Патронажна грижа: Направление - 1: Предвижда се услугата да се предоставя в 4 населени места - гр.Априлци, с.Велчево, с.Скандалото и с.Драшкова поляна, като селата се намират в голяма отдалеченост от административния център на община Априлци, където са позиционирани аптека, кабинети на лични лекари, социална служба, банка, общинска администрация и др.Целта на дейността е да се осигури подкрепа за хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност за самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19. Дейността включва:
1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора;
2. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране;
3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или други средства , различни от тези по настоящата операция);
4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа.
Етапи на изпълнение на описаната дейност:
1. Разпространение на информация сред населението за услугата и обявяване на свободните позиции по проекта;
2. Подбор на персонала за предоставяне на услугата;
3. Прием на заявления на желаещи да получат подкрепа и осъществяване на подкрепа;
4. Осигуряване на транспорт за персонала, предоставящ патронажна грижа
В периода на разпространение на информация и регистриране ще се съберат заявки, като се определят допустимите 14 човека. Ще сее идентифицират най-нуждаещите се. Водещ критерии ще бъде степента на уязвимост на потребителите. При реализиране на подкрепата членовете на екипа на услугата ще работят в рамките на 12 месеца. Подкрепата за заплащане на битови сметки, извършване на покупки и осъществяване на спешни административни услуги, ще се осъществяве чрез предварително подадена заявка към организатора, изпълнена от домашния помощник и предадена на потребителя, като за целта се ипредстави разписка за доставка на заявените услуги. Потребителите на услугата ще получават здравни грижи и психологическа подкрепа по утвърден график изготвен от организатора.
Подборът на персонал цели осигуряване на необходимите човешки ресурси за предоставяне на услугата.
Основните етапи от изпълнението на дейността ще включват: подготовка - събиране на заявки за работа по проекта; подбор - преглед на заявките и избор на членовете на екипа; сключване на договори според планирания бюджет и уточняване на задълженията и отчетността. Екипът за предоставяне на услугите ще се състои от 1 организатор на ВТД на часова ставка по основно трудово правоотношение на служители на Община Априлци- 2 часа, общо 4066 лв.; 2-ма шофьори на ВТД на часова ставка по основно трудово правоотношение на 2 часа, общо - 6130 лв.; 1 домашен помощник на ТД на МРЗ -8 часа, общо 9988,40 лв.; 1 медицинска сестра на ВТД на часова ставка по основно трудово правоотношение - 1 час, общо 1790 лв.; 1 психолог на ГД - 1 час и часова ставка- общо 1674 лв. Основните изисквания за заемане на тези позиции са свързани с опит в работата с хора , комуникативност и мобилност.
Транспортната дейност ще се реализира със служебни автомобили. Осигуряването на транспорт ще повиши достъпа до услугите и безпрепятственото предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги.
Ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфектанти за екипа на услугата. Разходите за възнаграждения на екипа за предоставяне на услугата са планирани за 12 месеца. Предвиден е 1 месец за подготовка, преди стартиране предоставянето на услугата.
|
0.00
|
42 225.25
|
Превенция на COVID-19 в социалните услуги , делегирани от държавата дейности: Предвидените дейности са насочени към осигуряване на подкрепа за приспособяване на социалните услуги , делегирани от държавата дейности към възникналите в следствие на извънредната епидемична обстановка предизвикателства. Дейностите от Направление 2 ще са насочени към Дом за стари хора "Ганка и Георги Събчеви" - гр. Априлци, с капацитет 30 потребителя и реално заети 26 места. Предвижда се осигуряване на ЛПС, въвеждане на мерки за дезинфикция на сградния фонд на социалната услуга, тестване на персонала и на потребителите за COVID-19 при необходимост в социалната услуга. |
0.00
|
31 366.33
|