Convergent Media was established in 2002 in Sofia with main activity - production of software for the television production and production of television advertising. The company is headquartered in Sofia, but because of the specificity of services, the main operative - technical point is situated in the town Karlovo .This project aims to provide access to employment of job seekers and inactive people aged over 30 and young people under 29 from the town Karlovo and region. By using own resources, the company will provide active employment and subsequent corporate development. As a result of the project will be created and employed 10 people. That will increase the number of started work unemployed or inactive people aged between 30 and 54 , and the number of involved in employment, young people aged up to 29 years incl. ,with secondary or higher education.The project provides a set of activities in recruitment and adaptation of the new staff aimed at keeping them in the company and after the programmed period.The plan of implementation includes the following activities : selection and recruitment of unemployed and inactive persons; Organization and management; Purchase of equipment , DNA and furniture ; Publicity , visualization and dissemination of the project results .The 10 new jobs will be engaged wih operatioanl service of one of the main spheres of the company - monitoring of television content. As a result of the project the newly employed 10 people'll increase their expertise in IT and media services, which will provide sustainability in their professional development. As a reslut of the project exectution 5 job positions will be suistained.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: Организацията на дейностите по проекта е съобразена с ролята на неговият екип и в частност на Ръководителя на проекта при неговото управление. Дейността по организация и управление на проекта е единствената, която изцяло запълва времевият период от първия до последния месеци по изпълнение. В този смисъл продължителността на тази дейност е 14 м. и те ще бъдат разпределени като отговорности между Ръководителя и Счетоводителя на проекта. От една страна Ръководителят на проекта ще създаде условия за качествено и ефективно изпълнение на всички етапи, а от друга – ще участва активно и ще координира дейностите, които се реализират от външни доставчици на оборудване, избрани по критериите на ПМС №118. Счетоводителят на проекта ще изпълнява финансово административни функции: ще води счетоводството на проекта; ще подготвя междинния и окончателния финансови отчети на проекта; ще осъществява контактите с обслужващата банка, НАП, подизпълнители (доставчици на стоки и услуги); ще носи отговорност за разплащанията с екипа, ръководителите и доставчиците; ще информира ръководителя за забелязани пропуски и проблеми, касаещи финансовата страна на проекта.
Следвайки тази логика са предвидени две големи групи дейности, които съдържат поддейности. В допълнение, съгласно добрите управленски практики, е предвидена една заключителна дейност, в рамките на която ще се оценят постигнатите резултати, ще се окомплектоват, архивират и адаптират всички изготвени документи, така че да се създадат условия за тяхното използване в бъдеще.
Изпълнението на тази дейност е обособено в четири поддейности.
Поддейност 1. Организационен старт на проекта
Срок за изпълнение: до 1 месец след началото на проекта
Поддейност.2. Организиране за дейностите по информация и публичност съгласно изискванията програмата.
Поддейност.3. Организиране на дейност по подбор и наемане на новите служители - Срок до 2 месеца от началото на проекта.
Поддейност. 4. Изготвяне на документация за избор на изпълнител съгласно нормативните изисквания на ПМС№ 118 за доставка на оборудване и обзавеждане на новите работни места.
Поддейност. 5: Оперативно менажиране на проекта след избора на нови служители и неговото приключване.
Обосновка на дейността
Тази дейност създава рамките за качествено управление на изпълнението на проекта. Успешната му реализация зависи до голяма степен от умението на екипа да осъществи ефективно възлагане на осъществяването на предвидените дейности с необходимия капацитет.
Дейност I. създава необходимите предпоставки за изпълнението на следващите две дейности по проекта и с това – за постигането на неговите две специфични цели, създаването на предпоставки за успешно адаптиране, мониторинг и оценка на условия на труд и за по-голяма координация и по-добро партньорство при интегриране и задържането на новонаетите служители. От своя страна, специфичните цели на проекта са формулирани така, че тяхното постигане да допринесе за постигането на корпоративните цели на компанията и целите на ОП.
Възлагането на основната част от дейностите по проекта на Управителя на фирмата и Ръководител на проекта има следните преимущества: а) ще се постигне много по-силна обвързаност на изпълняваните дейности, б) контролът върху изпълнението от страна на екипа на проекта ще бъде много по-съществен и ефективен; в) целият екип на компанията ще има много по-силен ангажимент към успешната реализация на проекта.
