Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 226 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The Maglizh Municipality Warm Lunch project is aimed at individuals and families from the Maglij Municipality who are in dire need and meet the following conditions:. Persons and families supported monthly under the terms and conditions of Art. 9 of the Rules for Implementation of the Law on Social Assistance; Persons with proven lack of income and relatives to care for them, established by the Social Assistance Directorate - Maglij; Single living persons receiving minimum pensions - for length of service and old age, for disability, survivor's pensions, pensions unrelated to employment.
The hot lunch activities will be implemented in two dining rooms:
Dining Room # 1 - The service for providing hot lunch on the territory of the Municipality of Maglizh will be provided by Domestic Social Patronage of the village of Yagoda, which is housed in a building owned by the municipality with the address of the village of Yagoda, municipality. Maglizh, 7 Treti Mart Str. Will be available to 30 users - 125 working days in total:
Dining Room # 2 - Maglizh Municipality with address: Maglizh, 10, Ivan Vazov Str., Zornitsa, by concluding a contract with a contractor according to Art. to 370 (three hundred and seventy) users. The service starts from 03.01.2017 to 31.12.2017. - 248 business days. From 01/01/2018 Maglizh municipality provides the hot lunch service to 400 users by 30.04.2020. The prepared food will be tailored to the needs of the target group, diversified and meet the requirements of the relevant control authorities. A weekly menu will be prepared.
From 03.01.2017 to 04/30/2017 -81 business days - 370 users
from May 1, 2017 - until 12/31/2017 - 167 business days - 400 users
From 01/01/2018 - until 31.12.2018 - 249 business days - 400 users
From 01/01/2019 - until 31.12.2019 - 249 business days - 400 users
From 01/01/2020 to 04/30/2020 - 84 business days - 400 users
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Община Мъглиж предоставя услугата топъл обяд от 01.11.2016гт. както следва: 01.11.2016г. - 30.04.2017г. - на 30 лица и семейства от общината в Трапезария 1,с. Ягода 03.01.2017г. до 30.04.2017г. - на 370 лица и семейства от общината в Трапезария 2 И от 01.05.2017 до 31.12.2018г. услугата ще се предоставя на 400 лица само в Трапезария 2 Лицата отговарят на следните критерии - Лица и семейства месечно подпомагани по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Дирекция "Социално подпомагане" - Мъглиж; - Самотно живеещи лица, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност. Ще бъдат обхванати най-нуждаещите се лица и семейства от основаната целева група според социалната експертиза и преценка на служителите от Дирекция "Социално подпомагане" – Мъглиж. Поради големия брой подадени заявления от желаещи лица бяха проверени от Дирекция"СП"и включени в резервен списък. Община Мъглиж взе решение за разкриване на Трапезария-2, като услугата ще се предоставя от изпълнител, съгласно проведена процедура по ЗОП на 370 потребители от 03.01.2017г. до 30.04.2017г. само в Трапезария 2 от 01.05.02017г. до 31.12.2018г. на 400 потребителя. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария 1 : Закупуването на хранителните продукти за приготвянето на топлия обяд ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. 8 556.00 8 556.00
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария 2: Втората трапезария ще бъде определена чрез провеждане на избор на външен изпълнител за доставка на готова храна( топъл обяд). Сключен е договор с „ТОПЛОКОНТАКТ – СЛИВЕН” ЕООД, със седалище и адрес на управление гр. Сливен, ул. „Константин Константинов” № 13, регистрирано в ТР с ЕИК 119106730, представлявано от Управителя МИНКО ДИНЕВ ВЪЛЕВ, /Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни № 3195/ 23.10.2013 г., издадено от ОДБХ гр. Сливен/. Ще бъдат обхванати 400 лица и семейства от целевите групи, с минимални доходи, живеещи в риск и/.или материално лишение, както следва : от 03.01.2017 г.до 30.04.2017 г. -за 370 лица- * 81раб.дни = 68 931,00лв. от 01.05.2017г.до 31.12.2017г. - за 400 лица *167 раб.дни =167 000,00лв. от 01.01.2018г.до 31.12.2018г.за 400 лица *249 раб.