Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The present project proposal aims at creating a system for security and confidentiality of electronic information and communication through development and marketing of encryption device - USB key for protection of personal and corporate data. The product of the entrepreneurial idea is intended to be used both for the protection of personal data and for the protection / encryption of information files and folders that may contain all kinds of information.
Within the framework of the implementation of the project proposal it is envisaged:
● Creation of a team for development and realization of the product market of the entrepreneurial idea including:
 - Entrepreneur;
- One person part of the qualified team of the developer who is subject to evaluation;
- One person part of the trained team of the developer who is not subject to evaluation.
- One person with permanent disability is part of the trained team of the developer who is not subject to evaluation.
● All persons in the team will be employed on a labor contract for a minimum of 6 months after the end of the project with retention / post, hourly employment and salary amount.
● Hire a suitable office / office / in Kyustendil for the needs of the team involved in developing the product of the entrepreneurial idea.
● Buying, supplying and commissioning of the necessary equipment that is directly related to the development and realization of the product market of the entrepreneurial idea.
● Buying and supplying materials and consumables intended for use in the manufacturing process, which will directly contribute to the realization of the entrepreneurial idea on the market.
● Preparation of economic, financial and technical evaluation of the subject of the entrepreneurial idea.
● Making market analyzes and surveys and marketing plans.
● Develop a website
● Participations to present the company and present the product to the entrepreneurial idea at home and abroad.
● Project preview.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр,; както и чрез закупуване на лаптоп -4 бр., стационарен компютър - 2 бр.; Лазарен гравир - 1 бр.; Дигитална IR станция - 1 бр. и 3D принтер - 1 бр.): Като част от дейността ще бъдат наети 4 броя квалифициран персонал, необходим за разработването на продукта на предприемаческата идея и реализирането му на пазара. Ще бъде закупено необходимото оборудване - лаптоп -4 бр., стационарен компютър - 2 бр.; Лазарен гравир - 1 бр.; Дигитална IR станция - 1 бр. и 3D принтер - 1 бр. Настоящето проектно предложение е свързано с разработването и производството на криптиращо устройство - USB ключ за защита на лични и корпоративни данни. Предназначението на предвидените за закупуване ДМА е следното: лаптопите – за програмиране на софтуер, презентации и демонстрации на продукта; стационарните компютри – за проектиране на софтуер и хардуер; лазарен гравир – за оформяне на корпусите, надписване на устройствата, изобразяване на лога и дизайн на продуктите; дигитална IR станция –за запояване на електронни компоненти за SMD монтаж, чрез топъл въздух и чрез инфрачервени лъчи, включително използване на безоловни припои; 3D принтер – за създаване на прототипи на устройствата, изработка на ограничени серии от корпуси в различни цветове и материали, включително рециклируеми корпуси. Материалите и консумативите, предвидени за влагане в производствения процес, които ще допринесат непосредствено за реализирането на предприемаческата идея на пазара за периода на изпълнение на проекта са следните: - PLA консуматив за 3D принтера, необходим за създаване на ограничени серии/прототипи на корпусите на криптиращото устройство -300 бр.; - цветен принтер - за създаване на цветни схеми и чертежи на продуктите – 1бр.; - Тонер за цветен принтер - консуматив за принтера - 6 комплекта с 5 цвята; - Барабан за цветен принтер - консуматив, сменящ се след 2-3 смени на тонер касетите – 3 бр.; - алуминиеви листа 1-2 мм за лазерното рязане – 1 м2 , необходим за изработка на част от корпуса на продукта – 10 бр.; - Двуслоен текстолит за платки 1 м2 за изработка на печатни платки за SMD монтаж – 10 бр.; - Тинол /1кг/ и флюс/паста за запояване /1кг/ - за запояване на компоненти; - Резистори /500 бр./, кондензатори /500 бр./, флаш памети /200 бр./, чип - контролер за управление на флаш памет /200 бр./, чип за изпълнение на алгоритъм AES-256 /200 бр./, USB конектори /200 бр./, - необходими елементи за започване за изработка на хардуера; - Инфрачервена глава за машина за запояване - консуматив, сменя се след определен брой запоявания – 1 бр. С цел определяне ефективността от производството на криптиращо устройство и реализацията му на пазара, в рамките на изпълнение на дейността ще бъде изготвена икономическа, финансова и техническа оценка на предмета на предприемаческата идея. За осигуряването на пазарната реализация на продукта ще се изработят пазарни анализи и проучвания и маркетингови планове за успешното разпространение на криптиращото устройство сред потенциалните потребители. Ще бъде създадена интернет страница на кандидата, на която ще се предоставя подробна информация за характеристиките, предназначението, начина на работа и възможностите за закупуване на продукта на предприемаческата идея. За обезпечаване на работния процес ще бъде наето помещение (офис) в гр. Кюстендил за период от 16 месеца. Разходът включва наема на помещението и режийните разходи. За разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи ще бъдат организирани участия за представяне на фирмата и презентиране на продукта на предприемаческата идея, както следва: - В България – „Изложение за сигурност“, провеждано в Експо Център София - 1 бр. - В чужбина – посещение на изложение, свързано с представянето на продукти, осигуряващи сигурността на данните. Предвиждат се 1 посещение на актуално събитие след предварителен подбор на най-подходящото. Целта за участие на планираните събития е да се промотира продукта на българския и международен пазар. Разходите за участия в събития в страната и в чужбина включват разходите за такси за участия и разходи за командировки на 4 лица. 231 750.00 215 596.21
Визуализация на проекта /дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 бр. плакати с информация за проекта, 15 бр. информационни стикери /лепенки/; 1 000 бр. печатни информационни материали /брошури/ и 1 бр. постоянна информационна табела.: Визуализация на проекта /дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 бр. плакати с информация за проекта, 15 бр. информационни стикери /лепенки/; 1 000 бр. печатни информационни материали /брошури/ и 1 бр. постоянна информационна табела. Разясняването на целите и задачите на проекта и постигането на максимална публичност на постигнатите резултати ще се осъществи в рамките на дейността чрез: ● Закупуване и доставка на 2 бр. плакати /размер минимум А3/ с информация за проекта. Плакатите ще бъдат поставени на видно за обществеността място, на входа на сградата, в която ще се реализира предприемаческата идея и на видно място в работния офис на предприятието. На плакатите ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. ● Закупуване и доставка на 15 бр. информационни стикери /лепенки/. Стикерите ще бъдат поставени на подходящо място на повърхността на закупеното по проекта оборудване. На тях ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, упоменаването „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014 -2020 и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. ● Изработване и разпространение на 1 000 броя печатни информационни материали /брошури/. Ще бъдат изработвани и разпространени 1 000 броя /брошури/, във всяка от които ще се съдържа: - Емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз" - Наименованието на съфинансиращия фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - Наименованието на проекта - Адреса на единния информационен портал ● Изработване, доставка и монтаж на постоянна информационна табела след приключване на проекта. Не по-късно от 3 /три/месеца след приключване на проекта ще бъдат изработена, доставена и монтирана 1 /един/ брой постоянна информационна табела. Постоянната информационна табела се предвижда да бъде поставена на видно за обществеността място пред входа на сградата, в която се намира офиса на предприятието. На нея ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация. - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 2 000.00 1 220.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).