Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 959 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project "Creating sustainable jobs for unemployed / inactive persons" Rudi Enerdji "Ltd." aims "To create conditions for sustainable employment and career opportunities in the field of food industry."
The specific objectives of the project are:
1.	To create new jobs for unemployed / inactive persons and / or young people up to 29 years to work in "SGS Build" Ltd;
2.	Ensuring sustainable and long-term employment of new employees in "SGS Build" LTD.
3.	Development of new products in the company to develop the market share, through which we will achieve a sustainable employment and is a prerequisite for the appointment of more people in the future..
The objectives will be achieved through implementation of the following successive operations:
Activity 1: Organization and management of project activities; 
Activity2: Implementation of publicity and visualization of the project;
Activity 3: Select the unemployed / inactive people and provide employment for them in the "Rudi Enerdji" Ltd "; 
Activity 4: Providing equipment and furniture for new jobs; 
Activity 5: Providing employment "Rudi Enerdji" Ltd;
Through the implementation of these actions will achieve the following measurable results:
-	In Simitli will be possible to reveal six new jobs in the following positions: Confectioner- 2 persons; Engineering Technology, Food industry - 1; Sales representative - 1; Sales Manager - 1;
-	The commercial agent will be provided new specialized refrigerated vehicles to provide efficient and quality work and development and increase market share of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на дейностите по проекта : Целта на дейността е ефективното и коректно изпълнение на дейностите по проекта, както и постигането на заложените в него индикатори. В тази връзка тази дейност е една от основните за цялостното изпълнение на проекта. За реализацията на тази дейност са подбрани и ангажиран лица с достатъчно, квалификация и опит. Екипът ще бъде съставен от Ръководител на проекта и Счетоводител на проекта. Ръководителят на проекта е управителя на фирмата, който притежава квалификацията и опита, постигнат с реализацията на проект по ПРСР 2007-2013 г.Притежава опит над 3 години в администрирането на документи и в управлението на проекти по различни програми и схеми, финансирани от Европейския съюз. Има специфичен опит по управление на проекти по ПРСР от предния програмен период . Това ще гарантира за качественото, своеобразно и ефективно изпълнение на останалите дейности по проекта, както и организацията на работа по настоящата дейност. Той ще планира, организира и контролира изпълнението на всички дейности по проекта. Счетоводителят по проекта е с икономическо образование и с дългогодишен стаж като счетоводител. Достатъчно добре е запозната със законовите и нормативни изисквания по отношение на счетоводството. Поради, което ще може добре да изпълнява позицията си в проекта и да изпълнява, възложените и задачи за цялостно финансово управление и отчитане на разходите по проекта. Всеки от членовете на екипа ще има собствени отговорности, но ще изпълняват взаимен контрол при изпълнението на дейностите заложени в план -графика и задачите по настоящото проектно предложение. Те ще планират и разпределят, подготвят и организират всяка дейност, като ще се грижат за навременното постигане на заложените индикатори и резултати. Етапите за ежемесечното реализиране на настоящата дейност екипа по организация и управление ще бъдат следните: - екипът ще планира всяка дейност за изпълнение и етапите през, които ще премине като изготвя месечни планове за изпълнението на дейностите с конкретни срокове и отговорници за това; - за извършването на контрола и оценката от изпълнението на дейностите, ще се извършват ежемесечни оперативни срещи, на които ще се следи етапите от изпълнението на всяка от дейностите на проекта, както и постигнатите резултатите. При необходимост ще се в организират извънредни срещи, на които ще се обсъждат възникнали проблеми в процеса на изпълнението и ще се вземат конкретни мерки за решаването му; - за проследяване на извършената работа от екипа ще се изготвят месечни отчети от всеки един от членовете; - екипът ще следи за сроковете за плащане и счетоводната отчетност на всяка изпълнена дейност; В рамките на изпълнение на дейността екипът ще изготвя междинни и финансови отчети, за коректното отчитане на дейностите пред УО и за осигуряване на финансов ресурс на проекта за безпроблемно изпълняване на всяка дейност. За безпроблемното реализиране на целия проект ще се търсят взаимодействие и препоръки от УО на база мониторинг и текуща оценка на изпълнението. 5 420.96 5 874.55
