Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

Through the implementation of the present project, the need to improve the energy characteristics of the national building  will be satisfied through the application of sustainable integrated highly efficient energy measures;
The main goal of the project is to carry out activities related to the energy renovation of a public building  for the administrative service of the Municipality of Kozlodui.

The target groups are all employees working in the administrative building, as well as all users of its services.

The main activities include: Implementation of engineering- design, construction and implementation of author's supervision, Implementation of survey for energy efficiency and certification for EE; Construction supervision according to the territorial planning law, as well as activities for organization and management and activities for information and publicity.

As a result of the implementation of the project, not only the building will be renewed, but also serious savings in primary energy will be achieved.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на обследване за енергийна ефективност и сертифициране за ЕЕ, техническо обследване и технически паспорт на сградата: Извършване на обследване за енергийна ефективност съгласно разпоредбите определени от № РД-04-2 от 16 декември 2022г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради и НАРЕДБА № Е-РД-04- 2 от 22.01.2016 г. за показателите за разход на енергия и енергийните характеристики на сградите, като включва всички етапи и дейности, определени в тях, като ще се изготвят следните документи: 1. Доклад за енергийно обследване; 2. Валиден сертификат за енергийни характеристики изготвен по реда на чл. 48 от ЗЕЕ; 3. Технически паспорт на сградата и архитектурно заснемане. 4 500.00 0.00
Изпълнение на инженеринг- проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор: Предметът на инвестицията е извършвате на инженеринг- проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор. Целта на проекта е привеждане на 1 бр. сграда за адм.обслужване в съответствие със съвременните строителни норми и изисквания за поддържане на строежите. Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката: Дейност № 1 - Разработване на технически проект Дейност № 2 - Изпълнение на СМР: Избраният изпълнител следва да изпълни обекта, съобразявайки се с изготвения Технически проект, описаните и oстойностени видове СМР в количествените и количествено стойностни сметки. Качествените характеристики на вложените материали ще се доказват със сертификати за качество и лабораторни протоколи, заверени с подпис и печат. Дейност №3 – Авторски надзор - осъществяването на авторски надзор на обекта е съгласно изискванията на чл.162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проекта и подписване на актове и протоколи съгласно изискванията на Наредба № 3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (Обн. ДВ. бр.72 от 15 Август 2003г., изм. ДВ. бр.37 от 4 Май 2004г., изм. ДВ. бр.29 от 7 Април 2006г., изм. и доп. ДВ. бр.98 от 11 Декември 2012г.) и Наредба № 2/31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (Обн. ДВ. бр.72 от 15 Август 2003г., изм. ДВ. бр.49 от 14 Юни 2005г., изм. и доп. ДВ. бр.98 от 11 Декември 2012г.) и съгласуване на екзекутивите – изготвени от строителя. Възложителят по време на изпълнение на поръчката ще следи дали качеството на дадена строителна дейност отговарят на изискванията на тази Техническа спецификация , чрез извършване на изпитания, регламентиране които не са предвидени, за да се провери дали. Качествените характеристики на вложените материали ще се доказват със сертификати за качество и лабораторни протоколи, заверени с подпис и печат. Всички влагани в строителството продукти да бъдат придружавани с Декларация за съответствие от производителя или от вносителя, съгласно изискванията на НСИОССП (обн. ДВ., бр. 93 /2000г., изм. и доп. бр. 75 /2001г., в сила от 15.11.2001г.). Възложителят ще следи за правилното , срочно съставяне на всички книжа, документи и протоколи съгласно: • ЗУТ, Наредба No.2/2003 за въвеждане в експлоатация на строежите в Р.България и мин. гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти; • Наредба No.3/2003 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • „Правилник за изпълнение и приемане на строително-монтажните работи". При приемането на завършените СМР се извършват необходимите огледи и изпитвания за удостоверяване на съответствието им с издадените строителни книжа и правилата за изпълнение на СМР, като се съставят необходимите актове и протоколи съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Дейността ще се изпълнява и в съответствие с Техническите насоки за прилагането на принципа за „ненанасяне на значителни вреди“ съгласно Регламента за Механизма за възстановяване и устойчивост. 199 864.20 0.00
Извършване на строителен надзор: В рамките на дейността ще се извърши строителен надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности, включително, осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация;контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация. 4 100.00 0.00
Организация и управление на проекта: Осигуряване на цялостна подкрепа за общината чрез наемане на допълнителен персонал на срочен трудов договор, който да извършва тази дейност, а именно: координация и организация на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта; Подготовка на необходимите документи за ефективно и качествено управление и изпълнение на проекта, по отношение на мониторинг и докладване, верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности; Осигуряване на ефективна координация и организация на работата; 3 012.40 0.00
Информация и публичност: Мерките за информация, комуникация и публичност, които ще обхванат целият период на изпълнение на проекта са, както следва: 1. Организиране и провеждане на встъпителна пресконференция /публично събитие № 1/ във връзка със стартиране на проекта - информиране на местни и регионални медии за стартирането на дейностите. 2. Публикуване на електронни материали на официалната интернет страница на Община Козлодуй (www.kozloduy.bg) за проекта, в т.ч. кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като се откроява финансовата подкрепа от ЕС; 3. Изработка и поставяне на 1 бр. информационна табела, вкл. изработка и разпространение на плакати, с минимални размери А3, с емблемата на ЕС и открояване на финансовата подкрепа на видно за обществеността място, в съответствие с приложимите технически характеристики. 4. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще се посочва финансовата подкрепа от ЕС. 5. Организиране и провеждане на заключителна пресконференция /публично събитие № 2/ във връзка с приключване на проекта - информиране на местните и регионални медии за постигнатите резултати, в следствие на реализацията на проекта; 6. Изготвяне/изработка на стикери, съдържащи лога, описание на инвестицията и източникът й на финансиране; Всички информационни и комуникационни материали ще бъдат съобразени с приложимите указания. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).