Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на система БДС EN ISO 14001:2015: В рамките на дейността се предвижда да бъдат извършени следните под-дейности:
- осъществяване на консултантска дейност по въвеждане на международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015 в предприятието (ИКОМ ООД);
- сертифициране на въведената в предприятието система по международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015;
В рамките на дейността ще бъде извършен одит на бизнес процесите в ИКОМ ООД, с цел извършване на съпоставка с изискванията на ISO 14001:2015. На тази база ще бъде разработена необходимата документация за въвеждане на системата в предприятието, като тя ще бъде съобразена с всички изисквания произтичащи от посочения международен стандарт и приложимото законодателство.
След въвеждане на системата същата ще премине през процедура по сертификация, като сертификационната оценка ще включва преглед на документацията на разработената система за управление, както и преглед на същинската дейност на организацията, спрямо описаните процедури.
В резултат на тези дейности ИКОМ ООД ще бъде сертифицирано и ще осъществява дейността си в съответствие със стандарт ISO 14001:2015. Като краен резултат ще бъде издаден сертификат за въведената система.
Инвестицията включва разходи за въвеждане на ISO 14001:2015 в размер на 4000 лева без ДДС и разходи за сертификация по ISO 14001:2015 в размер на 3500 лева без ДДС.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнители за въвеждане на ISO 14001:2015 и за сертификация на въведената система в съответствие с правилата на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/2016г. - (от 2-ри до 3-ти месец от изпълнението на проекта);
2. Сключване на договор с избраните изпълнители за всяка от двете под-дейности - (1) въвеждане и (2) сертификация на ISO 14001:2015 (4-ти месец от изпълнението на проекта);
3. Изпълнение на под-дейността по въвеждане на ISO 14001:2015 - (от пети до десети месец от изпълнението на проекта);
4. Изпълнение на под-дейността по сертификация на ISO 14001:2015 и придобиване на сертификат - (от единадесети до шестнадесети месец от изпълнението на проекта);
Обосновка на времевия график за изпълнение на дейността:
Дейността е планирана с оглед на спецификата и извършеното предварително проучване, относно сроковете за въвеждането и сертифицирането на ISO 14001:2015 в ИКОМ ООД. При всяка от изброените стъпки е отчетено времето за нейната реализация, като е калкулиран и резерв от време, чрез който да може да се компенсира евентуално забавяне в изпълнението, като в същото време се гарантира, че всички дейности ще бъдат осъществени в рамките на срока на проекта.
Отново с цел икономия на време се предвижда едновременно да бъде направен избор на доставчик на услуга, който ще въведе ISO 14001:2015 и на сертифицираща организация, която ще извърши сертификация на системата. |
7 500.00
|
6 900.00
|
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на централизирана информационна система за управление на бизнес процесите в ИКОМ ООД: В рамките на дейността следва да бъде разработена и внедрена централизирана информационна система за управление на бизнес процесите.
Описание и изисквания към софтуерната система:
Осигурен мулти-езичен достъп до портала за клиенти.
Модули на системата:
Модул Производство:
Използва се за планиране на производствения процес, както и за получаване на информация за това какви наличности на различните производствени елементи има в складовете, какви елементи са дадени за изработка към външни лица. Модулът има следните функции: Склад с елементи; История на прехвърлянията на елементи; Изделия в производството; Произвеждане на изделия; Номенклатури за производство.
Модул Склад и Логистика:
Да предостави информация за всички хардуерни компоненти в системата, които не са текущо монтирани в ППС, както и информация за вътрешния хардуерен сервиз на компонентите, който се извършва в рамките на офисите на фирмата. Това включва информация за: Местоположение на компонента; Статус на компонента в склада; Хардуерен сервиз; Бракувани устройства; Вкарване на компоненти от "Производство" в системата. Функции на модула: Въвеждане на компоненти от производство; Хардуерен сервиз на компоненти; Номенклатури за склад и логистика; Прехвърляне на местоположението на продукти и елементи от една локация в друга. Прехвърляне на отговорник за съответния продукт или елемент; Печатане на Приемо Предавателни Протоколи.
Модул Планиране на Монтажни и Сервизни Дейности:
Организация на всички монтажни дейности, които се извършват на GPS устройства - нови монтажи, сервизи, демонтажи или добавяне на оборудване. Свързан с други два модула - "Обслужване на Клиенти", "Склад и логистика". Функции: Въвеждане на монтажни дейности за планиране; Насрочване на монтажните дейности; Осигуряване на информация към "Склад и Логистика" за нужните наличности за планираните монтажни дейности; Осигуряване на достъп на монтажни екипи до централизирана информация за извършване на дейностите им (схеми на монтаж, видове монтажи, процедури за сервизи).
Модул Обслужване на Клиенти:
Ще се използва от отдел "Обслужване на Клиенти". Цел - лесен достъп до основна информация за всички клиенти в системата, както и за извършване на всички дейности, свързани с предоставяне на услугата на клиента. Функции: Въвеждане на заявки от клиенти (монтажи, демонтажи, сервизи); Модул за гаранционно обслужване и предлагане на оферти за удължаване на гаранцията на клиентското оборудване; Service Desk – обработка и управление на инциденти, клиентски заявки, клиентски запитвания, проблеми; Модул за извършени обучения на крайни клиенти.
Административен модул:
Съдържа централизирана административна информация за всички клиенти на компанията. Контактни лица, фирмени данни, ползвани услуги, договорни взаимоотношения, дистрибутори и т.н.
Билинг модул:
Отговаря за създаването и изпращането на фактури към клиентите на компанията на базата на използваните от тях услуги и закупените продукти. Директно обвързан с административния модул и с модула за извършване на монтажни дейности, за да обменя с тях информация, която се отнася до фактурирането на клиентите и извършените услуги. Обвързан и с модул Обслужване на Клиенти и по-конкретно с функцията за гаранционно обслужване, за да може да обработва информация, свързана с извънгаранционното обслужване на клиентите.
User Management:
Модул, в който се менажира нивото на достъп на различните потребители на системата до различните модули и функции в нея.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител - (от 1-ви до 6-ти проектен месец, вкл. осъщ. на предв. к-л на тръжната документация);
2. Сключване на договор с изпълнител (7-ми проектен месец, вкл. осъщ. на предв. к-л на процедурата);
3. Разработване и внедряване на софтуерната система - (от 8-ми до 15-ти проектен месец);
4. Тестване на системата, приемане на работата, предоставяне на необходимата документация - (16-ти - 17-ти месец от изпълнението на проекта). |
390 000.00
|
0.00
|
Визуализация на проекта: Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, приложимите регламенти на ЕС и указанията на Управляващия орган на ОПИК.
По време на изпълнението на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената от ЕФРР подкрепа, като:
а) включи на интернет страница, поддържана от бенефициента, кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепа, включително на неговите цели и резултати, и откроява финансовата подкрепа от ЕС;
б) постави един плакат с информация за проекта (мин. размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място.
Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация:
- емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“;
- наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие;
- общото лого за програмен период 2014-2020 г.;
- наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020;
- наименованието на проекта;
- общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева;
- начална и крайна дата на изпълнение на проекта.
Разходите за дейността ще се поемат изцяло от предприятието - бенефициент, като в тази връзка не са предвидени разходи за визуализация в бюджета на проекта.
Стъпки за реализация на дейността:
Подготовка на материалите за публичност и визуализация - 1-ви проектен месец.
Поставяне на плакат и пускане на описание на проекта на интернет страница, поддържана от ИКОМ ООД - от 1-ви до 17-ти проектен месец. |
0.00
|
0.00
|