Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal of the Municipality of Smolyan "Implementation of good practice for reducing the amount of landfilled waste and increasing awareness and recycling capacity in the municipality of Smolyan” is a proposal for a demonstration project, which uses good practice from a successfully implemented project outside the territory of Bulgaria, evaluated as such, by a delegated organization from the European Commission.
The purpose of this project proposal is to provide support for the successful implementation of activities identical in content and appropriateness through the implementation of which:
To reduce the amount of landfilled waste and, accordingly, to increase the share of waste recycling, through priority implementation of activities that are highest in the waste management hierarchy, and thus to achieve the objectives of Art. 31, para. 1 of the Waste management act, namely waste prevention;
Another priority of the project proposal is to raise public awareness and to establish a model of responsible civic behavior for compliance with the aforementioned waste management hierarchy and through more implemented activities to this end, to assist in waste prevention and increase their separate gathering. The activities under this project concern only household waste and provide for such activities /measures /actions. The main activities envisaged in the project replicate the content of good practice activities adapted to the environment in which they are planned to be implemented, namely in the territory of 10 municipal schools in the municipality of Smolyan. It is planned to hold one comprehensive information program for the establishment of a new waste prevention behavior model on 'Reducing the amount of landfilled waste through highly responsible behavior', as well as numerous activities to promote the results of the project at a national level.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Подготовка : Дейността по подготовка се изпълнява във връзка с необходимостта от обосновка за демонстрационен проект (залегнал за изпълнение в дейност 2 и 3 по настоящия проект), което представлява съдържателен сегмент от проектното предложение за оценка от УО на ОПОС 2014 – 2020 г. и задава параметрите и обуславя изпълнението на Дейност 2 и 3 по настоящия проект. Дейността е възложена според изискванията на ЗОП за изпълнение от външни експерти, с цел получаване на независим анализ на съществуващото положение по отношение организацията по сметосъбиране и обезвреждане на битовите отпадъци на територията на община Смолян. В резултат на анализа е дефинирана необходимостта от подобряване на съществуващото положение, оценена е добра практика, която съответства на определените аспекти за подобрение и е изготвена Обосновка за демонстрационен проект „Въвеждане на добра практика за намаляване количеството на депонираните отпадъци и повишаване информираността и капацитета за рециклиране в община Смолян“, съгласно Приложение 6 от условията за кандидатстване по настоящата процедура No BG16M1OP002-2.009 “Изпълнение на демонстрационни проекти в областта на управлението на отпадъците“ по Приоритетна ос 2 на ОП „Околна среда 2014 – 2020 г.“ 18 000.00 18 000.00
Дейност 2 Изпълнение на демонстрационен проект. Поддейност 2.1. Изпълнение на цялостна програма от мерки/действия за установяване на модел на поведение за предотвратяване образуването на отпадъци на тема „Намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, чрез високоотговорно поведение“ Поддейност 2.1.1. Изготвяне на концепция и съдържание; експертен ресурс за презентиране на съдържанието. : Програмата от мерки/действия за установяване на нов модел на поведение за предотвратяване образуването на отпадъци на тема „Намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, чрез високоотговорно поведение“ ще се проведе на територията и с участието на учениците от начален, основен и среден курс(целева група по проекта)от 10 общински училища на територията на община Смолян. Целта е да се демонстрира модел за поведение и по този начин да се постигне количество реално предотвратени битови отпадъци чрез компостиране, да се разпространи информация по въздействащ начин сред целевата група за начините да се спазва йерархията за управление на битови отпадъци. Основните съдържателни сегменти на програмата са: Избор на име на информационната програма, свързано с целите, слоган, лого, талисман-куклен или артистичен герой; Осигуряване на 3 вида съдържание(за всеки курс на обучение) и