Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The candidate for the current project proposal is Green Taxi Ltd (abbreviated GT). The company was created in the end of 2011. The company's main activity is providing taxi services in the city of Sofia by using eco-friendly cars, including full hybrid cars (powered either entirely by the electric engine, entirely by the internal combustion engine, or simultaneously by both) as well as cars powered entirely by an electric engine. By means of this approach, GT implements the idea of sustainable and "green" business and lays the foundations for the development of an eco-friendly and sustainable city transport in the capital, made easily available to the public.
The project proposal envisages creating 30 sustainable jobs for unemployed or inactive persons, thus aiming to actively influence the labour market and diminish unemployment in the sensitive sections of the population. GT plans to provide employment for unemployed and inactive persons belonging to two of the most high-risk groups on the labout market, namely, unemployed young people up to the age of 29 and unemployed persons over the age of 54.
Thus, an appropriate manner will be provided to meet the challenges to the development of Green Taxi, as well as the company's need for expansion in response to the increasing demand for "green" taxi services, especially in the large capital city.
The main activities included in the current project proposal refer to:
- Hiring unemployed and/or inactive persons for a period of 12 months, as well as creating 30 sustainable jobs (17 job openings for taxi drivers, 6 - for dispatchers, 4 - for shift managers, 1 - for an administrative associate, and 2 - for accountants) with a commitment to preserving at least half of the jobs mentioned for another 12 months;
- Purchasing equipment related to the newly created jobs - 2 hybrid cars for  providing taxi transportation;
- Activities for ensuring information and publicity;
- Organization and management of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността включва създаването на екип за организация и управление на проекта, който да гарантира коректното и навременно изпълнение на основните дейности по проекта. За изпълнението й ще бъде създадена ефективна организация за управление на дейностите по проекта с ясно делегирани отговорности и задачи за всеки член на екипа. Екипът по проекта ще бъде отговорен за правилното провеждане на процедурите за избор на изпълнители, където това е предвидено. Ще следи за правилното изпълнение и отчитане на дейността на изпълнителите. Ще извършва разплащания с тях. Ще изготвя междинни и финални технически и финансови отчети. Ще осигури изпълнението на мерки за информираност и публичност. Предвижда се назначаването на Ръководител на проекта, координатор и счетоводител. Автобиографията на ръководителя на проекта е приложена към проектното предложение. Ръководителят на проекта ще има за задача да създаде организация за изпълнение на дейностите по проекта като разпределя задачите на отделните членове на екипа и да следи за точното и навременно отчитане на планираните дейности и постигнатите резултати. Тя ще отговаря за коректното и навременно провеждане на процедурите за избор на изпълнители на дейностите по проекта в съответствие с ПМС № 118. Друга основна отговорност на Ръководителя е да организира и координира изпълнението на мерките за информираност и публичност. Задължение на координатора е да съгласува работата на отделните членове на екипа, да следи графика за изпълнение на дейностите по проекта и да координира дейностите, предвидени в него. Координаторът ще участва в подготовката и провеждането на процедурите за избор на изпълнители, ще подпомага екипа в подготовката на отчетната документация по проекта и ще отговаря за нейното надлежно съхраняване. Основните отговорности на счетоводителя на проекта са да следи за коректното документиране на изразходваните средства, заложени в бюджета, да обработва финансово- счетоводната документация по проекта и да участва в изготвянето на отчетите за извършените дейности по него. Сред другите му задължения са да участва в процеса на избор на изпълнители, да отговаря за изплащането на договорените суми на изпълнителите на база на съответните разходо-оправдателни документи, да подготвя нужната документация във връзка с изплащането на възнагражденията и осигуровките на екипа на проекта на месечна база, както и да подготвя междинните и окончателния финансови отчети по проекта. 27 991.12 28 861.56
Закупуване на оборудване, свързано със създадените нови работни места: Дейността включва закупуването на 2 броя хибридни леки автомобила, които ще бъдат адаптирани за оказване на таксиметрови услуги. Автомобилите ще се ползват от повече от един представител на целевата група, според изработени графици и смени. Кандидатът развива своя бизнес като използва изключително и само екологични автомобили - пълни хибриди или такива, задвижвани с електрически двигател. В рамките на настоящата дейност се предвижда закупуването на 2 бр. лек хибриден автомобил Тойота Приус - един от най-екологичните автомобили в света, символ на хибридните технологии, развиван вече повече от 18 години и неслучайно един от най-предпочитаните от еколозите автомобили. Този автомобил е особено подходящ за дейността на кандидата, тъй като по време на задръствания, при тежък трафик с чести спирания, потегляния и при ниски скорости, бензиновият двигател се изключва и Приус работи само на електромотор, с нулев разход на гориво и нулеви емисии на въглероден диоксид. Избирането на екологични хибридни автомобили за оборудване на новоразкритите работни места не само се вписва в стратегията на кандидата за развитие на екологосъобразен и устойчив бизнес чрез оказване на „зелени“ таксиметрови услуги, но и ще допринесе в немалка степен за гарантирането на здравословни и безопасни условия на труд на новоназначените служители. Причината за това е, че този тип автомобили са значително по-тихи от други алтернативи, както и че имат ниски нива на отделяни отработени газове. 80 850.00 79 376.20
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността предвижда създаването на нови работни места и осигуряване на заетост за период от 12 месеца за 30 души, представители на целевата група. Кандидатът е провел задълбочено проучване на тенденциите на пазара на труда в България и в частност този в град София и близките общини, и на открояващите се на него рискови групи. Идентифицирани са две основни групи безработни и неактивни лица, които се определят като основна целева група за интервенции по настоящия проект: - Безработни лица на възраст над 54 г. и - Безработни младежи до 29 г. вкл. Бяха изследвани основните характеристики на целевата група и отчетени потребностите им. Установи се съвместимост на потребностите на целевата група с нуждите на кандидата от развитие на дейността си. Счита се, че представителите на тази целева група ще се впишат добре в екипа на ГРИЙН ТАКСИ и в спецификата на работа на компанията. Кандидатът възнамерява да разкрие 30 устойчиви нови работни места, в т.ч.: - 17 места за таксиметрови шофьори (код 83222005), - 6 места за диспечери (код 43232007), - 4 места за началник смяна (код 31226001), - 1 място за административен сътрудник (код 33413004) и - 2 места за счетоводители (код 24116004). 216 624.04 247 526.08
Информиране и публичност : Дейността предвижда провеждането на серия от взаимодопълващи се дейности, които да привлекат обществения интерес към целите и задачите на настоящия проект, както и към финансовия принос на Европейския социален фонд за реализацията му: Ще бъдат организирани две информационни събития – по едно в началото и в края на проекта с цел оповестяване на приноса на Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за реализацията на настоящото проектно предложение, за целите и постигнатите резултати. За осигуряване на подходяща визуализация на информационните събития ще бъдат изработени и поставени два броя банери, с всички реквизити и графични символи изготвени в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 – Приложение Ж към насоките за кандидатстване. На видно място в предприятието на кандидата ще бъде поставена информационна табела. Успоредно с горепосочените мерки за визуализация и публичност, кандидатът ще разработва и публикува на интернет страницата си подходящи информационни материали. 1 000.00 300.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).