Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project foresees providing access to integrated services for social inclusion in the community or at home, including supporting integrated and intersectoral services to the specific needs of people disadvantaged on the basis of an individual assessment by social support and expansion of the existing unit for hourly service provision created under the project "Assistance in the home." In the unit will be presented in an innovative way to needy persons living in the municipality of Koprivshtitsa three types of hourly services at home - for personal assistance, social support and assistance with public utility activities, as well as additional health and social services environment other than your home, namely health services, rehabilitation services, motivational and / or psychological services to needy persons for a period of 18 months. They will be appointed under labor contracts 24 persons who will provide services for 38 users. / This includes staff and users of the project "New Alternatives", which will be included after 01.03.2016god /.
This project proposal of Koprivshtitsa municipality meets the general and specific objectives of the scheme "Independent Living" in the following way:
official representatives of the target group will puluchat access to long-term health and social care, incl. and access to employment, according to the specific needs of people disadvantaged on the basis of individual needs assessment;
- Establishes a decentralized model of sustainable provision of social services and to ensure conditions for a decent life for persons who are or are at risk of social exclusion;
-predostavya possibilities for the return of the real market of people who care for loved ones with disabilities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление изпълнението на проекта. : Ще бъде сформиран екип от служители на община Копривщица за реализация по проекта през първия месец и ще осъществява дейността си през целия проектен период. Той ще планира, организира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включении следните позиции: - Ръководител на проекта - Кординар по проекта - Счетоводител 31 000.00 34 954.04
Осигуряване на достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка чрез подкрепа за дейността на съществуващото звено и разширяването му, чрез създаване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, в т.ч. подкрепящи и интегрирани междусекторни услуги; : Гарантиране на по-висока ефективност и ефикастност на предоставяните услуги при използване на значително по-малък финансов ресурс чрез прилагане на гъвкави механизми за съчетано по-часово ползване на различни социални услуги, ориентирани към индивидуалните нужди на всеки нуждаещ се. 275 768.00 278 145.96
Провеждане на обучение за персонала на Центъра : По проекта ще се проведат три обучения -едно въвеждащо и две поддържащи. 3 480.00 2 100.00
Доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра. : Подсигурено подходяща сграда и помещения за приемен офис на Центъра. Помещенията са с обща площ 58 м2, за които има оборудване за едно работно место /оборудването е закупено по проект "Помощ в дома", а останалите три работни места не са оборудвани. За нуждите на Центъра предвид специфичната дейност, която ще изпълнява и след направената оценка на активите на община Копривщица, се налага необходимостта от закупуването на допълнително оборудване, което да подпомага изпълнението на дейностите, а и същевременно да подобри качеството на предоставяните услуги. Съгласно изискванията на нормативната база е наложително закупуването на оборудване, което съответства на обема на дейността по проекта, на обхвата и сложността на предоставяната услуга. Планира се закупуването на следното оборудване със средства по проекта: 1. бюра – 3 броя 2. многофункционални устройства – 1 брой 3. шкафове с метални врати – 4 броя 4. офис столове – 3 броя 5. климатик – 2 броя за центъра 6. принтер – 1 брой 7. мобилни телефони – 3 броя 8. преносим компютър - 3 броя 9. посетителски столове - 10 броя Необходимото оборудване ще се използва за оборудване на читири работни места в Центъра, а техниката ще се използва за отразяване и мониториране хода на предоставяните социални услуги – изготвяне на договори, индивидуалени планове на потребителите и актуализирането им, изготвяне план графици и провеждането на работни заседания, изготвяне на доклади при предоставяне на допълнителните социалните услуги здравни и рехабилитационни услуги. 13 200.00 11 110.43
Информация и публичност.: Създаване на “видимост” на Оперативната програма и проекта за широката общественост. Информиране на местната общност за хода на проекта и приобщаване на различни целеви групи към активно участие в програмата. В съответствие с единия наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 се предвижда се проектните дейности да достигнат до възможно най-широк кръг заинтересовани лица.В съответствие с изискванията за визуализация, информацията за подкрепата от ЕСФ и финансирането по линия на Оперативната програма ще се публикува на сайта на община Копривщица и ще се съдържа на всеки публичен документ, свързан с проекта. Мерките, които ще допринесат за информиране и публичност сред бенефициентите, гражданското общество и местната общност са: - за брошури -- 200 броя - за рекламни папки – 50 броя - рекламни химикали - 50 броя - рекламни флашки - 50 броя - инфо-срещи - 3 броя - за прессъобщения, публикации и др. сходни – 2 бр. - за информационна табела - 1 брой за центъра - за стикери за визуализация – 50 броя - баджове за персонала, предоставящ услугата – 35 броя -43 броя термо чаши 2 400.00 2 678.51
