The project aim is to provide the opportunity for Farant AD to introduce a developed in-house product innovation globally. The innovative product is a complete, fully-functional software platform for marketing automation, through which the company will rapidly improve its competitiveness and will create market advantages .
The innovation offers different and significantly improved approach to marketing automation, providing innovative functionality, ease of use, remove certain limitations and unite marketing automation components under one software solution.
The innovation of the platform lies in new and significantly improved technical and functional characteristics, described bellow: The platform: embed all marketing instruments in a single end-to-end solution, currently available as separate products offered on the market; allows dynamic recalculation of the promotional offering amount, given to every individual customer through the marketing campaigns; allows connecting with client's other systems, triggering processes within the same or within the customer accounts; allows engaging customers through all communication channels; supports delivering engagement and marketing messages across all device types; provides functionalities covering the entire customer life cycle; provides the capability to forecast customer behavior and revenue potential allowing campaign optimization.
The innovative product is a computer application with marketing focus and fall into the program theme of "New technologies into creative and recreational industries" with priority axis: computer and mobile applications and games with educational, marketing and/or entertainment characteristics.
For successful introduction of the innovation, the company require investment aid for acquiring a specific software to facilitate platform ADV Excel integration, as well as services in support to the innovations - access to data bases and market research.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Придобиване на ДНА, необходим за целите на внедряването на продуктовата иновация - Разработване на специализиран софтуер за улеснено внедряване на платформата за маркетинг автоматизация ADV Excel - 1 бр.: В рамките на дейността ще бъдe възложен за разработване, тестван, придобит и внедрен специализиран софтуер, необходим за пазарната реализация на разработения от кандидата иновативен продукт - платформа за маркетинг автоматизация ADV Excel. Всяка компания и бизнес разполага с редица системи и софтуерни решения, чрез които организира и оперира своята дейност. Тези системи в голяма част разполагат с данните, необходими на един маркетинг инструмент за успешното автоматизиране на маркетинг процеси. За целта във връзка с внедряването на ADV Excel, състояща се от редица иновативни маркетинг компоненти е необходимо изграждането на специализиран софтуер, който ще позволи да се трансферират съществуващите данни от клиенти на ADV Excel към самата платформа. Впоследствие тези данни ще бъдат използвани от самата платформа за организиране и провеждане на маркетинг и промоционални кампании на клиента.
Разработването и придобиването на специализирания софтуер ще предостави следните възможности:
1. Импортиране на големи масиви от данни от системи на клиента към ADV Excel
2. Изграждане на необходимия “mapping” (синхронизиране на данни) между клиентски данни и предлагания от специализирания софтуер унифициран датабаза модел
3. Анализиране и структуриране данните на клиента по желания от тях начин във унифициран вид
4. Агрегиране на необходимите данни от числов характер
5. Задаване необходимите калкулации върху данните от числов характер
Специализираният софтуер за улеснено внедряване на платформата цели приемане и обработка на данни на клиента от всякакъв характер, последващо предоставяне за използване от ADV Excel. Той не покрива/допълва/разширява функционалности на ADV Excel и в частност на Рипортинг модула, който служи за извличане, визуализиране на вече структурирани и исторически данни.
Връзката между специализирания софтуер за улеснено внедряване на платформата и платформата се извършва с API (Application Program Interface), чрез същия метод ще се осъществява и връзката между специализирания софтуер и клиента. Специализираният софтуер няма да се използва извън стопанския обект, в който ще бъде инсталиран (Дата център в град Плевен) и няма да се продава на клиенти под формата на лицензи или друга услуга, в която е включен.
Той е самостоятелен ДНА и чрез връзката си с разработената продуктова иновация ADV Excel ще позволи оптималното представяне на пълната и функционалност, като ще позволи за всеки конкретен клиент оптимален подход при трансфериране и агреригане на данни.Чрез изграждането му и създаваното API за връзка с клиента ще се оптимизира процеса по пренасяне на данните. Към момента единственият вариант за работа на платформата ADV Excel е чрез модифициране на самата платформа спрямо вида и структурата на данните на всеки един индивидуален клиент. Това изисква човешки ресурси (програмисти), които да модифицират решението при всяка една продажба на решението, което не е оптимален подход.
