Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще се изпълни чрез наема на 4 бр. експерти, закупуване на 3 бр. ДМА, 1 ДНА, наем на помещение, разработване на интернет сайт) - част 1: Основната цел на настоящата дейност е да осигури необходимите човешки и технически ресурси за развитието на фирма „Дин Инженеринг Груп“. Чрез изпълнението на проекта нашата стартираща компания ще получи необходимата подкрепа, за да реализира и налага на пазара фасадния инженеринг. Услугите ни носят висока добавена стойност за инвеститорите, намаляват вредното въздействие на сградите върху околната среда и същевременно допълват архитектурния стил. Основната ни мисия е да удовлетворим потребностите на клиентите за качествена и дълготрайна фасада, с ниски разходи за ел. енергия и поддръжка.
Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи:
1. Наемане и заетост на квалифицирания персонал
Квалифицирания персонал ще започне работа след месец трети от стартиране на проекта. За изпълнение на описаните услуги сме предвидили да стартираме със следните длъжности:
1. Консултант инженеринг - 1
2. Архитект - 1
3. Проектант инженер - 1
4. Оператор машина - 1
Това е оптималния екип за една стартираща организация. Описаните длъжности са основните компетентности от които се нуждаем, за да постигнем успешно функциониране на компания предоставяща услуги по проектиране на фасади.
Предприемачът ще заеме позицията консултант инженеринг, като ще предоставя консултации на клиентите свързани с изграждане на фасадата. Други нейни функции ще бъдат разясняване и препоръчване на различни материали, разработване и разчитане на технически решения в софтуерните програми. Длъжността е много важна, както за техническото изпълнение на работата, така и за правилното ни позициониране и убеждаване на клиентите в предимствата на проекта, определените материали и конструкции. Архитектът ще отговаря за разработване на идейния проект на фасадата, за интегрирането ѝ със основния архитектурен план и за постигането на оптимален резултат - комбинация между ефективност и стил. Инженер проектантът ще отговаря за цялостното изпълнение на проектите, създаване на отделните елементи от фасадите и всички изчисления на основните параметри във връзка с услугите. Оператор машина ще управлява CNC оборудването и ще създава мострите по чертежите на архитекта и проектанта. Неговата роля също е много важна, тъй като предоставянето на мостри на клиентите ще е силно наше конкурентно предимство, чрез което ще добавяме стойност към услугите си. Качествената и точна изработка на всяка мостра ще е от голямо значение за правилното ни позициониране на пазара.
Заетостта на трима от служители ще бъде в продължение на 15 м. Оператор машина ще работи в рамките на 9 м, защото през първите месеци няма да бъде налична CNC машината.
Комбинацията от всички посочени експертизи е много важна за развитието ни в първите години, когато ще изградим нашата идентичност като организация предоставяща качествени, иновативни и стилни проекти на фасади.
2. Закупуване на оборудване и софтуер необходими за осъществяване на услугите на фирмата
За извършване на услугите по проектиране на фасади се нуждаем от закупуването на следното оборудване:
- софтуер за проектиране
Софтуерът за проектиране е основен актив без който не бихме могли да осъществяваме дейността си. Насочили сме се към софтуер, който да ни дава възможност за архитектурно, инженерно, строително проектиране. Чрез него ще можем да създаваме 2D и 3D модели, да чертожни проекции, да разрези и детайлни изгледи. Запазването на работните файлове в облачно пространство също е от голямо значение за по-ефективната работа с клиентите ни, тъй като ще можем да им даваме достъп до работните файлове и да извършваме корекции заедно независимо в коя точка на света се намираме. Тримерните модели, които софтуера генерира могат да се ползват за създаване на различни проекции за техническата документация, а връзката между оригиналния файл и файла създаден в софтуерната програма остава, като всички промени се пренасят автоматично, което е много ефективно и улеснява работата на експертите. |
249 457.00
|
219 395.51
|
Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще се изпълни чрез наема на 4 бр. експерти, закупуване на 3 бр. ДМА, 1 ДНА, наем на помещение, разработване на интернет сайт) - част 2: - компютър
За използването на лазерния скенер и обработката на файловете е необходим компютър с много добри параметри, като бърз процесор, много памет, бърза видеокарта монитор с много добра резолюция на екрана. Наличието на компютърна конфигурация с описаните параметри е ключово за успешното проектиране, тъй като той ще се използва и за софтуера.
- лазарен скенер
Скенерът ще използваме за 3D заснемане на обектите, за които ще проектираме фасади. Наличието на подобно оборудване е много важно, тъй като чрез него ще получим една много голяма ефективност и прецизност. Сканираните обекти, ще се препращат автоматично към софтуера за проектиране, което ще спестява много време и грешки. В момента компаниите, които проектират извършват заснемането ръчно или чрез механични инструменти, което не дава добри резултати. Използването на подобен лазерен скенер ще бъде иновативен елемент в нашата работа и ще ни позволи високо качество и обработка на всички елементи от даден обект.
