Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The project "Creation of new jobs and sustainable employment in" Correct Stroy "Ltd." will aim: "To ensure effective and sustainable employment jobs career of unemployed people in the 'Correct Stroy" Ltd. ".
The specific objectives of the project are:
Specific objective 1: To improve the human resource "Correct Stroy" Ltd., by providing new jobs and sustainable employment 8 unemployed / inactive and / or young people under 29
Specific Objective 2: To provide effective and equip jobs for the unemployed in "Correct Story" LTD.
These specific objectives will be achieved by implementing these out project activities:
Activity 1: Forming a team of organization, coordination and management of project activities;
Activity 2: Provide visualization and publicity for the project;
Activity 3: Provision of equipment and furniture new jobs in the 'Correct Stroy "Ltd;
Activity 4: Recruitment and selection work in "Correct Stroy" Ltd. unemployed / inactive persons and young people up to 29 years;
Activity 5: Providing jobs for 12 months in selected unemployed persons in "Correct Story" LTD.
Through these activities will achieve the following results:
- On 8 unemployed persons and / or young people under 29 years will be provided employment for a minimum of 12 months, technically equipped workplaces for effective implementation of work for the following positions: Armatorist - 2; Shuttering 2; 1 Mason; 1 Worker, tiling and flooring; 1 worker building insulation;
1 Gipsadzhiya, plasterer.
- At least 50% (4) of the new unemployed persons hired will provide employment for 12 months;
- Over 70% (or 6 persons) of newly retained staff are young people up to 29 years or long-term unemployed / inactive;
All these results will lead to more sustainable employment opportunities for unemployed / inactive persons and young people aged up to 29. in the region of Blagoevgrad.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Сформиране на екип за организация, координация и управление на дейностите по проекта: Настоящата дейност е основна при реализирането на това проектно предложение. Нейната цел е чрез екипа, ангажиран за изпълнението ѝ, да се реализират цялостната организация, координация, мониторинг и управление на останалите дейности, заложени в проекта. Това ще позволи безпроблемно да се изпълни целия проект и да се постигнат поставените цели и индикатори в него. Екипът е подбран на база опит, квалификация и компетенции в сферата на управлението на бюджети, човешки ресурси и управление на европейски проекти. Той ще бъде съставен от Ръководител на проекта, Координатор (технически сътрудник) на проекта и Счетоводител на проекта. Ръководителят на проекта ще поеме ангажимента да планира, организира и следи ежемесечно всички дейности и задачи, да разпределя задачите в целия екип, да конктрлира пряко изпълнителите и да представлява проекта пред УО и заинтересовани страни. Координатора, който освен, че ще спомага работата на Ръководителя на проекта, също така и ще участва при реализирането в планираните дейности и задачи при изпълнението на проекта. Счетоводителят на проекта ще бъде отговорен за финансово-счетоводната дейност по проекта, надлежното водене на финансовото досие и ще следи за навременното плащане на разходите, направени по дейностите на проекта. Ангажираността на екипа по организация и управление ще бъде разпределена на часове за целите на проекта, които ще трябва всеки един от тях да отчита. Ежемесечната ангажираност на на Ръководителят на проекта ще бъде средно 30 часа (420 часа за целия проект), на координатора (технически сътрудник) по проекта ще бъде средно 28 часа/месечно (392 часа за целия проект) и на счетоводителя по проекта ще бъде средно 28 часа/месечно (392 часа за целия проект). С всеки един от членовете на екипа ще бъде сключен граждански договор за изпълнение на поетите от тях ангажименти и задачи за целите на проекта. За да може да се получат устойчиви резултати от реализацията на настоящото проектно предложение, екипа на проекта ще организира, контролира и ще спомага за изпълнението на всяка една от останалите дейности заложени в план- графика на проектното предложение. Основните етапи, чрез които ще се реализира ежемесечната дейност на екипа по управление на проекта ще бъдат следните: - изготвяне на месечни планове за изпълнение на дейностите с конкретни срокове, параметри и отговорници. - организация на изпълнението на всяка дейност, контрол и оценка по времето на нейното изпълнението, плащания и счетоводна отчетност. - изготвяне на месечни отчети за реализиране на текущите планове. Отделно от ежемесечния контрол и отчетност, ще се изготвят и междинни и финален технически и финансови отчети към УО за финансово обезпечаване на гладкото протичане на всички дейности. Като цяло тази дейност ще се изпълнява на база изискванията в ръководството за бенефициенти по схемата и приложените документи към него. За безпроблемното реализиране на тази съществена дейност и на целия проект ще се търси взаимодействието и препоръки от УО на база мониторинг и текуща оценка на изпълнението. 10 761.52 6 056.87
