Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 64 523 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The project proposal advocates the main and specific objective of the procedure, and envisages the placement of 16 unemployed persons for 12 m. and specific support for workplace adaptation for 4 with TELK, who will be placed for 24 m. The intention contributes to the implementation of principle 3 "Equal opportunities", principle 4 "Active support for employment" and principle 17 "Integration of people with disabilities" of the European Pillar of Social Rights. It envisages the appointment of personnel to expand the activities of the applicant MEGA MALL OOD, which works with an ID code. activity: 47.75 - Retail sale of perfumery and cosmetic goods and toiletries.
The company develops commercial activity, has 3 stores, an office and a warehouse in the city of Sofia and 9 staff members at the time of application.
Under the project, we provide mentoring for the newly appointed persons in the professions: sales representative, sales consultant, marketing specialist, courier, warehouse worker and technical assistant in order to expand the company's activities. In the appointment and mentoring of new employees, principle 3 "Equal opportunities", principle 4 "Active support for employment" and principle 17 "Integration of people with disabilities" of the European Pillar of Social Rights will be observed. Project activities will be implemented in compliance with the principles of gender equality, ensuring inclusion in the labor market and non-discrimination. 
Project activities will be carried out avoiding any discrimination based on race, colour, ethnic or social origin, language, religion or belief, political or other opinions, property status, origin, disability, age, sexual orientation and others factors that could lead to a discriminatory moment.
After the end of the project activities for the persons under the project, the following will be retained in sustainability: 3 persons with TELC (60% achieved indicator) and 10 persons without TELC (60% achieved indicator)
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 „Наемане на лица от целевата група“.: Дейността предвижда назначаване на 20 лица от целевите групи на процедурата на тр. договор и ще се реализира както следва: I. Разработване на критерии за заемането на работни позиции за 20 безработни/неактивни лица от целевите групи на процедурата (16 без ТЕЛК и 4 с ТЕЛК) в необходимите професии за разширяване на дейността на фирмата по кода на икономически код, с който работи: 47.75 - Търговия на дребно с парфюмерийни и козметични стоки и тоалетни принадлежности. II. Публикуване на свободните за заемане позиции, обособени от кандидидата с разработени критерии и изисквания за съответната позиция. III. Селектиране на безработните / неактивни лица. IV. Назначаване на селектираните лица. / Сектор G – Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети и съгласно Условията за кандидатстване за всяко лице от целевата група назначено в дейността се полага за тримесечие брутната сума от 3 963.00 лв. за 8 часа и 1 981.00 лв. за 4 часа (заплати и осигуровки за работодател), на ден при петдневна работна седмица. 4.1. Лица без ТЕЛК: 16 л.: - 6 л., продавач - консултант - код по НКПД 5223 2001, на 4 часа за 12 месеца / 6 х 4 х 1 981.00 лв. = 47 544,00 лв. - 2 л., търговски представители - код по НКПД 3322 3003, на 8 часа за 12 месеца / 2 х 4 х 3 963.00 лв. = 31 704,00 лв. - 2 л., специалисти, маркетинг - код по НКПД 3339 3005, на 8 часа за 12 месеца / 2 х 4 х 3 963.00 лв. = 31 704,00 лв. - 1 л., складов работник - код по НКПД 9622 0001, на 8 часа за 12 месеца / 1 х 4 х 3 963.00 лв. = 15 852,00 лв. - 2 л., куриер - шофьор - код по НКПД 8322 2007, на 8 часа за 12 месеца / 2 х 4 х 3 963.00 лв. = 31 704,00 лв. - 3 л., технически сътрудник - код по НКПД 4110 2005, на 8 часа за 12 месеца / 3 х 4 х 3 963.00 лв. = 47 556,00 лв. 4.2. Лица с ТЕЛК: 4 л. - 3 л. хигиенистки - код по НКПД 9112 0004 , на 4 часа за 24 месеца / 3 х 8 х 1 981.00 лв. = 47 544,00 лв. - 1 л., складов работник - код по НКПД 9622 0001, на 8 часа за 12 месеца / 1 х 4 х 3 963.00 лв. = 15 852,00 лв. Разходите за заплати са, както следва: - за 16 лица без ТЕЛК = 206 064,00 лв. / б.р. 1.1 - за 4 лица с ТЕЛК = 63 396,00 лв. / б.р. 1.2 Общо за двете целеви групи: 269 460,00 лв. Период на реализация на Дейност 1 - от 1-ви до 24-ти месец, тъй като първия месец е свързан с обявление, интервюиране и избор на подходящите лица, а има възможност и да не намерим веднага подходящите лица. 269 460.00 0.00