- CNC рутер с 3 оси на управление
Машината ни е необходима, за да създаваме мостри, които да представяме на клиентите си. Изрязването на определен детайл от различни материали ще помогне на инвеститорите да видят нагледно как ще изглежда даден елемент. Отделно мострата ще бъде предавана на изпълнителите по фасадата, което ще позволи да се произведе всичко много по-точно без да е необходимо преработване поради допуснати грешки. CNC рутера ще може да обработва еталбонд, ПДЧ, МДФ, масив, пластмаси, и др. материали, което ще ни позволи да създаваме мостри в почти всички аспекти, произлезли от проектирането. Чрез нея ще можем да обработваме и нови материали, които ще се стремим да наложим на пазара - крион и euromax. Те са нови и непознати на инвеститорите в България и от тази гледна точка визуализирането на елемента чрез мостра ще помогне на клиентите ни да се убедят не само в качеството на материалите, но и в естетическия им вид. Машината ще бъде с голяма точност, ще се задвижва по три оси, което ще позволи да създаваме мострите с голяма точност, дори и при нестандартни елементи. CNC рутера ще ни даде конкурентно предимство пред останалите компании извършващи проектиране.
Техническото обезпечаване чрез описаното оборудване и софтуер е ключово при изпълнението на услугите ни, които трябва да бъдат надеждни, качествени и иновативни, за да се наложим на пазара.
4. Наем на помещение
Като нова организация, фирма "Дин Инженеринг Груп" не разполага с офис. За да започнем дейността си предвиждаме наемане на помещение в гр. Ловеч, където ще бъдат разположени закупените активи и ще работи екипа. Помещението трябва да бъде голямо, за да може да бъде разположен и CNC рутера.
5. Създаване на интернет страница
Като компания, която ще се развива в сектора на проектирането е много важно да имаме добре изграден и работещ сайт. Нашата интернет страница трябва да притежава съвременен дизайн и функционалности, чрез които да успеем да представим максимално атрактивно услугите си. Потребителят ще може да разгледа наши реализирани вече проекти, да се информира за портфолиото ни от услуги, да намери лесно и бързо контактната информация, да остави свое мнение, да получава информация за новости в областта на фасадния инженеринг.
Етапите ще бъдат разпределени във времето по следния начин:
1. Назначаване и заетост на персонала - 1-ви - 18-ти месец
2. Закупуване на оборудване и софтуер - 1-ви - 6-ти месец
3. Наем на помещение - 1-ви - 18-ти месец
4. Създаване на интернет страница - 12-ти - 18-ти месец |
0.00
|
29 212.55
|
Визуализация на проектните дейности: Проектът е свързан с производството на метални изделия. Визуализацията на проекта ще допринесе за разпространяване сред много и разнообразни клиенти и партньори на подкрепата, която фондовете на ЕС оказват за развитие на производства с добавена стойност. Визуализацията по проекта ще изпълним при спазване на всички правила на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Етапите, през които ще премине осъществяването на дейността, са следните:
1. Информационни плакати
В офиса на фирма "Дин Инженеринг Груп" ще бъде поставени 2 бр. информационни плакати, съдържащи всички изискуеми реквизити, указващ, че фирмата изпълнява проект, финансиран от ЕС по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност". Те ще бъдат поставени на видно място, така че всички, които посещават предприятието, да могат да се запознаят с проекта. Оборудването, което ще закупим по проекта, също ще бъде визуализирано. Ще бъдат поставени стикери, показващи, че е закупено с финансовата подкрепа на ЕС.
2. Визуализиране на документацията, създадена по проекта
Всички документи, свързани с изпълнението на проекта, ще притежават знамето на ЕС, логото, избрано за програмния период с обозначаване на финансиращата оперативна програма и текст, обозначаващ финансовата подкрепа на ЕС. Договорите с екипа, с партньорите и с изпълнителите също ще бъдат визуализирани по надлежния начин.
3. Създаване на публикации на интернет сайта на фирмата
С цел постигане на по-голяма популярност на проектните дейности, ще бъде направена публикация на нашата интернет страница при приключване на проекта, за да се популяризира приноса на ЕС, като структура подпомагаща стартиращи организации. Чрез публикацията обществеността и потенциални клиенти ще се информират за проекта
Дейността е предвидена с продължителност през цялото изпълнение на проекта и ще премине през следните етапи:
1. Избор на изпълнител за изработка на плакат (6-ти месец);
2. Визуализиране на документация - постоянно
3. Финална публикация на сайта на "Дин Инженеринг Груп" - 18-ти месец;
|
200.00
|
190.00
|