Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The current budget line will implement the visibility, transparency, and communication activities set for implementation in the conditions and requirements defined in Chapter III "Visibility, transparency, and Communication" and Annex IX of Regulation (EU) 2021/1060 of the European Parliament and of the Council, art. . 36 of Regulation (EU) 2021/1058 of the European Parliament and of the Council and in the published materials on visibility, transparency and communication at https://ec.europa.eu/regional_policy/information-sources/logo-download-center_en.

When implementing the information and communication measures, the measures and requirements, specified in the "National Communication Strategy", are also taken into account, including also the Appendix "Beneficiaries’ Manual for Implementation of the Information and Communication Rules 2021-2027".

Under budget line BG16M1OP001-5.002-0011 "Promotion of OPTTI and PTS by organizing public events" with a period of implementation from 01.01.2023 to 31.12.2023, public events about OPTTI and organization of Monitoring Committees for PTS were planned. 

After a procedure carried out under the Public Procurement Act with the subject "Organization of events for the needs of PTS 2021-2027 and OPTTI 2014-2020", contract D-7/ 20.02.2023 was concluded, and part of the sum under the contract was spent on events organized under OPTTI for the period from 01.01.2023 to 01.11.2023, the rest of the funds under the contract will be spent on events under PTS and will be financed from PTS.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организиране на събития от всякакъв характер: 1. Подготовка, организиране и провеждане на събития за нуждите на ПТС. Целта на тези събития е да се популяризират проектите по ПТС сред различни целеви аудиторий. Събитията могат да бъдат следните видове: • информационна кампания, • пресконференция, • публична лекция, • кръгла маса, • дискусия, • конференция, • семинар, • форум, • работна среща, • други дейности за реализиране на събитие • срещи за обмяна на опит и добри практики във връзка с популяризиране на ПТС и изпълнение на ГПД с различни целеви групи. Провежда се открита процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, като се избира изпълнител отговорен за организиране и провеждане на предвидените събития. Всяко събитие включва предварителна подготовка, като избор на място ( зала, хотел, открито простронство), изготвяне на списък с присъстващи, покани, програма, информационни табели, лектор или модератор според събитието, меню, техника. По време на събитието се координира и наблюдава качественото изпълнение на всички дейности предвидени за изпълнение при провеждане на комуникационната дейност. След приклюване на събитието се изготвя подробен доклад от изпълнителя, който трябва да бъде проверен, при необходимост коригиран и приет. Екип на УО, може да организира и/или да бъде съорганизатор на събития, които изпълняват мерките по публичност заложени в Комуникационната сретегия 2021-2027 г. , без да има финансиране от настоящата бюджетна линия. Разхода за проведените събития за популяризиране на ПТС ще се приспада от код.179 Информация и комуникация. 2. Провеждане на Комитет за наблюдение. В съответствие с чл. 38 от Регламент (ЕС) 2021/1060, Комитетът за наблюдение на ПТС следва да бъде създаден в рамките на 3 месеца, считано от датата на нотифициране на държавата-членка за решението на Комисията за одобрение на програмата. Комитетът за наблюдение се състои от председател, членове с право на глас и наблюдатели. Председател на Комитета за наблюдение е ръководителят на Управляващия орган на ПТС или друго оправомощено лице от ръководителя на администрацията, в чиято структура се намира управляващият орган на ПТС. При отсъствие на председателя заседанието на КН се председателства от представител на УО на ПТС, посочен в заповедта за определяне на състава на КН. Комитетът за наблюдение има функции съгласно приетите Вътрешни правила за работа на КН на ПТС. Заседания на Комитета за наблюдение на програмата се свикват най-малко два пъти в годината по инициатива на председателя му. Заседания могат да се насрочват и по искане най-малко на една трета от членовете на КН или по инициатива на Европейската комисия. Разхода за проведените Комитети за наблюдение и технически срещи ще се приспада от код.180 Подготовка, изпълнение, мониторинг и контрол. 3. Логистично обезпечаване на събития и друг вид мероприятия свързани със служителите на УО и/или бенефициентите на ПТС при изпълняване на дейности, свързани с укрепване на административния капацитет съобразно Националната пътна карта. В това число и мероприятия от всякакъв характер за нуждите на УО свързани с изпълнението на задълженията и/или отговорностите на служителите, бенефициентите и др. отговорни при изпълнението на дейности по ПТС. Разхода за логистично обезпечаване на мероприятия ще се приспада от код.182 Укрепване на капацитета на органите на държавите членки, бенефициерите и съответните партньори. 2 500 000.00 0.00