Реализиране на публичност и визуализация по проекта : Дейността е свързана с популяризирането и визуализирането на програмата и безвъзмездната помощ, чрез което да се постигне информиране на целевата група, всички заинтересованите страни и широката общественост за приноса на ОП РЧР И ЕСФ. Дейността ще бъде реализирана, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Реализирането на настоящата дейност ще бъде насочена в две посоки на действие. От една страна да се популяризира и визуализира програмата за безвъзмездна финансова помощ, като се оповести за приноса на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси”и от друга страна посредством това популяризиране да се достигне до по-голяма информираност на широката общественост и на по-голям брой лица от целевата група за възможностите, които предлага програмата и самия проект, който ще реализира „Руди Енерджи“ ЕООД, като бенефициент, а именно: осигуряването на заетост, добри условия на труд и т.н. Това ще стимулира повече представители от целевата група (безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години) и мотивират да участват в този проекта или подобни. Дейността ще бъде реализирана на територията на град Симитли и на територията на Югозападна България. Изпълнението й ще се извърши, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. Симитли, чрез три етапа, които ще се застъпват и ще продължават през целия период на проекта: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група - посредством публична презентация, разпространение на рекламно - информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта - чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на работните места и ново закупено оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, в интернет медии и в социалните мрежи 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати по проекта. Изпълнението на дейността ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно капацитет и опит в реализирането на подобни дейности. Екипът по управление и ръководният екип ще вземат съвместно и активно участие, както при реализирането на бюджетните дейността по публичност и визуализация, така и текущо и своевременно ще бъдат ангажирани да популяризират проекта сред своите партньори, клиенти и всички заинтересовани страни. 1 084.19 1 082.00
Избор на безработни/неактивни лица и осигуряване на заетост за тях в „Руди Енерджи“ ЕООД" : Дейността цели качествен набор и подбор за назначаване на работа в „Руди Енерджи“ ЕООД на безработни или неактивни лица без ограничение от тяхното местожителство, пол , етническа принадлежност и т.н. Целта е да се даде възможност на всички желаещи, търсещи работа да се включат в проекта, независимо от населеното място, където живеят, тъй като могат да бъдат и от околните населени места. Разпределението на длъжностите, които ще бъдат наети на работа / неактивни лица и/или безработни младежи до 29 години/ ще отговаря, както на профила и на нуждите на фирмата, така и на нуждите на целевата група. Общо ще бъдат подбрани 5 на брой лица, както следва: 1 Сладкар (с код по НКПД 5120 2002 от 2011г.), 1 Търговски представител (с код по НКПД 3322 3003 от 2011г.), 1 Мениджър Продажби(с код по НКПД 1221 6003 от 2011г.) и 2-ма Продавачи. Разпределението е направено според наличните възможности и фирмена стратегия на „Руди Енерджи“ ЕООД. Концепцията и стремежа на фирмата е да развие дейността си чрез осигуряване на служители, които да работят целогодишно , като се разшири продуктовата гама на фирмата. Друга причина за наемането на нови служители е фирмата да осигури заетост на безработни лица (от рискови групи), като проява на социална отговорност на фирмата и грижа за хората от региона. Етапите през, които ще премине изпълнението на дейността са: - Разпространение на информация за свободните работни места; - Сформиране на комисия за избор и определяне на критерии за провеждане на подбора; - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии; - Провеждане на интервю с безработните кандидати,отговарящи на формалните критерии за целевите групи; - Избор на одобрените кандидати и покана за сключване на трудови договори; - След извършената селекция и избор на 5-те кандидати ще им се осигури заетост за срок от 12 месеца. Всеки един от кандидатите по време на подбора ще бъде детайлно запознат със спецификата и дейността на фирмата и дейностите, които ще извършва всеки от наетите лица. Така безработните кандидати за работа ще могат да направят информиран избор и ще бъдат мотивирани за дългосрочна заетост и професионална реализация по длъжностите, за които кандидатстват. Изборът ще бъде направен от комисия на „Руди Енерджи“ ЕООД по предварително определени критерии. Тези критерии ще бъдат предоставени на бюрото по труда и от там ще бъде направена връзката с подбраните по първоначалните критерии безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години, които ще преминат през интервю за избиране за участие в проекта и наемане в „Руди Енерджи“ ЕООД. Целевата група, към която е насочена тази дейност са безработни/неактивни лица поне 50 % от ново наетите да бъдат от тази група, като с приоритет ще бъдат избирани продължително безработни/неактивни на възраст от 30 до 54 г. и 50 % -безработни младежи до 29 години. Фирмата си поставя за цел поне 80% от подбраните