Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The building which this project is aiming to restore is state property and it houses the Regional "Fire Safety and Population Protection" Service – town of Devin. It was built and put into operation in 1983. It is a public building of three floors and has a monolithic structure. There are three types of roof used on it: pitched with and without an air gap and flat with no air gap. The exterior walls are brick and ferroconcrete with plaster on top. The window frames are metal, PVC and wood. The floor is earth and outdoor air. The building has its own boiler plant located in the basement as primary heating system. The boiler was manufactured and installed in 2015
The energy-saving measures include the implementation of:
1. Thermal insulation of external walls
2. Thermal insulation of roofs
3. Thermal insulation of the floor
4. Replace old windows with a system of PVC / Al profiles and glazed windows
5. Replacement of the internal heating installation
6. Replacing lighting
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Дейността включва сформиране на екип за управление на проекта, който ще включва 3 души - ръководител, технически сътрудник и счетоводител. Ще бъде изготвен подробен план-график за изпълнение на дейностите по проекта, ще бъдат разпределени индивидуалните задължения и отговорности на всеки един от членовете на екипа. Тази дейност е от изключително важно значение за гарантиране на оптималното и компетентно изпълнение на дейностите и постигане на очакваните резултати. 6 896.24 6 556.08
Информация и публичност: Целта на дейността е популяризиране на приноса на ЕС и ЕФРР, както и на самия проект и на постигнатите резултати. За изпълнение на дейността се предвиждат следните мерки: 1. Организиране и провеждане на 2 пресконференции, 1 встъпителна - на която ще бъдат представени целите и дейностите по проекта, както и 1 заключителна - на която ще бъдат представени постигнатите резултати от изпълнението на дейностите по проекта. 2. Ще бъдат разработени и публикувани материали в регионалния печат, радиоизлъчвания и публикации на интернет-страницата на община Девин. 3. Ще бъдат разработени, издадени и разпространени общо 300 информационни брошури и 50 бр. презентационни материали /папки, химикали и презентация/. 4. Ще бъде изработена и монтирана 1 информационна табела при мястото на обекта на интервенция. Информационните материали ще бъдат разпространявани през целия период на изпълнение на проекта. 3 000.00 3 600.00
Разработване на документация за провеждане на тръжни процедури: За изпълнение на предвидените в проекта дейности е необходимо провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнител на съответната дейност. Поради тази причина, ще бъде избран изпълнител на дейността, който да подготви тръжната документация за всяка една от отделните процедури за избор на изпълнители по ЗОП. Тази дейност е много важна с оглед подготовката на качествена тръжна документация и законосъобразен избор на изпълнител. 0.00 0.00
Изпълнение на строително-монтажни работи и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата. Проектиране и авторски надзор: Предвид на това, че е предвидено възлагане на инженеринг /проектиране, заедно с авторски надзор и строителство/ - тази дейност ще се изпълни от фирмата, която ще извърши СМР. Дейностите, които ще бъдат изпълнявани ще включват: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата на обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградата в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; - препоръчителните мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"). II. Изработване на технически/работен проект за обекта - ще включва: - изработване на технически/работен проект за обекта - упражняване на авторски надзор: вписване на забележки и констатации в заповедната книга на обекта; присъствие при съставяне, както и подписване на протоколите и актовете по Наредба №3/31.07.2003 г.; обсъждане и промяна на конструктивните решения - при нужда; изготвяне на ревизирани чертежи/проекти - при нужда; изменение на проектни части по време на работа - при нужда; посещение на всички съоръжения при всеки дефект или повреда, които ще изискват намесата на строителя за тяхното отстраняване чрез даване на решение от лицето, упражняващо авторския надзор. 306 426.00 379 875.48
Упражняване на строителен надзор: Тази дейност е задължителна, с оглед на качественото и законосъобразно изпълнение на СМР в обекта и въвеждането на ремонтирания обект в експлоатация. Фирмата-изпълнител ще бъде избрана по реда на ЗОП. Изпълнението на дейността ще включва упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 168 от ЗУТ в следния обхват: - Откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежа. - Изготвяне и заверяване на заповедната книга на строежа в тридневен срок от съставянето на протокола за откриване на строителна площадка. Уведомяване писмено в 7-дневен срок от заверката на заповедната книга община, специализираните контролни органи и регионалната дирекция за национален строителен контрол. - Следене за безопасност и здравословни и безопасни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него - Съставяне на актове и протоколи по Наредба №3 от 31.07.2003 г. - следене за качеството на вложените материали, както и количеството и качеството на извършените СМР. - изготвянето на окончателен доклад и паспорт на обекта. 13 821.30 7 080.00
Оценка на съответствието на проекта: Оценката на съответствието на проекта ще бъде извършена от специалисти на избраната фирма-изпълнител, които ще прегледат представения проект и и с подписите си ще гарантират, че проекта отговаря на нормативните изисквания. След преглеждане на проекта и при изготвянето на Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти специалистите от фирмата-изпълнител ще дадат своите становища по всички необходими части, включително по части пожарна безопасност и хигиена. Ще бъде проверено количеството и качеството на представената проектна документация. Фирмата ще изготви Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект, който ще бъде внесен в община Девин заедно със проектите по всички части, за да може да бъдат одобрени проектите от Главният архитект и да им бъде издадено Разрешение за строеж. 1 500.00 1 560.00
Въвеждане на обекта в експлоатация: За изпълнението на тази дейност е необходимо представяне в община Девин на пълния набор от документи от фирмата, упражнявала строителен надзор, а именно: копия от проектите; копия от сертификати за качество, декларации за съответствие и др. Предвидените разходи за тази дейност са предимно от административен характер и включват съгласувания и издаване на положителни становища от експлоатационни дружества и различни институции, а необходимостта от извършване на дейността е законово обусловена. 1 000.00 0.00
Одит на проекта: Това е една от задължителните дейности по проекта, която ще бъде извършена от лицензиран експерт счетоводител в последния месец от изпълнение на проекта, т.е. след приключване на всички проектни дейности и извършване на разплащане към всички изпълнители. Докладът за извършения одит ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Дейността е необходима с оглед осигуряване на прозрачност при изпълнение на проекта и усвояване на средства от Европейския съюз. 3 384.28 3 300.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).