8 980.38
8 983.28
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Срок за изпълнение на дейността - до 3 месеца от началото на проекта. Длъжността експерт извличане на данни от телевизионно съдържание изисква локирането и оборудването на самостоятелни работни станции, позволяващи обработката на телевизионният сигнал в уеб среда без работните места да са в непосредствена близост едно до друго. Извличането на данни за целите на телевизионния мониторинг изискват използването на специализиран софтуер, до който през интернет протокол в реално време достига видео и аудио стрийм .Така подаваният в реално време сигнал бива сравняван с излъчваното от конкретна ТВ програма в ефир, обработван от служителят и въвеждан в софтуерна база данни. Всяка отделна работна станция/плот, включва задължителен набор от технически инструменти необходими за доставката на видеосигнал до мястото на обработка, сравнението му с реално временното излъчване и систематизирането на набраните данни от експерта. Ново разкритите по проекта 10 работни позиции изискват окомплектоването на 10 нови работни станции за изпълнение на служебните задължения на новите служители. За да осигури качествени и достъпни условия на труд, Конвърджънт Медиа ще закупи за всеки отделен нов служител следния набор от работно оборудване: Преносим компютър; Монитор; Клавиатура; Мишка; Слушалки; Телевизор. Телевизорите ще бъде използван от двама служители едновременно за сравнение на излъчваното програмно съдържание. Всяка работна станция ще е обезпечена с електрозахранване и гарантирана интернет връзка. Освен телевизорите необходими "настолно" за обработка на сигнала, е нужен и един основен телевизионен екран, който да показва обобщената от системата информация от всички канали обработени от експертите в рамките на последното работно денонощие. Освен техниката за организиране на работните пространства фирмата ще закупи работни маси, столове и библиотеки. За да обезпечи гарантираността на интернет доставката, до всяка работна станция на максимална скорост, Конвърджънт Медиа ще закупи 24 канален wireless суич. За администриране, архивиране и документиране на проекта ще е необходимо закупуването на мултифункционално копирно устройство изпълняващо функциите на копирна печатаща и факс машина. Всички доставки свързани с изпълнението на тази дейност ще бъдат реализирани по реда на ПМС № 160 от 01.07.2016г.
33 901.70
33 901.70
Наемане на безработни и неактивни лица за 12 месеца.: Извършване на процедура по подбор и наемане на персонал, необходим за реализирането на целите по настоящият проект. Конвърджънт Медиа цели да осигури трудова заетост чрез разкриването на 10 нови работни позиции на лица от следните целеви групи: Безработни и неактивни лица на възраст от 30 до 54 г. вкл., извън образование и обучение и неактивни участници на възраст до 29 г. вкл., извън обучение или образование. Конвърджънт Медиа разпределя вниманието си пропорционално в двете целеви групи с оглед максимално достъпност до заетост в географският район на проекта. Компанията ще търси и наеме служители в следното съотношение: 50% /5 лица/- Безработни и неактивни лица на възраст от 30 до 54 г. вкл., извън образование и обучение и 50% /5 лица/ от целева група - безработни младежи на възраст до 29 г. вкл, извън обучение или образование. Трудовите отношения на ново наетия в рамките на проекта персонал ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Служителите ще бъдат ангажирани на пълен 8 часов работен ден за изпълнение на длъжността "експерт извличане на данни"- код по НКПД 25296003. Длъжността покрива следните отговорности: реализирането на ежедневните оперативни дейности по извършване на мониторинг на телевизионно и видео съдържание в реално време, състояща се в събирането на изходни данни чрез полеви и вторични проучвания. Набирането на данни се извършва чрез използването на специализиран софтуер за обработка на ТВ сигнал по определени показатели. Длъжността участва при техническа подготовка на файлове и данни; в подготовката на тестови образци и алгоритми; в извършване на тестове и дефиниране данни касаещи обработката на телевизионното съдържание. Всеки от новоназначените по проекта служители ще премине технически инструктаж за използване на вътрешните системи на компанията, уникални за територията на нашата страна. Считаме, че използването на подобен тип иновативни, фирмени продукти ще повиши професионалният капацитет на новите служители. Длъжността е пряко подчинена на Ръководител Проект и е в отношения с всички останали звена и служители в компанията.
Естеството на изпълнение на длъжността изисква набираните по проекта кандидати да отговарят на следните специфични критерии: да имат завършено минимум средно образование и да владеят поне един чужд език. Владеенето на чужд език и минимална компютърна грамотност са задължителни качества за успешното реализиране на кандидатите в компанията. Услугата, която ще е предмет на професионална реализация на новоназначените лица е свързана с обработката и дистрибуцията на данни от програмно съдържание на няколко стотин европейски телевизионни програми. Конвърджънт Медиа ще даде равна възможност на двете целеви групи както по пол, така и в количествено съотношение. Изпълнението на тази дейност е първият етап от вътрешно фирмените цели по сформирането и устойчивото задържане на компетентен, отговорен персонал, който да продължи работата си в компанията независимо от времевите компоненти на настоящият проект.
85 340.88
87 241.60
Дейности по информиране и публичност: Дейностите е насочена към осигуряване на информация и публичност относно постигане на целите и резултатите на проекта и финансирането му по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА “РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020 Г. Срок за изпълнение: от 2-14-ти месец от началото на проекта. Дейността включва следните ангажименти:
Изготвяне на интернет страница на проекта, която ще бъде част от официалната страница на компанията и ще съдържа всички елементи на програмата.
Изготвяне на информационни табели, които ще бъдат поставени на всички входове на официалните офисни помещения на компанията
Изготвяне на информационни стикери, които ще бъдат поставени на закупените по проекта мебели и оборудване.
Всички информационни материали ще съдържат визуалните реквизити на програмата съобразени с изискванията цитирани в наръчника за комуникация.
Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
659.00
659.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN