Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project proposal envisages the implementation of measures that contribute to achieving a higher level of energy efficiency and reducing energy consumption of the building of the building of Area Service Fire Safety and Population Protection in Tutrakan.
The project proposal corresponds to the thematic objective 4 - "Supporting the transition to a low carbon economy in all sectors" under Regulation 1303/2013. Activities within the project proposal will contribute to achieving the indicative national targets for energy savings in 2020 under the National Action Plan on Energy Efficiency 2014-2020 due to planned activities that will lead to improving the energy efficiency of building of Area Service Fire Safety and Population Protection -Tutrakan that will directly contribute to reducing of final energy consumption and indirectly, to reduce greenhouse gas emissions in small towns - supporting centers of polycentric system.
The proposed measures will contribute to the preservation of the traditional functions of small towns - support centers for the supply of public services not only for its people but also for the population of the surrounding peripheral areas. Investments in energy efficiency measures in public buildings, except for energy saving effect, will serve as an example of good practice at local level and promote the implementation of similar measures financed both from the national budget and from other sources.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: С оглед ефективно и качествено изпълнение на дейностите по настоящия проект в съответствие с българското законодателство и изискванията по схемата, Община Тутракан предвижда назначаването на екип за управление на проекта, който ще упражнява непрекъснат мониторинг и контрол върху цялостното изпълнение на проекта. За членове на екипа ще бъдат подбрани експерти с необходимия опит, квалификации и личностни умения, съобразно спецификата на проекта, които да формират работещ екип, отговорен за цялостното изпълнение на проекта. За да гарантира качествено изпълнение на дейностите, проектът предвижда упражняване на непрекъснат вътрешен мониторинг и контрол, който включва: редовни срещи, посещения на място, наблюдение и отчитане на постигнатите резултати чрез: • изготвяне на отчети и протоколи, отразяващи напредъка на проекта • периодични срещи на членове на екипа с представители на фирмите изпълнители • наблюдения на строителните работи от страна на проектния екип • наблюдение и контрол на финансовото изпълнение на проекта • редовни срещи на проектния екип и обсъждане на текущото и предстоящото изпълнение на проектни дейности (актуализиране на програмата за реализиране на проекта) • периодични доклади за напредъка на проекта – технически и финансови, до Управляващия орган на ОПРР Като част от дейностите по вътрешен мониторинг и контрол, проектът предвижда провеждане на регулярни срещи на проектния екип, по време на които ще бъде изготвен актуализиран график за изпълнение на проекта, ще бъде обсъждан напредъка на проекта, текущи въпроси и евентуални затруднения и ще бъдат вземани навременни мерки за решаването им. 3 800.00 3 800.00
Изготвяне на документации за обществени поръчки за избор на изпълнители и провеждане на обществени поръчки: За целите на проекта ще бъдат изготвени документации за обществени поръчки и ще се проведат процедурите за избор на Изпълнители. Документациите за обществени поръчки за избор на изпълнител съгласно Закона за обществените поръчки са следните: 1. Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор 2. Оценка на съответствието на проектите 3. Строителен надзор 4. Публичност и визуализация 5. Одит на проекта Видът на процедурите ще бъде съобразен с планираните за провеждане през настоящата година обществени поръчки на Община Тутракан, независимо от източника на финансиране. 0.00 0.00
Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор: Дейността стартира с подписване на договора за възлагане на инженеринг. Ще се изработи работен проект за обекта и ще се издаде Разрешение за строеж. Изпълнението предвижда реализирането на енергоспестяващи мерки и съпътстващи строително-ремонтни дейности. Посочените енергоспестяващи мерки в енергийното обследване и в техническото обследване задължително ще бъдат включени в работния проект за обекта, а именно: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; 213 263.33 219 731.09
Изготвяне на Оценка за съответствие: Дейността стартира с подписване на договора за възлагане за изготвяне на Оценка на съответствието на проекта за сградата на РС "ПБЗН" 2 180.00 1 176.00
Извършване на Строителен надзор: Дейността стартира с подписване на договора за изпълнение за извършване на строителен надзор. По време на строителните дейности ще бъде изпълняван независим строителен надзор съгласно договор за изпълнение на услугата. Консултантите, упражняващи строителния надзор, ще съблюдават за законосъобразната страна на изпълнение на строителните дейности и ще изпълняват контрол по отношение на: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените проекти; - Контрол по спазване условията на безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството; - Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; - Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Правилно изпълнение на строително-монтажни работи; - Годност на строежа за въвеждане в експлоатация 6 536.00 4 435.13
Въвеждане на обекта в експлоатация: Община Тутракан в тясно сътрудничество с фирмата, упражняваща строителен надзор, ще предприеме всички необходими мерки в съответствие с действащата нормативна уредба във връзка с въвеждането на обекта в експлоатация, а именно: съгласуване с РЗИ, РИОКОЗ, експлоатационните дружества "ЕНЕРГО-ПРО", "ВиК", "ВИВАКОМ".Ще бъдат извършени необходимите изпитвания и измервания от специализирани фирми. 1 000.00 0.00
Публичност и визуализация на проекта: Публичността на проекта ще бъде осъществена съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и регламент Регламент 1303/2013 на ЕК. По проекта се предвиждат организирането и провеждането на: - Публикуване на подробна информация за одобрение за финансиране проект на сайта на Община Тутракан (до два дни след подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ); - Информационен ден в началото на проекта – за представяне на проекта; - Пресконференция в края на проекта – за оповестяване на резултатите от реализацията на проекта; - Официални церемонии за откриване на реновирания обект; - Билборд по време на строителството - Постоянна обяснителна табела - 1 брой с размер 50х70см, поставена не по-късно от 3 месеца след като приключи проекта на видима фасада; - Публикации – 2 съобщения в регионална печатна медия, на сайта на общината за анонсиране на предстоящи събития; - Прессъобщения - 2 броя, изготвят се след приключване на събитията и се публикуват в регионална печатна медия и на сайта на Община Тутракан; - Банер, който да се използва при провеждане на публични събития - 1бр. - Плакат с информация за проекта формат А3 - 2 бр. При провеждане на всяко публично събитие предварително ще се уведомява Управляващия орган за датата на провеждането на събитието. 1 900.00 2 280.00
Извършване на одит на проекта: За да се потвърди целесъобразното и законово разходване на средствата по проекта и в съответствие с изискванията за кандидатстване Община Тутракан ще избере консултант за верифициране на разходите по проекта и изготвяне на одитен доклад. 1 900.00 1 094.40
Финален отчет на проекта: След изпълнението на проекта, в рамките на установения срок, екипът на проекта ще изготви технически и финансов финален отчет, съгласно изискванията за отчитане на проекти по ОПРР 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).