дни= 249000,00лв. Общо а храна - 484931,00лв. Проведена е процедура - Обществена поръчка по реда на чл.182, ал.1, т.5 от ЗОП Пряко договаряне с предмет "Приготвяне и предоставяне на топла пакетирана храна ". Съгласно Заповед № РД-09-375/08.12.2017г. на Кмета на Община Мъглиж и сключен Договор № 161-17/28.12.2017г. с избрания изпълнител фирма « Алфа сървиз 3 « ЕООД с.Юлиево, регистрирано в ТР с ЕИК 200954519, /Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни № 101/ 31828 04.12.2017г., издадено от ОДБХ гр. Стара Загора/. Направена е и промяна в бюджета на услугата - топъл обяд която ще се предоставя в работни дни от седмицата както следва: от 03.01.2017 г.до 30.04.2017 г. - за 370 лица* 81раб.дни = 57017,00лв. от 01.05.2017г.до 31.12.2017г. - за 400 лица *167раб.дни =167 000,00лв. от 01.01.2018г.до 31.12.2018г. за 400 лица * 249раб.дни =249000,00лв. от 01.01.2019г.до 31.12.2019г. за 400 лица * 249раб.дни =249000,00лв. от 01.01.2020г. до 30.04.2020г. за 400 лица * 84 раб.дни = 84 000,00лв. Общо а храна - 749 000,00лв. 805 017.00 57 017.00
Осигуряване на топъл обяд: Община Мъглиж ще изпълнява проекта, като използва Трапезария 1 - възможностите на Домашен социален патронаж (ДСП), който се помещава в сграда собсвеност на общината с адрес с. Ягода, общ. Мъглиж, ул. „Трети март” № 7. Състои се от кухненски блок, който е оборудван с необходимата хладилна техника, кухненско оборудване и достатъчни складови помещения, както и необходимите човешки ресурси, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на дейностите по проекта за 30 бр.потребители. Период за предоставяне на топъл обяд в Трапезария 1 е от 01.11.2016 до 30.04.2017 г.- общо 124 хранодни, в т.ч. за 30 потребители. Трапезария 2 - Изпълнителят реализира дейности по приготвяне и предоставяне на топла пакетирана храна, отговаряща на изискванията на ЗХ, с транспорт за собствена сметка/до трапезария 2/, отговарящ на изискванията на ЗХ, във връзка с предоставяната от Община Мъглиж социална услуга „Обществена трапезария” на територията на Община Мъглиж, по процедура за директно предоставяне на БФП BG05FMOP001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016 - 2020”. Приготвянето на храната за лица, ползващи услугата „Топъл обяд” на територията на община Мъглиж, се извършва по примерни седмични менюта, имайки предвид, че дневното меню на всеки от потребителите следва да включва супа, основно ястие, хляб, а при направени икономии и десерт. Проведена е процедура - Обществена поръчка по реда на чл.182, ал.1, т.5 от ЗОП Пряко договаряне с предмет "Приготвяне и предоставяне на топла пакетирана храна ". Съгласно Заповед № РД-09-375/08.12.2017г. на Кмета на Община Мъглиж и сключен Договор № 161-17/28.12.2017г. с избрания изпълнител фирма « Алфа сървиз 3 « ЕООД с.Юлиево, регистрирано в ТР с ЕИК 200954519, /Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни № 101/ 31828 04.12.2017г., издадено от ОДБХ гр. Стара Загора/.Топъл обяд ще се предоставя в работните дни от седмицата, както следва: от 01.05.2017г.до 31.12.2017г. за 400 лица * 167раб.дни * 2,50лв. единица продукт - топъл обяд = 167 000,00лв. от 01.01.2018г.до 31.12.2018г. за 400 лица * 249раб.дни* 2,50лв. единица продукт - топъл обяд = 249 000,00лв. от 01.01.2019г. до 31.12.2019г. за 400 лица* 249 раб.дни *2,50лв. единица продукт топъл обяд = 249 000,00лв. от 01.01.2020г. до 30.04.2020г. за 400 лица *84 раб.дни * 2,50лв. единица продукт топъл обяд = 84 000,00лв. 40 678.65 740 278.65
Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Мъглиж има опит в предоставянето на съпътстващи услуги в областта на здравни и образователни услуги, социално консултирани и предоставяне на социална подкрепа, както и с квалифициран персонал. Съпътстващите мерки ще се реализират ежемесечно през целия период на реализиране на дейността "Осигуряване на топъл обяд" в отговор на установени конкретни нужди и породили се проблеми. Предоставянето на съпътстващи мерки ще се изразява в: - съдействие и подаване на документи пред Дирекция "Социално подпомагане"; - консултация, съдействие и снабдяване с необходимите помощни средства при инвалидност или тежко заболяване; - консултиране и съдействие за получаване на административни общински услуги; информиране. 40 678.65 34 328.65

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).