Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The main objective of the project is the identification and activation of at least 75 NEET young people between the age of 15 and 29, living in Burgas District. The projects plans for the following: 
-	identification of NEET young people (29 years or younger) and activation of the identified young people on the labour market according to a Methodology for the identification of the target groups developed for the purposes of the project, 
-	provision of vocational training by a licensed Vocational Training Center to 35 representatives of the target group for “Paramedics” (third qualification level) and provision of daily scholarships for the trainees, 
-	employment of 30 of the trainees who have successfully completed the training as paramedics by the Center for Emergency Medical Assistance in Burgas for a period of 6 months (subsidized employment) and employment of 5 of the trainees who have successfully completed the training as paramedics in the Emergency Ward of the Multi-Profile Hospital for Active Treatment - Burgas AD (unsubsidized employment), 
-	returning to education and training of at least 25 NEETs and 
-	directing all other NEETs to registration in the Labour Offices to be included in other operations and for information on other opportunities to participate in the labour market. 
The project plans for an activity for project organization and management and an activity for information and publicity activity in compliance with the Common Manual of the Beneficiaries for the Application of the Information and Publicity Rules 2014-2020. All project activities plan for specific measures for the application of the horizontal principles for equal opportunities and lack of discrimination, gender equality and sustainable development. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за идентифициране на икономически неактивни младежи до 29 годишна възраст включително, които не са в образование или обучение и активиране за включването им на пазара на труда : Цел на дейността Дейността има за цел да се идентифицират и активират най-малко 75 младежи, представители на целевата група, като 35 от тях се насочат към включване в обучение за придобиване на професионална квалификация „парамедик“ (трета квалификационна степен) с осигурена последваща субсидирана заетост за 30 от успешно завършилите в ЦСМП-Бургас и за 5 – несубсидирана заетост в „МБАЛ-Бургас“ АД, 25 от идентифицираните да получат индивидуални консултации с психолог и да се върнат в образователната система, а всички други, включени в проекта, младежи да бъдат насочени към регистрация в ДБТ. Съдържание на дейността Дейността включва идентифициране на представители на целевата група и насърчаване на младежите за връщане на пазара на труда и/или в образователната система и/или към регистрация в ДБТ. Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с Методологията за идентифициране на целевите групи, която е приложена към настоящото проектно предложение. Етапи за изпълнение 1. Подготовка 1.1. Сформиране на екип - ключов експерт „Организатор на кампания за идентифициране и активиране“ и ключов експерт „Консултант – психолог“ (отговорностите и квалификациите им са подробно описани в Секция 9 на Формуляра за кандидатстване). Експертите ще бъдат избрани след сключване на договор за изпълнение на проекта. С тях ще бъдат сключени граждански договори в съответствие с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. 1.2. Детайлен план за изпълнение на дейността (при спазване на Методологията за идентифициране на целевите групи) На този етап ще бъдат определени датите за ключовите събития, ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи, ще се изработят материалите за информационната кампания, детайлните процедури за идентифициране на младежи, които отговарят на изискванията за включване в дейност 2 от проекта за осигуряване на обучение за професионална квалификация, разработване на правилата за осигуряване на психологически консултации и подкрепа (вкл. Тестове, методики и др.), определяне на начините на документиране на всички дейности и резултати. Етапът на подготовка завършва с пълна готовност за стартиране на дейностите по идентифициране и активиране на представителите на целевата група. 2. Изпълнение Изпълнението на дейността ще се извърши от експертите в пълно съответствие с Методологията за идентифициране на представителите на целевите групи и съставения подробен план на етапа на планиране. Екипът за организация и управление на проекта ще осъществява периодичен мониторинг на изпълнението като на най-малко веднъж седмично ще се прави преглед на напредъка, на идентифицираните трудности и ще се планират следващите действия. 