експерти за представянето му за 22 бр. презентации, които се провеждат на открито или закрито. Основен източник на информационния поток ще бъде мобилният информационен пункт на програмата, отганизиран в специално доставена и брандирана тента. Тематичните части на презентациите са две - атрактивно видеосъдържание(не по-кратко от 15 минути),което въвежда в понятията и ползите от предотвратяване образуването и депонирането на отпадъци и интеративни игри, които демонстрират съдържанието от първата част на презентациите. Изготвяне на 9 бр. игри и материалите за провеждането им. Осигуряване на съдържание, сценарий за 20 бр. демонстрационни дни за компостиране. По време на дните, в доставени демонстрационни компостери(обем 1200 л.)ще бъде събирано количество биоразградими отпадъци, годни за процес на компостиране, под педагогическия надзор на отговорник „Еко експерт". Демонстрационните дни ще имат състезателен характер за училищата, като критерият за победител ще бъде „масовост“ на участието. По този начин ще се гарантира по-добро разбиране и усвояване на посланията. Провеждане на демонстрационен месец на тема „Нови методи и нови ресурси за екологосъобразен живот“ по изготвен сценарий за последователно провеждане в две училища. В подходящо помещение ще бъде приведен в режим на работа 3D принтер(доставен по проекта предварително). Ще се изработят чрез 3D принтиране, съдове от биоразградима пластмаса за събиране на биоразградими отпадъци, минимум по един за всяко училище. По този начин ще се демонстрира най-модерния и екологосъобразен подход за изготвяне на продукти от биоразградим материал с цел предотвратяване образуването на отпадъци. Провеждане на „Еко мониторинг“(по изготвена програма, приложима за всяко училище)във всяко училище, който ще представлява създаване на „Информационен пул“ , където по идея на децата ще се помества информация за дейности, които те самите са извършили в общност, и как тези дейности са допринесли за предотвратяване образуването на отпадъци. По този начин ще се стимулира провеждане на дейности по инициатива на децата извън училище и ще се разпространява получената информация чрез програмата до повече рецепиенти. Всеки „Информационен пул“ може да представлява различен способ за представяне на информация - информационно табло с информации и снимки, радиопредаване в училище, видео стена или компютър. Инициативата ще се координира от учител от всяко училище,който ще изпълнява ролята на „Еко експерт“ по време на 10-те активни месеца на информационната програма в училищата. „Еко експертът“ ще има задължението да насърчава участието, да популяризира информацията от презентациите,да оформи с подходящи визуални материали информационния пул, за който отговаря, да отразява в „информационния пул“ по подходящ начин всекидневното „захранване“ на демонстрационните компостери с отпадъци от растителни продукти от столовата на училището, с помощта на доброволци от класове и съд от биоразградима пластмаса. По този начин учениците ще придобият знания за етапите на процеса компостиране, ще се предотврати образуването на определено количество отпадъци. 81 648.00 78 000.00
Дейност 2. Изпълнение на демонстрационен проект. Поддейност 2.1 Изпълнение на цялостна програма от мерки/действия за установяване на нов модел на поведение за предотвратяване образуването на отпадъци на тема „Намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, чрез високоотговорно поведение“. Поддейност 2.1.2 Провеждане на презентации и демонстрационни дни по програмата – логистично осигуряване: Провежаднето на презентациите - 22 бр. общо за всички училища, разпределени оптимално според вида на съдържанието, броят на училищата и учениците (както в избраната за приложение добра практика) ще се извърши в зависимост от сезона на открито и на закрито - при необходимост от съдържанието или неблагоприятни метеорологични условия. В заниманията на открито основен източник на информационния поток за учениците ще бъде "Мобилният информационен пункт" на програмата, отганизиран в специално доставена и брандирана тента за целите на информационната програма. Там ще са фокусирани основните информационни източници и ще служи като информационен център по време на провеждане на събитията във всяко училище. Първата от тематичните части на презентациите е необходимо да съдържа атрактивно видеосъдържание, което ще въвежда в темата, понятията и ползите от предотвратяването на образуването и депонирането на отпадъци, също ползата от рециклирането и повторната употреба, ползата от компостирането и начините за