Осигуряване на визуализация и публичност по проекта: Целта на дейността е да се постигне информиране на целевата група, заинтересованите страни и широката общественост. Чрез оповестяване за приноса на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” и възможностите за заетост, които ще се предоставят по време на реализирането на дейностите по настоящия проект и самата програма, за да се стимулират повече представители от целевата група (безработни лица/неактивни лица и/или младежи до 29 години) и мотивират да участват в проекта. Дейността ще бъде реализирана на територията на град Благоевград и региона гр. Симитли, гр. Кочариново, гр. Рила и др. Целта на разширяването на дейността извън рамките на града е свързано с осигуряване на по - широк отзвук на проекта и възможностите, които предлага и да се даде шанс на повече представители на целевата група безработни/неактивни лица и младежи до 29г. да кандидатстват за заетост в "Корект Строй" ООД. Изпълнението на дейността ще се извърши на територията на гр. Благоевград на няколко етапа, които ще се застъпват през цялото време на изпълнението на проекта. Дейностите ще бъдат съобразени, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Реализирането на дейността ще се изпълни на следните основни етапи: - Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ, предоставено от ОП "Развитие на човешките ресурси" пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група ще се реализира посредством публикуване на публикация с информация за стартирането на проекта и програмата, по която ще се изпълнява и финансира с кратка информация за проекта (поставени цели, задачи и очаквани резултати от реализацията му) в информационен интернет сайт, обхващащ гр. Благоевград и цяла Югозападна България; разпространение на рекламно - информационни материали през целия период на реализирането на проекта. - Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта, чрез поставяне на информационна табела в офиса на фирмата, стикери на ново закупеното оборудване и стопански инвентар; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет информационна медия (през 2 - 3 месеца) и в социалните мрежи. - Финално представяне на резултатите и постигнатите цели по проекта, чрез заключителна публикация в интернет медия, описваща постигнатите резултати по проекта, за да може по-широка общественост да разбере за реализирането на проекта от фирма "Корект Строй" ООД. Цялостното изпълнение на дейността ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия капацитет и опит в реализирането на подобни дейности. Но активно участие ще вземат, както екипа по управление, така и ръководството на фирма "Корект Строй" ООД ще съдействат за популяризирането както на проекта, така и на програмата сред своите партньори, клиенти, широката общественост и всички заинтересовани страни за качественото и ефективно изпълнение на дейността и постигането на по- голям резултат. 2 091.00 2 088.50
Обезпечаване с оборудване и стопански инвентар новите работни места в "Корект Строй" ООД: Чрез назначаването на новите лица във фирмата ще се създаде нов екип за работа, които ще има нужда от ново техническо оборудване и стопански инвентар, за да извършва ефективно и безопасно трудовите си задължения в работния процес на фирмата. Наличните технически средства, с които разполага фирмата и стопански инвентар се използват от останалите екипи и за новосъздадения липсва такова. Целта на дейността е да се обезпечат новите работни места с ново и допълнително техническо оборудване и инвентар, съобразно изискванията и нуждите на всяка една от длъжностите. При извършването на строителните дейности се изисква да се осигурят, първо добри и безопасни условия на труд и второ да се осигурят ефективни работни места. За това е нужно ново и модерно техническо оборудване и инвентар, които да допринесе за постигането на тези условия на работа на новите работни места. Оборудването и инвентара ще бъдат съобразени не само с нуждите на местата за работа, но и със спецификата на материалите, които се използват и влагат в строителната дейност от работниците, за да може да се постигне качество при изпълнение на предлаганата услуга от фирмата. Този фактор е един от най-важните при строителството и изграждането на сгради. За всяка от отделните длъжности ще бъде закупено допълнително оборудвано, тъй като наличното е недостатъчно за да покрие нуждите на новите работни места, което е пряка необходимост, както за индивидуалната работа на служителите, така и за целия екип. Част от оборудването, което ще бъде използвано от всички работници, независимо от заеманата от тях длъжност като: професионална прахосмукачка за събиране на строителни м-ли-1бр.; Агрегат генератор трифазен 6,5/5 KW; Диамантена пробивна машина с стойка - 1бр; транспалетна количка (2,5 тона)- 2бр. На всеки един от новонаетите работници ще им бъде и раздадени и зачислени следните инструменти: по 1бр. нивелири от