Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Stantur" Ltd. operates in the field of eco-tourism in rural areas, socially oriented corporate policy aimed at protecting the environment and investment in human capital. With the project "Provision of opportunity for employment and quality of life of the unemployed persons from the municipality of Jablanica" company management has set itself the aim to reveal six new jobs in the guest house w. Dobrevtsi to recruit staff - young people aged up to 29 incl., unemployed over 54., as well as long-term unemployed in active age. Through creation of new jobs to contribute to reducing the growth of unemployment in the region by providing an opportunity six representatives of the target groups to find a career and raise their quality of life by providing them with employment and income, and after completion of the project activities will keep three of jobs.The project will be purchased equipment that will serve to secure the jobs of two staff. Will raise awareness among local residents and the general public financial assistance provided for the project from the funds of the European Union - European Social Fund and the Operational Programme "Human Resources Development" 2014 - 2020 and its contribution in meeting the objectives of the EU strategy "Europe 2020 "in the field of employment and combating poverty and social exclusion. The successful implementation of the project and achieving the indicators are staked management activities. After completion of the project will preserve the jobs of 3 out of staff and they will continue their professional realization for at least 12 months. Employees who will be hired for the implementation of project activities will increase employment experience and motivation for active behavior on the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разкриване на нови работни места в къща за гости в с. Добревци и наемане на персонал за период до 12 месеца: Целта на тази дейност е да се разкрият шест работни места и назначат 6 души персонал, в къща за гости. Към настоящият момент в къщата за гости в с. Добревци работи 1 служител на ф-ма Стантур, който е нает с работно време 3 часа, на длъжност - иконом. Къщата е с капацитет 8 легла, приема гости от 2013г. . Село Добревци е разположено в предбалкана, районът е екологично чист, минералният извор и зарибеният язовир, както красива природа и близостта му до столицата, привличат все повече туристи. Единственият, за сега служител, нает да обслужва къщата, се справя с много усилия, което се отразява на качеството на предоставяната услуга, а клиентите, желаещи да наемат къщата, през всички сезони, се увеличават непрекъснато. Поради тази причина ръководството на фирмата планира да разкрие нови работни места и наеме безработни лица от целевите групи, като с това от една страна да подобри качеството на предлаганите услуги, а от друга да спомогне за снижаване на изключително високото нивото на безработицата в района. Шестте лица ще бъдат наети на следните длъжности: сервитьор - 1( НКПД: 51312004), който ще обслужва гостите в трапезарията, ще сервира храна, приготвя и сервира топли и студени напитки, отсервира и почиства масите, както и ще се грижи за цялостната хигиена на помещението; майстор готвач - 1(НКПД: 34342003) - ще приготвя храна за гостите, настанени в къщата, както и по заявка на гости настанени в други къщи за гости в с. Добревци, както и други дейности свързани с работа в кухненския блок; иконом - 1 (НКПД: 51512001) - ще е отговорен за посрещането и настаняването на гостите и тяхната регистрация и ще се грижи за безпроблемното им пребиваване в къщата; икономист туризъм - 1 (НКПД: 26316021)- ще приема резервации и води кореспонденция по е-поща с бъдещи гости, ще организира цялостната дейност относно популяризирането и рекламата и други сходни дейности; 1 - експерт климатични и механични системи (НКПД: 21446024), който ще се грижи за изправността на елинсталацията, поддръжката на елуредите и отоплителната инсталация в къщата; 1 - озеленител(НКПД: 21326015)който ще оформи и поддържа ландшафта в двора на къщата (3,7 дка.).Фирмата предвижда на ново разкритите работни места да бъдат наети хора от с. Добревци и/или от съседните населени места, където процента на безработица е висок и засяга лица, представители на посочените в програмата целеви групи. Наетия на длъжност сервитьор ще е младеж на възраст до 29г., икономът и майстора готвач над 54 г., а на длъжностите - експерт климатични и механични системи, озеленител и икономист туризъм ще се наемат безработни лица в активна възраст (30 - 53 години). Шестимата служители ще бъдат наети за период от 12 месеца, като след приключване на проектните дейности с наетите на длъжност майстор готвач, експерт климатични и механични системи и озеленител трудовите правоотношения ще бъдат продължени за още 1 година. 56 055.00 56 055.00
