Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

NEEDS: Consultation regarding the creation of two new sections of the company corporate website.
The presence of the company in the online space by applying the most up-to-date marketing tools is fundamental to its development. This is because the Internet has a huge potential in finding new clients. For us, upgrading and managing a website in the most modern and effective way, namely through video content and the ability to make a direct online purchase request, is a powerful channel for communicating with potential customers and generating revenue for the company in the long run.
GOALS: The goal is to upgrade the existing corporate web site with a section with video content and an opportunity for online reservation of our services. Our site acts as a channel for communication and information exchange and is a tool for attracting customers. Improving the service, promoting the brand of the company forms a positive corporate reputation and sustainability of our company development. 
TARGET SEGMENTS: One of our target segments are parents of children over 5 years of age, living in Sofia, interested in intellectual, emotional, musical, physical development of their children. Another segment is teenagers and adults from Sofia, who are interested in healthy lifestyle, yoga, fine arts, music, enhance their intellectual abilities. 
EXPECTED RESULTS: With the new functionality, we want to increase the flow of users by 40%, extend the duration of visitors on the site to 5 minutes, increase the ranking position of our page in Google with 3 points. 
MAIN ACTIVITIES: The consultation should be in three directions: 
1. Development and implementation of an online booking system for our corporate website.
2. Create a new section of the website to publish appropriate video content.
3. Production and management of video content on our corporate site.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Услуги в сферата на информационните технологии: Целта на тази дейност е да се научим как да разработим и внедрим онлайн резервационна система на уеб сайта на фирмата ни www.sha.bg и как да създадем нова секция за създаване и публикуване на видеосъдържание. Услугите ще се осъществяват под формата на консултации, свързани с предоставяне на компетентентни съвети, актуална информация, споделяне на опит, знания и умения в областта на информационните технологии. Услугите са индивидуални и са изцяло съобразени с нивото на развитие и конкретните нужди на фирмата ни, и са насочени към развитието на по-устойчив бизнес. Консултациите ще се ивършат последователно на три етапа: 1.Разработка и внедряване на онлайн резервационна система Онлайн резервационната система на корпоративния сайт е още един мощен инструмент за повишаване на клиентската база на компанията ни. По данни на статистическата платформа Statista, 88% от случаите когато потребителя има избор да резервира услуга онлай или по телефона избира да го направи чрез система за автоматично резервиране. Фирмената ни страница разполага с неавтоматизирана форма за записвания, която се явява основното ни средство за комуникация с потенциалните клиенти. За да оптимизираме работния процес така, че да избягваме грешките, които възникват към момента при записвания и размествания в програмата, се нуждаем от разработването на унифицирана онлайн система за записвания. С внедряването на такава система нашите клиенти ще имат възможността сами да избират набора от услуги, да отменят или преместват резервацията си за друго време и да получават автоматично потвърждение за това. Разработването на професионална система за резервации на нашите услуги, ще надгради настоящата форма и ще доведе до траен ръст в продажбите и увеличаване на популярността на фирмения ни бранд. Автоматизацията на процеса по резервация ускорява и облегчава вземането на решение за покупка. Желанието ни е клиентът да извършва операцията само с няколко клика. Системата ще съдържа следните функционалности: -Лесен достъп в архитектурата на сайта -Лесна навигация в системата -Наличност на календар на свободните места на предлаганите от нас курсове -Възможност за текстови описания и поместване на снимки на предлаганите услуги -Възможност за описание на общите условия за резервации, промени и анулациии -Адаптивна и кросбраузърна съвместимост -Автоматично потвърждение към клиента за разервираните услуги -Автоматично известие към администратора за резервирани услуги -Проследяемост на трафика 2.Създаване на нова секция на сайта за публикуване на подходящо видеосъдържание Към настоящия момент сайта на фирмата не съдържа секция за публикуване на видеосъдържание. Корпоративната идентичност на фирмата ни се състои от брандинг, корпоративен сайт, страница в социална мрежа. След анализ на маркетинговите канали на компанията и степента им на ефективност, установяваме, че те могат да бъдат оптимизирани и подобрени с цел по-професионално и адекватно заявяване на компанията ни в бизнес средата. Оказва се, че най-популярният и актуален маркетингов формат е видеосъдържанието. Желанието ни е съществуващите дигитални активи на фирмата да бъдат надградени с видеоклипове касаещи дейността ни. Видеоклиповете формират имидж, осведомяват потребителя за спецификите, предимствата, ползите от услугите, привличат повече посетители на сайта, презентират палитрата от услуги, повишават доверието. 3.Производство и управление на видеосъдържание За компания като нашата, която се стреми да бъде актуално представена в интернет е ключово важно да придобие умения да създава и използва видеосъдържание с цел постигане на бизнес целите. Планираме в новата секция на нашия уеб сайт да създадем и поместим видео презентация/визитка на компанията, рекламен/промо филм за дейностите ни, трейлър на Youtube канала ни, видео от наши събития, видеоуроци, видеоинструкции и др. За целта се нуждаем от консултации по производството и управлението на фирменото видеосъдържание. 4 988.00 4 988.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).