3. Приключване на дейността. Дейността ще приключи с: - пълна готовност за започване на дейност 2 на проекта за предоставяне на обучение за придобиване на професионална квалификация – обработени документи и потвърдени заявки за включване в обучение за „Парамедици“ (трета квалификационна степен) и за участие в последваща заетост на 35 представители на целевата група; - върнати най-малко 25 представители на целевата група в образователната система; - регистрирани най-малко 15 представители на целевата група в дирекция „Бюро по труда“ за последващо търсене на работа и включване в други операции за обучение и заетост. 19 981.20 0.00
Предоставяне на обучения за придобиване на професионална квалификация във връзка с конкретна възможност за наемане на работа след обучението (по заявена готовност от работодател) : Цел на дейността Дейността има за цел да се предостави обучение на 35 представители на целевата група във връзка с конкретна възможност за наемане на работа след обучението за професионална квалификация за професия „Парамедик” (код на професията – 723030), специалност код 7230302 „Транспортиране на пострадали и болни хора, оказване на първа помощ и асистиране в спешни отделения“ с трета степен на професионална квалификация съгласно Списъка на професиите за професионално образование и обучение. Съдържание на дейността В рамките на дейността за организация и управление на проекта ще бъде проведена процедура за избор на лицензиран Център за професионално обучение, който да предостави обучение на 35 представители на целевата група във връзка с конкретна възможност за наемане на работа след обучението за професионална квалификация за професия „Парамедик”. С избрания изпълнител ще бъдат съгласувани графиците за провеждане на обучението, ще бъдат информирани включените в обучението представители на целевата група и изпълнителят ще проведе обучението в съответствие с ДОИ и утвърдената учебна програма. За всички лица, включени в обучението, са предвидени и редовно ще бъдат изплащани стипендии в размер на 10 лв. за всеки присъствен учебен ден в населеното място и 15 лв. за всеки присъствен учебен ден извън населеното място при обучение от минимум 6 часа дневно за времето на обучението. Изплащането на стипендиите ще бъде надлежно документирано. Основни данни за обучението за придобиване на професионална квалификация 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професия „Парамедик” , код на професията - 723030, специалност код 7230302 „Транспортиране на пострадали и болни хора, оказване на първа помощ и асистиране в спешни отделения“ с трета степен на професионална квалификация съгласно Списъка на професиите за професионално образование и обучение. 2. Хорариум на обучението – 960 учебни часа, разпределени, както следва: 2.1. Теория: 300 учебни часа 2.2. Практика: 660 учебни часа (от които 60 учебни часа избираема професионална подготовка) 3. Брой на обучаваните лица: 35 4. Документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. Обучението ще се проведе в съответствие с изискванията на ЗПОО. Обучението е по професия и специалност, включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от Министъра на образованието и науката (парамедик, трета квалификационна степен). Обучението води до придобиване на степен на професионална квалификация, удостоверена със свидетелство за професионална квалификация (съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО), при провеждането на обществената поръчка към изпълнителя ще бъде поставено изискване за притежаване на валидна лицензия от НАПОО за специалността както и изисквания към преподавателите, чието завършено образование, придобита специалност, присъдена квалификация и правоспособност трябва да бъде в съответствие с нормативната уредба и ДОИ за извършване на обучението по специалността. Етапи за изпълнение 1. Подготовка – подготовка на списъци с участници в обученията (резултат от Дейност 1) и координация и комуникация за избрания изпълнител. 2. Изпълнение – провеждане на обучението от избрания Център за професионално обучение в съответствие с нормативните изисквания, ДОИ и договора с избрания изпълнител, изплащане на стипендиите на включените в обучението лица от страна на ЦСМП-Бургас. 3. Отчитане – предоставени копия от издадените свидетелства за професионална квалификация на включените в обучението лица от ЦПО, окомплектоване на документите, свързани с изплатените стипендии на лицата, които са били включени в обучението. 114 000.00 0.00
