Извършване на ремонтно-строителни работи в административната сграда в гр. София, ул. Уилям Гладстон № 67 : Настоящата дейност включва извършване на ремонтно-строителни дейности в административната сграда на МОСВ, находяща се на ул. „У. Гладстон“ № 67 с оглед осигуравяне на необходимите условия за съвременна работна среда на служителите на Управляащия орган на ОПОС . В изпълнението на дейността са планирани извършването на ремонт на наличните санитарни помещения, намиращи се в сградата на МОСВ, ул. "У. Гладстон" 67. Ще бъдат извършени ремонтни дейности в кабинетите на ет. 1, както и във фоайето на ет.1. Ще бъдат подменени остарелите и амортизирани хоризонтални водопроводни щрангове в сутерена на сградата. Ще бъдат извършени ремонтни дейности в конферентните зали, намираще са на партера и на ет. 1. Ще бъде демонтирана наличната физически остаряла абонатна станция, ще бъде доставена, монтирана и въведена в експлоатация нова абонатна станция. Закупуване на санитарно оборудване за санитарните помещения, кухненско оборудване за сервизните помещения, както и друго оборудване, свързано с материално-техническата осигуреност на сградата на МОСВ на ул. "Уилям Гладстон" № 67.
|
261 089.00
|
220 179.31
|
Комплексно почистване на административната сграда на ул. "У. Гладстон" 67: В рамките на дейността се планира извършването на комплексно почистване на работните и санитарни помещения в сградата на "У. Гладстон" 67. |
24 000.00
|
17 246.71
|
Осигуряване на обзавеждане и аудио, визуално и конферентно оборудване на заседателните залите в сградата на ул. "У.Гладстон" 67 : В рамките на тази дейност е планирано осигуряване на съвременно офис обзавеждане и оборудване на заседателните зали за осигуряване провеждането на работни срещи, обучения с бенефициенти и др. във връзка с изпълнение на дейностите на УО на ОПОС 2014- 2020 г. Ще бъдат извършени доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на аудио, визуално и конферентно оборудване в заседателната зала (зала "Партер") в сградата на ул. „Уилям Гладстон“ 67, както и закупуване на нови мебели и обзавеждане за залата. В рамките на тази дейност се предвижда закупуване и монтаж на преградни модули за зала "Инфоцентър", с оглед рационалното използване на залата за различни работни посещения и срещи. В рамките на тази дейност е планирано и закупуването на автоматични номератори за документи във връзка с провеждането на срещи и обучения, както и закупуването на 4 бр. стерео диктофони за запис и протоколиране на срещите при необходимост. |
131 632.00
|
38 204.11
|
Доставка на компютърна и периферна техника за нуждите на Оперативна програма околна среда 2014 -2020 : В рамките на дейността ще бъдат закупени необходимите софтуерни продукти, компютърно и периферно оборудване за изпълнение на Oперативна програма „Околна среда 2014–2020 г.”, която включва:
Доставка на програмно осигуряване (софтуер)
• 125 лицензи за MS Office 2019;
• 5 броя лицензии за AutoCad LE;
• 30 броя лицензи за Abbyy Finereader 14 Corporate
Доставка на периферна техника
• А3 Цветно мултифункционално устройство - 6 броя;
• А4 монохромен лазерен принтер – 37 броя;
• А4 цветен лазерен принтер – 11 броя;
• Персонален настолен скенер - 20 броя;
„Доставка на компютърна техника
• Потребителски компютри (тип Desktop)-120 броя;
• Високопроизводителни работни станции – 5 броя;
• Монитори 24“ LED – 135 броя;
• Монитори 27“ LED – 5 броя;
• Мобилни компютри тип 1 (лаптоп)– 5 броя;
• Мобилни компютри тип 2 (лаптоп) – 5 броя;
Чрез доставянето и монтажа на необходимо технологично и информационно оборудване, ще се постигне надеждност при съхранение на данните и ще се повиши ефективността при изпълнение на задълженията по управление на оперативната програма и чрез работа в реалната информационна среда ИСУН 2020. |
899 779.00
|
898 601.59
|
Доставка и гаранционно обслужване на нови пътнически автомобили за нуждите на Оперативна програма околна среда 2014-2020: Във връзка с необходимостта от обезпечаване на транспортни дейности, свързани със задълженията по изпълнение и управление на оперативната програма, при осъществяване на проверки на място на проекти по ОПОС 2014- 2020 г., при осъществяване на проверки за проследяване устойчивост на инвестициите на проекти по ОПОС 2007- 2013 г., осигуряване на документи от архива на ГД ОПОС в кв. „Илиянци“, транспортиране на служебна поща между сградите на МОСВ на ул. „Уилям Гладстон“ № 67 и бул. „Мария Луиза“ № 22, работни посещения, информационни кампании, участие в различни мероприятия в цялата страна е идентифицирана необходимостта от
закупуване на общо 7 моторни превозни средства за нуждите на Оперативна програма околна среда 2014-2020, както следва:
Доставката и гаранционното обслужване на 2 бр. леки пътнически автомобили, 4+1 места, тип „седан”.
Доставката и гаранционното обслужване на 2 бр. леки пътнически автомобили 4+1 места с хибридно задвижване.
Доставката и гаранционното обслужване на 1 бр. автомобил 4+1 места, тип „SUV“ със задвижване 4x4.
Доставката и гаранционното на 2 бр. леки автомобили 4+1 места, тип „седан“ със задвижване 4x4. |
488 000.00
|
0.00
|
Закупуване на издания на специализирана литература: В рамките на дейността ще бъдат закупени хартиени издания на ЗОП, ГПК, АПК и друга специализирана литература |
1 818.00
|
1 570.56
|
Мерки за информация и комуникация на бюджетната линия.: Бенефициентът ще постоянна обяснителна табела на бюджетната линия на подходящо място, видимо за обществеността, като ще бъдат спазени изискванията за текстова и визуална информация посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Също така на закупеното оборудване по бюджетната линия ще бъдат поставени стикери на подходящо място на повърхността на оборудването. Ще бъдат спазени изисванията за необходимата информация, която следва да се съдържа върху стикера, съгласно за текстова и визуална информация посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. |
100.00
|
0.00
|