Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Project “RIT is opening new jobs” is aimed at opening 4 new jobs in the computer facilities management activities.
Organization and management covers the technical and financial management and reporting, aimed at successful implementation of the project.
Purchasing aims to provide the new jobs with the necessary equipment: laptops, monitors, tablets, external hard disk drives, and multifunction copier (MFC).
Information and publicity aims to raise public awareness about the project and funding, incl. target group and stakeholders. Posters, stickers, and paid publications are expected to be made and placed / circulated.
Hiring unemployed and/or inactive people is aimed at recruiting System Architect; Business Analyst, Information Technology; Specialist, software testing; and Specialist, computer networks and systems, their integration into the labour process and support for acquisition of practical skills and work experience.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Цел: успешна реализация на проекта. Дейността включва: •Техническо управление на проекта: планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, в т.ч. изготвяне на изисквания за подбор на представители на целевата група, организиране на информационна кампания и консултиране на дружеството в процеса на селекция, ръководене на подбора на кадри и осъществяване на комуникация с представителите на целевата група и всички заинтересовани страни; изготвяне на документи, оформяне съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране; •Финансово управление на проекта: осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта. Тъй като дейността е насочена към създаването на необходимите предпоставки за успешното протичане на останалите дейности по проекта и в обхвата ѝ попадат освен поддържащи и подготвителни операции, тя е предвидено да започне преди останалите. 5 900.00 6 534.97
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Цел: обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване. Дейността включва закупуване на 2 лаптопа под Windows, 2 лаптопа с повишена производителност под Windows, 4 монитора, 2 таблета под Android, 2 таблета под iOS, 4 външни харддиска за бекъп и 1 многофункционално копирно устройство (МФУ). 17 660.00 17 490.00
Информиране и публичност: Цел: запознаване на обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането му в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността включва: •Изработване и поставяне на 10 плакати с размер минимум А3; •Изработване и поставяне на 17 стикери; •Подготвяне и отпечатване на 3 платени публикации. 374.00 360.60
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел: осигуряване на човешки ресурс за разгръщане на дейността на дружеството посредством наемането на безработни/ неактивни лица. Дейността включва наемане на 4 безработни/ неактивни лица на следните длъжности: 1.Системен архитект (код по НКПД 2511 5010), който да отговаря за: •Планиране, изпълнение и управление на процесите по изработване и прилагане на концепции за софтуерно обезпечаване, оптимизации и внедряване на нови технологии за клиенти; •Анализ на функционални спецификации, разработване на софтуерна архитектура. •Координиране и разпределяне на дейности в екипа. •Контрол върху разработката на нови функционалности в информационните системи и приложен софтуер, внедрени при клиенти. •Своевременната реализация на ключови промени в информационните системи, за чието развитие отговаря. •Усвояване на нови технологии и оценка на приложимостта им. 2.Бизнес анализатор, информационни технологии (код по НКПД 2511 6002), който да отговаря за: •Разбиране и анализиране на нуждите на клиентите и структуриране на бизнес процеси. •Създаване, анализиране и валидиране на подробни функционални спецификации. •Разработка на правила за миграция на данни от съществуващи системи на потребителя към нови такива. •Актуализиране и подобряване на бизнес процеси при клиенти. •Взаимодействие с проектантския екип и с екипа по внедряване на крайното решение при потребителите. 3. Специалист, тестване софтуер (код по НКПД 2519 6005), който да отговаря за: •Работа със системи за управление, разработка и проследяване на дефекти в софтуерни проекти. •Подготовка на тестови сценарии. •Прилагане на тестови техники върху уеб услуги, проектирани за клиенти на Дружеството. •Създаване и изпълнение на тест скриптове и анализ на резултатите. •Документиране на проведените тестове. 4. Специалист, компютърни мрежи и системи (код по НКПД 2522 6009) , който да отговаря за: •Конфигуриране, поддръжка и мониторинг на вътрешна мрежа (LAN), виртуална частна мрежа (VPN), MAN мрежа, защитна стена (Firewall) и съответните мрежови устройства. •Инсталация и поддръжка на лицензиран антивирусен софтуер. •Инсталация и поддръжка на използвания системен и приложен софтуер на работните станции. •Участие в процедури за набиране на оферти и анализ на технически спецификации, свързани с надграждане на компютърното и мрежово оборудване при клиенти. •Профилактика, първоначална диагностика и организация на сервизно обслужване за компютърна и периферна техника. 1-та позиция е подходяща за ИТ професионалист със задълбочени познания, с поне 5 години опит като разработчик (желателно за клиенти от застрахователния бранш), умение да носи отговорности и да спазва срокове, мотивация да оказва менторство. 2-та позиция е ориентирана към изграден специалист с опит в консултиране и внедряване на проекти за клиенти от финансовия сектор, който би се вписал бързо в организационна култура. С оглед на важното място на този специалист в цялостната верига по реализация на услугите на дружеството би било добре да е човек с опит, който да допринесе за обогатяване на консултантската практика. 3-тата позиция е подходяща за млад специалист, който се нуждае от натрупване на опит, от помощ за надграждане на теоретичната база и ориентиране в условията на българския трудов пазар. Дружеството дава шанс за работа в различни проекти, представляващи професионално предизвикателство, а хоризонталната структура на екипа позволява гъвкавост при формиране на работните групи за всеки конкретен казус. 4-тата позиция е подходяща за опитен специалист, намиращ се в предпенсионна възраст, с високо ниво на лоялност и отдаденост на работните задължения, които почиват не само на материалния интерес, с потенциал да предава опит и знания. 35 856.00 30 358.30

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).