Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The overall objective of the project is to increase the competitiveness and innovation capacity of FTS Bulgaria Ltd. by developing a system for descriptive and predictive analyzes.
To achieve the main goal of the project, the following specific objectives contribute:
- Provide the necessary technological infrastructure to develop and test the innovation system by providing the equipment needed to create a prototype of the system;
- To develop and test the functionality and reliability of a prototype system in a different operating environment;

The project activities are related to the development and testing of the objective to develop a service based on a system of descriptive and predictive analyzes to enable organizations working in the retail and transport sectors to use pre-built models with built-in artificial intelligence for forecasting and classifying data optimized for the particular industry. The availability of pre-defined retail and transport solutions will make the service available to more companies and the implementation of the project will allow the company to enter a new market niche in the field of business analyzes and forecasting both in Bulgaria and on the international market. As a result of the project, the company is expected to gain a significant market advantage, increase its ability to attract foreign customers and increase sales and market share of the company.
The proposal is fully in line with the objective of this procedure and the identified thematic areas of the ISIC - ICT and Informatics,
-web, hybrid and "native" applications, web-based applications for creating and exploiting new services and products;
- Big Data, Grid and Cloud Technologies;
-using new opportunities in relation to outsourcing and ICT-based services and systems.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктовата иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 10 бр. експерти): В рамките на дейността ще бъде осигурен екипът за реализация на разработката. Екипът ще включва 7 експерта с висока квалификация от страна на кандидата и 3 от страна на партньора, които да извършат разработката. Стъпките на разработката са следните: Фаза 1: Анализ и дефиниране на изискванията-2 месеца 1.Десктриптивен анализ: -Проучване на ключови показатели (KPI), използвани от ритейл компаниите (най-добри практики) -Проучване на ключови показатели (KPI), използвани от транспортните компании (най-добри практики) -Описание на параметрите, влиящи на ключовите показатели - Налично описание на аналитичностите и измерители в дескриптивните модели 2.Прогнозен анализ -Прогнози и класификации в ритейл компаниите (най-добри практики) -Прогнози и класификации в транспортните компаниите (най-добри практики) -Налично описание на необходимите изходи от прогнозния анализ -Завършена фаза на анализ и дефиниране на изискванията Фаза 2: Разработка на прогнозни и класификационни модели-4 месеца 1.Ритейл -Събиране на тестови анонимизирани данни -Разработка на прогнозни модели -Разработка на класификационни модели -Анализ на точността на разработените модели -Оптимизация на регресионните и класификационни модели -Оценка на производителността на моделите и дефиниране на ограничения 2.Транспорт -Събиране на тестови анонимизирани данни -Разработка на прогнозни модели -Разработка на класификационни модели -Анализ на точността на разработените модели -Оптимизация на регресионните и класификационни модели -Оценка на производителността на моделите и дефиниране на ограничения Фаза 3: Разработка на datawarehouse -5 месеца 1.Ритейл -Събиране на тестови данни -Разработка на модел на данните с включени KPI -Анализ на производителността, оптимизация 2.Транспорт -Събиране на тестови данни -Разработка на модел на данните с включени KPI -Анализ на производителността, оптимизация Период на заетост на наетия персонал- 11 месеца-.272018 лв. Разходи за амортизация на помещения използвани изключително за разработката- 8195лв Наем оборудване в дейта център-51 203.63лв 331 416.63 248 967.91
Дейност 2: Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на продуктова иновация чрез осигуряване или придобиване на: Сървър, Сторидж, Мобилнo у-вo : За създаване и тестване на прототип на системата е необходимо закупуване на следното хардуерно оборудване: Сървър, Сторидж, компютри-7бр., Мобилнo у-вo Оборудването е необходимо за целите на разработаката и е предназначено за обработка и съхранение на информация и 1 мобилно устройство за разработване и тестване на съвместимост и функционалност с всяка от тях. Ще се закупят и 7 високопроизводителни компютърни станции за екипа нает за разработката на 8 часов работен ден. Стъпки за реализация на дейността: - Избор на изпълнител/и /от 1-ти до 3-ти месец от изпълнение на проекта/ - Сключване на договор/и /от 4-ти месец от изпълнение на проекта/ - Доставка, инсталиране и тестване на оборудване и подписване на приемо-предавателни протоколи /от 4-ти до 6-ти месец от изпълнение на проекта/ 58 665.00 57 542.00
Дейност 3: Създаване и тестване на прототип на интерфейси и приложения (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 10 бр. експерти и осигуряване на външни услуги за изграждането на модели за прогнози и за тестване на дизайна на приложенията за консумация/визуализация на анализа и прогнозите): Разработка на прототипи на интерфейси и приложения ще премине в следните етапи: -Прототип на приложения за вход на данни за прогнозни модели -Прототип на конектори към релационни бази данни, файлове и уеб услуги -Прототип на уеб услуга за консумация на резултата от прогнозния модел -Прототип на интелигентни приложения -Прототип на приложения за репортинг и анализи -ID Task Mode Task Name Duration -Проверка на приложимост -Оценка на резултата от проекта За разработване на иновацията е необходимо осигуряване на висококвалифициран екип, материална инфраструктура и помещения за работа, а и специализирани консултантски услуги, свързани с иновацията за разработване и тестване на прототип-за изграждането на модели за прогнози и за тестване на дизайна на приложенията за консумация/визуализация на анализа и прогнозите. Ще се наеме и оборудване в специализиран дейта център, което включва инфраструктура, която не е икономически обосновано да бъде закупена само за целите на проекта поради твърде високата си себестойност. За възнаграждения на екипа- 173 102 лв За амортизационни отчисления на помещения, изпозлвани изцяло за целите на проекта-5 215лв За външни услуги за разработване и тестване на прототип-за изграждането на модели за прогнози и за тестване на дизайна на приложенията за консумация/визуализация на анализа и прогнозите-34 000лв За услуги за наем на оборудване в дейта център-32 584лв 244 901.00 216 420.09
Дейнсот 4: Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище и ползване на необходимата за това експертна помощ.: Консултантски услуги по оформянето и подаване на заявление за регистрация на патент на национално ниво и такси за регистрация на патент към Патентно ведомство във връзка с иновацията. Етапите за изпълнение на дейността са следните: - Избор на изпълнител /месец - 13/ - Изпълнение на услугите /месец 13-18/ 3 500.00 3 500.00
Дейност 5: Визуализация на проекта: Ще предоставяме активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва финансирането от фондовете на ЕС на операцията, чрез: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на операцията (ЕСФ); - общото лого за програмния период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта, кандидата и партньора ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - включим на уебсайта на двете организации кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС; - публикуваме на подходящо място на нашите интернет страница банер с линк към Единния информационен портал www.eufunds.bg. Банерът ще бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. - поставим табела на видно място в двете организации; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, които се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва финансовата подкрепа по програмата. - текущо ще информираме медиите за напредъка на проекта и т.н. Всички банери в Интернет ще съдържат: емблемата на ЕС; „Европейски съюз“; наименование на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; наименованието на програмата, наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. На закупеното оборудване ще се поставят стикери с изискуемата информация за финансиране по проекта. Етапите за изпълнение на дейността са следните: - Избор на изпълнител /1-ви месец/ - Дейности по информиране и публичност /месец 1-18/ Дейността ще стартира веднага след подписване на договор за финансиране и определяне на екип по проекта, като мерките за визуализация ще се приложат незабавно. 620.00 620.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).