Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 614 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

DIMANA  was founded in 1992. The main activity of" DIMANA "AD is the production of textiles. The production is sold in the country and abroad. Product quality is related to investments in staff training and improving working conditions in the workplace. One of the main goals of the company is the development of human resources to ensure higher employment. This project contributes to creating conditions for employment of the unemployed who fall within the priority target groups of the program. The focus is directed towards the integration of some of the most - vulnerable groups in the labor market - unemployed over 54 years old and under 29 year incl. and inactive. The objectives of the project proposal correspond to the objectives of the "Development of human resources" to achieve high levels of employment and strengthening social inclusion. The project envisages implementation of the following activities: Activity 1: rental unemployed for up to 12 months Activity 2 : Forming a team organization and management of project Activity 3: Visualization and publicity; Activity 4: Providing equipment for new jobs. With their implementation will provide employment for 20 representatives of vulnerable groups. With the implementation of the project objectives the ability to expand the measures to increase employment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: Тази дейност цели да се подберат 20 представители на целевата група, които да участват в изпълнението на проектните дейности: Предвижда се да бъдат наети на работа лица по следната професия и кодове по НПКД и минимален осигурителен доход: Машинен оператор шиене на облекла - код – 81532007- МОД – 400лв., осигуровки за работодател - 71.20 лв. От наетите 10 ще бъдат представители на целевата група над 54 годишна възраст - 5 лица и безработни младежи до 29 години вкл. - 5 лица, 10 лица ще бъдат неактивни/или безработни. Осигуряването на заетост кореспондира с първия стълб, на който се гради стратегията за изпълнение на ОПРЧР: „ПОСТИГАНЕ НА ПОВИСОКА И ПО-КАЧЕСТВЕНА ЗАЕТОСТ”. За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 15 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 20 лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжностите описани по горе и за 12 месеца за 20 ново наети лица се равнява на 113088,00 лв. 113 088.00 92 011.69
Сформиране на екип за организация и управление на проекта : В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. В съответствие с Плана за действие по Проекта, Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта.. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. Размерът на обезщетение на тази дейност се изчислява на базата на заетостта на екипа по проекта, както следва: За екип по проекта: за 22 часа месечно - за ръководител и 36 часа месечно - за счетоводител по съответни ставки от 10, и 6 лв., които се равняват на 4224 лв. 4 224.00 4 224.00
Визуализация и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационни табели на мястото на изпълнение на проекта. Те ще отговарят на всички изисквания, съотнесени към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта, които ще оповестяват целите на проекта и ще отговарят на посочените по-горе изисквания. Предвижда се да бъдат изготвени 400 бр. брошури по 1.00лв. и 1 табела за 200 лв. Общата сума на предвидената дейност възлиза на 600 лв., без ДДС. 600.00 600.00
Осигуряване на оборудване за новите работни места: В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител и ще бъдат закупени активи пряко необходими за изпълнението на дейностите по трудово правоотношение на наетите лица, по проекта. Спецификата на дейността на фирмата е пряко свързана с производството продукция от шивашката промишленост, като целта е по-добро качество на произвежданата продукция. Затова е необходимо в производствения цикъл на предприятието да бъдат внедрени шевни машини за производство на облекло, които да обезпечат част от новосъздадените работни места за длъжност шивач. Необходимите средства за оборудване на новите работни места са свързани със закупуването на 16 прави шевни машини, по 1850 лв., без ДДС за всяка, или общо 29600,00 лв. 29 600.00 29 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).