Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The implementation of this project proposal will contribute to the development of the entrepreneur through the implementation of sustainable business support. Two activities will lead to the realization of the project objective - access to legal and business services for development in internet that are inaccessible for starting entrepreneurs. The activities are: Use of marketing and digital communication consulting services in specific enterprise services. Use of legal consulting services. The expected result is increase the competitiveness of the company via knowledge and skills in the field. The envisaged measures are aimed at: 1/ Creating a strategy and policies for marketing the enterprise brand: logo; company materials: letterheads, business cards; folders; brand book; advertising brochure. 2/preparation and optimization of the communication tools of the company: company profiles on social media: Facebook, Linkedin. 3/Marketing and digital communications consultations for: promotion of the Company's website and its unique content - link with social networks profiles; a service request form; request consent to allow cookies; adding an online training opportunity; an e-Manual. The consultation period will be 176 hours. Stages: 1/ Selection and engagement of 1 consultant, preparation and organization of the process of providing consulting services (1st month). 2/ Consultations (1 and 2 months). Legal services - assistance in preparing of packages of documents on the protection of personal data for the beneficiary, a set of documents for the beneficiary's clients and in the preparation of a Personal Data Protection Manual for small and start-ups. The consultation period will be 56 hours. The stages are: 1/ Selection and engagement of 1 consultant, preparation and organization of the process of providing consulting services (1st month). 2/ Conducting consultations (1st month).
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1 Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието: Целта на дейност 1 е позициониране услугите на предприятието в интернет с нова пазарна стратегия и политики. За да се изготви актуална и съответстваща на новата пазарна ситуация в страната стратегия е необходимо да се създаде идентичност на бранда на предприятието.По време на консултациите ще се определят основни принципи и ценности; ще се потърсят отговори на въпросите защо точно този бизнес; с какво предприятието е уникално; защо иска да предлага своите услуги на точно тази целева аудитория; с какво предприятието иска да се асоциира; как иска да мислят клиентите за това предприятие; какъв стил иска да наложи; какво потребителите могат да очакват при ползване на услугите – напр, персонален подход, предоставяне на специфична юридическа информация на разбираем език, лесен достъп до информация. Подцелите, които ще бъдат постигнати и съответстват на целта на проектното предложение, са: 1/ разпознаваемост на бранда на предприятието. За това са необходими дейностите: • създаване на идентичност на бранда чрез конкретни инстументи: лого; избор на цвят, избор на шрифт; създаване на бранд бук (правила, които подробно описват как работи бранда, на какъв език се ползва логото, какъв е цветът, шрифтът, по какъв начин и при какви условия се ползват – напр. не може да се ползва съвместно с конкурентни фирми); • изготвяне на проекти на фирмени материали: бланки, визитни картички; папки; електронна рекламна брошура спрямо изикванията на бранд бука. • създаване на профили на предприятието в социалните медии Фейсбук и Линкедин, спрямо изикванията на бранд бука - консултации по и създаване на Фейсбук страница на дружеството с уточняване на съдържанието, създаване и идеи за популяризиране; консултации по и създаване на Линкедин страница на дружеството - уточняване на съдържанието, създаване и идеи за популяризиране; • Редизайн на интернет страница на дружеството спрямо изискванията на бранд бука; • Подобряване на функциoналността на сайта чрез добавяне на връзка на интернет страницата на дружеството с профилите му в социалните мрежи. 2/ маркетиране на бранда на предприятието и услугите му. • Подобряване на функциoналността на сайта чрез добавяне формуляр за запитване за услуга на интернет страницата на дружеството; • създаване на възможност за поискване съгласието на потребителите да разрешат използването на бисквитки на трети страни; • създаване и популяризиране на нова рубрика на сайта на дружеството, съдържаща електронен наръчник за защита на личните данни за малки и стартиращи фирми, с възможност за контролиран достъп до текста; • Повишаване на функционалността на сайта чрез добавяне на възможност за провеждане на онлайн обучение. Новата функционалност за онлайн обучение позволява провеждане на интерактивни лекции и обучителни курсове спрямо конкретните нужди на клиента. Ще допринесе за утвърждаване и популяризиране на бранда и за разширяване и осъвременяване на предлаганите услуги. Това не би било възможно без консултантски услуги, недостъпни