Строително монтажни работи за техническа рекултивация на клетка 1(стара) в Регионален център за третиране на неопасни отпадъци в ПИ 000521, землището на с.Гарваново, Община Хасково
: Дейността е за извършване на строително монтажни работи за техническа рекултивация на клетка 1 (стара) намираща се на клетка 1(стара) в Регионален център за третиране на неопасни отпадъци в ПИ 000521, землището на с.Гарваново, Община Хасково.
За извършването на строително монтажните работи, община Хасково има сключен договор № 177 от 26.08.2016 г. с предмет "„Закриване включително техническа и биологична рекултивация ,на клетка 1(стара) в Регионален център за третиране на неопасни отпадъци в землището на с.Гарваново, Община Хасково” - ПИ 000521 в землището на с.Гарваново, Община Хасково“.
Клетка 1 (стара) е част от Регионален център за третиране на неопасни отпадъци в ПИ 000521, землището на с. Гарваново, Община Хасково.
Обема на клетката е запълнена и е с изчерпан капацитет и е издадена заповед за прекратяване на дейността от РИОСВ Хасково.
Заповедта е за прекратяване дейността по депониране на неопасни отпадъци в Клетка № 1 (стара) на Регионален център за третиране на неопасни отпадъци в поземлен имот №000521 (стар №000519), находящ се в землище на с. Гарваново, община Хасково, като работният проект за обект: „Закриване, включително биологична и техническа рекултивация на Клетка № 1 (стара) на Регионален център за третиране на неопасни отпадъци в поземлен имот №000521 (стар №000519), находящ се в землище с.Гарваново, община Хасково да отговаря на изискванията на Наредба № 6 от 27.08.2013г. Видно от горното клетка 1 (стара) на регионалното депо за битови отпадъци бива запълнена и с преустановена експлоатация.
За експлоатацията на клетката са внесени отчисления по чл.60 от ЗУО от общините участващи в РСУО Хасково.
Отчитането на изпълнените дейности и строително-монтажни работи като условие за извършване на междинни плащания и окончателно плащане се извършва при спазване на разпоредбите на Наредба № 3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, в т.ч представяне на следните документи и в координация с изпълнителя на договор за строителен надзор:
- Изработени доклади /продукти/анализи/ проекти,, когато е приложимо съобразно изпълнената дейност;
- Приемо-предавателни/констативни протоколи;
- Измервателни протоколи и Таблица с наверижване на стойности и количества;
- Сметка-опис за извършения период СМР;
- Списък с описани протоколи за изпитване, актове по Наредба № 3, сертификати за качество на материалите;
- При наличие и представяне на Заменителна таблица се прилага обосновка за необходимостта от извършване на замени;
- Констативни протоколи, сертификати за настъпили форсмажорни обстоятелства, официални справки от държавни институции, експертни становища и други доказателствени документи, доказващи необходимостта от непредвидени СМР;
- Обяснителни записки /становища/, обосноваващи нуждата от разплащане на непредвидени СМР, както от Възложителя, така и от Строителния надзор;
- Ситуации, схеми, чертежи и др. визуализиращи изпълнените участъци за проследяване на физическия напредък на СМР;
- Акт /документ/и, съгласно клаузите на договора и българското законодателство за отчитане приключването на СМР;
- Акт обр. 15 /при наличие на такъв към датата на подписване на ИП/;
- Документи, удостоверяващи въвеждането на обекта в експлоатация /акт 16, Разрешение за ползване, Удостоверение за ползване и др. /;
- Протоколи за приключване на изпълнението на дейностите по договора и/или самия договор, съгл. клаузите на договора.
- Окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ от лицето, упражняващо строителен надзор, до възложителя след завършена техническа рекултивация;- Обяснителна записка (при поискване);
- Снимки.
Налице е явна фактическа грешка в издадената актуализация на Комплексното разрешително за депото, като не отговаря на действителността посоченото там обстоятелство, че към датата на актуализацията клетка 1 (стара) е рекултивирана, за което са приложени съответните документи. |
1 987 391.80
|
0.00
|
Спомагателни дейности: В рамките на дейността са включени следните под-дейности:
-изготвяне на консолидирана документация за доказване на климатична устойчивост
-упражнявана на строителен надзор
- упражняване на авторски надзор |
80 642.58
|
0.00
|
Организация, управление и видимост: В рамките на дейността организация и управление и отчитане на проекта ще от смесен екип съставен от външни експерти - ръководител, финансист и строителен инженер, и от вътрешен експерт (служител на общината - счетоводител). Членовете на екипа за управление и отчитане ще покриват функции по подготовка на документите, необходими за извършване на плащания и за верификация на разходите (в т.ч проверка на строителни книжа и проверки на място на строителния обект), мониторинг и докладване, ще следят за спазване на графика на проекта и заложените по договори с изпълнители срокове.
За осигуряване на външните за общината членове на екипа, ще бъде проведена процедура за избор на външен изпълнител по реда на ЗОП.
Изготвянето на документацията за обществените поръчки за възлагане на дейностите за рекултивация, строителен и авторски надзор е приключила през 2016 г., като са сключени договори за изпълнение.
Изготвянето на документацията за обществената поръчка за възлагане на дейностите за организация и управление е приключило през 03.2024 година.
Дейностите за видимост, прозрачност и комуникация ще се изпълняват изцяло от кандидата. Дейностите трябва да отговарят на условията и изискванията, описани в Дял IV, глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ на Регламент (ЕС) 2021/1060. В тази връзка, конкретният бенефициент има задължение при дей-ностите за комуникация, видимост и прозрачност да указва произхода на финансирането чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики съгласно чл. 47 и Приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060. Оперативни насоки за използване на емблемата на ЕС за периода 2021-2027 г.
При изпълнение на дейностите за видимост, прозрачност и комуникация съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС)2021/1060 конкретният бенефициент следва:
- да публикува на уебсайта си, и на сайтове в социални медии, кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза;
- да включва по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на проекта и предназначени за обществеността или за участниците;
- да поставя устойчиви табели или табла, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на Съюза в съответствие с техническите характеристики, посочени в приложение IX, веднага щом започне физическото изпълнение на проекта, включващи физически инвестиции, или инсталирането на закупеното оборудване, с общ размер на разходите над 500 000 евро.
Съгласно чл. 49, пар. 6 от Регламент (ЕС) 2021/1060, във връзка с чл. 22, ал. 2 от условията за изпълнение, бенефициентите следва да предоставят при поискване на институциите, органите, службите и агенциите на ЕС материалите за осигуряване на комуникация и видимост, като предоставят на ЕС безвъзмезден, неизключителен и неотменим лиценз за използването на тези материали и всички вече съществуващи права, свързани с тях, съгласно приложение IX от същия Регламент. |
186 123.09
|
0.00
|