Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 226 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The current project to provide a hot lunch in the context of the COVID-19 pandemic is aimed at vulnerable people who, due to poverty and prolonged social isolation, are in a crisis in difficulty to provide for themselves.
There will be a selection of 230 users from the target groups to provide a hot lunch, consisting of: soup, main course and bread and once a week dessert. The service will be provided through 11 units of Home Social Patronage, which has appropriate facilities and equipment for food preparation and transportation to consumers. Consumers will be provided with a varied weekly menu according to the Recipe Book for public catering establishments from 2010 published by Tehnika, a balanced diet will be provided, in compliance with the requirements for food safety and national standards and norms of nutrition. Accompanying measures will be implemented in addition to the distribution of food in order to reduce social exclusion and / or deal with social emergencies in an emancipatory and sustainable way, such as the cost of counseling, information materials on basic social rights and referral to other services, for individual and group counseling for family budget management, for preparation of guidelines for a balanced diet, etc. to inform and advise consumers on the possibilities for using social and administrative services, for healthy and balanced nutrition, as well as other forms of support, assistance, individual or group counseling, realized in response to identified specific needs and problems.
As a result of the project implementation 230 people from the municipality will receive a hot lunch in 102 working days, their access to social services will be improved to overcome their social isolation in the conditions of the declared emergency situation arising from the need to limit the spread of COVID- 19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Тази дейност ще започне преди стартирането на договора, след одобрение на Списъка за потребителите от АСП, както и да се изпълнява през целия период на изпълнение, което ще кореспондира с описание в проектното предложение. В съответствие с целите на операцията, целевите групи са лица: -без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията; -поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа; -обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. В условията на извънредна ситуация, за да се гарантира, че помощта ще достигне до най-засегнатите от кризата, комисия, назначена със Заповед на кмета на общината ще идентифицира най-нуждаещите се лица, като за целта ще се използват всякакви източници на информация-сигнали на граждани, отворена телефонна линия, информация от РЗИ за лица, поставени под задължителна карантина, информация от доставчици на социални услуги и институции и др. За да се удостовери допустимостта на потребителите, ще се създаде организация за поддържане на съответна документална отчетност, с която да се гарантира, че подборът на потребителите е съобразен с изискванията за допустимост и е извършен по прозрачен и обективен начин. При идентифицирането на нуждаещите се лица ще се използва механизъм за идентифициране на най-нуждаещите се лица - целева група по операцията, базиран на прилагания подход по оперативната програма до момента, където е приложимо, но модифициран, за да отговори в най-пълна степен на нуждите на хората и отрази обективната пандемична ситуация. Преди стартиране на дейността по приготвяне и доставка на топлия обяд, всички идентифицирани от ПО нуждаещи се лица подлежат на потвърждаване от съответната ДСП за принадлежност към допустимата целева група. Във връзка със задължителното използване на защитен канал и начин за обмен на данни между общината и ДСП при необходимите проверки на кандидат-потребителите за принадлежност към допустимите целеви групи, обменът на информация ще се извършва чрез средата за електронен обмен на съобщения (СЕОС) на ДАЕУ. Декларациите за разкриване на данъчна и осигурителна информация, приложени към заявленията на кандидат-потребителите в оригинал. Общината ще изготви списък с попълнени колони 1,2,3, а при карантинирани и колона 4, за всички кандидат-потребители, който ще представя на съответната ДСП за проверка и отразяване на принадлежността към целевите групи по програмата. За лицата, които са поставени под карантина ще се отразява в колона „Забележка ПО“ „под карантина от …до../дата/“. Всеки потребител ще се подписва ежедневно в списъка за получения топъл обяд. Невключените нуждаещи се лица към момента на стартирането на услугата, ще бъдат в списък на чакащите. Те ще бъдат включвани при евентуално отпадане на потребител. Храната ще се приготвя в 11-те ДСП с добра материална база, разполагащи с цялостно оборудване и обзавеждане, чрез които ще се осигурява обяд на 230 потребители от целеви групи: 1. ДСП с.Ведрина – 20 потребители; 2. ДСП с.Владимирово - 20 потребители; 3. ДСП с.Дончево - 20 потребители; 4. ДСП с.Житница - 20 потребители; 5. ДСП с.Карапелит - 30 потребители; 6. ДСП с.Овчарово - 20 потребители; 7. ДСП с.Паскалево - 20 потребители; 8. ДСП с.Победа - 20 потребители; 9. ДСП с.Смолница - 20 потребители; 10. ДСП с.Стефан Караджа - 20 потребители; 11. ДСП с.Стожер - 20 потребители. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с. Ведрина: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно-ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с. Ведринаще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с. Ведрина ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 5 508.00 5 508.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с. Владимирово: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с. Владимирово ще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с. Владимирово ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 5 508.00 5 508.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с.Дончево: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с. Дончево ще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с. Дончево ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 5 508.00 5 508.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с.Житница: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с.Житница ще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с.Житница ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 5 508.00 5 508.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с.Карапелит: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с.Карапелит ще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с.Карапелит ще предоставя топъл обяд на 30 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 8 262.00 8 262.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с.Овчарово: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с.Овчарово ще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с.Овчарово ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 5 508.00 5 508.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с.Паскалево: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с.Паскалево ще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с.Паскалево ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 5 508.00 5 508.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с.Победа: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с.Победа ще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с.Победа ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 5 508.00 5 508.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с.Смолница: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с.Смолница ще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с.Смолница ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 5 508.00 5 508.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с.Стефан Караджа: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с.Стефан Караджа ще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с.Стефан Караджа ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 5 508.00 5 508.00
