Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The project proposal is aimed at providing support in a home environment to persons with disabilities and elderly people dependent on care on the territory of the municipality, and the possibilities for providing social and integrated health and social services in a home environment will be expanded, incl. and in the context of pandemic situations. The activities foreseen in the Project will cover a minimum of 97 persons, representatives of the target group - adults unable to care for themselves and people with disabilities.
The project will upgrade the implementation activities and the results of the implementation of the successfully implemented projects of the municipality under the procedures "Patronage care for the elderly and persons with disabilities" and "Patronage care +", and the representatives of the target groups will be provided with support through the implementation of the following activities:
1. Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support.
2. Delivery of food, foodstuffs and basic necessities, payment of household bills, requesting and receiving urgent administrative and household services with consumer funds.
3. Provision of the persons from the target group with information regarding the prevention and prevention of health and socially significant diseases, including consultations with a nutritionist and other specialists if necessary.
4. Training and supervision of assigned personnel.
The implementation of the activities will be realized by forming a Team of specialists, including domestic helpers, medical personnel, a psychologist and others depending on the individual needs of the persons. Appointees will be supported through training (introductory and refresher) and supervision (individual and group). The provision of the service will be assisted by providing transport to the staff providing the services to/from the individuals' homes.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома: Дейността е насочена към предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, включително и в контекста на пандемични ситуации, като ще бъдат обхванати минимум 97 лица, представители на целевата група. Ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите. 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и други специалисти при необходимост. Предоставянето на услугите ще стартира след изготвяне от Сътрудник „СД“ в Екипа за управление на услугата на индивидуални оценки на потребностите на кандидат- потребителите. Същите ще включват оценка на физическото и психическо състояние, способността за справяне с ежедневни дейности, социалната активност и интереси, взаимоотношенията със семейството и. Целта е за всеки потребител да бъдат предложени адекватни здравни, социални и други услуги. Грижата в дома е мобилна форма на социална услуга, която ще се фокусира върху предоставяне на грижа и подкрепа за хората в тяхната домашна среда. Услугите, ще се предоставят по график от домашни помощници, медицинска сестра, рехабилитатор, психолог и лекар. При необходимост ще бъдат привлечени и други специалисти, в зависимост от нуждите на целевата група. Изготвянето на индивидуалните оценки, Плановете за грижа и Договорите с потребителите ще се извършва от Сътрудник „СД“. Изготвянето на графиците за предоставянето на услугите, контролът по тяхното спазване, актуализация, включването на нови потребители и отпадането на други, ще се осъществява от Координатор, който ще осъществява мониторинг върху предоставянето на услугата. За осъществяване на дейностите по „Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите“ ще бъде назначен Диспечер, за приемане на заявките на потребителите и разпределение за изпълнение от Социални асистенти. Предоставянето на услугите ще бъде подпомогнато от шофьор, който ще осъществява транспортирането на специалистите до и между домовете на потребителите. Транспортирането ще се осъществява с превозно средство на общината. Графикът на шофьора ще бъде съобразен с местоживеенето на лицата и ще е обект на контрол от страна на Координатора. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите, общината ще извърши подбор и наемане на персонал на трудов договор. След сключването на договорите с наетите лица, преди стартиране на услугата, ще бъде проведено въвеждащо обучение, за ония от тях, които не са преминали такова. Предвидено е и текущо провеждане на надграждащи обучения.Персоналът ще бъде подпомогнат чрез провеждане на индивидуална и групова супервизия. В рамките на супервизиите ще бъдат анализирани комуникативните възможности на служителите и техните уменията за оказване на подкрепа. Ще бъдат обсъдени трудностите и проблемите възникнали при предоставяне на услугите, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване. Предвижда се изпълнението на проекта да стартира от 01.02.2023 година с 1 подготвителен месец и 22месеца предоставяне на социалната услуга, считано от 01.03.2023 година. Това ще осигури непрекъснатост на предоставяните към настоящия момент грижи в домашна среда. 959 209.74 524 764.68

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).