Закупуване на градински инвентар и оборудване за кухненски блок: За да се разкрият новите работни места и създадат условия за реализация на наетите служители е необходимо да се инвестира в оборудване. Инвестицията със собствени средства в оборудване и техника за обезпечаване работата на новонаетите служители би довела до завишаване на крайните цени за гостите, съответно до неконкурентност, а от там и до неустойчивост на ново разкритите работни места. Поради тези причини и с оглед създаване на условия за работа на наетия по проекта персонал, планираме се закупят следните машини и съоръжения: 1) Мотокултиватор /косачка за трева/.- 1 брой с допълнителни устройства, необходими за неговата мултифункционалност: косяща греда - 1 брой, плуг - 1 брой ), фреза - 1брой и 1 снегопочистваща турбина , тези съоръжения с прилежащите им аксесоари ще обезпечат целогодишната заетост на озеленителя. С оглед целогодишната заетост на озеленителя и устойчивост на работното място планираме да закупим и монтираме 1 парник за отглеждане на биозеленчуци, от които ще се приготвят салати и др. предястия за гостите. За да се обособи работното място и създадат условия за ефективна работа на майстора готвач, така че в кухненският блок да има условия за подготовка и приготвяне на храна, съобразно капацитета на къщата за гости и с възможност за разнообразен асортимент от предястия, супи и основни ястия е нужно да се оборудва с подходяща кухненска техника. Поради нарасналия интерес към селския туризъм и бързото развитие на този сектор, особено в екологично чисти райони, какъвто е районът около с. Добревци, в селото функционират няколко къщи за гости с различен капацитет, в тях не се предлага храна за почиващите, няма и достатъчно заведения за хранене, които да задоволят търсенето. Поради тази причина планираме в кухненският блок да бъде оборудван, та че да има възможност наетият майстор готвач да поема поръчки извън капацитета на гостите настанени в къщата, за да се удовлетворят и потребностите на гостите от къщите в съседство. Планираме кухненското оборудване да е от една страна ефикасно, с оглед нисък разход на еленергия, а от друга в кухненския блок да има съоръжения с висока производителност, и същевременно да отговаря на нормативната уредба и изискванията на БАБХ и РЗИ. Уредите, съоръженията и инвентара за оборудване на кухненския блок са: Готварска печка -1брой, Газова печка - 1 бр., Съдомиялнa - 1бр,.Фризер - 2бр., Абсорбатор - 1бр.,Хладилник - 1бр., Бойлер - 1бр , Фритюрник - 1бр. , Фритюрник - 1бр., Грилamp;Скара - 1бр., Сокоизстисквачка amp; Цитруспреса - 1бр., Ел.канa - 1бр., Месомелачкa - 1бр., Кухненски робот - 1бр., Миксерamp;Блендер - 1бр., Сандвич мейкър - 1бр, Хлебопекарна - 1бр,Готвене на пара - 1бр, Кухненски везна - 1бр 28 069.00 28 069.00
Информация и публичност: Дейностите предвидени за информация и публичност целят широката общественост да знае за приноса на проекта за наемане на безработни лица от целевите групи и спомагане за снижаване на безработицата в района, както и за финансовата помощ, предоставена за реализацията му от фондовете на Европейския съюз - Европейския социален фонд и Оперативната програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020. За популяризиране сред обществеността ролята на ЕС и ОПРЧР ще бъде изработена и поставена на видно място, пред къщата за гости 1 информационна табела, съдържащи информация за проекта, в които ще се упомене финансовата подкрепа, като те задължително ще съдържат визуализацията на Европейски съюз, ЕСФ логото на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 - 20 и пълното й наименование, заглавието на проекта и основната му цел, стойността на проекта, европейското и национално съфинансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Ще се изработят информационни стикери, които ще се поставят на всички закупени по проекта машини, съоръжения и инвентар. Планираме по проекта да се създаде е-страница на която ще се публикува информация за заложените цели, приноса на ЕС и ОПРЧР за реализирането на проекта, хода на дейностите и постигнатите резултати. 1 000.00 1 000.00
Управление на проекта: Целите на дейност "Управление на проекта" са да се осигури целесъобразност, ефективно и ефикасно разходване на финансовите средства предоставени на фирмата за реализация на проекта и постигане на заложените резултати. Стантур ЕООД ще изпълнява договора като спазва принципите на икономичност, ефикасност, ефективност, публичност и прозрачност. Със стартирането на проектните дейности с ръководителя на проекта ще се сключи граждански договор. Отговорностите, свързана с изпълнение на проекта и поетите ангажименти, съобразно сключения договор, са на ръководителя на проекта, който има следните отговорности и задължения: - организация на дейностите на проекта; - проследява спазването на договорените срокове за изпълнение на дейностите и постигане на заложените индикатори; - организира и провежда дейностите свързани с подбора на лицата от целевите групи, включени в проекта, изготвя критериите за подбор и оценка на новите служители, съобразно заложените характеристики, следи за изпълнението на работата им по проекта; - изготвя протоколи, месечни отчети, справки и др.(ако е приложимо) - работи в сътрудничество със счетоводителя на кандидата и представители на УО; - следи за целесъобразно разходване на средствата от бюджета на проекта; - осъществява непосредствен контрол върху работата на външните изпълнители и доставчици, навременното изпълнение на сключените договори, съгласно заложения в проекта индикативен план; - организира дейностите свързани с публичност и информиране - подготвя текстове, следи за спазван на визуализацията и др.; През първия месец от проекта ръководителят на проекта и управителят на фирма Стантур ЕООД ще изберат подходяща фирма за осъществяване на дейностите произтичащи от организацията и управлението на проекта ще се възложат на външен изпълнител, който ще има следните задължения: - Изготвя междинни и финални технически и финансови доклади за изпълнени дейности и изразходени средства; - Консултира, подпомага и подготвя тържна документация, оказва съдействие при провеждане и финализиране на процедурите за избор на изпълнители; - Подготвя и окомплектова документи, подлежащи на текущ контрол /месечни отчети, справки и др./; - Подготвя документите за авансово, междинно и окончателно плащане. 9 300.00 9 300.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).