Необходимите стъпки за изпълнението на дейността: подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно приложимата нормативна уредба (от 1 месец до 3 месец от изпълнение на проекта); сключване на договор за изпълнение (4 месец от изпълнение на проекта); разработване, доставка и изготвяне на ППП (от 4 месец до 15 месец от изпълнение на проекта), заприхождаване на актива в Инвентарна книга и/или Амортизационен план; инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Приемане на изпълнението, подписване на финален ППП (15 месец от изпълнение на проекта ). За изпълнението на дейността ще бъдат прилагани следните подходи и методология на работа: сформиране на вътрешен екип за управление на проекта; провеждане на процедури за избор на изпълнители законосъобразно съгласно ЗУСЕСИФ; механизъм за наблюдение и вътрешен контрол; финансова и счетоводна отчетност; управление на рисковете; спазване на изискванията за публичност на ОПИК/ЕСИФ; спазване на изискванията за документиране и архивиране на проектната документация.
432 000.00
432 000.00
Предоставяне на консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновацията - осигуряване на бази данни в рамките на 12 месеца и пазарно проучване 1 бр.: В рамките на дейността ще бъдат предоставени две услуги, допустими по компонент Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите, както следва:
I. осигуряване на бази данни за повишаване ефективността на внедряваната продуктова иновация
Осигуряване на достъп до софтуерните базите данни ще даде възможност за ефективно внедряване на иновацията като: се оценят подходящите бази данни, спрямо изискванията за производителност; дефинира необходимата датабаза архитектура, спрямо изискванията за ефективност на маркетинг решението; предостави унифициран модел на данни; дефинират възможни хардуерни конфигурации, предоставящи възможност за постигане на желаната производителност и възможни хардуерни оптимизации във връзка с предоставения ни достъп до базите данни. Настоящата дейност е и пряко свързана с обезпечаване на екологичната иновация на проекта, базирана на ресурсна ефективност.
Осигуреният достъп до вида бази данни, често използван от големи предприятия и компании, ще позволи подсигуряване на необходимата производителност и ефективност на изградените иновативни компоненти на ADV Excel, създадените за тях бази данни, както и осигури максимално гъвкав дата база модел на цялостното решение ADV Excel.
Липсата на необходимата производителност често би могла да бъде препятствие пред успешното внедряване на нов софтуерен продукт. Това би довело до ненужно репликиране и дублиране на компоненти, с цел постигане на желаната от клиента производителност. От друга страна компаниите използват бази данни от различно поколение и доста често системите им са изградени в монолитен вид, който не им позволява значително да подобрят своите бази данни.
Например компания разполага със система изградена на "database centric" принцип. Това означава, че в основата на системата най-важното е базата от данни. В същото време този подход вече е остарял. За успешното внедряване на ADV Excel и постигането на лесен достъп е необходимо данните да се трансформират, като се позволи моделът да бъде компонентно ориентиран. По този начин всеки компонент, ще може да достъпи и ползва данните, които са му нужни без да нарушава процесите на останалите компоненти.
Анализът на базите данни, за които е получен достъп и извършените бенчмарк тестове, ще позволи да се идентифицират и оптимизират процесите нуждаещи се от обработка в "in-memory" слой. По този начин ще се подобрят съществуващите бази данни на ADV Excel и ще се въведе "in-memory" слой, позволяващ значително подобрение на производителността и ефективно използване на хардуерни ресурси.
Към проектното предложение е приложена индикативна оферта за 12 месечен достъп до бази данни.
II. предоставяне на външна услуга - пазарно проучване
В рамките на дейността се предвижда да бъде разработено пазарно проучване, което да детайлизира и фокусира маркетинговата стратегия на кандидата при внедряването на пазара на иновативния продукт и да подпомогне изпълнението на заложения бизнес план, вкл. неговата адаптация спрямо промени на пазара в хода на реализацията на продукта. Пазарното проучване ще протече за 12 месеца паралелно с дейността по осигуряването на достъп до бази данни.
Необходимите стъпки за изпълнението на дейността, които гарантират прозрачно, отговорно и коректно изпълнение: подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител(от 1 до 3 месец ); сключване на договор за изпълнение (4 месец ); извършване на услугата (4-15 месец).
За изпълнението на дейността ще бъдат прилагани следните подходи и методология на работа: сформиране на вътрешен екип за управление на проекта; провеждане на процедури за избор на изпълнители законосъобразно съгласно ЗУСЕСИФ; механизъм за наблюдение и вътрешен контрол финансова и счетоводна отчетност; управление на рисковете; спазване на изискванията за публичност на ОПИК/ЕСИФ; спазване на изискванията за документиране и архивиране на документацията.
378 000.00
378 000.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN