Дейност 1. Изготвяне на работен проект.: Изпълнителят ще разработи работни проекти за пристанищни терминали „Бургас-Изток 1“ , „Варна-Изток“ и „Варна-Запад“, включващи части за изграждане на предвидените системи за сигурност, на необходимата комуникационна свързаност и на необходимите технически ресурси за запис и визуализация:
Изготвяне на проектна документация в част „Технология”
Изготвяне на проектна документация в част „Електрическа”
Изготвяне на проектна документация в част „Конструктивна”
Изготвяне на проектна документация в част „ПБЗ”
Изготвяне на проектна документация в част „Геодезия” |
579 779.80
|
579 779.80
|
Дейност 2. Доставка на оборудване, софтуер и софтуерни лицензии.: Доставен хардуер, базов софтуер и лицензи:
Доставка на 400 бр. камери
Доставка на работни станции
Доставка на видеостени
Доставка на видео мениджмънт платформи
Доставка на оборудване за видео записи
Доставка на платформи за интеграция
Доставка на UPS системи
Доставка на комуникационно оборудване
Доставка на устройства за безжична свързаност
Доставка на стълбове за монтаж. |
3 478 678.80
|
3 387 527.60
|
Дейност 3. Инсталиране, монтаж и провеждане на тестове.: Инсталиране, монтаж и провеждане на тестове:
Провеждане на тестове за приемане на системата в реална експлоатация.
Извършва се монтаж на доставените камери. Изгражда се необходимото основно и резервиращо захранване за всяка точка и доставените сървъри.
Инсталиране на доставения софтуер-Доставеният софтуер предоставя различни софтуерни услуги, които да работят независимо една от друга, позволявайки на решението да бъде мащабирано върху отделни сървъри съобразно нуждите на проекта. Всички услуги се възстановяват автоматично след отпадане, така че нито един компонент да не може да повлияе негативно на работата на цялата система.
Осигурява се възможност за архивирането и възстановяването на базата данни.
Интеграция на монтираното оборудване и доставения софтуер - Системата за интеграция трябва да включва опции, които да представят информационните точки на физическите устройства като логически елементи. Информационни точки са вратите за контрол на достъп, видеокамерите, димооптичните датчици или сензорите за сградната автоматизация.
Провеждане на тестове – Провеждане на тестове в реална среда съгласно програма утвърдена от Възложителя. Документална проверка на доставеното оборудване и софтуер за съответствие с изискванията на техническата спецификация. |
1 159 559.60
|
1 159 559.60
|
Дейност 4. Приемане на системите, въвеждане в експлоатация и провеждане на обучение на персонала.: Внедряване на системи за сигурност, интеграция и визуализация;
Приемане на системите;
Въвеждане на системите в експлоатация;
Провеждане на обучения на представители от персонала на всеки обект – пристанищен терминал (Обучение на специалисти по хардуер и софтуер и обучение на оператори);
Въвеждане на системите в реална експлоатация. |
579 779.80
|
344 389.20
|
Дейност 5. Подготвителни дейности за реализация на инвестиционен проект
5.1. ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
5.2. ИЗГОТВЯНЕ НА КОНЦЕПЦИЯ ПО ПРОЕКТ ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ СИСТЕМИ ЗА ПРЕВЕНЦИЯ НА РИСКА И ПОВИШАВАНЕ НА СИГУРНОСТТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА МОРСКИТЕ ПРИСТАНИЩА: По 5.1. изпълнителят ще извърши: 1. Изготвяне на анализ на съществуващите технически системи за сигурност на идентифицираните заплахи и целево ниво на сигурност на терминалите в пристанища Варна и Бургас и изследване на необходимостта на модернизацията им;
2. Изготвяне на принципи и насоки за технологична модернизация на съществуващите технически системи за сигурност при спазване на действащата нормативна уредба;
3. Разработване на техническа спецификация за техническа модернизация на съществуващите технически системи за сигурност на територията на пристанища Варна и Бургас;
4. Изготвяне на документи от документация за обществена поръчка с предмет: "Система за превенция на риска и повишаване на сигурността на територията на морските пристанища" както следва:
а) Техническа спецификация в съответствие с Глава шеста, раздел II "Технически спецификации, Маркировки, Протоколи от изпитания" от ЗОП;
б) Формулиране на съответните критерии за подбор към участниците в съответствие с Глава седма, раздел II "Критерии за подбор" от ЗОП;
в) Методика за комплексна оценка и начина за определяне на оценката по всеки показател;
г) Пълно описание на предмета на поръчката;
д) Проект на договор.
По 5.2. изпълнителят ще извърши: 1. Да направи обща оценка на заплахите и да разработи концепция за превенция на риска и повишаване на сигурността за пристанища Варна и Бургас, съгласно действащата нормативна уредба е в съответствие ISPS Code.
2. Да направи обща оценка на нивото на сигурност на пристанищата Варна и Бургас и да извърши анализ на несъответствията, съгласно разработената концепция и ISPS Code.
3. Да предложи организационни решения за постигане на съответствие, съгласно т.1 и т.2.
