Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 728 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The company "Colori 2005" Ltd was founded in 2005 with main activities production of sunscreen products - blinds and awnings. The company has set up its own retail network across the country, and our manufacturing base is situated in Plovdiv. The constant increasing of product range with new models blinds and awnings, and the increasing diversity of textiles and colors required construction of new production and storage facilities in early 2015. Logical extension of the corporate strategy is investments for improving productive capacity and increasing the export potential of the company.
The need for planned project activities is determined by increasing product range and the limited capacity of existing equipment, which embarrass the increase in the production and made us incapable to satisfy all customer orders. To ensure high quality and satisfaction we offer our clients a full range of products and services: design, fabrication, delivery and assembly of each of our product.
Except by direct contact with individual clients, our products are distributed through a distribution network of over 200 representatives of the territory of Bulgaria. Since 7 years the company "Colori 2005" Ltd has successful trade relations with retail chain "Metro". In recent years we register and serious interest from customers outside the country, but at present we are prevented to realize our export potential due to limited technological capacity.
Planned project activities include improvement of production processes and implementation of new technologies for resource efficiency and effectiveness improvement, and will be realized through the delivery and commissioning of Line for welding PVC details with stationary and moving head, Automatic machine for cutting out textile for blinds and Industrial sewing machine for acrylic, polyester, PVC, technical and others textiles for awnings.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за заваряване на PVC детайли със стационарна и движеща се глава – 1 брой; Автоматична машина за разкрой на платове за щори – 1 брой; Индустриална шевна машина за акрилни, полиестерни, пвц, технически и други текстили за сенници – 1 брой).: Предвижда се в рамките на дейността да бъдат закупени и въведени в експлоатация: 1. Линия за заваряване на PVC детайли със стационарна и движеща се глава – 1 брой 2. Автоматична машина за разкрой на платове за щори – 1 брой 3. Индустриална шевна машина за акрилни, полиестерни, пвц, технически и други текстили за сенници – 1 брой. Дейността ще допринесе за подобряване на производствените процеси чрез увеличен технологичен капацитет и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната/ите процедура/и (от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура/и за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класираните на първо място кандидати (от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор/и с избрания/те изпълнител/и (от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол за доставки (от 8-ми до 12 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за доставки (от 9-ми до 12-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, както и други дейности за визуализация в съответствие с Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация. Проектът и планираните дейности се отнасят до областта Информатика и ИКТ на Иновационната стратегия за интелигентна специализация. Аргументите в подкрепа на изложеното са заложени в самия проект, който представлява подкрепа за ускорено усвояване на технологии, методи и др. подобряващи ресурсната ефективност и прилагането на ИКТ в предприятието. Дружеството целенасочено използва ИКТ. От 2012 година е внедрена Интегрирана информационна система за обработка на клиентски поръчки при производство на щори, разработена по задание на „КОЛОРИ 2005“ ЕООД, с различни модули, обхващащи всички процеси в дружеството, като понастоящем разработчикът на информационната система работи приоритетно за компанията. Редица проучвания и примери от практиката демонстрират, че организациите, които развиват целенасочено своята ИТ инфраструктура изпреварват значително конкурентите си по отношение на приходи, печалби и други показатели за успеха на бизнеса. Планираното за закупуване оборудване е резултат от синергията между ИКТ и мехатрониката, тъй като е продукт на проектиране, анализ и разработка на мехатронни и управляващи системи, лазери и манипулатори, специализирани и уникални прибори и устройства, като чрез математическо моделиране и компютърна симулация се оптимизират структурата, параметрите и управлението им. В резултат на изпълнението на проекта се предвижда внедряване в производството на автоматични машини с високата степен на адаптивност, включително PLC (Програмируем логически контролер), което по същество представлява микропроцесорна система за движение с електронен контрол. Управлението на оборудването отговаря на изискванията на ИСИС и допринася за реализацията на цитираната стратегия. С предвидените инвестиции „КОЛОРИ 2005“ ЕООД ще се нареди в челните места сред фирмите, активно използващи информационни технологии в производството си. 1 070 000.00 1 070 000.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес(ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за заваряване на PVC детайли със стационарна и движеща се глава–1 брой; Автоматична машина за разкрой на платове за щори–1 брой; Индустриална шевна машина за акрилни, полиестерни, пвц, технически и други текстили за сенници – 1 брой).: Предвижда се в рамките на дейността да бъдат закупени и въведени в експлоатация: 1.Линия за заваряване на PVC детайли със стационарна и движеща се глава 2.Автоматична машина за разкрой на платове за щори 3.Индустриална шевна машина за акрилни, полиестерни, пвц, технически и други текстили за сенници Дейността ще допринесе за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната/ите процедура/и(от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура/и за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО(от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класираните на първо място кандидати(от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор/и с избрания/те изпълнител/и(от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на ППП за доставки(от 8-ми до 12 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на ФППП за доставки(от 9-ми до 12-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта. Дейността е отнесена към внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес поради спецификата на предвиденото оборудване и технологиите, които машините използват-автоматизирани и програмируеми, с електронно управление. Тези характеристики подобряват ресурсната ефективност и ефикасност и включват в себе си последните достижения на ИКТ технологиите и мехатрониката. Със закупуването на новите ДМА ние ще оптимизираме разкроя на различните видове технически тъкани и това ще доведе до намаляване на производствените отпадъци, с повишаването на качеството ще сведем до минимум брака в производството. Планираното за закупуване оборудване представлява инвестиция, фокусирана в подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в предприятието. С въвеждането в експлоатация на Линията за заваряване на PVC детайли със стационарна и движеща се глава ще избегнем използването на подизпълнители. При елиминирането на ръчния труд ще се прекрати практиката да се измиват съединените платна, като очакваме снижение на потреблението на вода поне 3 пъти – от 100 кубика на месец до около 35 кубика след изпълнението на проекта. Това означава намаляване с около 780 м3 на годишна база - от 1200 м3 изпълнението на проекта до 420 м3 на годишна база след реализацията на проекта и то при повишена производителност. Чрез внедряването на автоматизирано и програмируемо оборудване се постига максимална ефективност и ефикасност, тъй като намалява в пъти извършваните ръчни операции, които са с висок потенциал за генериране на производствен брак. Ще се увеличи прецизността на извършваните операции, което несъмнено ще рефлектира в редуциране на отпадъците като цяло. Понастоящем на годишна база от производството се получават около 5 тона индустриален текстил като отпадъци, които в следствие на реализацията на проекта ще се редуцират до около 1.6 тона годишно. От повишената прецизност на процесите се очаква намаляване на отпадъците от индустриален текстил с около 68 % на годишна база или с 3.40 тона в абсолютна стойност. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).