за стартиращ предприемач, които подпомагат намирането на нови клиенти, което ще осигури и стабилно развитие. Така резултатите ще позволят да се постигне както целта на проектното предложение, така и специфичната цел – пренастройване на работата в стартиращото предприятие към интернет в условията на извънредна ситуация и въведени ограничени при борбата с пандемията с коронавируса, за да се повиши конкурентноспособността на дружеството. Допълнително ще се усвоят и практически знания и умения в областта на маркетинга и дигиталните комуникации. С изпълнението на дейностите ще бъдат постигнати целите на проекта, а чрез резултатите ще се повишат предприемаческите компетентности, знания и умения за развитие на жизнеспособен бизнес. Дейностите ще се извършват в продължение на два месеца, за да може консултантът да адаптира нужната информация според готовността на предприемача да започне да прилага наученото, например при осигуряване на публикации – текст и снимки, за профилите в социалните мрежи. 3 784.00 3 784.00
2. Правни (юридически) услуги: Дейността е насочена към осигуряване на конкурентоспособност на предприемача чрез ползване на качествени консултантски услуги от експерт с доказан опит в областта на правото. Дейността цели да осигури достъп на бенефициента до индивидуално консултиране, което е недостъпно за него поради високата си цена. Консултантските услуги, предвидени в тази дейност, ще позволят на бенефициента да предлага на клиентите си пакетна услуга, съобразена с най-добрите практики в областта. Консултантската услуга включва: 1/ Юридическа помощ при изготвяне на пакет документи за защита на личните данни за бенефициента. 2/ Юридическа помощ при изготвяне на набор от документи за клиенти на бенефициента. 3/ Юридическа помощ при изготвяне на Наръчник за защита на личните данни за малки и стартиращи предприятия. Проектното предложение съответства на целите и приоритетите на програмата, включително на принципите за: съответствие със специфичните цели на програмата и релевантните национални и европейски стратегически документи; финансиране, основано на нуждите; добро финансово управление; координация, допълняемост и синергия и устойчивост на инвестициите. Бизнес планът на предприемача бе създаден с подкрепата на консултантите, участващи в проекта „Устойчиви и качествени работни места чрез подкрепа за развитие на предприемачеството“ по процедура “Подкрепа за предприемачество“. В условията на ограниченията, въведени във връзка с пандемията от коронавирус, става невъзможно участието в семинари и конференции във връзка с юридическите аспекти на защитата на личните данни. Това доведе до необходимостта от формулирането на целите на настоящото проектно предложение – чрез безвъзмездната финансова помощ, осигурена по процедура “Подкрепа за устойчив бизнес”, да се осигурят консултации по важните за дейността теми и като следствие – успешно развитие на предприемача в дългосрочен план. По време на консултациите ще се обсъждат документи, свързани с нуждите на бенефициента - правила за защита на личните данни на дружеството. Поради липса на средства текстът не е консултиран с юрист до този момент. Това важи и за Политиката за поверителност, която трябва да се публикува на интернет страницата на дружеството. Юридическият консултант ще направи анализ и корекции и по проектите на: Заявление за упражняване на права на субекта на данни; Уведомление относно коригиране на лични данни; Уведомление за изтриване на лични данни; Уведомление относно ограничаване на обработването на лични данни; Регистър на нарушения на сигурността на личните данни; Регистър на дейностите по обработване на лични данни от администратор; Регистър на дейностите по обработване на лични данни от обработващ; Договор за абонаментно обслужване. Консултантът ще даде своите препоръки и корекции и те ще бъдат обсъдени с предприемача. В края на дейността по консултациите проектите ще бъдат утвърдени. Предприемачът работи и в момента на подаване на проектното предложение върху текста на Наръчник за защита на личните данни за малки и стартиращи предприятия. Съществуващите в интернет пространството наръчници са изключително сложни и за да бъдат приложени на практика, е нужна подкрепата на консултант. Затова чрез извършените юридически консултации на заинтересованите лица ще бъде предложен безплатен, но ценен продукт, написан интересно, на разбираем език и лесен за прилагане. Генералната цел е на клиентите ще бъдат предоставяни качествени услуги от бенефициента. Клиентите му ще разполагат с подходящи политики и процедури за процесите по обработка на лични данни, съобразени с изискванията на нормативната уредба относно защитата и обработването на лични данни. Продължителността на консултациите ще е 56 часа. Дейността ще се осъществява през 1-ви проектен месец. Етапите са: 1/ Подбор и ангажиране на 1 консултант и подготовка и организация на процеса по предоставяне на консултантки услуги (1-и месец). 2/ Провеждане на консултациите (1-и месец) 1 204.00 1 204.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).