Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Saron EOOD is a micro-enterprise established within the project № BG05M9OP001-2.010-0535-C02 "Second Chance", funded under OPHRD 2014-2020, procedure BG05M9OP001-2.010 Development of social entrepreneurship.
The company operates in the field of retail of women's clothing, maxi fashion, lingerie and accessories. At present, the company is in the initial phase of development and needs professional and targeted support for the development of sustainable business. Addressing directly the needs of Saron EOOD, this project aims to support the initial strengthening of the enterprise, to ensure better management and to create conditions for successful and sustainable development in the future. The objectives of the project will be achieved by providing access to individual marketing services for the specific products that the company trades. The planned project activities will ensure the creation of a more favorable environment for successful and sustainable business development of the newly started enterprise, which is currently in a highly vulnerable market situation and is relatively uncompetitive due to the early stage of its development.
The project activities are directly aimed at solving one of the main problems of "Saron" Ltd. - the lack of recognition of the company and underdeveloped channels for sales and promotion of the business, as well as the need to conquer new markets. The implementation of the project will significantly increase the chances for competitive survival of the enterprise and will create preconditions for successful and sustainable business development in the future.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти на предприятието: Целта на настоящата дейност е да подпомогне конкурентното оцеляване и устойчивото развитие на "Сарон" ЕООД чрез осигуряване на достъп до маркетинг услуги във връзка с продуктите, с които предприятието търгува - дамскa мода, макси мода и бельо. Липсата на собствена стратегия за осъществяване на ефективен маркетинг на продуктите поставя предприятието в силно уязвима ситуация на пазара и му създава трудности при предлагането на продуктите, привличането на клиенти и навлизането на нови пазарни сегменти. Изпълнението на дейността адресира пряко нуждите на новостартиралото предприятие от справяне с конкуренцията и постигане на ръст в продажбите чрез прилагането на ефективни маркетинг инструменти във връзка с предлаганите продукти - дамска мода и бельо. Предприято не притежава предходен опит в интернет търговията, затова маркетинговата стратегия, която ще бъде разработена в рамките на дейността, е пряко насочена към локализиране на преките конкуренти в пазарен сегмент, определяне на целевата аудитория потенциални потребители в интернет за конкретните продукти, с които предприятието търгува, идентифициране на ефективни маркетинг инструменти и канали. Дейността предвижда да бъдат предоставени маркетинг услуги, адресиращи пряко нуждите на "Сарон" ЕООД, свързани с разработване на маркетингова стратегия за осъществяване на интернет търговия на дребно с дамска мода, макси мода и бельо (по-точно чорапогащници). Разработването на маркетинговата стратегия включва комплекс от услуги, както следва: 1. Проучване и анализ на основните конкуренти, развиващи дейност на същия пазарен сегмент - онлайн търговия на дребно с аналогични продукти (дамска мода и бельо); 2. Оценка на предимствата и недостатъците при представяне на аналогични продукти в онлайн магазините на идентифицираните преки конкуренти; 3. Извършване на маркетинов анализ на целевата аудитория потребители, вкл. изготвяне на профили на основните групи потребители - въз основа на географски и демографски принцип, както и по интереси; 4. Разработване на план за осъществяване на ефективен маркетинг чрез съдържание (контент маркетинг) на цялото продуктово портфолио – дамска мода, макси мода и бельо; 5. Разработване на стратегия за прилагане на ефективни маркетингови подходи и тактики за популяризиране на предлаганите продукти, както и ефективни канали за осъществяване на B2C маркетинг. Дейността адресира пряко индивидуалните нужди и нерешени проблеми на "Сарон" ЕООД,а именно: - уязвимост на пазара и слаба конкурентоспособност поради недостатъчен брой клиенти, ниска разпознаваемост на компанията и използване на ограничен брой канали за продажби; - затруднен достъп до специализирани маркетинг услуги - липса на собствена маркетингова стратегия, разработена за конкретните продукти, с които предприятието търгува - дамска мода, макси мода и бельо; - силна необходимост от популяризиране на предприятието и привличане на нови клиенти. 4 988.00 4 988.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).