Наемане на лица от целевата група на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас на НКПД 2011 за период до 6 месеца. : Цел на дейността Целта на дейността е да се осигури субсидирана заетост за период от 6 месеца на 30 представители на целевата група, които успешно са завършили обучение и са придобили свидетелства за професионална квалификация за професия „Парамедик” (код на професията – 723030), специалност код 7230302 „Транспортиране на пострадали и болни хора, оказване на първа помощ и асистиране в спешни отделения“, трета степен на професионална квалификация съгласно Списъка на професиите за професионално образование и обучение. Предвидено е и осигуряване на несубсидирана заетост на 5 обучени представители на целевата група в „МБАЛ – Бургас“ АД. Съдържание на дейността 30 представители на целевата група, които успешно са завършили обучението и са получили свидетелства за професионална квалификация ще бъдат наети на субсидирана заетост в Център за спешна медицинска помощ-Бургас на длъжност „парамедик“ (клас 3 „Техници и приложни специалисти“, код 32583001, съгласно НКПД. Лицата ще бъдат назначени на срочни трудови договори като за времето на субсидираната заетост те ще получават месечна заплата в размер на Минималния осигурителен доход за длъжността. Допълнително, по заявена готовност на работодателя, 5 от другите обучени по проекта лица ще бъдат наети на несубсидирана заетост като парамедици в спешно приемно отделение на „МБАЛ – Бургас“ АД. Полагането на труд от наетите лица ще се извършва при пълно спазване на действащото в Р България трудово законодателство. Работодателите ще осигурят необходимите условия и оборудване за извършването на работата на парамедиците. Етапи за изпълнение 1. Подготовка – на този етап ще бъдат изготвени трудовите договори за представителите на целевата група, които ще бъдат наети на работа, ще бъдат прегледани документите на кандидатите и с тях ще бъдат подписани договори. Всички новонаети лица ще получат и екземпляр от длъжностната характеристика за длъжността. 2. Изпълнение – всички наети лица ще преминат въвеждащо обучение по вътрешните правила на работодателя и ще им бъде осигурено работно облекло, екипировка и оборудване, необходими за извършване на работата (както е приложимо за длъжността). Работодателят ще изплаща редовно месечните заплати, както и всички дължими вноски за сметка на работодателя съгласно изискванията на КТ и КСО. Полагането на труд от наетите лица ще се извършва при пълно спазване на действащото в Р България трудово законодателство. По време на изпълнението на дейността, новонаетите лица ще бъдат наблюдавани и оценявани от преките си ръководители. 3. Приключване – след приключването на срока на субсидираната заетост на лицата, наети по проекта, които демонстрират необходимите професионални и лични качества за длъжността, ще бъдат предложени постоянни трудови договори. 90 000.00 0.00
Организация и управление на проекта : Цел на дейността Целта на дейността е да се гарантира, че всички проектни дейности се изпълняват в съответствие с договора за безвъзмездна финансова помощ, при спазване на графика на проекта и при спазване на принципа за ефективност и ефикасност на разходите. В рамките на дейността ще се контролира напредъкът по постигането на целите на проекта, отчитането на изпълнените дейности и постигнатите цели, както и ще се планират действията при възникване на промени, които налагат допустими изменения в договора за безвъзмездна финансова помощ. Съдържание на дейността Дейността включва създаване на екип за управление на проекта (ръководител, координатор, счетоводител), инструктиране на екипа за неговите правомощия и отговорности, разработване на подробен план за изпълнение на проекта, планиране и изпълнение на план за мониторинг на дейностите и напредъка по постигането на дейностите, организиране и провеждане на обществените поръчки в рамките на проекта, сключване на договори с избраните изпълнители, контрол над изпълнението на техните ангажименти, планиране на паричните потоци и навременно разплащане с всички доставчици, експерти и с включените в проекта лица, осигуряване на навременно отчитане пред Договарящия орган на всички изпълнени дейности и постигнати резултати. Етапи за изпълнение 1. Подготовка – на етапа на подготовка ще бъде сформиран екипът за управление на проекта. Това включва сключването на граждански договор с ръководителя на проекта, който е предварително определен и чиято автобиография е приложена към настоящото проектно предложение, както и избор на сключване на договори с координатора и счетоводителя на проекта. Всеки от членовете на екипа ще разполага с подробно работно задание за дейностите, които следва да извърши и ще отчита изпълнените дейности и задачи на месечна база. Членовете на екипа ще бъдат инструктирани от партньорите и ще бъдат запознати с другите документи, регламентиращи тяхната работа - договор за безвъзмездна финансова помощ, Ръководство за изпълнение на проекти, Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020, Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и др. Членовете на екипа ще разполагат с необходимото оборудване и достъп до интернет, за да могат да изпълняват своите задължения. 2. Изпълнение – екипът за управление на проекта ще направи план за изпълнение на дейностите (с конкретни дати и срокове, съобразно датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ), ще определи и подготви граждански договори с ключовите експерти, ангажирани в дейност 1, ще организира провеждането на тръжната процедура за избор на лицензиран ЦПО, който да предостави обучението за придобиване на професионална квалификация по дейност 2, както и ще организира групите за обучение. Екипът за управление на проекта ще изготви и план за вътрешен мониторинг на напредъка по изпълнението на дейностите и ще следи за неговото изпълнение. Екипът за управление на проекта ще носи отговорност и за осъществяването на комуникацията с представителите на договарящия орган, ще подготви искане за авансово плащане, както и междинни отчети и искания за плащания. Текущо счетоводителят на проекта ще извършва и осчетоводява дължимите плащания към доставчици, експерти, представители на целевата група, включени в обучения или в субсидирана заетост. 3. Приключване – след приключването на дейностите по проекта екипът за управление на проекта ще подготви окончателен технически отчет и искане за окончателно плащане и след одобрението им ще архивира и предаде на кандидата документацията по проекта. 17 366.40 0.00
Информиране и публичност : Цел на дейността Целта на дейността е да се предоставя навременна и коректна информация на обществеността за проекта, както и да се популяризира приносът на Европейските фондове за неговото реализиране. Съдържание на дейността Дейността за информиране и публичност ще бъде изпълнена при стриктно спазване на приложимите за проекта изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвидени са следните действия като минимум: - поставяне на информационна табела на входа на ЦСМП-Бургас; - изработване на секция с информация за проекта за интернет страницата на ЦСМП-Бургас; - провеждане на една начална и една финална пресконференция (включително и подготвяне на прес съобщения до медиите и др. информационни материали). Целта на началната пресконференция е да се разпространи информация за целите на проекта и очакваните резултати, както и за планираните дейности, а на финалната пресконференция ще бъдат представени резултатите от проекта. На пресконференциите ще бъдат поканени местни и регионални медии, както и представители на заинтересованите страни; - дизайн и изработка на брошури (формат А5, пълноцветен печат) – брошурата ще бъде отпечатана в края на проекта и раздавана на финалната пресконференция като в нея ще бъдат отбелязани постигнатите от проекта резултати. Допълнително брошурата ще бъде предоставяна и на местните лечебни заведения, други ЦСМП от цялата страна, Министерство на здравеопазването и др. - периодично публикуване на информация на интернет страницата на ЦСМП и страницата на проекта и разпращане на прессъобщения за напредъка по изпълнението на проекта. Етапи за изпълнение 1. Планиране – екипът за управление на проекта ще разработи план за информиране и публичност с конкретни дати, отговорници и действия, ще възложи изработката на всички материали, свързани с дейността за информиране и публичност, ще разработи бланка за документите на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник и ще запознава всички доставчици с изискванията за информиране и публичност. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за информиране и публичност като екипът за управление на проекта следи за спазването на графика и качеството на изпълнение на действията. 3. Приключване - в съответствие с плана за информиране и публичност. 276.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).