4. Да предложи организационни решения за постигане на съвместимост на системите за сигурност на терминалите в пристанища Варна и Бургас, както и за постигане на съвместимост с другите системи на посочените терминали. |
24 800.00
|
24 800.00
|
Дейност 6. Строителен надзор: За изпълнение на дейността е сключен Договор № 15 от 26.04.2018 г. на стойност 29 000,00 лв. без ДДС.
Извършването на консултантската услуга включва услуги в пълен обем във връзка с качествено и законосъобразно проектиране и изпълнение на строително-монтажните работи (СМР) и включва дейностите по:
1. Извършване оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и изготвяне на комплексен доклад по чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ.
2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно предвиденото в чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове.
3. Извършване проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на Наредба № РД-02-20-1 от 5.02.2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България при упражняване на дейностите по т. 1 и 2.
4. Подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
5. Изпълняване координация на строителния процес до въвеждане на обектите от проекта в експлоатация.
6. Извършване на дейност като координатор по безопасност и здраве за проектиране и изпълнение на строително-монтажните работи, съгласно чл. 5, ал. 3, т. 1 „а" и т. 2 „а" от на Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
7. Изготвяне на технически паспорти на изпълнените обекти съгласно чл. 176 „б", ал. 1 от ЗУТ по реда на Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите.
8. Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на обектите от проекта в експлоатация до органа, издал разрешението за строеж. |
29 000.00
|
29 000.00
|
Дейност 7. Публичност, информация и комуникация: Мерките за информация и комуникация обхващат целия период на изпълнение на проекта, считано от датата на сключване на договор с избрания изпълнител до последната планирана дейност по публичност, в т.ч. поставяне на постоянните обяснителни табели.С цел популяризиране на ОПТТИ сред широката аудитория и гарантиране на прозрачността по отношение разходването на европейските средства съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, Националната комуникационна стратегия с нейните приложения,е извършен следният подбор на комуникационни дейности и инструменти, съобразени със спецификата и значимостта на проекта, целевите групи и обхвата на задачите, възложени на изпълнителя:
1.Публичнo събитиe – една пресконференция за отбелязване края на изпълнението на проекта – ще се проведе след приключване изпълнението на дейностите по проекта;
2.Промоционални и печатно-информационни материали: портфолио (100 бр.); химикал (100 бр.); флаш-памет за телефон (100 бр.); торбичка (100 бр.); универсален органайзер (100 бр.); USB за кола (100 бр.); етикет за куфар (100 бр.); чанта за лаптоп (100 бр.); ментови бонбони (100 бр.); блутуут аудио колонка (100 бр.); мемори карта 16 GB (100 бр.).
Рекламните и печатно-информационните материали са предназначени за широката общественост, специализираните публики и за средствата за масова информация, както и материалите, които ще формират информационния пакет за участниците в пресконференцията.
3.Информационни билбордове – 2 бр.Билбордовете ще бъдат поставени на два от обектите,на подходящи места, където лесно могат да бъдат забелязани от обществеността. Предвижда се да бъдат изработени и монтирани при започването на изпълнението на дейностите по проекта.
4.Постоянни обяснителни табели – 3 бр. Монтажът им ще бъде извършен в рамките на една седмица след отстраняването на билбордовете, но не по-късно от три месеца след приключването на дейностите по проекта.
5.Информационни стикери – 1200 бр. Във връзка с идентификацията на закупеното със средства на ОПТТИ оборудване, което ще бъде въведено в експлоатация.
7.Ролбанери – 2 броя.Функцията на ролбанерите е свързана с пространствената идентификация на помещенията, в които ще се провеждат публичните събития.
8.Фото заснемане и архив – за събитието се предвижда да има неограничен брой от кадри, от които да се предостъпят авторските права за ползване на прессъобщение (поне 10 кадъра).Необходимо е репортажно заснемане на планираното събитие и изготвяне на фотоархив.
10.Медиен мониторинг на публикации, свързани с пресконференцията.За целта ще се направят извадки от публикуваните статии за пресконференцията в печатните издания и интернет медии, придружени със снимков материал.
11.Пресъобщения - 2 броя.Във връзка с планираното публично събитие. |
30 000.00
|
29 900.00
|
Дейност 8. Управление на проекта : • Създаване на ЗУИП със заповед на Генералния директор на ДППИ, в която ще бъдат разписани подробно задълженията на членовете на екипа; определяне на Ръководител, Заместник ръководител на проекта и Експерти - служители на ДП "Пристанищна инфраструктура" и Външни експерти, които ще бъдат отговорни за:
• Проследяване изпълнението на проектните дейности, провеждане проверки на място, съставяне на протоколи за проведените проверки, участия в комисии, водене на документация, класиране и съхраняване на архива на проекта, изпълнение на други възложени дейности, съгласно разписаните задължения на членовете в заповедта за ЗУИП;
• Подготовка на технически отчети/доклади за напредъка по проекта и изпращане до УО на ОПТТИ;
• Подготовка на искания за плащания по проекта и изпращане до УО на ОПТТИ;
• Проследяване и съдействие на изпълнителя за изпълнението на мерките за публичност, информация и комуникация;
В екипа на проекта е необходимо да бъдат включени външни експерти специалисти, които ще имат пряко отношение при реализацията на проекта. Външните експерти ще са пряко ангажирани с цялостното изпълнение на проекта. |
174 000.00
|
75 332.51
|