извършването му. Втората част от презентациите следва да съдържа атрактивни игри, чрез които да се демонстрира на участниците как и по какви признаци се събират разделно отпадъци и как може отделни материали да се използват повторно за други цели, например изработване на картини, инсталации, предмети с оригинална употреба, решаване на ребуси с подходящо съдържание, изработване на плакати, рекламни слогани, предмети с рекламно съдържание по темата на проекта. Игрите задължително съдържат интерактивен елемент (активно участие на учениците) и може да съдържат творчески и състезателен елемент. Съдържанието и експертното презентиране за и за двете части на презентациите е обект на предходната поддейност 2.1.1. Обект на настоящата дейност е организацията по провеждането на презентациите и логистичното осигуряване, като за реализацията на дейността следва да се осигури презентационна техника – екран, компютър, озвучаване, технически асистенти, които да подпомагат експертите презентатори (осигурени по предходната поддейност 2.1.1), логистика по провеждането на презентациите – вода и подкрепителни хапки за участниците, които се очаква да са максимален брой от училището - домакин, минимум по 30 бр. за вид съдържание – начален, основен, среден курс. Демонстрационните дни (20 бр.) за компостиране (за всяко училище по 2 бр. демонстрационни дни – (пролетна и есенна демонстрационна кампания) ще се провеждат по изготвен сценарий, обект на предходната дейност 2.1.1. Настоящата дейност включва реализацията на демонстрационните дни и логистичното им осигуряване. По време на дните, в предварително доставени демонстрационни компостери (с обем 1200 л.) ще бъде събирано количество биоразградими отпадъци, годни за процеса на компостиране, под педагогическия надзор на определен отговорник („Еко експерт“) за качеството на биоразградимите отпадъци. Целта на демонстрационните дни е на практика да се покажат и приложат знанията получени по време на презентациите, да се повиши разбирането и съзнанието за необходимостта и ползватъа от спазването на йерарахията на управление на отпадъците, както и да се предотврати конкретно количество битови отпадъци. Демонстрационните дни ще имат състезателен характер за отделните училища, като критерият за победител в състезанието ще бъде „масовост“ на участието на учениците от училището-участник. По този начин ще се гарантира по-доброто разбиране и усвояване на посланията на програмата от целевата група. За училищата участници следва изпълнителят на дейността да осигури материални награди. 76 560.00 73 200.00
Дейност 2. Изпълнение на демонстрационен проект. Поддейност 2.2. Доставка на презентационни средства за изпълнение на цялостна програма от мерки/действия за установяване на нов модел на поведение за предотвратяване образуването на отпадъци. Поддейност 2.2.1. Доставка на 3D принтер и консуматив – биоразградима пластмаса.: Доставката на презентационни средства за реализиране на дейностите от цялостна програма от мерки/действия за установяване на нов модел на поведение за предотвратяване образуването на отпадъци на тема „Намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, чрез високоотговорно поведение“ е необходимо условие за изпълнението на мерките/дейностите, които предвижда програмата, тъй като без съответствие между демонстрираното съдържание, целта на въздействието му и средството, което го доставя до целевата аудитория по адекватен и въздействащ начин, не могат да се постигнат целите на въздействието, а следователно и на дейността. Презентационните средства представляват следните технически съоръжения и машини: - 3D принтер – 1 бр. за размери на обекта на принтиране не по-малки от 700x700x820 мм, за да може да се изработи съд за биоразградими отпадъци от биоразградима пластмаса с вместимост не по-малка от 3 l.; - 50 кг. биоразградима PLA (биоразградима пластмаса) – консуматив за демонстриране на процеса на 3D от биоразградим материал, необходими за реализиране на поддейност 2.1. по проекта. Закупуването и доставката на 3D принтер е необходимо за провеждането на демонстрационен месец последователно в две училища по програмата, като по този начин ще се демонстрира в реално време производството на продукт от биоразградима пластмата – материал произведен чрез, и подлежащ на рециклиране. Работата на принтера ще може да бъде наблюдавана от учениците от училищата, където ще бъде последователно инсталиран и от учениците от останалите училища. По този начин чрез практическо занятие и по атрактивен начин за учениците, ще бъде демонстриран най-съвременния