Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal reffer to the needs of target gr.in terms of quick and easy adaptaton to the increased demands of the labor market as a result of ICT technolog and demographic changes,through a generally higher qualification and competitiv.in the labor market,social cohesion in terms of Their socio-economic status and develo.,while being an expression of the need for a skilled workforce tailored to the actual needs of the particular employer in order to raise the level and productive TTAof employees as a guarantee for the successful development of the company.Last but not least,the aim of the project is to reveal further prospects for the target group for career development,ensuring sustainable employ.and stable income.This will be done through the acquisition of profess.qualification and key competences by15 representatives of the target group of employees of the Candidate and the Partner by performing the following activities:Activity1-Providing voc.training;Action2-Providing training to acquire KC;Target audience:A total of 15persons,13of them employed on a labor contract and 2self-employed,employees of the applicant and the project partner working in the priority sector under the Guidelines for application under scheme, sectors based on knowledge,high technologies in ICT in Sofia city and the town of Gabrovo.of one micro and one small enterprise working in the following activities:in the priority sector"High-tech sectors"-Code62.02Consultancy Information Technology-11persons and in the Priority sector"Knowledge-based economic sectors"-Code66.29Other auxiliary activities in insurance and supplementary pension insurance-4persons.Expected results:Employed persons who have acquired prof. qualifications - a total of 15persons,13of them employed on a labor contract and 2self-employed persons;Employees who have successfully completed K2's "Communication in a Foreign Language" in German(A1,A2andC1 levels)-a total of 15persons,13of them employed and 2self-employed
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Oбучениe по професионална квалификация: Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе професионално обучение за общо 15 лица , от които 13 наети и 2 самонаети лица , с цел покриване на образователно-квалификационните изисквания на Работодателя за заеманата длъжност и надграждане квалификацията на Управителите в посока придобиване на професия, свързана с реализация на новата икономическа дейност, а именно професионална квалификация по от професиите 482010 Икономист-информатик, специалност 4820101 Икономическа информатика , удостоверени със съответните документи съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО (свидетелство за професионална квалификация). За целта ще се премине през няколко стъпки, както следва: Стъпка 1.Дейности по организиране на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация по част от професия за професиите 482010 Икономист-информатик, специалност 4820101 Икономическа информатика за 15 лица , при следните параметри: Обучение 1: 1. Наименование на обучаващата организация - Трейнър консулт ЕООД (Партньор) 2. Хорариум на обучението продължителност - 960 учебни часа(45 минути) за група ; 2.1. Теория - 450 от учебни часове; 2.2. Практика - 510 учебни часове; 3. Брой на обучаваните лица - 15 лица (разделени на групи); 4. Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за професионална квалификация. 5. Място на провеждане - офиси в гр. София и гр.Габрово; 6. Форма на обучение - присъствена; 7. Програма за обучение (съгласно предложена лицензирана програма); 8. Разходите за обучение са относно: Възнаграждение за преподаватели, логистика и учебни материали; 9. Изготвен допълнително и утвърдени График на обучението, преподаватели и учебни материали. 10.Правосубектност на обучаващата организация - партньор., съгл.чл.18 от ЗПОО - номер на лиценз : 2013121088 / 25.11.2013. Стъпка 2. Провеждане на същинското обучение за придобиване на професионална квалификация по част от професия 482010 Икономист-информатик, специалност 4820101 Икономическа информатика , включващо: - Определяне на преподаватели за теория и практика; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи за теория и практика; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на изпит по теория и практика; - Издаване и връчване на удостоверение за професионално обучение по част от професия, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад за проведената дейност по професионално обучение и приемане на свършената работа от работодателя. 27 000.00 0.00
Oбучениe по ключови компетентности: Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе обучение на общо 15 лица, от които 13 наети и 2 самонаети лица , по ключови компетенции за „Общуване на чужди езици" (300 уч.часа на 3 нива - Немски език А2, B1 и В2), с цел покриване на изисквания за ключови умения на Работодателя за заеманата длъжност, а именно породените от специфични обстоятелства такива: необходимост от владеене на Немски език за във връзка с чуждестранни клиенти и партньори, по отношение ползване на специализирани интернет приложения ( хелпдеск за дистанционна помощ и информация), както и софтуер за управление на канали за електронна търговия за предлагане (посредничество/комисионерство) на различни бизнес продукти (услуги, софтуер) на наши партньори по телефон и интернет, чрез използване на бази данни от потенциални клиенти. Стъпка 1.Провеждане на обучение по ключови компетенции КК2 "Общуване на чужд език", както следва: За Немски език: 1.Наименование на обучаващата организация - Трейнър консулт ЕООД (Партньор) 2. Хорариум на обучението - 300 учебни часове (45 минути, на три нива Немски език А2, B1 и В2); 2.1. Теория - максимум 150 уч.часа 2.2. Практика (упражнения) - минимум 150 уч.часа; 3. Брой на обучаваните лица - 15 лица (разделени на групи); 4. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 5.Място на провеждане - Офис на Работодателя в гр.София; 6.Форма на обучение - присъствена 7.Програма за обучение (съгласно предложена утвърдена програма) 8.Разходи по обучението , включват възнаграждение преподавател, учебни материали и логистика; 9.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, одобрени от Работодателя. Стъпка2. Провеждане на обученията: - Определяне на преподаватели ; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на зала, учебни материали, пособия и консумативи ; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на финален тест; - Издаване и връчване на сертификати, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по обучение по ключови компетенции и приемане на свършената работа от работодателя. 10 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).