AV60, AV80, AV120, AV200; по 1бр. чук; по 1бр. клещи 300мм хромирани и усилени; по 1бр. торбички за инструменти". На Кофражистите ще бъде закупено следното оборудване - Акумулаторен комплект - 1бр.; Акумулаторен перфоратор с батерия-1бр., професионален перфоратор за прецизно пробиване в дърво, стомана, керамика-3бр.; Къртач-1бр.; моторни триони - 2 бр.; високочестотен вибратор за бетон -1 бр. За Гипсаджия, мазач - машина за шлайфане-1бр.; лазерен нивелир със статив и лата -1бр; За Зидара ще бъде осигурено - машина за рязане на строителни материали-1бр.; За длъжността Работник, облицовки и настилки ще се осигури - лазарен ротационен нивелир-1бр., машина за рязане на плочки-1бр.; За "арматурист" ще бъде закупена една ножица за арматура 910 мм. Дейността ще се осъществи, чрез търсене на оферти, закупуване и доставка на професионалното оборудване, която ще се реализира посредством следните основни етапи: - подготовка на процедури за избор на изпълнител, съобразно изискванията на ПМС 118/2014 г., чл. 7, ал.1; - провеждане на избор на изпълнител съобразно размера на разходите за съответната процедура; - покана и сключване на договор за извършване на доставка с избрания изпълнител; - извършване на доставка на договорените техническо оборудване и стопански инвентар; - тестване на оборудването за потвърждаване на техническата им изправност, преди да бъде приета доставката за изпълнена; - приемане на оборудването с приемо -предавателен протокол; - провеждане на инструктаж на новонаетите лица за безопасна експлоатация на новозакупеното техническо оборудване. След приключването на дейностите по процедурата и доставката на оборудването ще бъде направена застраховка, която да покрива различни групи рискове, за да се обезщети техническото оборудване при повреди, техническа неизправност, поради грешка в експлоатацията, срив в електрическата мрежа, кражба и природни бедствия. При необходимост със собствени средства фирмата ще осигури допълнително оборудване, техника и стопански инвентар, които са недопустим разход по настоящата програма оборудване свързано непряко с работните места. 31 303.00 30 746.99
Подбор и избор за работа в "Корект Строй" ООД на безработни/неактивни лица и младежи до 29 години: Дейността цели качествен подбор и избор на неактивни и/или безработни лица, спрямо критериите на кандидата и нуждите на фирмата, които ще получат възможност за включване в заетост. Ще се използват различни методи и средства за подбор на кандидатите, като освен съдействието на регионалното Бюро по труда в гр. Благоевград, ще се търсят и други подходи: интернет базирани платформи, интернет сайтове за безработни, социални мрежи, самостоятелно търсещи работа лица, препоръки от клиенти и познати и т.н. Чрез тази дейност ще се даде възможност на всички кандидати, изявили желание да се включат в проекта на следните длъжности, които ще бъдат обявени от фирма "Корект Строй" ООД, а именно: - Арматурист (с код по НКПД 7119 - 2006 от 2011 г.) - 2 човека; - Кофражист (с код по НКПД 7114 - 2003 от 2011 г.) - 2 човека; - Зидар (с код по НКПД 7112 - 2001 от 2011 г.) - 1 човек; - Работник, облицовки и настилки (с код по НКПД 7122 - 2001 от 2011 г.) - 1 човек; - Работник, строителна изолация (с код по НКПД 7124 - 2008 от 2011 г.) - 1 човек; - Гипсаджия, мазач (с код по НКПД 7123 - 2003 от 2011 г.) - 1 човек; Разпределението е направено, според наличните нужди на целевата група и фирмена стратегия на "Корект Строй" ООД. Продиктувано от стремежа на фирмата да развие и разшири дейността си, а именно да достигне до по- широк кръг клиенти и предлагани услуги е необходимо да увеличи работните екипи за извършване на строителните дейности при изграждането на жилищните и не жилищни сгради, за да могат с по-голям капацитет от работници и служители, фирмата бързо и качествено да може да обслужва потенциалните клиенти и големи обекти на фирмата. Друга причина за наемането на нови служители е фирмата да осигури заетост на безработни лица (от рискови групи), като проява на социална отговорност и стремеж на фирмата да постига положителни резултати в това за напред. Етапите, чрез които ще се реализира дейността са следните: - Популяризиране и разпространение на информацията за свободни работни места и безвъзмездната помощ, посредством реализирането на Дейност 2: Осигуряване на визуализация и публичност по проекта; разпространение на рекламно - информационни материали сред целевата група и БТ; актуални обяви в интернет портали за безработни. Това ще са средствата, чрез които ще се търси връзка с определените целеви групи безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години, за първоначален подбор. - Сформиране на комисия за подбор и избор, със задължително участие на членове на екипа по управление на проекта и членове от екипа на "Корект Строй" ООД; изготвяне на длъжностна характеристика и изисквания към кандидатите. - Селектиране на кандидатите; оценяване на постъпили автобиографии - Провеждане на интервю с одобрените кандидати по предварително изготвени критерии ще се даде шанс на