Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Barcode Bourgas" LTD was founded in 2008 in Burgas. The company's main statistical economic code is "56.10 Restaurants and fast food". The company's main activity is restaurant servicing. "Barcode Bourgas" LTD has experience in organising events as presentations, corporate events, tournaments and other occasions; it also offers its clients catering (food, drinks and professional service). The company is focused to expand its business by managing more restaurant. As a result, the company will need addtitional staff, and with this project proposal "Barcode Bourgas" LTD applies for creating new jobs. The project proposal's purposes are:
1. Opening 29 new jobs for the maximum allowed for the procedure period of 12 months
2. Providing subsequent employment - the employer will keep at least 50% of the new jobs for 12 months after project's implementation
3. Reducing unemployment in the region
4. Securing the work of the newly hired people, by purchasing working clothes, equipment and furniture
5. Providing project publicity to announce the positive results from project's implementation and their sustainability
For achieving the aforementioned purposes, the following activities are needed:
1. Hiring unemployed and inactive people for 12 months
2. Purchasing working clothes, equipment and furniture, as the new jobs require them
3. Project organization and management activities
4. Project information and publicity activities
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца: Осъществяването на тази дейност има за цел осигуряването на заетост на лица от допустимата по процедурата целева група - безработни и неактивни лица. Дейността ще бъде изпълнена в следната последователност: 1. Набор и подбор на персонал Набирането и подбора на нови работници и служители обхваща дейностите по привличане на подходящи кандидати за определена длъжност, преценяване на техните качества от гледна точка на изискванията за длъжността и организацията като цяло, вземане на решение на кого да се направи предложение за работа и неговото назначаване. Набирането и подборът са две съставни части на един и същ процес. Те са немислими една без друга и са взаимно свързани помежду си. Набирането е дейност от мениджмънта на човешките ресурси, която се изразява в установяване, търсене и привличане на потенциални квалифицирани кандидати, от които организацията може подбере хора за определени работни места. Чрез него се формира една “банка” от потенциално пригодни кандидати. Подборът на персонал трябва да бъде конструиран така, че да се даде възможност да бъдат отчетени знанията, уменията и нагласите на кандидатите, тяхната мотивация за работа в компанията и потенциалната им пригодност за дейността. 2. Наемане на персонал С настоящото проектно предложение "Баркод Бургас" ЕООД кандидатства за наемането на 29 лица, като съответните позиции и брой служители за всяка от тях са следните: 1. Код длъжност 51312003 Салонен управител - 3 позиции; 2. Код длъжност 51322001 Барман - 4 позиции; 3. Код длъжност 51312004 Сервитьор - 7 позиции; 4. Код длъжност 51202001 Готвач - 7 позиции; 5. Код длъжност 91100004 Хигиенист - 3 позиции; 6. Код длъжност 26533003 Дисководещ - 1 позиция; 7. Код длъжност 33413004 Офис мениджър - 2 позиции; 8. Код длъжност 43212915 Снабдител, доставчик - 2 позиции. Лицата ще бъдат наети на трудово правоотношение, според изискванията на българското законодателство, за период от 12 месеца. След приключването на проекта поне половината от новоразкритите работни места ще се запазят за минимум още 12 месеца. 3. Сключване на договор със служба по трудова медицина "Баркод Бургас" ЕООД осигурява на своите служители добри и безопасни условия на труд според изискванията на закона. С оглед на това, настоящото проектно предложение включва поддейност осигуряване на добри и безопасни условия на труд, чрез сключване на договор със служба по трудова медицина за новонаетите лица за период от 12 месеца. Предвид обема на предвидения за наемане персонал, сключването на трудовите договори с лицата от целевата група ще се извърши поетапно - няма да се чака събирането на целия контингент от одобрени лица за започване на работа. 190 716.48 0.