Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The essence of the entrepreneurial idea proposed for funding under this project is the development of a start-up enterprise - Boginek Ltd., which develops as a business idea the creation of a home for elderly people in accordance with the Social Assistance Act and its Implementation Rules, including offering a complex of social services in a commercial way, outside the usual home environment of retired people or with dementia, based on a full-board or semi-boarding center, social work and medical assistance. For this purpose long term material assests will be delivered and installed  - TV (55 inches); 42  modules, including bed with mattress, small chest, large chest, bedside table, wardrobe with 2 wings; washing machine; fridge; dishwasher; dryer, multimedia server; 2 pcs. mobile computers; vending machine - coffee, vending machine - common. Seven employees will br hired on  on a labor contracts - ordiantor on a four-hour working day and a nurse and five social assistantas on an 8-hour working day for 16 months, a  workplace will be hired for16-month, a market research and marketing strategy will be developed,  materials and consumables will be purchased - 42 pcs. 32 inch TVs for each guest, 42 mini refrigerators and 14 air conditioners.
An internet site of Boginex Ltd. will be developed. The duration of the project will be 18 months and its budget will be BGN  249.310.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Развитие на предприемаческа идея на Богинейк ООД: В рамките на тази дейност по проекта ще бъдат доставени дълготрайни материални активи, които са необходими за създаването и функционирането на предложения за финансиране по проекта дом за стари хора. Ще бъдат закупени телевизор (55 инча), който ще бъде поставен в общо помещение за социализация, където клиентите на старческия дом ще могат да гледат телевизионни предавания и филми, ще бъдат закупени 42 бр. мебелни модули включващи легло с матрак, малка ракла, голяма ракла, нощно шкафче, гардероб с 2 крила, необходими за настаняването и осигуряване на нормални условия за живот на всяко от настанените лица. Ще се закупят също така, пералня, съдомиялна и сушилня, необходими за осигуряване на изискуемата хигиена на посудата за хранене и на дрехите на настанените лица; хладилник, необходим за осигуряване на дълготрайност на хранителните продукти за изхранване на настанените лица; мултимедиен сървър - необходим за осигуряване на видео наблюдение на стаите и цялата територия на дома за стари хора, (което освен цел сигурност ще има и модул за 24 часово наблюдение от роднини и близки на настанените лица през сайта на предприятието), както и за създаване на мултимедийна среда за излъчване на филми, музика и предавания от Интернет и др. към отделните стаи и помещението за социализация.В тази връзка ще бъдат закупени и две мобилни работни станции, които ще служат за осигуряване на административната и документална дейност на персонала на дома за стари хора, свързана с работа на регистратура и обработка на разнородна документация и бази данни, както и за осигуряване на мултимедйната среда - излъчване на филми, музика, предавания от Интернет и др.Ще бъдат закупени вендинг машина за кафе и вендинг машина за закуски и храна - за различни видове десерти, сандвичи и други хранителни продукти, които ще са необходими за осигуряване на задоволяването на индивидуалните нужди и вкусове на настанените лица, извън осигуреното изхранване към дома за стари хора. Ще бъдат закупени материали и консумативи, необходими за оперативната дейност на предприятието в рамките на проекта - 42 бр. 32 инчови телевизора за всяко от настанените лица, 42 броя мини хладилници и 14 броя климатици - по един за всяка стая, които ще обитават настанените лица. За обслужването на настанените лица ще бъдат наети 7 лица на трудови договори - ординатор, медицинска сестра и петима социални асистенти, които ще се грижат за здравето, благосъстоянието и хигиената на настанените лица. Ще бъде наето помещение с 14 стаи, където ще бъдат където ще се осъществява дейността на предприятието. Ще се разработят пазарно проучване и маркетингова стратегия, които ще гарантират пазарната реализация на предоставяните от предприятието услуги. Предвижда се след проекта помещението да бъде закупено от фирмата със средствата генерирани от дейността й. Ще се разработи интернет сайт на Богинейк ООД с цел пазарна реализация на продуктите и услугите на предприятието, както и за предоставяне на услуги по видеонаблюдение на роднини и близки на настанените лица. 239 310.00 123 968.87
Визуализация на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде осигурена визуализация проекта. Ще бъдат изработени четиринадесет постера с информация за проекта по отношение на неговите цели, продължителност, финансиращи институции, бюджет, бенефициент и др., които ще бъдат поставени на видни места във всяка от стаите на помещението на фирмата, наето по проекта. Ще бъдат изработени 52 стикера с информация за наименованието на проекта, бенефициента, финансиращите институции и т.н., които ще бъдат поставени на всички материални активи закупени по проекта. 1 000.00 1 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).