максимален брой кандидати, които отговарят на профила и нуждата на фирмата от подобни кадри да се явяват на интервю. - Избор на кандидатите и покана за сключване на трудови договори за срок от 12 месеца. При избора на лицата няма да се поставят ограничения за образование, опит и ценз, като по този начин се цели ефективно трудово и социално включване на неактивни и безработни лица отдалечени от пазара на труда и устойчиво интегриране на пазара на труда на млади хора изложени на риск от социално изключване. Ще се подберат общо 8 лица, като поне половината (4 човека) от тях ще бъдат безработни младежи до 29 г., а останалите (4 човека) ще бъдат безработни/неактивни лица на възраст от 30 до 54 г. Фирмата си поставя за цел поне 75% (6) от подбраните безработни/неактивни кандидати да бъдат в една от следните категории: - безработни младежи до 29г. вкл.; - продължително безработни/неактивни лица; - безработни лица с ниска степен на образование; 0.00 0.00
Осигуряване на заетост за 12 месеца на подбраните безработни лица в "Корект Строй" ООД: Целта на дейността е да се гарантира устойчива заетост на 8 безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години на следните длъжности: Арматурист-2 човека; Кофражист - 2 човека; Зидар -1 човек; Работник, облицовки и настилки -1 човек; Работник, строителна изолация -1 човек; Гипсаджия, мазач -1 човек. Дейностите, които трябва да изпълняват в фирмата, ново наетите работници и служители на конкретните длъжности са следните: - Арматурист - ще изработва арматурните конструкции на необходимите места и дейности свързани с това, като: връзване с тел на армировъчни пръти; изработване и монтиране на средно сложни армировки за стени, панели, колони на сгради; - Кофражист - ще извършва дейности по изграждането на кофражни конструкции при изграждането на сградите, сглобяване на кофражни панели и метални платна при пълзящ кофраж; извършване на укрепителни дейности свързани с изработката на конструкцията на кофража, отвесиране, нивелиране и свързване на пълзящия кофраж и др. - Зидар - ще извършва всички видове спомагателни работи при зидане, изграждане на външни и вътрешни стени, извършване на гладка външна и вътрешна зидария, поставяне на стоманени скоби и стъпала; ръчно и машинно приготовляване на разтвори; зазиждане на отвори; направа и разваляне на скелета; обслужване на строителния подемник и др., дейности свързани с извършването на зидария. - Гипсаджия, мазач - ще приготвя специални варо-гипсови и гипсови разтвори; ще извършва шпакловане с гипсов и варов разтвор; участие в изпълнение на сложни гипсови мазилки, орнаменти и детайли и др. - Работник, строителна изолация - ще изработва конструкция за полагане на вътрешната и външна изолация на сградите; ще подготвя материалите във вид годен за прилагането им според изискванията на производителя; ще изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността. - Работник, облицовки и настилки - ще трябва да извършва дейности свързани с подготовката за полагане на различни видове облицовки и настилки, приготвянето на необходимите материали за полагането им и залепването им, както извършването на други дейности свързани с работата по полагане на определените настилки и облицовки. Цялостното изпълнение на дейността се планира да премине през няколко основни етапа: - сключване на трудови договори и назначаване на работа на новонаетите в "Корект Строй" ООД; - въвеждане и запознаване с работата на новонаетите лица за всяка отделна длъжност от управителя на фирмата и по - опитните служители; - обучение на работното място и подпомагане трудовата интеграция в работния процес; - ежемесечна оценка на изпълнението на служителите; - ежемесечно заплащане на трудовото възнаграждения; - финална оценка на ефекта от създадените работни места и предлагане на нови договори на част (или всички) от новонаетите лица. - осигуряване на Служба по трудова медицина за новонаетите лица, тази дейност е задължителна за всички работодатели и регламентирана в различни законови и нормативни уредби. С всички подбрани и поканени кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори за срок от 12 месеца, с опция за удължаването им след приключване на проекта. Заплатите, които ще бъдат заложени в договорите ще бъдат формирани на база МОД за съответната професия, с възможност да бъдат увеличени в процеса на заетост и съобразно резултатите от трудовата дейност на новонаетите. През периода на заетостта, при извършването на трудовите си задължения, ръководния екип на фирмата, заедно с екипа по управление и по наблюдение на по-опитни служители ще правят текущи оценки на всеки един от новонаетите за качество и ефективността за справяне с работата и целия работен процес във фирмата. На база направените текущи оценки ще се направи обобщена финална оценка за целия период на заетост, чрез която фирмата ще определи след приключването на проекта, на кои от заетите лица ще предложи да удължи срока на заетост за още поне 12 месеца. 61 930.40 63 420.75

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).