Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

2.	The project proposal is innovative in its essence. With its implementation, we will expand the opportunities for improving the quality of life of people with disabilities and their families, we will also increase their motivation for an independent way of life by promoting the equal opportunities of these persons for employment and labour market integration.We will implement complex actions to facilitate access to employment for vulnerable groups, including the provision of innovative social and health services. We will provide opportunities for the people who care for their disabled relatives to return to the labour market.The users of the service will have a guaranteed choice of services and will be assisted in deciding which service is best suited to their needs.We will provide innovative social-health services - a home assistant and a medical worker in their home environment, and the consumer will choose the support activities that they are in need of at the moment.The focus, duration and periodicity of activities will be determined on the basis of an assessment of service needs, the willingness of the user and the capacity of the team. We will increase the professional skills and motivation of the project staff by conducting training to provide quality, integrated, social and healthcare services.In the project proposal we plan mobility of the services that will be offered in an innovative way: integrated hourly services - social and health services in support of the persons  involved in the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ИНФОРМИРАНЕ,КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДБОР НА КООРДИНАТОР В ЕКИПА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА УСЛУГАТА, КАНДИДАТИ ЗА ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ, МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ И КАНДИДАТ-ПОТРЕБИТЕЛИ. УПРАВЛЕНИЕ НА УСЛУГАТА.: Информиране чрез местният радио възел на кандидатите за потребители в проекта за условията за кандидатстване, за дейностите които ще се предоставят и интеграните здравно-социални услуги, домашен помощник и медицински специалист . Информиране и на кандидати за длъжността координатор в екипа за управление на услугата. Същите ще бъдат информирани за мястото на подаване на документите и чрез обяви поставени на видно място в общинската администрация и сайта на общината. Ще бъдат подготвени комплекти документи за кандидатстване. Тази дейност ще продължи през целият период /12 месеца/. Екипа ще изготви формуляр- Заявление за кандидатстване в който ще бъдат описани необходимите документи за кандидатстване- телк/нелк, актуални медицински документи, декларация, че лицето не ползва сходна услуга, пълномощно на лице упълномощено да подаде документите на кандидат-потребителя и др. В заявлението ще се даде възможност на кандидат-потребителите да посочат и предпочитания към домашният помощник. Заявленията ще се входят в Регистър на кандидат-потребители в Единен информационен център на общината. На всеки потребител ще се изготви лично досие. Срока на приемане на заявления ще бъде при стартирането на проекта и при освобождаване на часова квота. Комисията за подбор ще заседава при възникнала необходимост за подбор на кандидат-потребители. Ще води протокол и ще се произнася с решение за оценка на потребностите от почасови социално-здравни услуги. Водещ източник на информация за комисията за подбор ще бъде индивидуалната оценка на всеки кандидат за потребител на интегрираната услуга. Всички безработни лица регистрирани в Дирекция Бюро по труда-Брегово проявяващи интерес и желание да се ползват от възможността да участват в предоставяне на интегрираната услуга като домашни помощници и медицинските лица ще подават заявления за работа придружено с автобиография, копие от документ за завършено образование, решение телк/нелк с право на работа в ЕОЦ на общината. С кандидатите ще бъде проведено интервю за установяване нагласите им за работа с хора в неравностойно положение. В тридневен срок от обявяване на резултатите одобрените кандидати ще представят медицинско свидетелство и такова за съдимост за оформяне и подписване на трудов договор. С предимство ще се ползват кандидати регистрирани в Дирекция Бюро по труда като безработни, както и лица в неравностойно положение. 0.00 0.00
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНОВАТИВНИ И ИНТЕГРИРАНИ СОЦИАЛНО-ЗДРАВНИ ПОЧАСОВИ УСЛУГИ ЗА ЛИЧНА ПОМОЩ НА НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА. : В хода на изпълнението на проекта ще се разработят детайлни Правила и изисквания за интегрирани социални и здравни услуги, които ще се предоставят на потребителите, с което ще се гарантира тяхното качество. В дейностите ще бъдат включени специалисти, които ще имат различна компетентност и професионална квалификация. Така сформираният екип ще гарантира интегриран подход при предоставянето на услугите. Предоставянето на услуги в домашна среда ще се основава на индентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка на всеки един от тях. Ще създадем условия за социална подкрепа на целевите групи ,които не могат да се справят в ежедневието си и имат нужда от подкрепа за независим живот. Предоставянето на интегрираната услуга става факт със сключването на договори за ползване на услугата.Предвиждаме тя да се предоставя за период 12 месеца за 50 броя потребители. Домашните помощници и здравният специалист ще предоставят почасови услуги на потребителите в домашна среда, оказване на подкрепа и съдействие за социално включване, помощ при извършване на комунално-битови дейности, лична помощ и здравни услуги. За обслужване на нуждаещите се лица с увреждания, както и техните семейства ще бъдат наето медицинско лице.Медицинското лице ще предоставя услуги по домовете на потребителите. Опита от участието ни по други проекти по ОП "Развитие на човешките ресурси" ни показа, че старите хора и хората в неравностойно положение се нуждаят от периодично мерене на кръвно, както и от консултации с медицинско лице при приемането на лекарства и други медицински процедури. Важно е да отбележим, че общината е с застаряващо население, старите хора и хората с увреждания срещат затруднения с медицинското обслужване/личен лекар/, както поради отдалечеността на малките населени места от общинският център, така и поради липсата на транспортна връзка. В тази връзка предвиждаме медицинското лице да обслужват потребителите по график . С всички лица включени в проектното предложение по длъжности ще бъдат сключени трудови договори, както и тристранни договори за предоставената услуга. 0.00 42 844.02
ОБУЧЕНИЕ И СУПЕРВИЗИЯ НА ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ И МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТИ. АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПРОЕКТА.: Избраният персонал ще премине обучение /въвеждащо и надграждащо/. Обученията ще се изготвят по предварително изготвена и предоставена на Общината програма за обучение на специалистите в областта на соц.дейности, предоставящи патронажна грижа. Въвеждащото обучение е теоритично с продължителност не повече от 2 дни. Само лица преминали задължителното въвеждащо обучение ще могат да извършват патронажна грижа. надграждащото обучение ще е с продължителност 1 ден. След обученията на включените в проекта домашни помощници, медицинско лице и координатора ще им бъде направена супервизия. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).