Изработка и доставка на рекламни материали.: Предвижда се изработка, доставка и брандиране на различни рекламни материали, чрез които ще се полуляризира ПТС при провеждането на публични активности от всякакъв характер. Част от предвидените рекламни материали са календари, химикалки, тефтери, чанти и др. 800 000.00 0.00
Създаване на творчески продукти и решения. : Дейността предвижда създаването на оригинални творчески продукти и/или решения от различен характер и всякакъв тип, които ще бъдат разпространявани и използвани при реализация на различни видове комуникационни кампании, събития от всякакъв характер и при всички други подходящи дейности, които имат за цел да популяризират ролята на Европейския съюз и да информират за дейностите и резултатите по проектите на ПТС. Дейността включва създаването на оригинални творчески продукти и/или решения от различен характер и всякакъв тип, като например: идейни и творчески концепции, дизайн и графична обработка на материали, монтаж, фото и видео заснемане, оригинално творческо текстово съдържание, анимация, сценарии, режисура, творчески нематериални продукции с предоставяне на авторски права, различни по характер перформанси, колаборации с партньори и организации и други, решения и продукти, свързани с популяризиране на ролята на Европейския съюз и информиране за дейностите и резултатите по програмата. Разработването на материалите щe е в съответствие със всички указания на ЕК по отношение на видимост и комуникация, в изпълнение на комуникационната стратегия на ПТС, годишния план за дейностите на ПТС, съгласно Националната комуникационна стратегия 2021 -2027г. За целите на проекта под „материал“/ „материали“ се разбира оригинален творчески продукт и/или решения от различен характер и всякакъв тип, създаден/ и за целите на проекта. 400 000.00 0.00
Провеждане /изпълнение на медийни кампании : Предметът на дейности включва изпълнение и провеждане на медийни кампании в различни видове и категории медии: електронни, печатни, онлайн, включително социални медии и платформи, outdoor, с национален и регионален обхват/ покритие. Всяка медийна кампания ще бъде планирана и изпълнявана в конкретен времеви период, с конкретно дефинирани канали, честота и тема. Дейността предвижда изпълнение и провеждане на медийни кампании, които имат за цел да популяризират ролята на Европейския съюз и да информират за дейностите и резултатите по проектите на ПТС. Подготовката и изпълнението на медийните кампании ще е в съответствие със всички нормативни документи и указания на ЕК по отношение на видимост и комуникация, както в изпълнение на комуникационната стратегия на ПТС, годишния план за дейностите на ПТС, съгласно Националната комуникационна стратегия 2021 -2027г. Медийните кампании ще бъдат тематично дефинирани, като чрез различни видове канали и комуникационни инструменти ще се подобри видимостта на европейските политики и инициативи; ще се повиши нивото на информираност на гражданите относно подкрепата на ЕС и инвестициите по програмата, както и постиженията по поректите. 1. Медийните кампании в телевизия и радио - ще се провеждат според утвърдена Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори в съответствие с чл. 4, т.2 от Закона за обществените поръчки, с Докладна записка №02: 16-241/04.11.2014 г. на Министерски съвет. В зависимост от конкретните цели и теми на медийната кампания и целевата аудитория, ще бъде възложено от УО на ПТС излъчването на съответната медийна кампания в конкретен времеви период, както вид и честота на излъчванията. Медийните кампании ще са два вида - на национално и на регионално равнище. Регионалните кампании ще бъдат направени в регионите, в които има проекти на Оперативната програма, а националните – в цялата страна, чрез сключване на договори със съответния тип оператори. 2. Медийни кампании в социални мрежи, интернет и печатни издания ще се провеждат по реда на ЗОП - ще се изпълняват от външен изпълниетл след провеждане на процедура за възлагане. В Дейност 4 не се предвиждат разходи за приключване на ОПТТИ. 1 244 365.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).