Дейност 2 "Менториране на наетите лица от екипа на кандидата" / Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.: Дейността представлява качествено приобщаване на новонаетите лица към екипа и дейността на кандидата и един вид минимизиране на риска от преждевременно отпадане и несправяне с поставените задачи. По нея предвиждаме 6-ма ментори (работещи лица във фирмата) да подкрепят новонаетите лица, да ги съветват, обучават и напътстват в процеса на усвояване на новите задължения и работни ангажименти. Разходите за възнаграждение на менторите определени от работодателя, съгласно Условията за кандидатстване на процедурата, са изчислени на месечна база като 1/2 от като минималното месечното възнаграждение за страната за 2024 г. (933 лв.) или 466,5 лв. на месец. Сумата ще бъде начислена като тр. възнаграждение по допълнителен трудов договор (чл. 110, 111 от КТ, във връзка с чл. 70 и 71.) Ще бъде изисквано задължително менторските часове да покриват минимум 40-часова месечно менторска подкрепа. Сума за двамата ментори за периода на проекта изчисляваме така: 6 месеца х (466,5 лв. раб. заплата за 4 часа с включена осигуровка за лицето + 89,26 лв. осугуровка за работодател) = 3 334,56 х 6-ма ментори = 20 004,00 лв. / б.р. 1.3 Описанието на дейността е направено съгласно Условията за допустимост на разходите за възнаграждения посочени в т. 14.3 / „Допустими разходи“ на настоящите Условия за кандидатстване и на база разясненията във "Въпроси и отговори", които са неразделна част от насоките за кандидатстване. Период на реализация на Дейност 2: от м. 2 до м. 8 16 794.00 0.00
Дейност "Адаптиране на работното място за новонаети лица с трайни увреждания – оборудване".: Дейността предвижда за нуждите на лицата с ТЕЛК и адаптирането на работните места да бъдат закупени: 1./ Електрическа транспалетна количка с електронна везна, 1 500 кг.: 2./ Прахосмукачка за сухо и мокро почистване: Общо за двете пера оборудване: 6 081,33 лв. Закупуването на оборудването (ДМА) мотивираме с профилите на професиите на лицата с ТЕЛК, а именно: три хигиенистки и един складов работник. 2./ За длъжносттаскладов работник (1 л.): Персоналът, водещ стокови документи, поддържа документацията за произведени стоки и получени, претеглени, издадени, експедирани или складирани производствени материали. Персоналът, водещ стокови документи, изпълнява следните основни задачи: • организира и контролира получаването и експедицията на стоки и води съответните документи; • поддържа документи за стоковата наличност, проверява издадените стоки, оценява нуждите и изготвя заявки за нови стокови наличности; • получава, складира и издава инструменти, резервни части и друго оборудване и води съответната документация; • тегли получените, издадените, произведените или експедираните стоки и води съответната документация; • съставя инвентарни списъци на артикулите, получени за складиране. 1./ За длъжността хигиенист (3 л.): • Поддържа постоянна чистота в определените помещения и прилежащите им площи; • Почиства поверения му обект / зона / район ежедневно, включително, прозорци, мебели, под и др.; • Почиства стелажи, повърхности, стени, прилежащи тоалетни помещения, стъклени витрини, техника и др. само с препарати, закупени точно за целта; • Грижи се за вътрешните декоративни растения ежедневно както и за външните тревни площи; • Събира и опакова разделно отпадъците от помещенията до съответните места за събирането им; • При необходимост изпълнява и други задачи, възложени във връзка с изпълнение на работата. Период на реализация на Дейност 3 - от 2-ри до 5-ти месец. 6 081.33 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).