Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

About the company:
-positioned in TOP 5% of the most successful Microsoft Dynamics partners in the World
-has implemented Microsoft ERP, CRM and BI solutions as well as own software products for specific industries in more than 250 companies from over 35 countries.
The project supports the development of a product innovation- a service, a new unified technology and functional platform strictly focused on business data management and automation of the business processes in medium and large international companies from the Logistics and Forwarding sector.
The concept of the product is designed entirely on the basis of modern IT trends, studied business needs of the sector and missing functionalities in all global ERP systems and other software tools specialized in logistics and freight forwarding. The starting point of the development: cost optimization, harmful emissions reduction, for which the sector is subject to increasing pressure, automation of the control of document processing, optimization of the workflows, collection and integration of all information into one database,etc.
The subject of the project falls within 3 priority axes of ISIS's thematic area “Informatics and ICT”. Main axis: 1.1 Big Data, Grid and Cloud Technologies; Secondary axes:1.2 Web, hybrid and native applications, web-based applications for development and exploitation of new services and products;1.3 Utilization of new opportunities related to outsourcing and ICT-based services and systems.
The innovation is a web-based/mobile, hybrid cloud solution, which will be offered as a ICT service for process management in a logistics and freight forwarding company. The solution combines On-Premise-Private Cloud-Amazon Public Cloud-Azure Public Cloud technologies and services.
The completion of the project leads to development of an innovation which corresponds to TRL6–the software platform will be tested in an environment of a potential customer and the detected errors will be eliminated.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработване на продуктова иновация - извършване на изследвания и изпитвания необходими за разработката на единна технологична и функционална платформа за сектор логистика и спедиция, която да бъде предоставяна като услуга в облака : Предвижда се дейността да бъде изпълнена със собствени и външни ресурси и услуги. В реализацията на всички поддейности ще бъдат включени 12 експерта, 6 от страна на кандидата и 6 от страна на партньора. За реализация на някои поддейности ще бъдат използвани външни консултантски услуги от два типа: консултиране от спедиторска фирма с цел финализиране на концепцията за иновацията и консултиране от ГИС разработчик с цел разработване на алгоритми и картографиране на маршрутизация. За реализация на НИРД по тази дейност и следващата, ще бъде използвана подходяща площ от притежавания от кандидата офис, чиито амортизации са включени в бюджета на проекта. Поддейностите, чрез които ще се реализира дейността са: 1. Анализ на пазарната приложимост на концепцията - Концепцията за иновативната единна технологична и функционална платформа за сектор логистика и спедиция ще бъде обсъдена детайлно с избрания консултант от сектор спедиция - средна/голяма спедиторска фирма, с цел извършване на съвместен анализ между мениджърския екип на спедиторската фирма и екипа по проекта, относно предвидените модули и функционалности на платформата, спрямо реално съществуващите потребности на фирмите от логистичния бранш. Поддейността ще бъде изпълнена от експерти на кандидата и партньора и консултант от сектор спедиция (3ти - 5ти проектен месец). 2. Анализ на спецификата на процесите, които ще се предлагат като функционалности - На този етап ще бъде извършен анализ на специфичните особености на процесите, през които минава изграждането на функционалностите на продукта. Поддейността ще бъде изпълнена от експерти на кандидата и партньора (3ти - 5ти проектен месец). 3. Натрупване на Ноу-Хау по горе споменатите процеси - Въз основа на извършените анализи ще се натрупа необходимото количество научно-технически знания за процесите по изграждане на платформата. Поддейността ще бъде изпълнена от експерти на кандидата и партньора съвместно с избрания консултант за ГИС услуги - абсолютно необходим за реализацията на ключовия модул за оптимизация на маршрути (3ти-5ти проектен месец). 4. Обобщаване на натрупаните данни и знания от предходните поддейности и дефиниране на окончателен детайлен обхват на разработката – Въз основа на направените анализите ще се определи детайлен обхват на разработката, включително и адаптация на функционалности и процеси спрямо нормативните уредби, управляващи сектор спедиция и логистика. Определянето на детайлен обхват на разработката ще постави началото на разписване на концепцията за иновативната платформа. Поддейността ще бъде изпълнена от експерти на кандидата и партньора съвместно с избрания консултант за ГИС услуги (4-ти проектен месец). 