Текущ ремонт на помещението в което ще се помещава Центъра: С тази дейност ще се подготви помещение в което ще ситуира Центъра. Помещението е част от административната сграда на ОА - Копривщица - частна общинска собственост. Предоставените помещения са бивша фитнес зала - 53 кв.м, антре и сервизни помещения - 12 кв.м. Помещенията не са използвани от доста години, поради, което се нуждаят от ремонт - боядисване, поставяне на паркет, ремонт на санитарните помещения и антрето. 30 000.00 27 333.60
Предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги; : С настоящана дейност ще се работи с уязвими групи често води до професионално прегаряне, за избягването на което помагащият професионалист има нужда от професионална подкрепа. Супервизията представлява форма на планирана помощ, предоставяна от експерт със сходна практика и професия и цели проследяване и проверяване на работата на супервизирания професионалист, с оглед предоставянето на качествена грижа на уязвимите групи и избягване на професионалното прегаряне. 10 800.00 10 800.00
Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност;: С настоящата дейност ще се подсигурят специалисти, които да предоставят мотивационна, психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност; 86 000.00 98 257.27
Изготвяне на индивидуална социална оценка: Съгласно Насоките за кандидатстване по схемата, първоначалната оценка на потребностите на желаещите като за изпълнение на дейността ще се наеме външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП с релевантен опит Кандидатстването за ползване на услугата ще се осъществява след като екипът за управление на проекта създаде необходимата организация и разработи набора от необходимите документи за на-биране на кандидати за ползване на услугите. Не-обходимите документи за кандидатстване ще бъ-дат: — заявления лица — документ за самоличност /за справка/, — копие на ЕР на ДЕЛК/ТЕЛК/НЕЛК, ЛКК, — копие от амбулаторен картон, /ако има такъв/, — други актуални медицински документи, с които се удостоверява здравословното състояние на лицето /епикризи u други/ — декларация за ползване на досегашната услуга Личен асистент. — възрастните хора с ограничения или невъзможност за самообслужване над 65 години, които нямат актуални медицински документи, удостоверяващи здравословното им състояние подават заявление за кандидатстване и представят документ за самоличност за справка. Оценката на потребностите се извършва за всички лица, заявили желание пред бенефициента да ползват услугите по одобрения проект. През цялата дейност, процесът на оценяване се извършва при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, увреждане, възраст, етническа принадлежност и т.н. Оценки ще се направят при стартирането на проекта, също и при включването в проекта на потребителите от "Нови алтернативи" и при необходимост ако се наложи поради форсмажорни обстоятелства или отказ от услугата на потребител, ще се извърши отново през целия период на предоставяне на услугите от центъра. 4 800.00 4 800.00
Разработване на Правила/методология за дейността на Центъра : Разработване на Правила/методология за дейността на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда - препоръчително е в хода на изпълнение на проекта да се разработят детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в Центъра, за да се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. Ще бъдат разработени и въведени и следните вътрешни документи: 1. Инвентарна книга; 2. Книга за начален инструктаж по безопасност, хигиена на труда и противопожарна охрана. 3. Книга периодичен инструктаж по безопасност, хигиена на труда и противопожарна охрана: 4. Правилник за вътрешния ред вътрешни правила, задължения на потребителите, задължения на персонала : 5. Процедура за вътрешен мониторинг. 6. Входящ дневник за кандидат- потребители 7. Входящ дневник за кандидати за персонал в звеното 8. Лично досие за всеки потребител; 9. Лично досие за всеки от персонала на звеното 10. Процедура за жалби и сигнали Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по проекта за защита на личните данни се създават и се съхраняват в посочените от българското и общностното законодателство начини и срокове. Всички документи се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Актуализират се и се съхраняват подредени и заключени в определени за целта шкафове, визуализирани с името на Проекта и знамето на ЕС и на ЕСФ. Архивирането и съхранението на финансовите документи се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводство и разпоредбите на чл.90 от Регламент (ЕО) № 1083/2006. Отговорност за спазване на законодателството при и управлението на дейностите носят всички участници в екипа на звеното. 2 400.00 2 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).