Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project proposal is designed with the idea the planned activities to correspond fully with the main purpose of the procedure “New working place 2015” – providing prerequisites for the creation of sustainable job positions for unemployed and inactive people. 

This task will be accomplished through the implementation of key activities like: recruitment, selection and appointment of staff on the new working places; organizing and conducting professional training; supply and installation of equipment on the new working places; preservation job positions after the end of the project. 

As a result of the described activities the following results will be achieved:
-	provided subsidized employment for 12 months for 8 people, minimum 3 of them aged 29 years and 1 aged over 54 years
-	increased professional qualification of 3 of newly hired workers
-	Equipment of 8 new job positions
-	Reserved minimum 4 working places after the end of the project 

The above described activities will be addressed to the following target group: unemployed and inactive people. In project activities are planned to be included specifically 8 persons, including 4 unemployed person aged 30 to 54 years, and the rest 4 persons (50% of all) will be representatives of the specific project categories, including 1 unemployed person aged 54 years and 3 unemployed young people under the age of 29.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Набиране, подбор и назначаване на персонал на новоразкритите работни места: Това е най – важната и отговорна дейност за изпълнението на целите на проектното предложение и целите на оперативната програма. За участие в проекта ще бъдат включени бенефициенти, отговарящи в най – голяма степен на нуждите на кандидата. Придвид стартиралото вече разширение на дейността на фирмата, предварително са разработени критерии за набиране и подбор на кадри. Именно те ще бъдат използвани при стартирането на дейностите по проекта, като се спазват заложените цели и очаквани резултати от настоящото проектно предложение. В резултат на направено прецизно предварително планиране, за нуждите на фирмата-бенефициент ще бъдат подбирани 8 лица, представители на допустимата целева група по настоящата процедура, в т.ч. минимум 3 младежи до 29 годишна възраст; 1 кандидат над 54 годишна възраст и 4 безработни лица на възраст от 30 до 54 г. вкл.. Чрез така направеното разпределение на планираните за включване в проектните дейности участници ще се отговори и на препоръчителното изискване, минимум 50 % от участниците в проекта да са лица от специфичните категории, описани в Насоките за кандидатстване. Предвидени за разкриване са следните нови работни места: - Длъжност Автомонтьор, код 7231-2001, квалификационна група 7231, механици и монтьори на МПС – 7 човека; - Длъжност Оперативен счетоводител, код 3313 – 3001, квалификационна група 3313, оперативни счетоводители – 1 човек; Кандидатът има сключен договор със Служба по трудова медицина, която ще има задължението да следи здравословното състояние на новоназначените служители, да направи оценка на риска на новоразкритите работни места и други дейности, задължителни съгласно ЗЗБУТ. Във връзка с изпълнение на дейността е предвидено наблюдение и атестиране на новоназначените лица с цел подбиране на най – добре представилите се минимум 4 лица, на които ще бъде предложено продължаване на трудовите договори за срок от мин. 12 месеца след изтичане на ангажираността им по проекта . Ще бъде проследена и тяхната активност и инициативност по време на изпълнение на поставените трудови задачи. По време на трудовата си заетост новоназначените лица ще получават заплата в размер на Минималния осигурителен праг за длъжността и всички полагащи им се добавки по КТ. 73 189.00 67 806.43
Организиране и провеждане на обучение за професионална квалификация: Целта на планираното обучението е участниците да придобият квалификация по част от Професията Монтьор на транспортна техника. От предварителното проучване на пазара на труда, което кандидатът е направил, става ясно, че няма достатъчно квалифицирани кадри по професията, подходящи за заемане на длъжността Автомонтьор, или ако има хора с такава квалификация, то знанията и уменията, които имат, не са актуални и не отговарят на потребностите за ремонт на моторни превозни средства от по-нов клас. Това е основната причина за планирането на тази дейност. Дейността ще се изпълнява от лицензира от НАПОО обучаваща организация, която ще бъде подбрана според разпоредбите на ПМС 118 от 20.05.2014 г.. Предвижда се обучението да бъде за част от професията Монтьор на транспортна техника с код 525020, специалност Автотранспортна техника с код 5250201 от Списъка на професиите за професионално образование и обучение, актуализиран последно със Заповед № РД09-74/20.01.2014 г. на председателя на