модел на поведение за намаляване на отпадъците, а именно използване на продукти от биораградими суровини и годни за рециклиране и така допринасящи за предотвратяване образуването на отпадъци. Изработването на един съд (в зависимост от големината му) би отнел (по описание на технологията на работа на 3D принтер) приблизително 1 бр. денонощия, тъй като процесът е непрекъснат. Така в рамките на демонстрационния месец, ученици от всички 10 училища ще могат да наблюдават в реално време работата на високотехнологичната машина. По този начин, чрез модерни средства и атрактивен подход ще бъде въздействано върху най-възприемчивата и благодатна за по-нататъшно разпространение на информация целева група, а именно, учениците. Неразделна част от доставката на гореописаните презентационни средства е обучението за работа с тези технически устройства, които ще бъдат използвани за презентациите от информационната програма по проекта. За работата с 3D принтера ще бъдат обучени – 4 бр. експерти от училищата-домакини на демонстрационните месеци, по възможност преподаватели по информационни технологии (по 2 бр. експерти от всяко училище с цел заменяемост при необходимост) и осигуряване на непрекъснатост на демонстрациите. След приключване на демонстрационния месец и в двете училища, 3D принтерът ще бъде позициониран в сградата на община Смолян, за да бъде използван по предназначение и за следващите дейности на община Смолян за въздействие и програми за повишаване на общественото самосъзнание за намаляване на депонираните битови отпадъци, в рамките на срока на дълготрайност на проекта – 2 г. и след този период. 82 740.00 80 520.00
Дейност 2. Изпълнение на демонстрационен проект. Поддейност 2.2. Доставка на презентационни средства за изпълнение на цялостна програма от мерки/действия за установяване на нов модел на поведение за предотвратяване образуването на отпадъци. Поддейност 2.2.2. Доставка на компостери и мобилен информационен пункт.: Доставката на презентационни средства за реализиране на дейностите от информационната програма за установяване на модел на поведение за предотвратяване образуването на отпадъци е необходимо условия за изпълнението на мерките/дейностите, които предвижда програмата, тъй като без съответствие между демонстрираното съдържание, целта на въздействието му и средството, което го доставя до целевата аудитория по адекватен и въздействащ начин, не могат да се постигнат целите на въздействието. Презентационните средства представляват следните технически съоръжения:  10 броя компостери, всеки с вместимост не по-малка от 1200 l.  Външна тента – с размери, не по малки от 300 X 300 см. – дължина/ширина Закупуването и доставката на 10 бр. компостери за демонстриране на процеса на образуване на компост от биоразградими отпадъци и по-нататъшното му използване е необходимо условие, за да се покаже процесът на компостиране на целевата група по проекта – учениците на 10 бр. общински училища. Процесът на компостиране показва начин за оползотворяване на биоразградими отпадъци и по този начин предотвратяване на обезвреждането им на депо. Това е достъпен и разбираем за целевата аудитория способ да се допринесе за постигането на целите на проекта, които са в унисон с целите на процедурата, а именно предотвратяване на количество отпадъци и по този начин намаляване на количеството депонирани отпадъци и повишаване на разбирането и съзнанието на целевата група за спазването на йерархията за управление на отпадъците. Демонстрационните компостери ще служат за събиране на биоразградими растителни отпадъци от столовете на училищата-участници, под надзора на „Еко експерт“ за всяко училище, както и по време на демонстрационните дни във всяко училище, за да се демонстрира времетраенето и етапите на процеса "компостиране". По този начин ще се демонстрира конкретен начин за предотвратяване на образуването на отпадъци – използване на биоразградими отпадъци за компост, вместо депонирането им заедно с неизползваеми отпадъци. Неразделна част от доставката на гореописаните презентационни средства е обучението за работа с тези технически устройства, които ще бъдат използвани за демонстриране и презентиране на съдържанието от съответните сегменти от информационната програма по проекта. За работата с демонстрационните компостери ( безопасност при боравене с части от съоръжението) ще бъдат обучени 10 бр. учители от училищата-участници, които ще изпълняват функциите на „Еко експерти“. Външната тента ще изпълнява функцията на „мобилен информационен пункт“ на информационната програма на тема „Намаляване на количеството депонирани битови отпадъци, чрез високоотговорно поведение“. Там ще са фокусирани основните информационни източници и ще служи като информационен център по време на провеждане на събитията във всяко училище, тъй като те ще имат масов характер и такъв информационен пункт е необходим, както за да се разположат всички необходими информационни и презентационни средства, така и за да се концентрира вниманието и да се насочи интереса на всички участници, при необходимост от въпроси, както по съдържанието, така и по логистиката на някои от сегментите на програмата, по-специално презентациите и демонстрационните дни. 9 384.00 6 652.80
