Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

This project proposal is part of the targeted social policy of Saedinenie Municipality in support of the needy, children and families living in material deprivation and the risk of social exclusion, who can not provide their own subsistence. The project provides for a hot lunch / catering, and the food is prepared and supplied by an external contractor on the territory of the Municipality of Saedinenie in the homes of the needy and families. It is planned to provide a warm lunch for 180 people in need. As of 01.05.2018 189 The social service period is scheduled to be within the month during business days - from 01.11.2017 to 31.12.2019.
The project proposal targets the following main target groups:
1. Individuals living alone and families who can not withstand their property or work and receive minimum pensions - retirement age, invalidity, survivors' pensions, pensions not related to employment.
2. Persons with proven lack of income and relatives to care for them, established by the respective Social Assistance Directorate.
The project also provides for the possibility of a non-heated hot lunch meeting the storage terms and conditions to be allocated to the following additional target group:
1. Persons and families supported under Ordinance RD-07-5 of 2008 on the terms and procedure for the granting of targeted heating aid for the heating season preceding the granting of the aid.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целевите групи по проекта са: 1. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери – за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност. 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“. По проекта е предвидено и възможност неполучен топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, да бъде разпределян на следната допълнителна целева група: 1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта. Целта на тази дейност е да се определят най-нуждаещите се лица и семейства, чиито ниски доходи и нужда са установени въз основа на обективни критерии. Целевата група е определена на база представена информация от Дирекция „Социално подпомагане” – Марица за наличие и брой лица от допустимите целеви групи по операцията. Предвижда се топъл обяд да се предоставя на 180 души, прогнозно разпределени по населени места както следва: град Съединение, село Малък Чардак, село Голям Чардак, село Неделево, село Любен, село Правище, село Найден Герово, село Драгомир, село Церетелево, село Царимир. В случай, че за определено населено место не може да бъде запълнена прогнозната бройка, то останалите незаети места ще бъдат преразпределени към останалите населени места в зависимост от конкретните им нужди. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти : За осъществяване на дейността е сключен договор с лицензиран изпълнител със съответната регистрация по чл.12 от Закона за храните и чл.246 от Закона за ветеринарномедицинската дейност. Избора на доставчик е проведен по реда на чл. 20, ал. 2, т.2 във връзка с чл. 18, ал. 1, т.12 от ЗОП, като се проведе процедура публично състезание. Фирмата изпълнител е "ТЕРИ-09" ЕООД. Закупуването на хранителните продукти ще става при спазване изискванията на Закона за храните, Наредба №5/25.02.2006 г. за хигиената на храните и другите действащи нормативни документи, регламентиращи доставките на хранителни продукти и при спазване на принципите на прозрачност и публичност. Всяка доставка следва да бъде придружена със сертификат на качество и годност. Типовете хранителни продукти ще бъдат определи след съставяне на здравословно и балансирано меню. За да се осигури прозрачност при закупуване на хранителни продукти, изпълнителят ще предоставя ежемесечната си фактура с подробна калкулационна ведомост, а веднъж месечно представител на Община Съединение ще извършва проверка на място на продуктите и начините на приготвяне на топлия обяд, хигиената на проверка на местата за съхранение. Дейността стартира през месец август 2017 г. – 01.09.2017 г. и ще приключи на 31.12.2019 г. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена обществена поръчка по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 813911, и № на договор с избран изпълнител - №71 от 31.08.2017 r. 251 460.00 212 715.00
Осигуряване на топъл обяд : Дейността по осигуряване на топъл обяд ще се осъществява от избрания изпълнител "ТЕРИ-09" ЕООД, регистриран като доставчик на социалната услуга /кетъринг/.Фирма "ТЕРИ-09" ЕООД извършва дейността си в гр. Сопот, ул ."Манастирски лозя" №51. Материалното база се ползва с от фирмата с Договор за наем на недвижим имот, сключен на 01.08.2012 г., за неопределен срок. Материалната база разполага с плюсова хладилна камера за месо, минусова хладилна камера за месо, фризер и хладилна витрина за риба, хладилна витрина за риба, хладилна витрина за млечни продукти, хладилна витрина за яйца, хладилна витрина за зеленчуци, конвектомати за готвене - 2бр., подова пещ за готвене - 2 бр., картофобелачка, зеленчукорезачка, маса с котлони за готвене с капацитет 8 котлона, пържолница - 2 бр., електропарен казан за супа. Процеса на трапезарията за приготвяне на храната е: 1. Изготвяне на меню, което се предава предварително на бенефициента за разглеждане и одобрение; 2. Всеки предходен ден по утвърдено меню се прави подготовка на вложените продукти; 3. Готвенето стартира в деня на доставка; 4. Готовата храна се опакова в индивидуална опаковка, подрежда се в касетки с всички необходими придружаващи документи; 5. Хлябът се получава в деня на доставка на готовата храна, като също се опакова в индивидуална опаковка. Пряко ангажирания човешки ресурс за приготвянето и транспортирането на топлия обяд са: пет кухненски работника и трима шофьори. Така готово опакованата храна се транспортира до домовете на потребителите с наличните транспортни средства - товарен автомобил - "Мерцедес спринтер 312Д" - хладилен и товарен автомобил "Ситроен Берлинго"- хладиленл И двете транспортни средства притежават съответните удостоверения за регистрация на транспортно средство от Българска Агенция по Безопасност на Храните. Топлият обяд ще се предоставя в рамките на работните дни в месеците от 01.10.2017 г. до 31.12.2019 г. Доставчикът изпълнител подпомага раздаването на храната, както и осигурява топъл обяд на хора със затруднения в придвижването /инвалиди/ до домовете им. В процеса по доставяне се включват и определени лица от съответното населено място със заповед на кмета на общината. Определените лица със заповед на кмета ще извършват ежемесечна проверка на процеса на предоставяне на топлия обяд чрез посещения на място по населените места и съставяне на протоколи от посещения. Пряко отговорен за качественото попълване на приемо - предавателните списъци ще бъде определеният за раздаване на топлия обяд служител в съответното населено място. Проектът ще се администрира от координатор и счетоводител. Неполученият топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, може да бъде предоставян по предварително определени списъци от Дирекция „Социално подпомагане” Марица на чакащите от основната целева група, а при изчерпване ще се предостави на лица от допълнителната целева група. 12 573.00 12 573.00
Предоставяне на съпътстващи мерки : Реализирането на съпътстващите мерки е една от спецификите на подпомагането от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица и цели допълването на предоставен топъл обяд по настоящата процедура. В изпълнение на тази дейност е предвидено представител на общината да консултира потребителите, на които е осигурен топъл обяд относно ползването на други социални услуги, административни общински услуги и ще оказва съдействие за предоставяне на здравни услуги при необходимост. Идеята е чрез тази дейност, нуждаещите се хора, получаващи топъл обяд да бъдат извадени от изолация, като им се предоставят допълнителни услуги в зависимост от индивидуалните им нужди. Много от тях живеят под прага на бедността, без близки, които да им оказват съдействие и подкрепа в ежедневието. Ролята на специалиста ще бъде да се запознае с потребностите на целевата група и да организира групови или индивидуални консултации, но също и да бъде връзка между нуждаещите се и държавните и общински институции. Извършеното, специалиста ще документира под формата на протокол и графици за посещенията на потребителите, които са трудно подвижни. 12 573.00 10 635.75

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).