Приготвяне на топъл обяд - Обект с.Стожер: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в община Добричка. Проведена е обществена поръчка с уникален №851135 в РОП №2018/S113-256790 в ОВ на ЕС. Сключени са общо 12 бр. договори за доставка на храни: 1.Договор №106/17.09.2018 г.- „Хляб и тестени и пресни сладкарски изделия“; 2.Договор №107/17.09.2018 г.- „Мляко и млечни продукти“; 3.Договор №108/17.09.2018 г.-„Безалкохолни напитки, бутилирани трапезни и натурални води“; 4.Договор №109/17.09.2018 г. - „Подправки-пресни и сушени“. 5. Договор №110/19.09.2018 г. - „Месо и месни продукти“; 6. Договор №111/19.09.2018 г. - „Риба и рибни продукти и др. морски дарове“; 7. Договор №112/19.09.2018 г. - „Яйца и яйчни продукти“; 8. Договор №113/19.09.2018 г. - „Зеленчуци-сурови, сготвени, консервирани, замразени и сушени, ферментирали зеленчукови сокове“; 9. Договор №114/19.09.2018 г. - „Плодове-пресни и замразени, сушени, консервирани под формата на нектари и плодови сокове, кофитюри, мармалади, желета и компоти“; 10. Договор №115/19.09.2018 г. - „Масла и мазнини“; 11. Договор №116/19.09.2018 г. - „Захар и захарни изделия“; 12. Договор №117/19.09.2018 г. - „Варива“. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и един път седмично-десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню по Рецептурник за заведения за обществено хранене от 2010 г. на изд.Техника, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на Обект с.Стожер ще бъде с продължителност 5 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2021 г. и да продължи до 30.06.2021. Обект с.Стожер ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 102 дни /всеки работен ден в рамките на 5-те месеца на предоставяне на услугата/. 5 508.00 5 508.00
Осигуряване на топъл обяд: В рамките на проекта ще функционират единадесет обекта, за потребители от община Добричка, които се намират в съответните звена на Домашен социален патронаж – кухни за приготвяне на храна, които са с дългогодишен опит в предоставянето на социалната услуга обществена трапезария, изразяваща се в ежедневна доставка на топла храна за потребители в съответните райони. 1.ДСП с.Ведрина - адрес: с. Ведрина, община Добричка, „сградата на училище и детска градина“-хранителен блок към домашен социален патронаж на община Добричка; разполага с домакин-разносвач и готвач; има Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №1870/ 27.12.2013 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500234; 2.ДСП с.Владимирово- адрес: с. Владимирово, община Добричка, „сградата на училище и детска градина“, кухня ДСП на община Добричка; разполага с домакин-касиер, готвач, пом.готвач и шофьор-разносвач. Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №1869/ 27.12.2013 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500233; 3.ДСП с.Дончево - адрес: с. Дончево, община Добричка, кухненски блок към домашен социален патронаж на община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор. Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №1867/27.12.2013 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500231; 4.ДСП с.Житница - адрес: с. Житница, община Добричка, „сграда училище с кухненски блок и трапезария“-кухненски блок към домашен социален патронаж на община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор.Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №1641/14.10.2013 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500197; 5.ДСП с.Карапелит - адрес: с. Карапелит, община Добричка, „сграда детска градина“-Хранителен блок към домашен социален патронаж на община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор. Има Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №91/10.05.2011 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500003; 6.ДСП с.Овчарово - адрес: с. Овчарово, община Добричка, Кухня ДСП на община Добричка; разполага с домакин, готвач и шофьор; Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №2/02.01.2014 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500241; 7.ДСП с.Паскалево - адрес: с. Паскалево, община Добричка, „сграда детска градина“-Хранителен блок към домашен социален патронаж на община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор-разносвач. Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №1868/27.12.2013 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500232; 8.ДСП с.Победа - адрес: с. Победа, община Добричка, област Добрич, „сграда детска градина“-Кухня към домашен социален патронаж на община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор; Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №114/19.01.2012 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500055; 9.ДСП с.Смолница - адрес: с. Смолница, община Добричка, „сграда кметство“-Кухненски блок към домашен социален патронаж на община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор; Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №1629/11.10.2013 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500185; 10 ДСП с.Стефан Караджа - адрес: с. Стефан Караджа, община Добричка, „сграда детска градина“-Кухня към ДСП на община Добричка; разполага с домакин, готвач и шофьор; Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №101/21008/ 27.07.2016 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500275; 11.ДСП с.Стожер - адрес: с. Стожер, община Добричка, Кухненски блок към домашен социален патронаж на община Добричка; разполага с домакин, помощник готвач, готвач и шофьор; Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ №1640/14.10.2013 г. и Регистрационен номер на обекта: №082500196. Всички обекти разполагат с подходящо кухненско обзавеждане и оборудване за предоставяне на качествена услуга. 3 167.10 3 167.10
Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Добричка разполага с необходимия капацитет за предоставяне на съпътстващи мерки на представителите на целевите групи и ще предоставя тези мерки самостоятелно. Съпътстващите мерки са предвидени в допълнение към разпределянето на храна с цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин, като например разходите за консултиране, за изготвяне на информационни материали за основни социални права и насочване към други услуги, за индивидуално и групово консултиране за управление на семейния бюджет, за изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене и др. 3 167.10 3 167.10

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).