кандидати да бъдат от една от тези две целеви групи. След извършената селекция и избор на 5-те подбрани лица ще им се осигури заетост за срок от 12 месеца. С подбраните лица ще се сключат срочни трудови договори с възможност след това те да бъдат продължени поне за още 12 месеца. По време на дейността ще им бъде осигурено редовно възнаграждение. На наетите лица ще им бъде предоставена възможност за повишаване на квалификацията, както и ще бъдат осигурени оборудвани работни места, където да могат да прилагат своите знания, компетенции и умения в работния процес. Ръководният екип ще инвестира и допълнително време и усилия да получат назначените необходимите знания за ефективна и качествена работа, чрез обучения на работното място и чрез опит. 0.00 8 575.00
Осигуряване на оборудване и стопански инвентар за новите работни места : Дейността има за цел да осигури оборудване и стопански инвентар на ново създадените работни места, спрямо изискванията за съответното такова, за да се създадат необходимите условия за адаптиране към работния процес и ефективност на трудовите задължения на ново наетите лица. Машината за крем сладолед, машината за хот дог, скарата за сандвичи, машината за топли напитки и машината за студени напитки ще се използват в търговски обект в гр.Благоевград и ще бъдат на разположение на новоназначените двама продавачи. За мениджъра продажби и търговския представител, фирмата разполага с необходимото качествено оборудване за високоефективна работа. При необходимост със собствени средства, фирмата ще осигури и допълнително оборудване, което е недопустимо като разход по настоящата програма и непряко свързано с работните места . Закупеното необходимо оборудване за новите работни места ще бъде застраховано, тъй като това е голяма и дългосрочна инвестиция за фирмата и иска да бъде предпазена от различни групи рискове. Същинското реализиране на настоящата дейност ще премине през няколко етапа: - Избор на изпълнители за доставка на оборудване. - Сключване на договор с избрания изпълнител. - Доставка на оборудване. - Приемане на доставкита с приемо - предавателен протокол - Застраховка на техническото оборудване и стопански инвентар 17 262.89 7 080.00
Осигуряване на заетост в „Руди Енерджи“ ЕООД : Целта на дейността е до се осигури устойчива заетост и професионална реализация на пет безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години в „Руди Енерджи“ ЕООД за срок от 12 месеца. Тази дейност е основна цел и на настоящото проектно предложение. С подбраните кандидати и поканени да се включат в проекта лица на следните длъжности: Сладкар - 1; Търговски представител -1, Мениджър продажби - 1 и Продавач - 2-ма ще бъдат сключени трудови договори за 12 месеца с възможност след приключването на проекта да бъде удължен с поне за още 12 месеца. Планира се минимум на 3 от новонаетите да се предложат нови договори. Възнагражденията, които ще получават новоназначените лица ще бъде образувани на база МОД за професията и начислени всички осигуровки. Така ще се гарантира заетостта и професионалната реализация на подбраните безработни/ неактивни лица за период от минимум 12 месеца. Всички тези нови позиции ще гарантират устойчива заетост на новонанетите и разширяване на дейността на „Руди Енерджи“ ЕООД. На всички нови служители ще им бъде предоставено за ползване и стопанисване цялото техническо оборудване и стопански инвентар собственост на фирмата, а на Търговскиа представител ще бъде предоставен новозакупен специализиран хладилен автомобил. За всяка от длъжностите ще бъде разработена длъжностна характеристика, с която ще бъдат регламентирани задълженията на новоназначените служители за периода на заетост. За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж за здравословен и безопасен труд. Лицата, които ще бъдат включени в заетостта по проекта ще имат възможността да прилагат своите знания в работния процес и да се учат допълнително чрез опита си. Екипът на фирма „Руди Енерджи“ ЕООД ще инвестира собствено време и усилия, за да получат назначените необходимите знания и умения за ефективна и качествена работа. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетите ще има екипа по управление на проекта, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите задължения. Най - общо основните етапи за реализация на дейността са: - сключване на трудови договори и назначаване на работа на новонаетите във фирма „Руди Енерджи“ ЕООД в град Симитли; - въвеждане и запознаване с работата на новонаетите лица за всяка отделна длъжност от управителя на фирмата и опитни служители; - ежемесечна оценка на изпълнението на служителите; - ежемесечно заплащане на трудовото възнаграждения; - финална оценка на ефекта от създадените работни места и предлагане на нови договори на част (или всички) от новонаетите лица. По време на дейността ще се гарантира редовно заплащане и изплащане на данъци и осигуровки на новонаетите лица. Отговорност за това ще носи лично счетоводителя на проекта. 30 441.60 27 427.34

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).