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани с разкриването на новите работни места: Целта на дейността по закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар е създаване на условия за осъществяване на професионалните задължения на наетите по проекта служители. Чрез закупуването на нужните активи ще се обезпечи работата на целевата група по проекта. Дейността включва закупуване на следните артикули: 1. Автомобил за снабдяване със стоки на обектите на фирмата 2. Кафе машина 3. Чашомиялна 4. Конвекторна фурна 5. Фритюрник двоен 6. Котлони 7. Съдомиялна 8. Компютърни конфигурации, включващи компютър, монитор, клавиатура и мишка 9. Рутер 10. Принтер 11. Бюра 12. Столове 13. Каса 14. Работни униформи 15. Скара Закупуването на оборудването, обзавеждането и стопанския инвентар, свързани със създаването на новите работни места, ще премине през следните етапи: 1. Подготвяне на план за външно възлагане за провеждане на тръжна процедура 2. Публикуване на обява за избор на изпълнител с обособени позиции, предвид разнообразните артикули, които поканата ще включва 3. Събиране на оферти от кандидат-изпълнителите и избор на най-добрите оферти за всяка от позициите в поканата 4. Отправяне на покана за сключване на договор с одобрените кандидати по процедурата за избор на изпълнител 5. Сключване на договор с изпълнителите 6. Доставка (монтаж, тестване, обучение на персонала за работа с актива, въвеждане в експлоатация - ако е приложимо) на артикулите 7. Пълноценно осъществяване работните задължения и отговорности на новоназначените лица по проекта 69 500.00 0.00
Дейности по организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта включва сформиране на екип, състоящ се от ръководител, координатор и счетоводител. Тази дейност има за цел безпроблемното и своевременно осъществяване на проектното предложение. Екипът ще има следните задължения: 1. Активно участва в набора и подбора на целевата група 2. Следи текущото изпълнение на проекта в съответствие с работния план и времевия график напланираните дейности 3. При нужда прави необходимите корекции, в съответствие с изискванията по процедурата 4. Събира, организира и съхранява цялостната документация по проекта в досие 5. Контролира разходването на бюджета 6. Изготвя отчетите по проекта - междинен (междинни) и финален Екипът по проекта ще извършва своите задължения за целия срок на проектното предложение - 28 месеца, с оглед на това, че работата на екипа обезпечава и гарантира доброто и целесъобразно изпълнение на всички проектни дейности. Етапите на изпълнение на дейността по организация и управление са следните: 1. Сключване на граждански договори с членовете на екипа по проекта 2. Изготвяне на работен план и времеви график в съответствие с разработеното проектно предложение 3. Разпределяне задълженията и отговорностите на членовете на екипа по проекта 25 000.00 0.00
Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е оповестяване за дългосрочния и положителен резултат от реализирането на проекта. Дейностите по информиране и публичност ще бъдат осъществени в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за визуализация 2014-2020. Дейността включва: 1. Поставяне на информационна табела - на информационната табела ще бъдат посочени наименованието и основното предназначение на проекта. Табелата ще бъде изготвена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия и ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, общата стойност на проекта, както и размера на съфинансирането, представени в български лева. 2. Поставяне на информационни стикери на закупеното оборудване - на всеки един артикул от оборудването, закупено по проекта ще бъде поставен стикер, на който ще бъде упоменато, че оборудването е закупено със средства на ЕС по съответния проект. Стикерите ще бъдат поставени на подходящо място на повърхността на оборудването и ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. 3. Прессъобщение - при сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, бенефициентът "Баркод Бургас" ЕООД ще публикува в национална медия съобщение за изпълнявания проект - съобщението ще съдържа име на оперативната програма, име на процедурата, име на изпълнявания проект, обща стойност и размер на безвъзмездната финансова помощ, източник на финансиране и основни дейности, включени в проекта. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Проучване на възможните изпълнители за изработка и доставка на информационните материали 2. Разглеждане на офертите им и преценяване предложението на коя фирма предлага най-добро съотношение качество-цена на исканите за закупуване артикули 3. Даване на заявка за изработка и доставка на табелата и стикерите 4. Доставка на материалите и поставянето им 5. Съхраняване на разходооправдателните документи в досието на проекта за последващата им верификация 800.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).