5. Детайлно разписване на концепцията за продукта - На този етап ще се разпише цялостната концепция за продукта, който ще се създава. Ще бъдат определени модулите и техните функционалности и процесни взаимовръзки, софтуерната архитектура, подходящите езици на програмиране. Поддейността ще бъде изпълнена от експерти на кандидата и партньора съвместно с избраните консултанти - спедиторска фирма и ГИС разработчик (5-ти проектен месец). Успешното изпълнение на изброените по-горе работни задачи по настоящата дейност ще доведат иновацията до ниво TRL 3 - Концепция доказана с експеримент, като целта е да се даде първоначална оценка за постижимостта на технологията, а в края на периода да има напълно разписана концепция, подготвена за разработване. Дейността ще се реализира в сграден фонд на кандидата, като същият ще е обезпечен с необходимите разходи за амортизация, съгласно тяхната допустимост по настоящата процедура. 123 671.87 150 338.92
Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова иновация - създаване и тестване на прототип свързан с разработването на единна технологична и функционална платформа за сектор логистика и спедиция, която да бъде предоставяна като услуга в облака : Дейността е фундаментална за разработването на прототип на единна технологична и функционална платформа, която да бъде предоставяна като услуга чрез хибридна облачна технология. В реализирането на дейността ще са ангажирани общо 23 експерта, представители на Кандидата и Партньора, които използвайки нает по проекта хардуер и собствен офис на кандидата, както и услугите на фирмата-спедитор-консултант, ще изпълнят комплекс от поддейности. Успешното им изпълнение ще преведе разработваната иновация през нива на технологична готовност TRL 4, 5 и 6. Поддейностите, които се изпълняват както последователно, така и в много случаи паралелно, ще се реализират от 6ти до 24ти проектен месец. I. Поддейности на ниво TRL 4 - Технология валидирана в лаборатория: 1. Детайлен идеен дизайн - В този етап детайлно ще бъдат описани идеите за конкретните функционалности и процеси, които ще бъдат включени в платформата 2. Детайлен технически дизайн – Въз основа на идейния дизайн ще бъде дефинирана и описана техническата реализация. Ще бъдат разписани всички модулни връзки и зависимости между системните обекти и процеси. 3. Свеждане на концепцията до конкретни задачи – Детайлният технически дизайн и включените в него технологични решения и функции ще бъдат описани в отделни задачи, които ще се възложат за разработка. 4. Разработка (програмиране) на описаните задачи – Описаните задачи се програмират от програмистите, подпомагат от системните архитекти и научните изследователи. 5. Тестване на разработката в идеална среда (лаборатория) - Програмираните задачи се проверяват, настройват и тестват функционално в идеална среда, с цел установяване на очакваните резултати. 6. Връщане на разработката за корекция при установен проблем – При идентифициране на отклонения по време на тестването на функционалностите се връщат за доразработване. 7. Валидиране на разработката след отстраняване на проблемите – След като идентифицираните отклонения бъдат отстранени, структурата и всички компоненти на системата ще бъдат валидирани. 8. Документиране на разработените функционалности – включва техническо документиране на функционалностите. II. Поддейности на ниво TRL 5 - Технология валидирана в релевантна среда: 1. Пренасяне на разработените функционалности в тестова среда (релевантна) с клиентски данни – Валидираните функционалности ще се пренесат и тестват в релевантна среда. В системата ще се заредят реални клиентски данни, за да се тества в реална, но непродуктивна среда. 2. Тестване на процесите и функционалностите с клиентски данни – по предварително подготвени сценарии в непродуктивна среда с реални клиентски данни. 3. Връщане на разработката за корекция при установен проблем – При установяване на неточности, пропуски и грешки, по време на тестовите сценарии, разработката се връща за доработка. 4. Валидиране на разработката след корекции – След отстраняване на всички проблеми, неточности и пропуски, функционалностите на разработката се валидират. 5. Валидиране на получените резултати – включва проверка за коректност на създадените записи и документи. III. Поддейности на ниво TRL 6 - Технология, демонстрирана в релевантна среда 1. Демонстриране на тестовата платформа пред реален клиент – На този етап ще се извърши демонстрация на продукта в тестова среда пред реален клиент, като за целта ще бъдат презентирани всички функционалности на платформата. 2. Предоставяне на достъп до тестовата версия на фирмата-спедитор-консултант. Целта е платформата да бъде тествана при потенциален мащабен потребител и получаване на обратна връзка с препоръки. 3. Получаване на обратна връзка от страна на тестовия потребител за корекции и изчистване на грешки възникнали при тестването в негова среда. 4. Извършване на нужните корекции и изчистване на грешки чрез допълнително програмиране. Постигане на оптимизация на работните процеси на платформата според препоръките на тестовия потребител-консултант. 953 267.79 880 803.48

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).