Дейност 3. Кампании за популяризиране на резултатите от проекта.: Кандидатът предвижда да проведе две кампании за популяризиране на резултатите от проекта – едната на регионално ниво, а другата на национално ниво. Материалите, които ще бъдат използвани за популяризиране на резултатите от проекта са свързани с видеосъдържание и публикуване на печатна информация в медиите и се предвижда да бъдат следните: 1 бр. презентационен филм – видео не по-кратко от 15 минути и формат годен за публикуване в интернет платформи за споделяне на видео съдържание, официални интернет страници, както и социални мрежи с цел обхващане на по-широка аудитория от посланията на филма. 1 бр. презентационен клип – видео не по-кратко от 30 секунди и формат годен за публикуване в интернет платформи за споделяне на видео съдържание, официални интернет страници, медии. Видеосъдържанието на филма и клипа ще бъде със следната тематична насоченост – презентиране на резултатите от проекта, а именно количество предотвратени биоразградими отпадъци от обезвреждане на депо; послания за положителна промяна на самосъзнанието на обществото за отговорно поведение насочено към намаляване на количеството депонирани отпадъци; атрактивен видео материал от дейностите по проекта с участието на учениците. Кадрите за филма ще бъдат от всички сегменти на информационната програма, реализирана по Поддейност 2.1.1 и Поддейност 2.1.2 1 бр. презентационен текст, не по-малък от 1600 символа – текстово съдържание и снимков материал – минимум 3 бр. снимки. Презентационният текст ще съдържа подробно описание на резултатите от проекта, методите и дейностите за тяхното постигане, информация за финансиращата програма, за целите на процедурата, по която се финансира проекта. По този начин резултатите от проекта ще бъдат презентирани в контекста на националните цели в тази насока и обвързани логически с дейностите, чрез които са били постигнати. По този начин ще се презентират пред максимално широка аудитория, не само крайните резултати, но и начините за тяхното постигане. Така ще бъде стимулирана допълнително аудиторията за мултиплициране на ефекта от проекта, за прилагане цялостния цикъл дейности – резултати, и по този начин ще се улесни промотирането на демонстрираната добра практика от общинско на национално ниво, което е една от специфичните цели на финансиращата процедура. Популяризационната кампания на регионално ниво - дейности: - Публикуване на: 1 бр. презентационен филм за резултатите от проекта на официалните страници на община Смолян, на интернет-страниците на общинските училища и излъчване на презентационния филм по кабелна регионална телевизия – минимум 1 еднократно. 1 бр. презентационен клип за резултатите от проекта на официалните страници на община Смолян, на интернет-страниците на общинските училища и излъчване на презентационния клип по кабелна регионална телевизия – минимум 5 -кратно. 1 бр. презентационен текст за резултатите от проекта в регионална печатна медия. 2 бр. интервюта с Ръководителя на проекта, в регионално радио или регионално печатно издание ( допустимо е също изданието да бъде електронно) Популяризационната кампания на национално ниво - дейности: - Публикуване на: 1 бр. презентационен филм за резултатите от проекта в платформа за видеостриминг и популяризиране на излъчването чрез методите на интернет маркетинг, с цел филмът да бъде разпространен сред максимално широка аудитория 1 бр. презентационен клип за резултатите от проекта в платформа за видеостриминг и популяризиране на излъчването чрез методите на интернет маркетинг, с цел клипът да бъде разпространен сред максимално широка аудитория и излъчване на презентационния клип по телевизия с национално покритие – минимум 3 - кратно. 1 бр. презентационен текст за резултатите от проекта в национална печатна медия. 1 бр. интервю с Ръководителя на проекта, публикувано в национално печатно издание (допустимо е също изданието да бъде електронно). 61 511.69 56 400.00