НАПОО. Професията е от Втора квалификационна степен, а в проектното предложение се предвижда обучението да бъде за част от професията. Едно от изискванията към обучаващата организация ще бъде учебната програма да бъде в съотношение 25 % от учебните часове, но не по – малко от 75 учебни часа да са по теория и 75% от учебните часове, но не по – малко от 225 учебни часа да са по практика, като се наблегне на производствената практика. Учебните часове ще са по 45 минути по теория и учебна практика, и по 50 минути по производстена практика. След приключване на всеки модул ще има междинни тестове за проверка на усвоения материал. Обучението ще завърши с изпит по теория и практика, и успешно завършилите ще получат Удостоверение за професионално обучение. Кандидатът планира по – голямата част от обучението да бъде през работно време, като с това се цели участниците в обучението да имат достатъчно време за почивка и възстановяване. От обучаващата организация ще се изисква обратна връзка за активността на обучаемите по време на обучението. Обучението ще започне веднага след приключване на дейностите, свързани със сключването на трудови договори и приключване на процедурата за избор на изпълнител. В обучение ще бъдат включени 3 лица от новоназначените. 1 800.00 1 800.00
Доставка и монтаж на оборудване: Обхватът на дейността включва оборудване на новите работни места с подходящо и функционално оборудване за ефективност на работния процес и създаване на по – благоприятна и здравословна среда за работа на новоназначените автомонтьори. След планираното по проекта назначаване на служители, за да могат те да изпълняват нормално професионалните си задължения, ще възникне необходимост техните нови работни места да бъдат адекватно оборудвани. За целта е предвидено да се закупи ново модерно оборудване, включващо: - 2 броя автоподемници, необходи за повдигане на автомобила, с цел да се работи под него; - 1 брой машина за обслужване на климатици на автомобили - тази станция проверява и зарежда климатиците и климатрониците на автомобилите; - 1 брой машина за смяна на масло на автоматични скоростни кутии; - 1 брой уред за диагностика на автомобили, заедно с лаптоп за извеждане на информация от компютъра на автомобила. Уреда се свързва с компютърната система на автомобила и отчита проблемите му. Повечето автомобили са със компютърна система, която следи и отчита работата по всички механични и електронни системи на автомобила; - 1 брой баланс - машина за гуми. Това е необходимо оборудване за една от задължителните дейности на всеки автосервиз след смяната на гуми; - 1 брой монтаж – демонтажна машина за гуми. При всяка смяна на сезона и при регулярните ремонти на автомобилите се налага смяната на гумите; - 1 компютър и офис обзавеждане за добрата и качествена работа на счетоводителя. 29 300.00 29 239.62
Информиране и публичност : Основната цел на тази дейност е да се информира обществеността за случващото се по проекта, неговите цели и мисия да достигнат до по – голяма част от заинтересованите страни. Предвижда се реализирането на следните елементи на информационна кампания: доставка и монтаж на информационни табели на местата, където се реализира проекта; доставка на стикери, които ще се поставят на новозакупеното оборудване; радио предаване за стартирането на проекта; информационно събитие, което ще се проведе в края на проекта, за да бъде запозната обществеността с резултатите от изпълнението; публикувана в електронните медии информация за напредъка на проекта и постигнатите резултати. Дейността ще се изпълнява според Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информиране и комуникация 2014 – 2020 г. 1 400.00 1 400.00
Организация и управление на проекта : Целта на дейността е да се организира и оптимизира процесът по изпълнение на проектните дейности, така че да се постигне пълно съответствие между планиране и изпълнение. Ръководителят ще отговаря за цялостно изпълнение на проекта. Той участва при подбора на екипа, ще осъществява комуникацията и сътрудничеството с Договарящия орган, ще следи подготовката на всички документи по проекта. Той ще отговаря за медийното огласяване на хода и резултати от проектните дейности. Счетоводителят /физическо или юридическо лице/ на проекта ще бъде избран след подписване от страна на Кандидата на договора за безвъзмездна финансова помощ. Той ще следи за правилното изразходване и осчетоводяване на финансите по проекта. Ще подготвя финансовите отчети, ще подготвя документите по назначаване на новоназначените лица, ведомости за изплащане на работни заплати и други документи, свързани с разплащанията по проекта. Координаторът по проекта ще координира изпълнението на планираните дейности и работата на екипа на оперативно ниво. Ще бъде избран след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. 10 000.00 10 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).