бюра и етажерка за съхранение с оглед подсигуряване на работните места за всеки новоназначен представител на целевата група. 0.00 28 298.57
Подкрепа за осигуряване на заетост за период до 12 месеца: Целта на дейността е да се даде възможност на част от представителите от обхванатите по проекта целеви групи да се включат в активния живот, да възстановят своите трудови навици и последователно с преходни наставления да докажат професионализъм с надградени умения и приложени знания на практика в реална работна среда. Ще се организира качествен подбор на желаещи и ще се предприемат дейности по набирането им от уязвимите социални групи – безраб. младежи до 29 г. и безраб. лица над 54 г.; хора с увреждания; продължително безраб. лица; безраб. лица с трайни увреждания; безраб. лица - самотни родители (осиновители) и/или майки (осиновителки) с деца до 5-год.възраст - да вземат участие в проекта, да бъдат обучени и назначени на трудово правоотн-е с възможност за трайна заетост. Дружеството ще публикува обяви за наемането на подходящи кандидати, като предварително ще бъдат посочени и минималните изискванията за заеманата длъжност. Ще се обхванат общо 6 представители от разл. целеви групи. За да се даде пример на всички компаниии в района и страната, че недостигът на кадри може да бъде преодолян чрез създаване на гъвкаво раб. време, гъвкави форми на заетост и формула за провеждане на социална политика, подпомагайки жизнения стандарт на една група уязвими лица, водещата организация ще назначи общо 6 лица на 4-часов раб. ден на следните длъжности: - 4 лица на длъжност Eксперт застраховане НКПД 24126006 с ангажименти за обслужване и комуникация с корпоративни клиенти и физически лица, събиране на необх. инф-я за състоянието на всеки клиент след провеждае на консултац. разховор и срещи; изготвяне на оферти и комуникиране на варианти и условия; подготовка на необх. документация за попълване на заявления и издаване на застрахователна полица; комуникация със застрахователни компании и партньори; познаване на застрахователните продукти; следене за спазването на сроковете по полиците и водене на отчетност; боравене със система; - 2 лица на длъжност по НКПД 33533009 Специалист, социално осигуряване – назначените ще подпомагат процеса на обслужване и комуникация с настоящи и потенциални клиенти, ще сътрудничат в планирането, организирането и провеждането на срещи с потенциални клиенти, изготвяйки регулярен график; преглед на необходимост от презентационни материали и техника, транспорт до клиента. Лицата ще предоставят инф-я отн. продукти на застраховат. компании и ще осигуряват професионална консултация, ще сключват застрахователни договори и ще поддържат създаването и развитието на висококачествен бизнес портфейл от клиенти в сферата на финанс. услуги, поддържайки ефективни и дългосрочни взаимоотношения с настоящи клиенти. Новоназначените специалисти в областта на застраховането ще бъдат подкрепяни и наблюдавани, обучавани от сформиран функционален екип от административен отдел на СП, състоящ се от ръководител, финансист и експерт по направление. ). Ръководителят ще менаджира дейността на социалното предприятие, назначен на трудов договор, ще подсигурява условия, ще взема решения за стартиране на отделни поддейности, инициативи, промоционални сесии, ще разработва методики и вътрешни правила за осигуряване на достатъчно клиенти, така че стартът на дейността да е успешен, ще договаря условия за доставки, ще назначава и ще разпределя задължения и отговорности. Назначеният на непълен работен ден финансист ще поддържа данъчно и социалното отчитане на дейността, връзките с институции и агенции, с оглед нормативната уредба на страната, ще съблюдава изискванията по назначаване на персонал, поддържането на офиса и материалната обезпеченост. Назначеният на трудов договор експерт в застраховането ще подпомага оперативно дейността на новосформирания екип, ще разпределя служителите за отделни срещи и ангажименти, ще организира периодично вътрешно-фирмени обучения по методика на обслужване и консултиране, за нови и актуализирани застрахователни продукти, попълване на заявления, полици и други съществени за дейността документи. 0.00 69 967.76

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).