Дейност 4. „Организация и управление на проекта“ : Организацията и управлението на проекта се извършва от експерти на Бенефициента ангажирани на трудови правоотношения, който ще се сформира чрез използване на формата по чл. 55, ал. 1, т. 4 от ЗУСЕСИФ на експертни позиции в екип за управление на проекта. Дейностите по организацие и управление на проекта стартират с подписването на договорите за ангажиране на експертите, но не по-късно от 1 месец от подписването на административния договор за БФП по проекта. След сформирането на екипа, всеки член на екипа изпълнява вменените му дейности и отговорности като отчита своя напредък по изпълнението им регулярно пред Ръководителя на проекта. От своя страна Ръководителят на екипа организира работата на екипа, чрез поставянето на конкретни задачи с конкретни срокове на всеки член от екипа, в рамките на договорените отговорности. По време на работни срещи се отчита напредъкът по изпълнението на дейностите. Изпълнението на дейностите по всички договори с външни изпълнители ще се контролира от община Смолян при спазване на вътрешните процедури за контрол на изпълнението - фактическо и финансово на договори, финансирани с европейски средства. Ръководителят на проекта ще осъществява текущ контрол по спазване на процедурите. Екипът за организация и управление на проекта осъществява цялостното изпълнение на проекта в съответствие с клаузите на договора за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по ОП „Околна среда 2014 – 2020 г.“ и изготвя всички изискуеми отчети към УО на ОП "Околна среда 2014 - 2020 г." според изискванията на финансиращата програма и националното законодателство. Екипът за организация и управление на проекта извършва: подготовка на документите, необходими за извършване на плащания и за верификация на разходите, мониторинг и докладване, съхранение на документите по проекта, както и функции по координация на дейностите по проекта; Екипът извършва също така всички дейности по подготовка и провеждане на тръжните процедури за сключване на договори с външни изпълнители по проекта, сключването на договори с външни изпълнители, както и дейностите по осигуряване на информация и публичност по проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще включва експерти с опит в изпълнението на проекти, финансирани от ЕС, на следните експертни позиции: Ръководител на проекта, Технически сътрудник, Счетоводител, Юрист, Координатори (10 бр.) на дейностите в общинските училища. 46 178.12 43 788.19
Дейност 5 „Информация и комуникация по проекта“.: Дейностите по информация и комуникация по проекта ще се осъществяват през целия период на изпълнение на дейностите по проекта от екипа по проекта, който ще се сформира чрез използване на формата по чл. 55, ал. 1, т. 4 от ЗУСЕСИФ. Дейностите по информация и комуникация по проекта имат за цел да популяризират дейностите по проекта, финансиращата програма и резултатите от проекта и да ангажират колкото е възможно по-голяма аудитория с посланията на проекта и неговото полжително въздействие и изпълнение на целите му. Дейностите по информация и комуникация ще включват:  Организиране и провеждане на информационно събитие (пресконференция) – 2 бр. при стартиране и приключване на дейностите по проекта. За организирането на събитието е необходимо да се осигури: зала за минимум 30 човека, кетъринг (хапки за кетъринг, безалкохолни напитки и кафе), презентационна техника – компютър и мултимедия, прессъобщение за участниците (минимум 30 присъстващи);  Информационна табела с размер 40х80 см., ПВЦ основа - 1 бр. със съдържание според изискванията на финансиращата програма в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г.“, поставена на място също според изискванията в споменатия наръчник  Информационна брошура – с 1 вид съдържание – с целите и задачите на проекта и с постигнатите резултати при приключването на проекта - формат А4, 2 сгъвки, хартия гланц, 80 гр. – 500 бр.  Рекламен ролбанер на проекта – 1 бр., който ще бъде използван при провеждането на събития и демонстрации в училищата-участници в проекта. При реализиране на проекта ще бъде разпространена информация за финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, както и ролята на ОП „Околна среда – 2014 – 2020 г.“. Дейността ще се реализира в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г., Печатните материали ще бъдат разпространени по време на реализация на дейностите по проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).